Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 20 November 2006, 13:55   #451
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

wat een kutspel zo..

schiet echt niet op.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 20 November 2006, 13:57   #452
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nou zeik niet zo over die hints
Babyjurk bedoelde het alleen maar goed.
 
Oud 20 November 2006, 14:13   #453
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het was een rustige en mooie dag, Atjeuh stond haar nagels te vijlen in de voortuin.
''Hee, Atjeuh!'' zei Piraatje. Piraatje was een mooie vrouw, iedereen wou goede vrienden met haar zijn. Maar Atjeuh was toch een boezemvriendien van Piraatje en andersom was dat ook zo.
''Hooi, Piraatje. Alles goed?'' zei Atjeuh. Ze legde haar vijl weg en pakte een stoel voor Piraatje.
Piraatje twijfelde niet en plofte neer.
''Heb je het gehoord van Dunja?'' vroeg Piraatje. Atjeuh knikte: ''Ja, ik hoorde het. Verschrikkelijk, zeg.''
Piraatje en Atjeuh zeiden een tijd niks, er viel een stilte.
Piraatje keek naar rechts, de kinderen van het dorp stonden met elkaar te spelen. Het zag er heel leuk uit.
''Vraag me af hoe het nu met AMF is,'' zei Atjeuh en hoestte even, en ging verder.
''Ze heeft nu best veel dierbaren verloren.''
Piraatje kon niet veel anders doen dan knikken. Ze wist zelf drommelsgoed dat de weerwolven een plaag vormde voor het dorp.
''Arme Frox ook, vind het zo vervelend.''
Atjeuh knikte en hoestte nog maar een keer. Er viel weer een stilte en Atjeuh zei: ''Laten we een grote kaart maken, ofzo. Om ze een beetje op te fleuren.''
Piraatje vond het een goed idee, samen liepen ze het huis van Atjeuh in.
''Pak jij het papier boven op zolder? Ik heb nog een heel groot stuk karton.'' zei Atjeuh. Piraatje liep naar boven en kwam even later terug met een groot stuk rood karton in haar hand.
Ze knutselden een hele tijd door, totdat ze een gigantische kaart hadden versierd met hartjes, bloemetjes en dieren.
''Als jij nou even de handtekening van alle dorpelingen hierop verzameld, dan denken ze dat iedereen goed met hun meeleeft.'' zei Atjeuh.
Piraatje pakte een koekje en zei: ''Is goed, ik ga nu wel, dan ben ik zo terug.''
Atjeuh ruimde de boel even op, maakte wat lekkers klaar, at het op en wachtte op Piraatje.
Piraatje kwam dertig minuten later aanzetten met een volgekrabbeld karton.
''Iedereen vond het een goed idee! Ze waren mega enthiousiast.'' zei Piraatje blij.
Atjeuh moest lachen en schreef met een rode dieselstift op de voorkant:
We leven met je mee, alles komt goed!

De wolven probeerde iemand te doden, maar werd beschermd.

De dorpelingen mogen het account ''Spelleider'' een pm sturen tot morgen 18:00!
Stem verstandig
 
Oud 20 November 2006, 16:07   #454
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Hmm nu weten de wolven wie de wolfsbane is..

Op wie moeten we stemmen? Ik heb niet echt een idee. Misschien op Prestige of Darkangel want die zijn niet echt actief (toch?) en ik zie ze er beide nog wel voor aan dat ze een wolf zijn
AmbyPur is offline  
Oud 20 November 2006, 16:09   #455
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Tuurlijk ben ik een wolf Alweer joh
Prestige is offline  
Oud 20 November 2006, 16:10   #456
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Je wilt niet meer meedoen he
AmbyPur is offline  
Oud 20 November 2006, 16:29   #457
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Is het zo duidelijk? Volgende x geef ik mezelf gewoon niet op
Prestige is offline  
Oud 20 November 2006, 17:02   #458
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur Bekijk Bericht
Hmm nu weten de wolven wie de wolfsbane is..

Op wie moeten we stemmen? Ik heb niet echt een idee. Misschien op Prestige of Darkangel want die zijn niet echt actief (toch?) en ik zie ze er beide nog wel voor aan dat ze een wolf zijn
Ik heb op de vorige pagina nog gepost

Maar ik heb er zo onder andere ook geen zin meer in
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline  
Oud 20 November 2006, 17:05   #459
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Ik wil niet zeiken en ik weet wel dat Babydress het goed bedoelt, maar de volgende keer moeten er inderdaad wel iets duidelijkere afspraken gemaakt worden (vind ik dan). Namelijk dat de Spelleider 100% objectief moet zijn en geen enkele hint mag geven (zowel hier als in de PM's naar de deelnemers).

Dit bedoel ik helemaal niet negatief naar jou toe, Babydress, maar het moet gewoon een spelregel worden, ofzo.

En ik stel ook voor dat er de volgende keer twee spelleiders komen die allebei actief zijn (want ik ben nu wel zo'n beetje mee spelleider, maar ik heb gewoon veel te weinig tijd, dus da's natuurlijk wel mijn eigen fout). Dan kunnen de taken een beetje verdeeld worden en kan alles wat sneller gaan.

En het is logisch dat alles nog niet perfect gaat, het spel is hier nog niet gekend, en al doende leert men. Ik doe ook alleen maar m'n best om het leuk te maken.
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline  
Oud 20 November 2006, 17:07   #460
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door DarkAngel Bekijk Bericht

Maar ik heb er zo onder andere ook geen zin meer in
Hoe bedoel je, 'zo'?

Omdat het zo traag gaat ofzo? Dat is dan mijn fout, ik kan er niet veel aan doen nu, ik kan wel stemmen tellen maar ik ben helemaal niet mee met het verhaal en kan dat dus ook niet schrijven.
Daarom mijn voorstel (in de vorige post) om een volgend spel twee actieve spelleiders 'aan te nemen', zodat die ervoor kunnen zorgen dat de uitslag altijd op tijd komt enzo.
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline  
Oud 20 November 2006, 17:09   #461
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur Bekijk Bericht
Hmm nu weten de wolven wie de wolfsbane is..

Op wie moeten we stemmen? Ik heb niet echt een idee. Misschien op Prestige of Darkangel want die zijn niet echt actief (toch?) en ik zie ze er beide nog wel voor aan dat ze een wolf zijn
ooh die tovenaar is allang dood ja
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline  
Oud 20 November 2006, 17:12   #462
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Saarah Bekijk Bericht
Hoe bedoel je, 'zo'?

Omdat het zo traag gaat ofzo? Dat is dan mijn fout, ik kan er niet veel aan doen nu, ik kan wel stemmen tellen maar ik ben helemaal niet mee met het verhaal en kan dat dus ook niet schrijven.
Daarom mijn voorstel (in de vorige post) om een volgend spel twee actieve spelleiders 'aan te nemen', zodat die ervoor kunnen zorgen dat de uitslag altijd op tijd komt enzo.
Nee, de traagheid vind ik nog geen eens zo erg, jullie blijven mensen.
Ik vond de regels alleen duidelijk genoeg over dat de spelleider absoluut geen hint mag geven. Dat is zo vaak herhaald. En dan kan het goed bedoelt zijn, geloof ik ook wel, maar ik vind dan wel dat het spel toch lichtelijk verpest wordt
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline  
Oud 20 November 2006, 17:13   #463
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door DarkAngel Bekijk Bericht
Nee, de traagheid vind ik nog geen eens zo erg, jullie blijven mensen.
Ik vond de regels alleen duidelijk genoeg over dat de spelleider absoluut geen hint mag geven. Dat is zo vaak herhaald. En dan kan het goed bedoelt zijn, geloof ik ook wel, maar ik vind dan wel dat het spel toch lichtelijk verpest wordt
Mja... daarom dat er de volgende keer duidelijke(re) afspraken over moeten zijn.
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline  
Oud 20 November 2006, 17:24   #464
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door DarkAngel Bekijk Bericht
Nee, de traagheid vind ik nog geen eens zo erg, jullie blijven mensen.
Ik vond de regels alleen duidelijk genoeg over dat de spelleider absoluut geen hint mag geven. Dat is zo vaak herhaald. En dan kan het goed bedoelt zijn, geloof ik ook wel, maar ik vind dan wel dat het spel toch lichtelijk verpest wordt
Ja man, als er een volgend spel komt ga jij lekker spelleider wezen joh. Dan houd je het ook allemaal niet bij en helemaal niet als je dan ook nog een proefwerk of SO heb de volgende dag dan heb IK in ieder geval geen zin meer om nog een verhaaltje te verzinnen voor het Wolvenspel hoor.

Over die regels, daar mocht inderdaad ook wel beter over overlegd worden. Maar wtf heeft het nou voor'n zin om mij nou aan te vallen? Jezus
 
Oud 20 November 2006, 17:24   #465
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

ja idd anders hadden die wolven het nu ook wel iemand anders aangevallen
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline  
Oud 20 November 2006, 17:28   #466
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
Ja man, als er een volgend spel komt ga jij lekker spelleider wezen joh. Dan houd je het ook allemaal niet bij en helemaal niet als je dan ook nog een proefwerk of SO heb de volgende dag dan heb IK in ieder geval geen zin meer om nog een verhaaltje te verzinnen voor het Wolvenspel hoor.

Over die regels, daar mocht inderdaad ook wel beter over overlegd worden. Maar wtf heeft het nou voor'n zin om mij nou aan te vallen? Jezus
Jij moet niet zo over-reacten. Hij zegt toch gewoon wat hij storend vind. Hij is ook niet de eerste die het zegt, dus ipv mensen aan te vallen kun je misschien beter bij jezelf beginnen. En je kon toch van te voren bedenken dat je ook nog huiswerk moet maken als je spelleider bent?

Zo.
Prestige is offline  
Oud 20 November 2006, 17:32   #467
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
Ja man, als er een volgend spel komt ga jij lekker spelleider wezen joh. Dan houd je het ook allemaal niet bij en helemaal niet als je dan ook nog een proefwerk of SO heb de volgende dag dan heb IK in ieder geval geen zin meer om nog een verhaaltje te verzinnen voor het Wolvenspel hoor.

Over die regels, daar mocht inderdaad ook wel beter over overlegd worden. Maar wtf heeft het nou voor'n zin om mij nou aan te vallen? Jezus
Als je er zelf niet van houdt om aangevallen te worden, val dan ook andere mensen niet aan. Je wist van tevoren dat je die proefwerken en SO's zou hebben, als je niet genoeg tijd of zin hebt om zo'n verhaaltje te typen en de 'score' bij te houden had je niet moeten aanbieden om Spelleider te worden. Ik ben het eens met de rest dat de Spelleider objectief moet zijn, want de Spelleider weet van iedereen de functie dus is het niet leuk als hij of zij hints gaat geven.

Ik stel voor dat we nu gewoon weer op een normale manier verder gaan met het spel, dus geen offtopic reacties meer richting de Spelleider of iemand anders, maar alleen nog reacties die met het spel te maken hebben.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline  
Oud 20 November 2006, 17:37   #468
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
Ja man, als er een volgend spel komt ga jij lekker spelleider wezen joh. Dan houd je het ook allemaal niet bij en helemaal niet als je dan ook nog een proefwerk of SO heb de volgende dag dan heb IK in ieder geval geen zin meer om nog een verhaaltje te verzinnen voor het Wolvenspel hoor.

Over die regels, daar mocht inderdaad ook wel beter over overlegd worden. Maar wtf heeft het nou voor'n zin om mij nou aan te vallen? Jezus
Waar zeg ik dat er altijd verhaaltjes moeten zijn? Ik zeg nog zelfs dat ik me kan voorstellen dat er niet altijd op tijd een uitslag kan zijn, omdat jullie mensen zijn (ik krijg op dit moment wel mijn twijfels zo )

Ik had het puur over de hints, waar je al eerder in het spel op was gewezen, heel duidelijk.

edit: en bij dezen trek ik me terug uit het spel, als ik zo behandeld word, aju
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline  
Oud 20 November 2006, 17:39   #469
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik vraag me wel af op wie Frox de wolfsbane gestemd heeft, aangezien hij het spel zooooo slim speelt.

Edit; ik ben het 100% met DA eens, maar wellicht is dat ook de consequentie van het feit dat een 12-jarige spelleider gemaakt wordt..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 20 November 2006, 17:53   #470
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht

Edit; ik ben het 100% met DA eens, maar wellicht is dat ook de consequentie van het feit dat een 12-jarige spelleider gemaakt wordt..
Dat is achteraf mooi praten natuurlijk ik hoop alleen dat babydress even bij haarzelf kan bedenken dat het niet handig was dat ze hints heeft lopen geven en dat ze geleerd heeft dat een leider objectief moet zijn (ze kan aan Sarah een goed voorbeeld nemen) maar volgens mij is ze alleen maar druk zich keihard te verdedigen
AmbyPur is offline  
Oud 20 November 2006, 18:04   #471
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Edit; ik ben het 100% met DA eens, maar wellicht is dat ook de consequentie van het feit dat een 12-jarige spelleider gemaakt wordt..
zegt de jongen die met z'n 20+ nog op een leerlingenforum komt..
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline  
Oud 20 November 2006, 18:07   #472
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat jullie willen, SORRY van die tips dat was inderdaad dom.
Maar het hoeft er niet de hele tijd ingestampt te worden! Ik begrijp het na 1 post ook wel.
 
Oud 20 November 2006, 18:07   #473
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Babydress stopt met Spelleider-zijn.

Ik heb nu ook niet echt (beter gezegd: echt niet) tijd om me erop te storten, nuja, ik heb wel tijd om de stemmen te tellen enzo, daar kruipt niet zoveel tijd in. Maar het verhaal schrijven is moeilijk.

Daarom de vraag:

Is er iemand die dit spel nog Spelleider wilt zijn? Of zelfs maar alleen een verhaal schrijven?
Ik kan het spel wel voortdoen, maar als er niemand de verhalen wilt schrijven, zal het deze keer zonder verhaal zijn vrees ik.
En dan vinden we tegen het volgende spel wel iemand.
Als er iemand kandidaat is, zeg het dan ajb even.
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline  
Oud 20 November 2006, 18:10   #474
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
Wat jullie willen, SORRY van die tips dat was inderdaad dom.
Maar het hoeft er niet de hele tijd ingestampt te worden! Ik begrijp het na 1 post ook wel.

Als je dat nou direct gezegd had, dan werd het ook niet iedere keer herhaald.. maar tis goed.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 20 November 2006, 18:11   #475
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Laat maar.. en sorry Tyskie dat ik zo jong ben, daar kan ik nou eenmaal ook niks aandoen.
 
Oud 20 November 2006, 18:13   #476
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
Laat maar.. en sorry Tyskie dat ik zo jong ben, daar kan ik nou eenmaal ook niks aandoen.
Speel het spel de volgende versie weer gewoon lekker mee.. en hiermee is de kous af wat mij betreft.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 20 November 2006, 18:15   #477
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Speel het spel de volgende versie weer gewoon lekker mee.. en hiermee is de kous af wat mij betreft.
 
Oud 20 November 2006, 18:15   #478
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Saarah Bekijk Bericht
Babydress stopt met Spelleider-zijn.

Ik heb nu ook niet echt (beter gezegd: echt niet) tijd om me erop te storten, nuja, ik heb wel tijd om de stemmen te tellen enzo, daar kruipt niet zoveel tijd in. Maar het verhaal schrijven is moeilijk.

Daarom de vraag:

Is er iemand die dit spel nog Spelleider wilt zijn? Of zelfs maar alleen een verhaal schrijven?
Ik kan het spel wel voortdoen, maar als er niemand de verhalen wilt schrijven, zal het deze keer zonder verhaal zijn vrees ik.
En dan vinden we tegen het volgende spel wel iemand.
Als er iemand kandidaat is, zeg het dan ajb even.
Ik wil opzich wel spelleider zijn/het verhaal schrijven maar ik heb al een rol in het spel

Kunnen we niet beter opnieuw beginnen met het spel?
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline  
Oud 20 November 2006, 18:20   #479
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AMF Bekijk Bericht
Ik wil opzich wel spelleider zijn/het verhaal schrijven maar ik heb al een rol in het spel

Kunnen we niet beter opnieuw beginnen met het spel?
Als je wil kan ik elke keer als ik de uitslag weet, die doorsturen naar jou, zodat jij dan een verhaal kan schrijven? Dat zou ik erg leuk vinden.

En ik zou het spijtig vinden om wéér een nieuw spel te beginnen.
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline  
Oud 20 November 2006, 18:22   #480
Spelleider
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Oja, DarkAngel: blijf je niet gewoon meedoen?
 
Oud 20 November 2006, 18:23   #481
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja DarkAngel! Blijf gewoon meedoen joh
 
Oud 20 November 2006, 18:24   #482
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Saarah Bekijk Bericht
En ik zou het spijtig vinden om wéér een nieuw spel te beginnen.
Dat zou inderdaad wel een beetje jammer zijn.
Maar het zou wel fijn zijn voor de voortgang van het spel en voor de deelnemers als de uitslag er iedere keer redelijk op tijd is. En dat lukt jou door je drukte helaas niet, dus ik denk dat het geen kwaad kan als er in deze versie iemand je komt mee helpen. Toch?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 20 November 2006, 18:26   #483
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Ik vraag me wel af op wie Frox de wolfsbane gestemd heeft, aangezien hij het spel zooooo slim speelt.


ik heb de eerste keer lekker op jou gestemd iig -0_
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline  
Oud 20 November 2006, 18:28   #484
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

[QUOTE=frox;1269159][QUOTE=Tyskie;1269129]Ik vraag me wel af op wie Frox de wolfsbane gestemd heeft, aangezien hij het spel zooooo slim speelt.
Citaat:

ik heb de eerste keer lekker op jou gestemd iig -0_
En de tweede keer? Die moet dan wel heel erg slim zijn geweest om de domheid van de eerste keer recht te trekken.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 20 November 2006, 18:34   #485
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

onee de eerste keer was natuurlijk impressions de 2e was jij idd
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline  
Oud 20 November 2006, 18:52   #486
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

...

Ik ben ervoor dat AMF de verhaaltjes gaat schrijven, en dat jullie niet overnieuw beginnen.

Maarja, wat kan mij dat schelen...
 
Oud 20 November 2006, 19:16   #487
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door frox Bekijk Bericht
onee de eerste keer was natuurlijk impressions de 2e was jij idd

Twee onschuldigen de dood ingejaagd.. en jij speelt slim? Wat was dat voor een waardeloze hint?!?!
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 20 November 2006, 19:18   #488
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Nee ik vind het ook leuk om door te gaan. Als Sarah de tijd kan vinden om redelijk op tijd de uitslag kan posten en Amf zsm verhaaltjes erbij kan typen(heb jij het niet te druk?) dan lijkt me dat een goeie oplossing?
AmbyPur is offline  
Oud 20 November 2006, 19:30   #489
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Nou ja zeg. ik vind sommige reacties wel een beetje kinderachtig hoor..

anyway. iedereen kan toch verhaaltjes schrijven? dan maakt het toch niet uit of je meedoet of niet? voor een verhaal hoef je geen spelleider te zijn of de rollen te weten (er mogen tenslotte geen hints in ).
en om nou speciaal omdat de spelleider(s) geen tijd hebben voor verhaaltjes het spel stop te zetten is wel een beetje drastisch.

ik denk dat het beter is te stoppen met zeuren en als kandidaten te laten merken wie je verdenkt etc, zodat dit topic echt voor het SPEL is, en dat we ná het spel wel weer kunnen gaan zeiken over hoe het de volgende keer anders kan/moet/zal gaan.
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline  
Oud 20 November 2006, 19:42   #490
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

ik verdenk nog steeds prestige
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline  
Oud 20 November 2006, 19:43   #491
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Twee onschuldigen de dood ingejaagd.. en jij speelt slim? Wat was dat voor een waardeloze hint?!?!
ja ik heb die hint ook niet gegeven

maar ik vond het nogal grappig (blijkbaar net als andere) dat impressions er meteen uit gestemt zou worden
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline  
Oud 20 November 2006, 19:48   #492
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door frox Bekijk Bericht
ik verdenk nog steeds prestige
stem me er dan verdomme eindelijk eens uit!
Prestige is offline  
Oud 20 November 2006, 19:50   #493
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

zullen we doen?
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline  
Oud 20 November 2006, 19:50   #494
Piraatje
Lid
 
Piraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2005
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.658
Standaard

Nee want ik verdenk jou niet.
Volgens mij Atjeuh, nogsteeds.
__________________
Yohoo
Piraatje is offline  
Oud 20 November 2006, 19:51   #495
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

maar ze wil er zo graag uit!
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline  
Oud 20 November 2006, 19:52   #496
Piraatje
Lid
 
Piraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2005
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.658
Standaard

had ze eerder moeten bedenken
__________________
Yohoo
Piraatje is offline  
Oud 20 November 2006, 19:54   #497
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

vind ik ook ik verdenk anneke eigenlijk ook
AmbyPur is offline  
Oud 20 November 2006, 19:56   #498
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

hmhm

ik ben ervoor om voor dit spel alleen de uitslag te posten elke keer, dus zonder verhaaltje..de volgende keer wil ik dan wel spelleider zijn, want ik vind het zelf verder ook niet zo leuk om nu zo halverwege te beginnen met verhaaltjes omdat ik er niet zo in zit
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline  
Oud 20 November 2006, 19:57   #499
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

gewoon uitslagen ja

even snel de ronde afmaken paar weken wachten met de volgende ronde om de leukigheid niet van het spel te halen en dan met schone lei overnieuw beginnen.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline  
Oud 20 November 2006, 19:57   #500
Spelleider
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Maar het zou wel fijn zijn voor de voortgang van het spel en voor de deelnemers als de uitslag er iedere keer redelijk op tijd is. En dat lukt jou door je drukte helaas niet, dus ik denk dat het geen kwaad kan als er in deze versie iemand je komt mee helpen. Toch?
Ja natuurlijk, daarom vond ik het ook erg goed dat Babydress mee Spelleider was.
En daarom zou ik het ook erg goed vinden als AMF de verhaaltjes zou willen schrijven. Want de stemmen téllen enzo en de uitslag maken is amper 5 minuutjes werk, het is het verhaal waar wat meer tijd inkruipt.
 
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:59.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.