Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 25 February 2003, 18:17   #51
spacey
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als je dood gaat dan leeft je geest verder. dat denk ik......
 
Oud 25 February 2003, 18:23   #52
urban-tiger
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

al wat ik hoop is dat ik iniedergeval niet tot niets verander, maar ik vind t wel een tragedie als ik dan niets zou herrinneren van dit leven, het mag dan wel niet zo super zijn, maar ik wil de mensen waarmee ik bevriend ben (of mee zou willen zijn) niet vergeten, en dan al die belangrijke momenten, en zeker niet te vergeten je familie, ik vind dat toch nog wel het ergste; wat ook erg zou zijn, is als niemand aan je zou denken als je dood bent, geen levende familie of vrienden, niet eens een huisdier ofzo... niemand die je zult herrinneren.....................
 
Oud 2 March 2003, 20:31   #53
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

het grappige is dat je het eigenlijk helemaal geen tragedie zal vinden, je kan je immers er nix van herinneren (mocht dit gebeuren dan he)
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline  
Oud 2 March 2003, 21:28   #54
xLesjuhx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk er tegenwoordig wel wat vaker over na.Ik wil absoluut niet dood, maar ik wil gewoon weten of er iets is hierna.
Laatst las ik wel een heel goede theorie. Het ging over reďncarnatie. Je maakt alles een x mee; man en vrouw. En dierbaren ontmoet je weer in dat andere leven. En geesten verklaarde ze met dat diegene nog wacht op een juist lichaam.
En je hoort zo veel verhalen. Mensen met bijna-dood-ervaringen, mensen die geesten zien en er mee kunnen praten, mensen die zich vorige levens herinneren...etc. En mijn broertje zei , toen hij net kon praten, tegen mijn moeder van:"weet je nog toen ik Mieka was?"..Hij zei dat ie een meisje was met rood haar en vanalles meer..dat was ook wel bijzonder!
Ach ja, ik weet het ook niet allemaal , maar someday i will..
 
Oud 30 March 2003, 08:08   #55
Benvolio
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

de dood is volgens mij iets relatiefs. ik zeg nu niet dat ik " den schone hemele" & "den verschrikkelijke hellevuren" geloof maar toch iets gelijkaardigs of toch maar reincarnatie. Nu ja, we hebben maar 1 leven laten we veronderstellen, dus laat de dood ff ver weg!
 
Oud 14 April 2003, 20:58   #56
FlodderMouse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik geloof wel dat je op 1 of een ander manier zult blijven voortleven. Volgens mij op een manier die je je ni kunt voorstellen. Maar k heb shrik van dat er na dood gewoon niets is zoals je je ni kunt voorstellen hou je voor je geboorte was.
 
Oud 15 April 2003, 06:52   #57
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

oude topic
 
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:04.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.