Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 August 2002, 21:36   #51
gona
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lieve Purplestar,
Ik word niet goed van jouw antwoorden. Ik zou jou een heleboel uit willen leggen maar ik ben bang dat je daar te dom voor bent. (en ik heb er ook geen tijd voor)
Groet,

joehoe wie gaat er in GODSNAAM voor de LOL zichzelf verwondenen zichzelf verwonden voor het leven?????????
En ALS iemand dat wil doen LAAT diegene toch! Zolang diegene maar geen gevaar voor de buitenwereld is toch??? En proffessionele hulp IS GEEN oplossing!!!!!! Wat heb je nou aan iemand die je een keer per week een uurtje ziet, waar je ontzettend lang voor op de wachtlijst moet staan en met wie gewoon niet te praten valt omdat ze je behandelen als een gek!! Oke niet iedereen is zo, maar ik ben zo tegen mensen die meteen roepen Oh, je hebt hulp nodig... Duh!! Maar dat is eigenlijk al te laat jaaaa Ik HAd hulp nodig Voordat ik ging snijden... Trouwens psychiaters gaan op zoek naar je ziektenbeeld (dus alles wat je doet is een syptoom heel irritant en echt niet leuk)blablabla geven je medicijnen en psychologen gaan meer op zoek naar de persoon wie je bent, wat voor een karakter je hebt en hoe je reageerd op dingen. Een psycholoog zou dus echt beter zijn in di soort gevallen. Psychiater evt. voor de pillen. Maar het ALLERBELANGRIJKSTE is dat jezelf beter WILT worden en je omgeving, hoe die reageerd enzo. Uiteindelijk moet je met hun verder, en dat is het probleem bij veel zelfbeschadigers. Denk hier maar eens over na (nu ben ik toch kwijt wat ik wou)
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:31.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.