Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Computers & Internet
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 September 2003, 08:31   #1
nav
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard ge-force fx 5600

Deze kaart heb ik dus pas gekocht en natuurlijk zit er ook tv out op. Nou heb ik een probleem want de ingang bij de vga card is een 9-pin ingang. Daar moet volgens de beschrijving een kabel in en daaraan vast zit een soort hubje met Comp in, S-vid in, Comp out, S-vid out. In de S-vid out moet dan een kabeltje van mijn tv ( 4- pin ). Als ik dit zo doe krijg ik geen beeld. In de hanfleiding staat ook maar iets heel vaags wat ik niet snap:

To enable TV-Out function in Windows 2000/XP/NT, just connect the TV connector to the VGA card.
Don't connect the monitor's 15-pin VGA connector to the VGA card.

Nou wil ik best het kabeltje van de TV (4 pin) gelijk in de vga card doen (9 pin). Maar ik weet niet zeker of dit kan, en al helemaal niet of het goed zou gaan.

please help
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2003, 14:47   #2
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard Re: ge-force fx 5600

Citaat:
Originally posted by nav
Deze kaart heb ik dus pas gekocht en natuurlijk zit er ook tv out op. Nou heb ik een probleem want de ingang bij de vga card is een 9-pin ingang. Daar moet volgens de beschrijving een kabel in en daaraan vast zit een soort hubje met Comp in, S-vid in, Comp out, S-vid out. In de S-vid out moet dan een kabeltje van mijn tv ( 4- pin ). Als ik dit zo doe krijg ik geen beeld. In de hanfleiding staat ook maar iets heel vaags wat ik niet snap:

To enable TV-Out function in Windows 2000/XP/NT, just connect the TV connector to the VGA card.
Don't connect the monitor's 15-pin VGA connector to the VGA card.

Nou wil ik best het kabeltje van de TV (4 pin) gelijk in de vga card doen (9 pin). Maar ik weet niet zeker of dit kan, en al helemaal niet of het goed zou gaan.

please help
volgens mij moet je je monitor kabel er dus uit halen , voordat je op je tv beeld krijgt.
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2003, 16:05   #3
nav
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja, maar dan zou ik geen monitor beeld hebben en dat wil ik ook. Maar ik heb het onlangs gefixed nou heb ik een volgend probleem. de refresh rate van mijn monitor kan nnu alleen nog maar op 60. Als ik hem op 70 of hoger zet krijg ik zon gaar bericht dat mijn monitor 'Out of range' is. en dan zwart beeld.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2003, 16:39   #4
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

Citaat:
Originally posted by nav
ja, maar dan zou ik geen monitor beeld hebben en dat wil ik ook. Maar ik heb het onlangs gefixed nou heb ik een volgend probleem. de refresh rate van mijn monitor kan nnu alleen nog maar op 60. Als ik hem op 70 of hoger zet krijg ik zon gaar bericht dat mijn monitor 'Out of range' is. en dan zwart beeld.
dat probleem zit denk ik in je monitor , als er garantie op zit , effe laten kijken daarna.
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:24.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.