Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 November 2003, 13:59   #51
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Fuck, je hebt gelijk, Loeloe bedoelde niet dat ze t eens was met mij geloof ik Al valt dat er wel uit op te maken, maar ze bedoelde dat niet Interpretatiefoutje mijnerzijs

Staff open heeft voor- en nadelen. De nadelen noemde je al, maar daar valt wat tegen te doen, de voordelen zijn echter talrijk:

- Roddels zijn niet langer mogelijk. Het is bewezen dat bepaalde personen het niet schuwen om ronduit leugens over bepaalde personen neer te zetten op Staff. Dit voorkom je op deze manier.
- Leden kunnen zien waarom bepaalde besluiten genomen worden. Nog belangrijker: men ziet of een bepaalde klacht naar tevredenheid besproken is. Is er goed over nagedacht, of is er met het spreekwoordelijke 'Jantje van Leiden' vanaf gemaakt. Bovendien kan men alle argumenten lezen, die in een samenvatting niet atijd staan.
- Men kan zien wie welke waarschuwing heeft en waarom.
- Je krijgt bredere discussies. De klacht dat het forum 'dood' is is vanaf dan verleden tijd.
- Je kunt zien hoe een bepaalde FB zijn naastentaken doet. Je krijgt als lid een goed beeld van de werkzaamheden die uitgevoert worden. Wie reageert ferquent? Wie is er bezig met verbeteringen bedenken? Bovendien kun je inhaken op het idee wat iemand oppert. Het idee van de één kan een goed idee van iemand anders opleveren.

De nadelen? Als iedereen open en eerlijk is valt dat reuze mee. Of ben je bang dat de eeuwige leugens en roddels dan openbaar worden, en dat dát een schok teweeg zal brengen? Je kunt die altijd nog verwijderen, zodat we met een schone lij beginnen. Bovendien kun je regels invoeren. Je mag het lezen, maar er geen topic over openen. Of je reageert via PM op die desbetreffende persoon. Of wanneer die desbetreffende persoon een leugen verkondigt die voor jouzelf schadelijk is, da PM je even de andere mods. Op die manier is in ieder geval je eigen naam gezuivert.
wel goede punten verder maar sommige dingen bespreek ik ook af en toe op msn omdat er dan sneller gediscusseerd word
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 18 November 2003, 14:04   #52
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
wel goede punten verder maar sommige dingen bespreek ik ook af en toe op msn omdat er dan sneller gediscusseerd word
Een samenvattinkje op staff is toch niet zo moeilijk kopiëren plakken, klaar
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 18 November 2003, 15:46   #53
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Over dat de staff niet invisible mag zijn bedoel ik de LEDEN. Dus dat alle leden onderaan het hoofdscherm toch allemaal kunnen zien dat er een fber/beheerder online is en zo jah WIE.

Want het valt me steeds vaker op dat er ineens een fber of beheerder vanuit het niets iets dicht gaat maken, puur alleen omdat hij op invisible staat. Dat vind ik irritant, want als ik iemand van de staff nodig heb die toevallig niet in me msn staat, dan zou het toch wel handig zijn als ik kan zien dat die persoon toch online is.

En ik denk dat ik ook wel een beetje voor de leden spreek op dit gebied.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 18 November 2003, 15:48   #54
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ja, met dat punt ben ik het inderdaad ook eens Ik zie eigenlijk überhaupt het nut van invisible niet in?! Of zijn mensen bang dat ze een naam krijgen van 24/7 online
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 18 November 2003, 15:52   #55
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ja, met dat punt ben ik het inderdaad ook eens Ik zie eigenlijk überhaupt het nut van invisible niet in?! Of zijn mensen bang dat ze een naam krijgen van 24/7 online
waarom sta/stond je dan invisible?
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 18 November 2003, 15:52   #56
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ter controle of er geen mannen op meiden komen?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 18 November 2003, 15:54   #57
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
want als ik iemand van de staff nodig heb die toevallig niet in me msn staat, dan zou het toch wel handig zijn als ik kan zien dat die persoon toch online is.
als fb ben je daar zelf verantwoordelijk voor en verder heb je nog t medium, pm

en idd, Bartje staat zelf ook op invisible
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 18 November 2003, 15:54   #58
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Ter controle of er geen mannen op meiden komen?
of andersom
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 18 November 2003, 15:55   #59
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
waarom sta/stond je dan invisible?
Ja, daar vraag je wat Heeft geen nut meer..

@ Tyskie: Is dat probleem tegenwoordig nog actueel dan? Er wordt tegenwoordig toch zat over en weer gepraat blijkbaar, zonder wachtwoorden meer. Heeft dus ook weinig nut meer.

Stond invisible
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 18 November 2003 om 15:58
bartje518 is offline  
Oud 18 November 2003, 16:01   #60
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Er gaan anders nog genoeg geruchten over verhalen die mannen van het meidenforum hebben en over meiden die op het mannenforum komen...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 18 November 2003, 16:05   #61
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Er gaan anders nog genoeg geruchten over verhalen die mannen van het meidenforum hebben en over meiden die op het mannenforum komen...
Wat dat betreft heeft het recherchewerk de laatste tijd bijzonder veel opgelevert Voor zover ik weet komt er niemand meer in meiden, ook al willen ze maar wat graag anders doen geloven. Er wordt (uiteraard zou je bijna zeggen) wel nog meer dan voldoende doorgeluld. Stef heeft in wat MSN-gesprekken wat lopen lullen iover dat er wel nog mensen inkunnen, maar dat was alleen maar om de meiden ervan te doen overtuigen dat hij dus een wachtwoord nodig had (en enkelen gaven m ook bijna). Andersom weet ik het trouwens niet (staat op mannenforum wel wat over )
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 18 November 2003, 16:31   #62
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Ter controle of er geen mannen op meiden komen?
Dat vinnik eigenlijk wel een goeie
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 18 November 2003, 16:42   #63
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Wat dat betreft heeft het recherchewerk de laatste tijd bijzonder veel opgelevert
Der zijn idd een tijdje terug wat mensen gepakt jah...zie jij ze nog? Ik niet
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 18 November 2003, 16:49   #64
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Der zijn idd een tijdje terug wat mensen gepakt jah...zie jij ze nog? Ik niet
Precies, maar dat komt omdat t inmiddels wel opgeruimd is.. En doorlullen op MSN ga je nooit tegen Althans, niet door op invisible te staan..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 19 November 2003, 13:50   #65
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik weet iig dat ik nooit op meiden geweest ben en er ook geen reden toe heb om er op te komen, dus om die zichtbaar te maken vind ik onzin

sommige dingen van staff mogen best naar leden staff gekopieerd worden, ik vind dat daar alle beslissingen genomen moeten worden

bijvoorbeeld de aanstelling van 0vera, dat had best anders gekunt, nu ging het via achterkamertjes politiek
 
Oud 19 November 2003, 18:48   #66
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Dit topic gaat er niet over of Bartje of een andere man op het meidenforum komt, danwel om info uit het meidenforum vraagt..

Reacties daaromtrent zijn dus een heel eind verwijderd...

Wil je daarover discussieren, open maar een ander topic. Als het niet zonder ruzie en verdachtmakingen over en weer kan, dan moet het maar via PM worden uitgevochten... Of je voegt elkaar weer toe op msn...

Doe dus aub niet meer zo kinderachtig hier.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 19 November 2003, 19:53   #67
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

ik vind de staff open stellen een dom punt als voorbeeld neem ik dan eens onze grote forums van nederland FOK, tweakers allemaal forums die zelf enorm groot en succesvol zijn geworden. Waarom hebben zij een gesloten staff? omdat een open beter werkt?


Je kan als leidinggevende en controlerende functie niet hebben dat alles openbaar is. kijk naar de 2e kamer daar is ook niet elke discussie openbaar en zijn ook niet alle stukken vrij ter inzage. Ook bij de politie is niet alles openbaar.

Je moet een ruimte hebben voor de staff waar deze problemen fouten klachten en andere zaken in prive kunnen bespreken zonder dat de gene waar het over gaat mee kan lezen en er op kan reageren (reageren wordt dan gewoon gedaan door ergens anders een topic er over te openen). Op het moment dat je namelijk dit niet kan zullen de crew members geen discusie meer durven voeren in de staff room.

gevolg zou zijn een dramatische discussie over chats en email of nog erger helemaal geen discussie althans het zou de situatie verslechteren. neem alleen al het topic in de staff waar een beetje overzicht is als mensen op vakantie gaan of er een tijdje niet zijn ideaal voor spammers van scholieren als ze even kunnen kijken waneer de beheerders en forumbazen er niet zijn.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 19 November 2003, 23:25   #68
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wij zijn geen groot forum, en ook niet de 2e kamer, appels met peren vergelijken We zijn een klein forum, waar iedereen elkaar al kent.

Ander punt: de 2e kamer is ook 1 zooitje, de kiezer rekent men er ook op af. Bovendien is gebleken dat onder meer jij niet eerlijk kunt zijn als het besloten is, dus is openen een uitstekend punt. Helaas beslis jij daarover, en zul je alle achterklap niet openbaar willen maken, dus ik snap je wel hoor..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 20 November 2003, 00:05   #69
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Wij zijn geen groot forum, en ook niet de 2e kamer, appels met peren vergelijken We zijn een klein forum, waar iedereen elkaar al kent.

Ander punt: de 2e kamer is ook 1 zooitje, de kiezer rekent men er ook op af. Bovendien is gebleken dat onder meer jij niet eerlijk kunt zijn als het besloten is, dus is openen een uitstekend punt. Helaas beslis jij daarover, en zul je alle achterklap niet openbaar willen maken, dus ik snap je wel hoor..


niks appels met peren je moet eens leren lezen.

zware persoonlijke flame in een discussie hier

ongegronde beschuldigingen worden wederom door jou gemaakt
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 20 November 2003, 00:09   #70
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast


niks appels met peren je moet eens leren lezen.

zware persoonlijke flame in een discussie hier

ongegronde beschuldigingen worden wederom door jou gemaakt
Ongegrond, flame? Het is geheel aantoonbaar kerl Maar wat ga ik er ook weer op in
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 21 November 2003, 19:14   #71
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

nog iets wat ik zou willen veranderen aan dit forum:
*eerst bewijzen dat je ook nog een leven buiten het forum hebt voor je lid mag worden

*sigh* had ik dit topic maar nooit geopend
AmbyPur is offline  
Oud 21 November 2003, 19:16   #72
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou op zich wel een wat grotere neus willen hebben
 
Oud 22 November 2003, 00:12   #73
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Oke, nu gaat hij dus wel dicht.

Koelkast en Bartje verzanden weer in hun prive-oorlogje en verder wordt er nul meer aan toegevoegd van waarde.

Ik blijf niet aan het deleten...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:18.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.