Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 July 2004, 11:14   #51
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Ik zou het topic verwijderd hebben en een PM gestuurd hebben naar de TS met de vraag naar de ware aard van zijn post... Weet hij die goed te verklaren dan zou hij het van mij opnieuw mogen proberen..
Echter als een reactie op een dergelijke PM van zijn kant uit zou blijven is gelijk ook de intentie van de post duidelijk geweest en zou het hoe dan ook wel als ' reclame ' bestempeld kunnen worden.

en ik vraag me verder af waar dit topic verder nog over gaat? ik zie als titel ' OW voorstel' en ik zie discussies die op het persoonlijke vlak geraken. hoewel baz in zijn laatste post vraagt om een beter/nieuw beleid

ps: baz, heb jij aandelen in die site ofzo? je reageert zo heftig
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 11:25   #52
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Het is gewoon weer de oude "vriendjes-politiek".
dit heeft niks met vriendjespolitiek te maken. als alleen sportforummers daar op dezelfde manier hadden gereageerd, zou ik ook geen OW hebben gegeven
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 11:29   #53
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
@Amby: Jammer dat jij dan ook weer tot dezelfe groep behoort als Nightwolf. Al die "vriendjes" van jullie lopen hier ontzettend te kloten op het forum en daar doe je niets aan. Als wij een keer iets zeggen, ook bijvoorbeeld CharmedOne, dan wordt het gezien als flame ofzoiets en dan krijgen WIJ de OW. Lekker slecht zijn jullie bezig .
now you have offially lost me.

in de tijd dat die 'owregels' die CO aanhaalt gemaakt zijn was ik er niet bij maar goed, en wie/wat/waar bedoel je met die "vriendjes"?

als KK trouwens toen heeft gezegd dat iedereen die met 'slotje' of 'pm' reageert een OW krijgt dan moet hij zich daar trouwens wel aan houden.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 15:53   #54
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
Ik zou het topic verwijderd hebben en een PM gestuurd hebben naar de TS met de vraag naar de ware aard van zijn post... Weet hij die goed te verklaren dan zou hij het van mij opnieuw mogen proberen..
Echter als een reactie op een dergelijke PM van zijn kant uit zou blijven is gelijk ook de intentie van de post duidelijk geweest en zou het hoe dan ook wel als ' reclame ' bestempeld kunnen worden.

en ik vraag me verder af waar dit topic verder nog over gaat? ik zie als titel ' OW voorstel' en ik zie discussies die op het persoonlijke vlak geraken. hoewel baz in zijn laatste post vraagt om een beter/nieuw beleid

ps: baz, heb jij aandelen in die site ofzo? je reageert zo heftig
Jullie draaien weer eens om de spreekwoordelijke hete brei heen. Ik geef aan dat het gaat om de mensen die belachelijk reageren. Jij hebt als forumbaas het recht om het topic te verwijderen en dan een PM te sturen om de oprechtheid van de TS na te gaan. Het slaat echter nergens op om een topic te verneuken, zoals door een aantal mensen wordt gedaan. Jullie treden wèl tegen iemand op die in jullie ogen reclame zou maken, maar niet tegen mensen die structureel het forum verneuken. Dan heb ik het nog niet eens over het plaatsen van die slotjes, maar als de TS de intentie had om te blijven dan zullen we daar nooit meer achter komen, want hij wil nu zeker niet meer terug komen in deze zooi! Het gaat om een principe waar jullie totaal aan voorbij gaan. Ik heb het over dezelfde mensen die op het F&P forum structureel iemand die een foto plaatst afkraken, omdat het gewoonweg niet past in hou hun denken dat iemand zich moet kleden, eruit moet zien enz.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 15:58   #55
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
now you have offially lost me.

in de tijd dat die 'owregels' die CO aanhaalt gemaakt zijn was ik er niet bij maar goed, en wie/wat/waar bedoel je met die "vriendjes"?

als KK trouwens toen heeft gezegd dat iedereen die met 'slotje' of 'pm' reageert een OW krijgt dan moet hij zich daar trouwens wel aan houden.

Kijk die mensen die in dat topic postte zijn allemaal van die mensen waar jullie hele dagen mee lopen te ouwehoeren op ADB. Voor sommige, ik noem geen namen, zijn dat gewoon de dagelijkse vrienden! Jij kent je vriendje toch ook van dit forum en tich van die andere vrienden van je.

KK houdt zich alleen maar neit aan de afspraak omdat jullie zulke goede verhoudingen hebben met die mensen die de slotjes e.d. postte. Als het een (wat jullie noemen) "sportforummer" was geweest hadden we al lang een ban gehad (ook al denkt NW te moeten beweren van niet, maar zo schijnheilig is hij nou eenmaal). Het selectieve beleid hier is belachelijk. Zo weet ik bijvoorbeeld ook dat er over mij gedacht wordt dat ik de grootste rell-user cq. troll ben die er hier op het forum rondloopt. Terwijl er bij die zogenaamde "vriendjes" van jullie veel meer algemene sfeerverziekers rondlopen.

Ik zal waarschijnlijk in de ogen van KK ook wel degene zijn die hem dreigmails stuurt, zijn computer hackt en zijn huis in de fik heeft gestoken!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 15:58   #56
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
dit heeft niks met vriendjespolitiek te maken. als alleen sportforummers daar op dezelfde manier hadden gereageerd, zou ik ook geen OW hebben gegeven
Is je shift knop naar de klote of gebruik jij je linker hand om je 24/7 te rukken ofzo?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 16:02   #57
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

heb je nog wat zinnigs te zeggen behalve de staff voor van alles en nog wat uit te maken? anders eh..

SLOTJE?
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 16:05   #58
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
heb je nog wat zinnigs te zeggen behalve de staff voor van alles en nog wat uit te maken? anders eh..

SLOTJE?
Dat is je antwoord? Lekker makkelijk. Volgens mij was IK degene die hier voor alles en nog wat werd uitgemaakt door forumbazen en zèlfs beheerders. Terwijl jullie het goede voorbeeld moeten geven en dat doen jullie dus allesbehalve.

Edit: Bovendien denk ik dat je gewoon direct op je teentjes bent getrapt omdat je door hebt dat er een grote kern van waarheid in mijn verhaal zit.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 16:08   #59
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Is je shift knop naar de klote of gebruik jij je linker hand om je 24/7 te rukken ofzo?
Dit soort opmerkingen moeten dan ook een ow krijgen. Want ik kreeg er ook ows voor
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 16:10   #60
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Dit soort opmerkingen moeten dan ook een ow krijgen. Want ik kreeg er ook ows voor
Owke, die zal ik dan ook accepteren! Crossed the line there maybe..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 16:18   #61
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Dat is je antwoord? Lekker makkelijk. Volgens mij was IK degene die hier voor alles en nog wat werd uitgemaakt door forumbazen en zèlfs beheerders. Terwijl jullie het goede voorbeeld moeten geven en dat doen jullie dus allesbehalve.

Edit: Bovendien denk ik dat je gewoon direct op je teentjes bent getrapt omdat je door hebt dat er een grote kern van waarheid in mijn verhaal zit.
waar word jij voor wat uitgemaakt dan?
en om er verder maar wel op in te gaan:
jij opent hier een topic over het OW-geven wat betreft en roepen van 'slotje' en het verpesten van een dergelijk topic. je gaat alleen al snel over op persoonlijke aanvallen (op nightwolf), en als wij (koelkast, martijn, ik) ons er in mengen en met je in discussie gaan, krijgen we meteen beschuldigingen naar ons hoofd geslingerd dat we toch alleen maar aan vriendjespolitiek doen.
dat vind ik niet leuk, want, al zou ik veel personen persoonlijk kennen, ik probeer _altijd_ als een FB op te treden en dus niet te kijken naar wie ik wel en niet mag. voor zover ik dat niet mee kan laten spelen in mijn beslissingen doe ik dat dus zeker niet, en ik durf te zeggen dat dat ook voor andere FB's/beheerders geldt.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 16:19   #62
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Owke, die zal ik dan ook accepteren! Crossed the line there maybe..
je balanceerde op het randje, die ow heb je nu net niet te pakken.. but dont try it again..
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 16:30   #63
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Als het een (wat jullie noemen) "sportforummer" was geweest hadden we al lang een ban gehad (ook al denkt NW te moeten beweren van niet, maar zo schijnheilig is hij nou eenmaal).
onzin, je neemt dingen aan die ik iig niet zou doen. je wordt net zo behandelt als elk ander lid doch je normaal reageert en niet de hele tijd persoonlijk zit te flamen als je hier in dit topic doet
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 17:15   #64
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Bazzemans heeft wel gelijk, tigduizend keer is er in een topic geplaats PM, ik doe het 1 keer en ben hier niet zo populair en ik krijg een OW, oké 3 minuten daarvoor had KK een nieuwe regel gemaakt, oké ik begrijp het wel, maar de volgende dag zie je weer in een topic tig mensen PM posten en die krijgen geen OW.. Dat begrijp ik nou niet
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 17:26   #65
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Jullie draaien weer eens om de spreekwoordelijke hete brei heen. Ik geef aan dat het gaat om de mensen die belachelijk reageren. Het slaat echter nergens op om een topic te verneuken, zoals door een aantal mensen wordt gedaan. Jullie treden wèl tegen iemand op die in jullie ogen reclame zou maken, maar niet tegen mensen die structureel het forum verneuken.
Als ik gewoon online was geweest en in de mogelijkheid dus was geweest om te moderaten had dat topic niet eens zo ver gekomen. Natuurlijk vind ik de reacties daar ook ietwat overdreven. . .
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 17:27   #66
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Bazzemans heeft wel gelijk, tigduizend keer is er in een topic geplaats PM, ik doe het 1 keer en ben hier niet zo populair en ik krijg een OW, oké 3 minuten daarvoor had KK een nieuwe regel gemaakt, oké ik begrijp het wel, maar de volgende dag zie je weer in een topic tig mensen PM posten en die krijgen geen OW.. Dat begrijp ik nou niet
Jij moet eens een keer niet meer zo doorzeuren over die ene OW die jij hebt ontvangen
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 17:35   #67
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
Jij moet eens een keer niet meer zo doorzeuren over die ene OW die jij hebt ontvangen
het is wel zo dat zij er 1 krijg en een ander niet voor net hetzelfde. in plaats van op haar post in te zeuren, zou je mss beter daar es over nadenken??
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 17:51   #68
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
het is wel zo dat zij er 1 krijg en een ander niet voor net hetzelfde. in plaats van op haar post in te zeuren, zou je mss beter daar es over nadenken??
Het neerzetten van die regel en het uitvoeren van die regel is een niet door mij genomen beslissing..., Natuurlijk ben ik van mening dat anderen hier ook voor bestraft moeten worden, maar ik ga niet OWs op naderhand nog eens evalueren of ze wel of niet terecht zijn. Ik mag hopen dat de desbetreffende moderator..(of misschien zelfs beheerder) die de OW heeft gegeven zijn taak goed heeft vervuld.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 18:03   #69
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Dat van die webads dat snapte ik ook nog wel voordat je die uiterst duidelijke uitleg gaf, maar het gaat in dit geval totaal niet op. Er wordt in het topic namelijk TOTAAL geen oproep gedaan aan bandjes om zich in te schrijven en dus te betalen voor die diensten. Neen er wordt alleen aangegeven dat het een site is waar je gratis MP3's kan downloaden, een site die veel mensen best graag zouden bezoeken om muziek te downloaden van aanstormend talent. Het idee wat achter webads zit wordt hier totaal uit zijn verband gerukt.
het was een oproep om naar hun website te komen met de bedoeling meer bezoekers te krijgen op hun website. Dat het jou mening is dat webads niet zo moet zeuren mag maar dat maakt het nog niet een feit. Feit is dat webads het alleenrecht op reclame heeft op deze site en dus ook het forum. Het is niet in de macht van de crew of beheerders om hier iets aan aan te passen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans

Daarnaast had ik daar nog het minste commentaar op en gaat het voornamelijk om het feit dat, los van dat het topic in jullie ogen reclame is en dus gesloten zou moeten worden, een aantal mensen gewoon dat topic bij voorbaat al sluiten omdat zij denken het recht te hebben om te beoordelen dat dit reclame is. Na de eerste keer zo'n flauw bericht komen er nog een tiental, terwijl el lid wegwerken, ik vraag me af of webads hier wèl blij mee is dat er struhun punt al lang gemaakt was en in mijn ogen niet IN het topic, maar buiten het topic om aan een forumbaas bekend had moeten worden gemaakt. Het gevolg hiervan is dat ze toch een potentiectureel zo'n 3 à 4 users per week worden "weggepest" door een groepje vaste bezoekers van dit forum zonder dat er wordt opgetreden door de onafhankelijke forumbazen, forumbazen plus en beheerders.
Users die zig aanmelden en waarvan hun 1e 2 posts bestaan uit reclame uitingen mogen van mij weggepest worden. het geeft al duidelijk aan wat de reden was voor aanmelden. Bedenk je ook dat dit wel eens nep users kunnen zijn en dat het dus gewoon computer bots (scripts) zijn die aanmelden en reclame spammen. Een potentieel normaal lid zal niet zijn 1e post gebruiken om reclame te maken voor een andere site.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans

@Nightwolf: Jij mag geen begrip hebben voor users die een topic verneuken, ook al is er volgens jullie sprake van reclame. Het verneuken van een forum gaat verder dan het plaatsen van reclame en moet dan in mijn ogen ook gewoon als erger worden beschouwd. Jij bent echter al zover verpest door je "internet-vrienden" dat je dit niet eens meer ziet. Het is gewoon weer de oude "vriendjes-politiek". Ik durf te wedden dat als ik dit soort dingen zou flikken in samenwerking met wat jullie noemen de "sportforummers" dan zouden we allemaal stuk voor stuk een Officiële Waarschuwing krijgen. Nu gaat het echter om die "vriendjes" van je en dan ben JIJ te LAF om ook maar iets erover te zeggen. In plaats daarvan zeg je dat je het wel begrijpt. Gewoon te triest voor woorden. Ik neem aan dat je ook naast het forum geen vrienden hebt of je moet een totaal andere instelling hebben dan hier op het forum en gewoon het onderdeurtje van je vriendengroep zijn, want een leidersrol cq. voorbeeldrol is voor jou alles behalve weggelegd.
Dit soort uitspraken helpen echt goed mee om serieus genomen te worden door de crew hoor (NOT!) dit geeft gewoon bij mij al weer de indruk dat je puur weer een topic bent begonnen om te kunnen trollen en zagen. het serieus nemen is er bij mij nu wel weer een beetje af. dit gaat namelijk allang niet meer over het reclame posten. maar oude botten van sport forum gemierenneuk wordt weer uit de opgedroogde sloot gegraven

__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 18:06   #70
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Zie hier

Ik heb hem ook nog een email gestuurd maar heb er nooit 1 terug gekregen :@
ik heb een duidelijke waarschuwing afgegeven in aan de bar omdat dit helemaal verpest werdt doordat mensen continu slotje en pm begonnen te posten. die regel werdt door jou en meerdere mensen overtreden en hebben er een OW voor gehad.

Nou is dat geen ramp want een OW is een WAARSCHUWING. er kleven geen verdere straffen aan je account wordt niet minder waard je krijgt geen sterretje bij je naam je bent alleen gewaarschuwd. ik snap dus het probleem niet zo erg.

Overigens kan ik me niet herrineren dat je me een mail gezonden hebt. zou je die nogmaals kunnen zenden (forward) naar koelkast@leerlingen.com dan kan ik nagaan of ik de originele ook ontvangen heb en hoe of waarom ik er niet op gereageerd zou hebben.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 18:11   #71
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Lijkt me dus heel duidelijk dat er een behoorlijk grote groep nu in aanmerking komt voor een OW. Na aanleiding van bovenstaand topic gemaakt door onze enige echte Koelkast. (Die zichzelf dus in dit topic ontzettend tegenlult.)
Blijkbaar heb je niet gelezen of begrepen de toevoeging van de betreffende sticky in aan de bar. dit was een nood oplossing omdat heel aan de bar verkloot werdt. de regel was om een directe stuur correctie te geven en vergalling van aan de bar te voorkomen. de bedoeling van DAT topic heeft dus niet echt veel impact op het topic waar we het hier over hebben. als het een algemene regel zou zijn dat je niet het woord pm , slotje in je post mocht gebruiken had het wel bij de algemene regels gestaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans

@Amby: Jammer dat jij dan ook weer tot dezelfe groep behoort als Nightwolf. Al die "vriendjes" van jullie lopen hier ontzettend te kloten op het forum en daar doe je niets aan. Als wij een keer iets zeggen, ook bijvoorbeeld CharmedOne, dan wordt het gezien als flame ofzoiets en dan krijgen WIJ de OW. Lekker slecht zijn jullie bezig .

het is TIJD voor een nieuw beLEID
Waarom wederom persoonlijk worden? er wordt verwacht dat een groep vrijwillige mensen energie steekt in het forum door crew te zijn. het echt minimale wat je terug zou kunnen doen is die mensen met respect behandelen.

Verwacht je dat door met minachting te praten over de mensen die de boel proberen te regelen je echt iets voor elkaar gaat krijgen? Als jij iemand nodig hebt om je te helpen bel je hem ook op en scheld je hem de huid vol ? weet niet slechte manier van met mensen omgaan hoor.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 18:53   #72
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
Jij moet eens een keer niet meer zo doorzeuren over die ene OW die jij hebt ontvangen
Zeur ff zelf niet?

Je kan het niet veranderen en dat begrijp ik heus wel. Ik had het telaat gelezen, eigen schuld. Maar wat ik dan niet begrijp is dat er sommige mensen de dag erna of zelfs die dag zo iets posten en geen OW krijgen
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 20:29   #73
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Koelkast speelt ook weer mooi weer het slachtoffer, door nu ineens te zeuren over dat hij vrijwilliger is. Een vrijwilliger die zijn werk niet goed doet en zijn mensen uitscheld voor kip zonder kop behoeft niet met respect behandelt te worden dunkt mij. Een vrijwilliger die deelnemers troll-user noemt en die beweert dat die persoon, die goed bedoelde kritiek uit, maar alleen maar belachelijk wordt gemaakt en daardoor uit zijn slof schiet is een slechte vrijwilliger. Dan vervang je die vrijwilliger gewoon door een nieuw iemand, en behoef je die niet met respect te behandelen.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 20:59   #74
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ik doe m'n werk goed genoeg

ik denk ook niet dat er verder serieus gereageerd gaat worden op deze manier door de rest
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 21:04   #75
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
ik doe m'n werk goed genoeg

ik denk ook niet dat er verder serieus gereageerd gaat worden op deze manier door de rest
En dat tekent dan weer het infantiele beleid alhier.

Jij bent niet de persoon die moet zeggen dat je het zelf goed doet.
Het feit dat je vrijwilliger bent betekent niet dat je geen fouten kunt maken.
Het betekent ook niet dat je niet mag worden aangesproken op fouten.
Het betekent ook niet dat je arrogant kritiek van de hand mag doen en de persoon die terechte kritiek levert een kip zonder kop mag noemen.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 21:38   #76
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Het feit dat je vrijwilliger bent betekent niet dat je geen fouten kunt maken.
is een mening volgens jou fout? grappig...
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 22:07   #77
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
is een mening volgens jou fout? grappig...
dan kan je nooit iets fout doen of zeggen me dunkt, want het is altijd je mening. grappig...
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2004, 22:45   #78
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

bingo (wel volgens de algemene huisregels trouwens )
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 02:36   #79
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
bingo (wel volgens de algemene huisregels trouwens )
Padlarven zoals jij zorgen voor de verloedering van onze maatschappij
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 03:46   #80
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik ga met Bas mee dat het totaal onnodig en forumbedervend is om een heel topic vol te gooien met slotjes.. Als men er al iets over wilt zeggen is daar de report-knop voor..

Aan de andere kant ga ik met de staff mee dat het topic terecht gesloten is.. de voortekenen duiden gewoon op een reclame-topic. Ook al is het geen commerciele site, dan kan het nog reclame zijn... Zeker omdat het betreffende lid alleen maar langs lijkt te zijn gekomen voor dat topic. Was het een gewoon actief lid geweest die de rest had willen wijzen op een dergelijk site, dan had het weer wel gekunnen lijkt mij...

Verder vind ik het hoogst opmerkelijk dat Koelkast zijn waarschuwing bagatilliseert door te zeggen dat het alleen voor ADB geldde. Dus de rest van het forum mag wel op een dergelijke manier verneukt worden omdat het in de regel alleen op ADB gebeurde? Krom redeneren noem ik dat!

Verder vind ik een aantal reacties in dit topic hoogst bedenkelijk, met name van de kant van Bas en Bart.. Padlarven, rukkers? Dat duidt helaas niet op enigerlei discussieniveau, dat komt meer in de buurt van trollerij en flames uitlokken. Beetje jammer, joh, want zo verspeel je je oprechtheid.
Overigens zijn enkele reacties van NW, Koelkast en Dext0r ook enigzins bedenkelijk te noemen..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 12:22   #81
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Verder vind ik een aantal reacties in dit topic hoogst bedenkelijk, met name van de kant van Bas en Bart.. Padlarven, rukkers? Dat duidt helaas niet op enigerlei discussieniveau, dat komt meer in de buurt van trollerij en flames uitlokken. Beetje jammer, joh, want zo verspeel je je oprechtheid.
Overigens zijn enkele reacties van NW, Koelkast en Dext0r ook enigzins bedenkelijk te noemen..
Nogmaals, die reacties kwamen pas nádat alweer eens bleek (zou jij moeten weten Tijs, ook bedenkelijk dus..) dat er niet serieus met klachten wordt omgegaan en bepaalde mensen op dit forum totaal niet worden aangepakt, en een beheerder de klacht van een lid afdeed met 'lullen als een kip zonder kop'. Verspeel je dan niet je oprechtheid?!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 12:44   #82
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Nogmaals, die reacties kwamen pas nádat alweer eens bleek (zou jij moeten weten Tijs, ook bedenkelijk dus..) dat er niet serieus met klachten wordt omgegaan en bepaalde mensen op dit forum totaal niet worden aangepakt, en een beheerder de klacht van een lid afdeed met 'lullen als een kip zonder kop'. Verspeel je dan niet je oprechtheid?!
als er niet serieus met de klacht zou worden omgegaan, zou dit topic dan niet allang een slotje hebben gehad?
ik vind dat we tot nu toe nog vrij serieus hebben gereageerd, ook al verdient niet iedereen dat.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 14:45   #83
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
als er niet serieus met de klacht zou worden omgegaan, zou dit topic dan niet allang een slotje hebben gehad?
ik vind dat we tot nu toe nog vrij serieus hebben gereageerd, ook al verdient niet iedereen dat.
Onzin. Er werd al van begin af aan beweert dat de topicstarter als een kip zonder kop reageert. Zo'n gast moet je meteen uit de crew schoppen Maar neen, we moeten klaarblijkelijk blij wezen dat er niet meteen een slot op gaat Waar leven we hiero
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 15:02   #84
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Onzin. Er werd al van begin af aan beweert dat de topicstarter als een kip zonder kop reageert. Zo'n gast moet je meteen uit de crew schoppen Maar neen, we moeten klaarblijkelijk blij wezen dat er niet meteen een slot op gaat Waar leven we hiero
NW is er in eerste instantie ook gewoon serieus op ingegaan, hij reageerde alleen aanvallend toen hij ook aangevallen werd. verder heeft koelkast serieus gereageerd , ik ook.

maar is dit nog belangrijk nu?
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 15:20   #85
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
NW is er in eerste instantie ook gewoon serieus op ingegaan, hij reageerde alleen aanvallend toen hij ook aangevallen werd. verder heeft koelkast serieus gereageerd , ik ook.

maar is dit nog belangrijk nu?
Serieus, maar niet correct. NW toonde begrip voor een stel onruststokers, zoals in het verleden vaker. Daarop reageerde Bazzemans nog redelijk correct in eerste instantie, maar toen hij werd uitgemaakt voor kip zonder kop reageerde ook hij geïriteerd.

Maargoed, er wordt toch niks aan gedaan, dus is het inderdaad van weinig belang meer
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 16:16   #86
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Verder vind ik het hoogst opmerkelijk dat Koelkast zijn waarschuwing bagatilliseert door te zeggen dat het alleen voor ADB geldde. Dus de rest van het forum mag wel op een dergelijke manier verneukt worden omdat het in de regel alleen op ADB gebeurde? Krom redeneren noem ik dat!
Het wordt ook weer opgeblazen als een luchtbalon he. voor nog een keer dan:

Het waarschuwing topic in aan de bar is door mij daar neergezet omdat in een paar uur tijd op een bewuste middag heel aan de bar om zeep werdt geholpen door mensen die alleen PM en slotje posten. dus in zeg 3 uur tijd niets anders deden dan dat. om daar op dat moment effectief iets tegen te kunnen doen. omdat verzoeken en waarschuwen door andere crew leden 0.0 effect bleken te hebben. Om der op dat moment iets aan te kunnen doen heb ik die waarschuwing neergezet en uitgevoerd en in 30 minuten was heel de ellende voorbij.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 16:17   #87
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518

Maargoed, er wordt toch niks aan gedaan, dus is het inderdaad van weinig belang meer
IDD, want het voorspelde is inderdaad gebeurd. Ik heb een OW gekregen voor mijn woorden in dit topic (waarvan ik de terechtheid niet tegen zal spreken), maar de mensen die structureel het forum verneuken komen er weer eens vanaf zonder ook maar enige waarschuwing van de crew. Een oplettende forummer zoals ik probeern dan aanhankelijk te maken dat het beleid wat hier gevoerd wordt tegen alle principes in gaat, maar neen ik ben de lul en krijg een OW. Immers was ik degene die te hard was in zijn woorden. Maar mag ik jullie er even aan herinneren dat het hier NW was die begon met het spuien van verkeerde woorden, wat mijns inziens totaa niet acceptabel is voor een BEHEERDER, en was IK niet degene die daarop reageerden en waren JULLIE niet degene die NW (wéér) een hand boven zijn hoofd houden? Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 16:19   #88
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

wat ik mij afvraag, krijgen de forumbazen die ook wat arrogant en onbeleefd deden nu ook een OW?
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 16:20   #89
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
wat ik mij afvraag, krijgen de forumbazen die ook wat arrogant en onbeleefd deden nu ook een OW?
Ze zouden al een OW moeten krijgen voor het serieus erop ingaan
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 16:23   #90
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Onzin. Er werd al van begin af aan beweert dat de topicstarter als een kip zonder kop reageert. Zo'n gast moet je meteen uit de crew schoppen Maar neen, we moeten klaarblijkelijk blij wezen dat er niet meteen een slot op gaat Waar leven we hiero
en voor minimaal de 20e keer moet ik weer constateren dat je weer feiten en meningen door elkaar haalt en de boel loopt op te stoken.

- je claimt dat ik goed mijn werk zou doen en dat ik me als slachtoffer zou opstellen. Waar je dat vandaan haalt is mij een raadsel, er zijn dan ook geen argumenten waarom mee gegeven. ook heeft een dergelijke reactie niets te doen met de bron van het topic en kan het dus alleen maar worden geclasificeerd als het doorzagen over iets wat er niet toe doet of het persoonlijk aanvallen van iemand.

- het is niet zo dat niet met de klacht serieus wordt omgesprongen ik zie het heel simpen 1) klacht wordt ingedient, 2) klacht wordt opgenomen en bekeken en ongegrond verklaard, 3 topic starter is het daar niet mee eens wordt persoonlijk en gaat doorzagen. als je een klacht hebt betekend het niet automatisch dat je gelijk hebt en je gelijk zal krijgen. zo ken ik er nog wel een paar. Forza heeft ook een klacht hij is onterecht gebanned volgens hem. moet ik die ook serieus gaan behandelen ?

- wij leven gewoon allemaal thuis en gaan af en toe voor ons plezier naar een zeker forum om een beetje bij te kletsen en lol te hebben of over zaken een discussie te houden. we leven hier niet en het is maar een forum een stuk digitaal geschapen hangplek. Als jou leven kapot gaat als je je gelijk niet kan halen op een dergelijk forum is dat meer een persoonlijk probleem van jezelf, want je reageerd alsog je leven er vanaf hangt nu.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 16:27   #91
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast

- wij leven gewoon allemaal thuis en gaan af en toe voor ons plezier naar een zeker forum om een beetje bij te kletsen en lol te hebben of over zaken een discussie te houden. we leven hier niet en het is maar een forum een stuk digitaal geschapen hangplek. Als jou leven kapot gaat als je je gelijk niet kan halen op een dergelijk forum is dat meer een persoonlijk probleem van jezelf, want je reageerd alsog je leven er vanaf hangt nu.
dus laat ons allen foert zeggen? :s
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 16:30   #92
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
wat ik mij afvraag, krijgen de forumbazen die ook wat arrogant en onbeleefd deden nu ook een OW?
Neen, dat zijn allemaal "vriendjes" van elkaar. Met de kwestie LoeLoe mocht ze ook gewoon lekker aanblijven als FB terwijl daar bij NIEMAND meer draagvlak voor was. Tè belachelijk voor woorden, maar zo gaat dat hier.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Ze zouden al een OW moeten krijgen voor het serieus erop ingaan
Kan je d'r weer niet tegen dat er weer een beetje commentaar op jou wordt gegeven jongen.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 16:51   #93
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Er wordt hier altijd maar gerpaat over mensen die structureel het forum verneuken, maar de mensen die in dat topic gepost hebben, doen dat toch niet? Voor 1 fout moeten ze nu toch geen OW geven?
Verder vind ik het echt laag van bepaalde personen om andere mensen zo persoonlijk aan te vallen en weer te beginnen rondzwaaien met woorden als "vriendjespolitiek" en "slechte fb's/beheerders",enz...
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 17:27   #94
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Er wordt hier altijd maar gerpaat over mensen die structureel het forum verneuken, maar de mensen die in dat topic gepost hebben, doen dat toch niet? Voor 1 fout moeten ze nu toch geen OW geven?
Verder vind ik het echt laag van bepaalde personen om andere mensen zo persoonlijk aan te vallen en weer te beginnen rondzwaaien met woorden als "vriendjespolitiek" en "slechte fb's/beheerders",enz...
Het is inderdaad erg laag om feiten (die Koelkast meningen noemt) te constateren ja. Helaas is het zo, alleen wordt er niets aan gedaan.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 17:38   #95
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Het is inderdaad erg laag om feiten (die Koelkast meningen noemt) te constateren ja. Helaas is het zo, alleen wordt er niets aan gedaan.
Je verwisselt dan ook regelmatig meningen en feiten. Soit,dit is te offtopic voor hier...
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 17:55   #96
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Maar mag ik jullie er even aan herinneren dat het hier NW was die begon met het spuien van verkeerde woorden, wat mijns inziens totaa niet acceptabel is voor een BEHEERDER, en was IK niet degene die daarop reageerden en waren JULLIE niet degene die NW (wéér) een hand boven zijn hoofd houden?
mag ik jou eraan herinneren dat je mij als eerste persoonlijk aanviel?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 17:58   #97
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
mag ik jou eraan herinneren dat je mij als eerste persoonlijk aanviel?
Van mij mag je
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 18:19   #98
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
mag ik jou eraan herinneren dat je mij als eerste persoonlijk aanviel?
Jammer dat jij totaal niet kan lezen. Ik heb puur en alleen jouw functioneren als beheerder in twijfel getrokken en ik denk dat ik daar als gebruiker alle recht toe heb. Daarentegen heb JIJ totaal géén recht om mij iemand te noemen die reageert als "een kip zonder kop". Dat is wèl een persoonlijke aanval. Wat ik deed niet.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 18:29   #99
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Ik wil dit soort discussies wel eens zien "uitgevochten" worden voor een disco, ik lach me rot das 1 ding wat zeker is
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 18:30   #100
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Question

En zo worden anderen ongefundeerd beoordeeld van 'alweer eens trollen en zagen'. Waar blijven de OW's daarvoor?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:43.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.