Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 May 2003, 20:57   #1
sk888er
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard help!!!!!!!!!!!!!!!!

help nu word het erg!!!!!

een tijdje geleden had ik gepost dat ik mijn vriendin nie meer mag zien van die ouders. daardoor hebben we een aantal keer gespijbeld (ja heel slecht maar we moesten elkaar gewoon een paar keer zien en praten) nu raad je het al die ouders zijn erachter gekomen (ze hadden een lijst van afwezigheid op school aangevraagd) die ouders haar helemaal ondervragen waarom ze dat deed en vragen met wie. wij hadden al afgesproken dat ze mij naam nie zou noemen maar nu hebben ze mij afwezig lijst ook aangevraagd.

nu zeggen ze dat ze de laatste tjd heel veel is veranderd en een veel grotere mond heeft gekregen. (terwijl ze alleen maar een beetje voor haarzelf opkomt) maar ja wat zou jij doen als je alleen al omdat je 5 minuten te laat thuiskomt al een week of een maand straf krijgt???

nu weet ik zelf ook wel dat er veel mijn schuld was in onze relatie (dan heb ik het dus over de foute dingen zoals dat ze mij zijn gaan haten) maar nu geven ze overal de schuld van (ook dat ze slechte punten op school heeft enz.).

we moeten nu dus wachten tot ze 18 en op kamers kan gaan wonen. maar voor zover word ze misschien in een gast gezin geplaatst.

maar wat moet ik nou doen ik wil gewoon dat ze weer een beetje een leven krijgt al gaat dat tenkoste van onze relatie, maar dit kan gewoon niet verder die ouder maken haar helemaal kapot en het ergste is dat ze dat niet zien en dat ze denken dat ze altijd gelijk hebben!!!!

help me aub want ik hou van der en ik wil dat ze gewoon gelukkig word!!!!

en sk8-angle als je dit leest word aub niet boos ik weet namelijk niet wat ik moet doen en wil je echt heel graag helpen!!!!!

(ik hoop dak nix belangrijk vergeten ben)
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2003, 22:18   #2
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

een oplossing die leek te werken is die ouders vermoorden....maar je moet wel medical detectives (o.i.d.) op discovery volgen, want je moet niet gepakt worden, want dan hedde er nog niks aan!

en serieus:

wat denk je hier nou voor een antwoord te krijgen
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 06:34   #3
sk888er
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light

en serieus:

wat denk je hier nou voor een antwoord te krijgen
iemand die weet hoe ik hier eindelijk verandering in kan krijgen
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 18:13   #4
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk sowieso dat JIJ weinig kan doen...en zeker niet met tips van het internet.

Daarbij is dit informatie van een kant (jouw kant), en betwijfel ik ten zeerste of wij hieruit een goed beeld van de ware situatie kunnen krijgen.

Dus een kleine hint: voor zo'n situatie zoek proffesionele hulp (of kidnertelefoon ofzo)...
  Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2003, 17:55   #5
WhizzCat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
ik denk sowieso dat JIJ weinig kan doen...en zeker niet met tips van het internet.

Daarbij is dit informatie van een kant (jouw kant), en betwijfel ik ten zeerste of wij hieruit een goed beeld van de ware situatie kunnen krijgen.

Dus een kleine hint: voor zo'n situatie zoek proffesionele hulp (of kidnertelefoon ofzo)...
Dit is het beste advies dat wij kunnen geven zoek professionele hulp! Want met zo'n zooi gammels die hier rondlopen (mezelf incluis hoor mensen!) daar kun je echt niks mee. Internet is niet het antwoord op jouw probleem.

nofi: Fade Of Light -> tis professioneel
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:00.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.