Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 30 April 2003, 12:15   #1
skategirl_14
Guest
 
Berichten: n/a
Question zelfmoord???

Hallo allemaal
Ge kent mij verzekers nog nie ik ben Kathy (14jaar) en kom uit Oost - Vl.
Sinds een paar dagen is het lang een rare manier uit mee m'n lief. We hadden al meer dan 5 maanden een relatie en hij had mij geblokeert op MSN en gezegt via telefoon da zijn computer kappot was. Hij zag het niet meer zitten tussen hem en mij... Dus heeft hij via via(vrienden) gezegt dat 't uit was. .........
Ik weet echt nie meer wa ik moe doen ??????
waarschijnlijk loop ik hier teveel rond...
'K had al geprobeert van zelf onder trein te springen...
Ma da was dus mislukt
(Meneer vd trein kwam naar mij en zei; meiske ge moet ne meter vöor de perronlijn staan, anders blijft ge hangen en schiet der nie véél meer van u over)......................................

wat moe ik nu doen
 
Oud 30 April 2003, 12:28   #2
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: zelfmoord???

Citaat:
Originally posted by skategirl_14
Hallo allemaal
Ge kent mij verzekers nog nie ik ben Kathy (14jaar) en kom uit Oost - Vl.
Sinds een paar dagen is het lang een rare manier uit mee m'n lief. We hadden al meer dan 5 maanden een relatie en hij had mij geblokeert op MSN en gezegt via telefoon da zijn computer kappot was. Hij zag het niet meer zitten tussen hem en mij... Dus heeft hij via via(vrienden) gezegt dat 't uit was. .........
Ik weet echt nie meer wa ik moe doen ??????
waarschijnlijk loop ik hier teveel rond...
'K had al geprobeert van zelf onder trein te springen...
Ma da was dus mislukt
(Meneer vd trein kwam naar mij en zei; meiske ge moet ne meter vöor de perronlijn staan, anders blijft ge hangen en schiet der nie véél meer van u over)......................................

wat moe ik nu doen
Tja... als je dan al zelfmoord wil plegen kun je het beter doen jah, want er komen nog VEEL ergere dingen in je leven voor... let maar eens op....

Maar goed, beetje hypocriet he... Jezelf van kant maken omdat 1 persoon je verlaat. Want je kwetst heel erg veel mensen ermee... Ook mensen die je misschien niet eens kent...

Big
 
Oud 30 April 2003, 13:09   #3
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zo jong en dan al zelfmoord willen plegen. Van die jonge meisjes die gwoon nie weten waar ze mee bezig zijn en denken dat ze echte liefde hadden gevonden. T zou verboden moeten worden
 
Oud 30 April 2003, 13:11   #4
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

K zou niet zo hysterisch reagere als ik jou was? alleen omdat je vriendje het uit heeft gemaakt wil je zelfmoord plegen?! Het klinkt nu heel hard: maar er zijn meerdere leuke jongens op deze planeet........
 
Oud 30 April 2003, 13:34   #5
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

op zo'n jonge leeftijd kan je niet eens weten wat liefde is in my opinion

ik zeg altijd maar, tijd heelt wonden
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 30 April 2003, 18:15   #6
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
op zo'n jonge leeftijd kan je niet eens weten wat liefde is in my opinion

ik zeg altijd maar, tijd heelt wonden
u think?

ik verkeer al van mn 13e met de jongen waar ik nu mee samen ben...
zijn eerst een heel lange tijd samen geweest,is dan half jaartje uit geweest en zijn nu al weer 3 maand samen...en dat is geen liefde ofzo?

 
Oud 30 April 2003, 18:24   #7
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

uhm foutje, verkeerd verwoord...ik bedoel echte liefde, geen kalverliefde
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 30 April 2003, 18:32   #8
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
op zo'n jonge leeftijd kan je niet eens weten wat liefde is in my opinion

ik zeg altijd maar, tijd heelt wonden
lekker he beetje iedereen over 1 kam strijken
 
Oud 30 April 2003, 18:38   #9
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

1) hoor wie t zegt

2) niet iedereen, wel de meesten
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 30 April 2003, 19:02   #10
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
kalverliefde
het is weer _we gaan met wat woordjes gooien_ tijd
 
Oud 30 April 2003, 19:09   #11
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 30 April 2003, 22:48   #12
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
wat moe ik nu doen
Geen zelfmoord plegen,

Praat met iemand die je goed kent ofzo,

en voor de rest staat het in queenie's post.


(andere reacties .. )
 
Oud 1 May 2003, 01:19   #13
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zelfmoord... Pfff... als je wat ouder ben en je hebt echtt problemen owkee... doe wat je niet laten kan, maar doe het wel verantwoord... Want dit slaat nergens op....



Maar ik heb wel zin in chips hoor
 
Oud 1 May 2003, 07:52   #14
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
1) hoor wie t zegt

2) niet iedereen, wel de meesten
1) Ik zeg t, dat je dat zlef niet eens ziet

2) Dat zeg je er nu pas bij, net generaliseerde je iedereen van 14 nog
 
Oud 1 May 2003, 12:28   #15
lisa_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: zelfmoord???

Citaat:
Originally posted by skategirl_14
Hallo allemaal
Ge kent mij verzekers nog nie ik ben Kathy (14jaar) en kom uit Oost - Vl.
Sinds een paar dagen is het lang een rare manier uit mee m'n lief. We hadden al meer dan 5 maanden een relatie en hij had mij geblokeert op MSN en gezegt via telefoon da zijn computer kappot was. Hij zag het niet meer zitten tussen hem en mij... Dus heeft hij via via(vrienden) gezegt dat 't uit was. .........
Ik weet echt nie meer wa ik moe doen ??????
waarschijnlijk loop ik hier teveel rond...
'K had al geprobeert van zelf onder trein te springen...
Ma da was dus mislukt
(Meneer vd trein kwam naar mij en zei; meiske ge moet ne meter vöor de perronlijn staan, anders blijft ge hangen en schiet der nie véél meer van u over)......................................

wat moe ik nu doen
Probeer eroverheen te komen. Zelfmoord lost echt niets op. Je bent dan misschien zelf van alle problemen af, maar zoals al gezegd, je doet er een hoop mensen veel verdriet mee.
En er zal vast wel weer een andere jongen komen met echte liefde.
 
Oud 2 May 2003, 10:25   #16
misscurl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zelfmoord plegen is sowieso dom *sorry als ik het bot breng*

Er zijn veel ergere dingen in het leven als liefdesverdriet hoor
Eerlijk gezegd neem ik jouw berich niet zo serieus sorry.. als je het echt meent biedt ik mijn oprechte excuses aan..
maar hoe jij dat verhaal brengt..

Ik hoop niet dat je dat tegen je exvriend hebt gezegd dat je zelfmoord wilt plegen.. Want dan vind ik het een ziekelijke poging om je ex terug te krijgen
 
Oud 14 May 2003, 13:19   #17
tybootje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zelfmoord? Omda je 5 maand een lief gehad hebt den dat het nu gedaan is? ik heb tot gisteren ook 8 maand gevrijt en ze heeft het ook gedaan gemaakt, men ouders gaan juist scheiden, en men opa ligt int ziekenhuis. Keb tot 4u 's ochtends liggen bleiten maar dan nog. Zelfmoord ist laatste waar ik aan denk! Weet je wel wa da je nog allemaal moe meemaken in je leven? Maarja, om da allemaal mee te maken moe je nog leven ook hé.
my point: na 5 maand hé zeg je? awel, denk der ni teveel aan. Volgens wat ik hoor is die jongen toch maar een rotzakje dusja. Zo gedaan maken is wel serieus dom. Ni teveel aan denken en zoek e deftige gast. Probeer ni direct in nog een echte relatie te storten toch, want als het dan verkeerd afloopt zou het wel fataal kunnen zijn. Have fun with you're friends, ga e beetje uit, stekt ekeer e gast voor één avond (ni elke keer é, je moe geen slet spelen) en amuseer je gewoon! Laat die rotzak voor wat hi waard is: NIETS)

Laatst aangepast door tybootje : 14 May 2003 om 13:22
 
Oud 14 May 2003, 13:25   #18
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Originally posted by tybootje
zelfmoord? Omda je 5 maand een lief gehad hebt den dat het nu gedaan is? ik heb tot gisteren ook 8 maand gevrijt en ze heeft het ook gedaan gemaakt, men ouders gaan juist scheiden, en men opa ligt int ziekenhuis. Keb tot 4u 's ochtends liggen bleiten maar dan nog. Zelfmoord ist laatste waar ik aan denk! Weet je wel wa da je nog allemaal moe meemaken in je leven? Maarja, om da allemaal mee te maken moe je nog leven ook hé.
my point: na 5 maand hé zeg je? awel, denk der ni teveel aan. Volgens wat ik hoor is die jongen toch maar een rotzakje dusja. Zo gedaan maken is wel serieus dom. Ni teveel aan denken en zoek e deftige gast. Probeer ni direct in nog een echte relatie te storten toch, want als het dan verkeerd afloopt zou het wel fataal kunnen zijn. Have fun with you're friends, ga e beetje uit, stekt ekeer e gast voor één avond (ni elke keer é, je moe geen slet spelen) en amuseer je gewoon! Laat die rotzak voor wat hi waard is: NIETS)
beetje cru gezegd, maar er zit waarheid in
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Oud 14 May 2003, 15:01   #19
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Sorry maar ik vind t echt een domme reden om zelfmoord te gaan plegen! Maar mischien moet je t maar wel doen, want er zullen nog wel ergere dingen in je leven komen dan liefdesverdriet. Als je nu al dood wil, wat zal er dan gebeuren??
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline  
Oud 14 May 2003, 18:26   #20
konus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf


ik zeg altijd maar, tijd heelt wonden
jah daar ben ik het mee eens heb er zelf heel erg veel ervaring mee
op een gegeven moment going mijn vriendin er vandoor na 9 maand met ene ander dat was toen ik 14 was
en vorig jaar ging mijn vriendin(andere) er vandoor na 7 maand met een vriend van mij en ik ben ook nog niet gesprongemn
maar het i nou eenmaal zo shit happens
ook al zou je het niet willen
en je bent nog jong en hebt nog een heel leven voor je
 
Oud 14 May 2003, 19:40   #21
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
Sorry maar ik vind t echt een domme reden om zelfmoord te gaan plegen! Maar mischien moet je t maar wel doen, want er zullen nog wel ergere dingen in je leven komen dan liefdesverdriet. Als je nu al dood wil, wat zal er dan gebeuren??
Geheel mee eens, nou ja ik zou het super loos vinden om hierom zelfmoord te plegen, ten eerste is het (nog maar) 5 maanden met hem aan geweest en ik denk dat je nu zo jong bent dat je nog niet echt weet wat echte liefde is maar goed wat iknet gequote heb, als je om zon reden(tje) al zelfmoord wil plegen, krijg je het nog zwaar te voorduren in je dan toch wel korte leventje.......
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 9 July 2003, 23:04   #22
BestLief
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Chrizlybeer


Geheel mee eens, nou ja ik zou het super loos vinden om hierom zelfmoord te plegen, ten eerste is het (nog maar) 5 maanden met hem aan geweest en ik denk dat je nu zo jong bent dat je nog niet echt weet wat echte liefde is maar goed wat iknet gequote heb, als je om zon reden(tje) al zelfmoord wil plegen, krijg je het nog zwaar te voorduren in je dan toch wel korte leventje.......
Het is misschien niet echt een reden om uit het leven te stappen, zo jong, zo een prille liefde, maar hebben wij allemaal makkelijk praten, he, wij voelen de pijn van deze verloren liefde niet, en ga eens allem=aal bij jezelf na, hoe pijn het kan doen,
 
Oud 11 July 2003, 09:33   #23
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by BestLief
Het is misschien niet echt een reden om uit het leven te stappen, zo jong, zo een prille liefde, maar hebben wij allemaal makkelijk praten, he, wij voelen de pijn van deze verloren liefde niet, en ga eens allem=aal bij jezelf na, hoe pijn het kan doen,
owja wij hebben makkelijk praten, er zijn genoeg reacties geweest in deze thread waarin nog veel ergere verhalen staan waar ze overheen zijn gekomen en dan zeg jij 'makkelijk praten'?? ik vind het belachelijk dat zo'n kind gelijk zelfmoord roept terwijl er ECHT ergere dingen zijn dan een beetje liefdesverdriet, maar ik heb een geheimpje voor je: als je ff goed kijkt naar de datum en de activiteit van de topicplaatster, zul je zien dat ze inmiddels wel over em heen is

Topic is drie maanden oud
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  
Oud 11 July 2003, 10:19   #24
joeyB
Ere lid
 
joeyB's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2003
Locatie: Arnhem
Berichten: 1.478
Stuur een bericht via MSN naar joeyB
Standaard Re: zelfmoord???

Citaat:
Originally posted by skategirl_14
Hallo allemaal
Ge kent mij verzekers nog nie ik ben Kathy (14jaar) en kom uit Oost - Vl.
Sinds een paar dagen is het lang een rare manier uit mee m'n lief. We hadden al meer dan 5 maanden een relatie en hij had mij geblokeert op MSN en gezegt via telefoon da zijn computer kappot was. Hij zag het niet meer zitten tussen hem en mij... Dus heeft hij via via(vrienden) gezegt dat 't uit was. .........
Ik weet echt nie meer wa ik moe doen ??????
waarschijnlijk loop ik hier teveel rond...
'K had al geprobeert van zelf onder trein te springen...
Ma da was dus mislukt
(Meneer vd trein kwam naar mij en zei; meiske ge moet ne meter vöor de perronlijn staan, anders blijft ge hangen en schiet der nie véél meer van u over)......................................

wat moe ik nu doen
doen
joeyB is offline  
Oud 11 July 2003, 11:11   #25
BestLief
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
owja wij hebben makkelijk praten, er zijn genoeg reacties geweest in deze thread waarin nog veel ergere verhalen staan waar ze overheen zijn gekomen en dan zeg jij 'makkelijk praten'?? ik vind het belachelijk dat zo'n kind gelijk zelfmoord roept terwijl er ECHT ergere dingen zijn dan een beetje liefdesverdriet, maar ik heb een geheimpje voor je: als je ff goed kijkt naar de datum en de activiteit van de topicplaatster, zul je zien dat ze inmiddels wel over em heen is

Topic is drie maanden oud
IEDER zijn mening uiteraard, maar voor u hier komt vertellen dat er veel ergere dingen zijn (wat ook is) en dat je niet moet reageren waneer zo een kind roept, Moet u wel eerst weten waarover u spreekt, onderzoek toonde namelijk aan dat de grootste reden tot zelfmoord bij tieners, juist komt door het niet serieus genomen te worden, het af te schilderen als kalverliefde en dus niet zo erg, en ze komen er inderdaad allemaal wel overheen, maar op het moment zelf stort wel hun wereld in
 
Oud 11 July 2003, 21:29   #26
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

Dit topic is idd wel al heel oud. als je er verder over discusieren wilt mij best, open dan een neiuw topic. Maar 3 maanden is beetje lang. Hij gaat dicht[SIZE=1][SIZE=1][SIZE=1]
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline  
Oud 17 July 2003, 11:03   #27
badeendje89
Guest
 
Berichten: n/a
Smile zelfmoord???

ik heb zelf ook een tijdje niet meer willen leven...
maar als ik er nu aan terug denk heb ik zo iets van waarom?
als je verdriet hebt kun je niet meer lachen maar verdriet is maar voor even want kun je je nog herrineren je eerste huil buitje toen je 4 werd? je komt er wel overheen en je kunt ook kijken naar de leuke dingen in het leven het betekend dan niet dat je geen verdriet meer hebt maar over alles kom je wel heen als je het zelf maar wild en er de tijd voor neemt. en niet meteen er voor wegloopt. kusjes danielle
 
Oud 17 July 2003, 11:34   #28
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

wel sluiten dan, linnea
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:14.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.