Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 August 2003, 21:43   #51
dyfusica
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind het aan de ene kant wel stom ja
maar dat is meer omdat ik het zelf erger gehad heb, en tja.. ik heb zoiets van waarom moet jij wel klagen, ik zeur toch ook niet

maar aan de andere kant, ik heb ook geklaagd heel veel erover.. en door erover te praten is het over gegaan en ben ik nu weer gezond

dus daarom help ik zulke mensen wel, als ik het idee heb dat mijn praten echt helpt

en dat mensen niet naar het riagg durven, dat is bij de meeste zo en waarom denk jij dat het riagg helpt.. en heb jij btw ook maar een beetje een idee hoe het riagg werkt.. nou ik zal het je vertellen, eerst ga je naar de huisarts toe, vervolgens kom je op de wachtlijst (die bij ons gemiddled 2 maanden is).. 2 maanden later krijg je intake gesprekken en het duurt dus maanden voordat je ookmaar een beetje geholpen kan worden, en dan is het maar de vraag of dat ook echt gebeurd. En wat denk jij dat het RIAGG doet, dat mensen geneest.. Ik zal het je vertellen, ze bieden steun, confronteren ze met dingen (die ze soms niet eens gezien hadden) en helpen ze hun leven verbetren.. En een ander iets wat ze doen is alles doorlullen aan je ouders..

Dat is de reden dat veel mensen niet erheen durven, de hoofdreden zelfs denk ik.
Maar kijk, over internet zijn er ook zat mensen die hetzelfde proberen te bieden als de mensen van het riagg.. (ik zelf heb iig het geluk gehad zo iemand tegen te komen, en ik vertrouw het riagg ook niet)
Dus daarom proberen veel mensen met problemen eerst hun vrienden uit, voor ze vreemden ermee gaan lastigvallen.

Erg zonde dat jij nu zo reageert, want voor die mensne betekent het veel dat er iemand naar ze luistert enzo
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:30.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.