Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 July 2003, 19:24   #1
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Unhappy Ik voel me heel ongelukkig

Hey, kunnen jullie mij aub helpen? Ik voel me echt heel erg ongelukkig. Ik heb echt bijna elke dag ruzie thuis met me moeder en dat wil ik echt niet meer. Ze laat me voelen alsof ik niks ben en zegt de ergste dingen en altijd met d K woord en altijd zegt ze sterf val dood etc.

Het is nu ongeveer sinds 1998, in 1998 was ik naar me vaderland gegaan om daar te gaan wonen, want dat was beter voor mijn broer en mij, maar er gingen dingen fout daar we kregen ruzie met mijn vaders familie en het ging echt helemaal fout we hadden daar al een heel mooi huis enzo en toen gingen me moeder, me broer en ik min of meer vluchten uit het land, want me vader koos toch voor hun toen we eenmaal bij de Nederlandse Ambasade waren moesten we daar overnachten en hielpen zij ons om weg uit het land te komen en terug te gaan naar Nederland. Dat gebeurde dus de volgende dag (die nacht eigenlijk) Toen we eenmaal terug waren gingen we bij mijn oma bleven we bij me oma slapen enzow, maar me vader kwam ook terug en die ging me moeder overhalen om terug bij me vader te komen en dat lukte uiteindelijk dus we gingen terug naar ons huisje.. Maar we kregen weer ruzies en toen gingen me moeder en ik naar het blijf van me lijf maar me vader had me moeder weer overgehaald. Ze is nu gewoon een beetje door gedraaid ofzow en reageert alles af op mijn broer en mij. Ik heb ook al is een keer bijna zelfmoord gepleegd omdat ze altijd de ergste dingen tegen me zegt en dit is al een paar jaar zo ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ze word echt om de kleinste dingen boos en geeft me helemaal geen vertrouwen niks. Elke dag huil ik echt of begin ik me eigen te slaan, want echt alles wat ik doe is niet goed volgens haar.

(sorry ik weet dat ik veel spelfouten erin heb enzo)
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2003, 23:14   #2
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Arrow

Wat voor hulp krijg je nog of jullie?
Het zal wel domme opmerking zijn hoor, maar kan je er misschien niet voor zorgen dat je met je moeder kan praten of in groepstherpie ofzo.
Kop op. laat je niet gek maken door je moeder.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2003, 10:26   #3
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

goed gesproken A-Man!
Een klote-thuissituatie is altijd moeilijk probeer zelf wat hulp te zoeken, je moet hier echt met iemand over praten, gewoon om het kwijt te zijn. Je moeder maakt steeds de verkeerde beslissing en reageert dat af op jullie, wat niet hoort

Van je afbijten heeft geen zin als je moeder zo onder druk staat...
En verder, sterkte
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2003, 20:28   #4
WhizzCat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat je moeder doet is eigenlijk een hele begrijpelijke reactie. Ze kan niets afreageren op andere mensen dus reageert ze op jullie af. Begrijp me niet verkeerd, ik keur dit gedrag echt heel erg af!

Het lijkt me het beste dat je professionele hulpt gaat zoeken en verder niet rond blijft hangen op dit forum om voor dit soort zaken hulp te zaken. Wij zijn geen gediplomeerde mensen en dus is het gewoon niet echt verstandig, denk ik, om naar adviezen te luisteren die hier gegeven worden.

Anyway, als je er over wil praten, whizzcatgfx@hotmail.com, ik mag dan wel geen professional zijn, maar ik heb mijn portie ellende ook echt wel gehad. In ieder geval, wat je ook doet, veel sterkte en ik hoop dat alles goed komt.

Dikke knuffel, WhizzCat
  Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2003, 22:53   #5
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Bedankt, ik heb het er ook heel erg moeilijk mee enzo.
En nu ben ik nog ook is in love geworden op iemand die ik nooit meer zal zien
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2003, 17:37   #6
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by CharmedOne
Bedankt, ik heb het er ook heel erg moeilijk mee enzo.
En nu ben ik nog ook is in love geworden op iemand die ik nooit meer zal zien
waarom zal je diegene nooi tmeer zien?

ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve dat het me echt een kut situatie lijkt en dat ik je heel veel sterkte en kracht toewens!
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2003, 19:41   #7
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Citaat:
Originally posted by darkangel112


waarom zal je diegene nooi tmeer zien?

ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve dat het me echt een kut situatie lijkt en dat ik je heel veel sterkte en kracht toewens!
Ik zal diegene nooit meer zien, omdat ik hem op vakantie heb gezien en alleen maar zijn naam weet en voor de rest niks
Maar Hartstikke bedankt
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2003, 21:10   #8
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by CharmedOne


Ik zal diegene nooit meer zien, omdat ik hem op vakantie heb gezien en alleen maar zijn naam weet en voor de rest niks
Maar Hartstikke bedankt
oh had je eindelijk een beetje iets leuks om je aan vast te houden

probeer jezelf alsjeblieft geen pijn te doen! ik weet zeker dat je dat niet waard bent
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2003, 21:28   #9
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Citaat:
Originally posted by darkangel112


oh had je eindelijk een beetje iets leuks om je aan vast te houden

probeer jezelf alsjeblieft geen pijn te doen! ik weet zeker dat je dat niet waard bent
Ik zal echt niks met me eigen gaan doen hoor .

Maar ik wil die jongen zoo graag weer zien, ik weet niet waarom maar ik moet gewoon heel de tijd janken omdat ik hem niet meer zal zien enzo...
Ik ben echt heel erg zacht met dat soort dingen.
Ik probeer hem wel te vinden maar ik weet echt niet hoe
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2003, 01:05   #10
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

denk ook niet dat je hem eerlijk gezegt terug kan vinden.. je kan misschien doe ik ook nog wel eens maar kans is klein naar cu2 gaan daar op zoeken klikken bij naam zn naam inklikken en dan fotoos kijken... misschien dat je hem er tussen vind:S maar de kans is klein..
en anders hoe moeilijk het ook is hem echt uit je hoofd zetten.. en om je heen kijken hoeveel mooie mensen er nog meer rond lopen..
iig veel succes
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2003, 12:29   #11
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Jaah een meisje op dit forum had ook een ideetjuh, dat ik iets naar die reis organisatie stuur bijv. een zonnebril en daar een briefje bij verstop en zeg dat ie die was vergeten en of ze hem naar hem kunnen opsturen...
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:50.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.