Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 30 October 2007, 19:49   #1
little_angel
little_angel
 
little_angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2007
Berichten: 135
Smile hoe goed overkomen voor hem?

hallo
in mijn klas is er een nieuwe leerling en hij is echt leuk en de laatste tijd begin ik zo bij elke blik,glimlach aanraking kriebels te krijgen,ik denk dat ik wel gevoelens begin te krijgen voor hem

maar hoe kan ik zo een goed mogelijke indruk achterlaten, ik ben niet de enige die hem leuk vind in mijn klas, hoe kan ik ervoor zorgen dat hij meer tegen mij praat, of ik tegen hem??
2 jaar geleden heb ik dat ook als eens voor gehad, probleem daarbij is dat ik nogal afstandelijk deed,
ok hij deed tekens dat hij mij leuk vind en toch was ik zo stom om afstandelijk te blijven omdat ik bang was dat hij misschien zou denken dat ik iets voor hem voelde en kijk, tja ij is weg van school en geen contact meer.
ik wil dat niet nog eens meemaken!

en de laatste tijd is er dan weer een andere jongen in mijn klas die altijd achter mij loopt, hij interesseerd me niet, hij stopt niet met bellen en sms om te vragen of ij bij mij mag komen
ik vind het echt niet leuk meer!! soms is ij wel leuk om mee te praten maar hij praat altijd over zichzelf en is zo grof over andere vrienden van mij


HELP!ik wil het deze keer niet weeral verbrodden
thnx
little_angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 October 2007, 20:42   #2
bananentaart
Lid
 
bananentaart's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 October 2007
Locatie: Londerzeel
Berichten: 16
Standaard

ik persoonlijk vind het leuk als meisjes speels tegen je doen of als je naast elkaar in de klas zit samen een tekening of zo maken (steeds iets tekenen en dan terug doorgeven) of wat ik ook meestal wel leuk vind is als een meisje je uitdaagt (natuurlijk niet serieus en hem niet beledigen of zo)
maar geen van deze dingen blijven doen als je merkt dat de jonge waar je voor valt het niet graag heeft want dan verbrod je het zeker
bananentaart is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:56.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.