Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 January 2007, 14:06   #101
Spelleider
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door don-frank Bekijk Bericht
eehhh... een zin is genoeg
waarom quote je het dan ook nog eens?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 15:45   #102
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Wel leuk dat je ons de dorpelingen noemt.. Nu heb je jezelf nóg verdachter gemaakt.

In de eerstvolgende ronde stem ik insanity.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 15:52   #103
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hij wil natuurlijk net doen of hij de ziener is terwijl het een vette wolf is
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 15:57   #104
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Wel leuk dat je ons de dorpelingen noemt.. Nu heb je jezelf nóg verdachter gemaakt.

In de eerstvolgende ronde stem ik insanity.
je doet je best maar
hoef ik het niet meer te doen
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 21:36   #105
Spelleider
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Stevie, de bibliothequair, had vandaag een heleboel boeken op te ruimen. Niemand, de relnicht van het dorp, had de vorige dag alle boeken die hij kon vinden opgepakt en stiekem ergens anders neergezet, of ze gewoon op de grond gegooid. Hier had Stevie wel een dagtaak aan, en hij schuifelde hoofdschuddend met stapels boeken door zijn bieb. Plots kwam Bruggi binnenlopen, met de vraag of ze hem ergens mee kon helpen. Samen met Saarah had zij een modezaakje in het dorp, maar nu Saarah op gruwelijke wijze vermoord was durfde ze het nog niet aan meteen weer aan het werk te gaan. De geur en inrichting van haar zaak deed haar een traantje wegpinken door de gedachte aan Saarah. Stevie was erg dankbaar, en had medelijden met Saarah’s collega. Dus sloeg hij een arm om Bruggi heen, die direct in huilen uitbarstte. Stevie voelde zich hierdoor wat ongemakkelijk, hij had nooit echt een vriendinnetje gehad, en was ook nog eens al tijden smoorverliefd op Bruggi.. Maar hij kon zien dat Bruggi niet datzelfde voor hem voelde.. Dus duwde hij haar zachtjes van zich af, en gaf haar een opdracht om haar van haar verdriet af te leiden. “Wil jij deze boeken helemaal achterin de bieb neerzetten? Dan sorteer ik ze daarna wel”. Bruggi knikte somber, maar leek toch content te zijn met haar opdracht. Opgewekt liep zij naar achter, en Stevie liep zijn magazijn in. Hij moest tenslotte de kapotte tijdschriften, die Niemand door de leeszaal had gesmeten, vervangen.

Stevie trok aan het lichttouwtje, maar er gebeurde niets. Damn, dacht hij, dan maar met een kaars.. En in het spookachtige licht van zijn waxinelichtje liep hij zijn magazijn binnen, met een onbehaaglijk gevoel. Hij keek eens om zich heen, maar zag niets waardoor hij zich anders dan anders zou moeten voelen. Hij haalde zijn schouders op en liep verder naar achteren, waar reservetijdschriften lagen. Opeens stond hij stokstijf stil: hij had iets gehoord.. “Bruggi!” riep hij, “het is hier niet erg gezellig hoor!”. Maar hij kreeg geen antwoord..

Stevie luisterde nog even, maar het was weer helemaal stil, en hij overtuigde zichzelf dat het de gierende wind van buiten moest zijn geweest. Hij zette zijn kaars op de grond om een stapel tijdschriften te pakken, en plots ging het kaarsje uit. Hij voelde waar het door kwam, en durfde zich niet om te draaien. Hij voelde en rook het gehijg achter zich, en hij begon te bibberen. Achter zich hoorde hij een vervaarlijk gegrom, en Stevie had het niet meer. Hij moest en zou zien door wie zijn laatste uur geslagen was.. Maar hij wist het antwoord al voordat hij de weerwolf goed en wel had gezien.. De weerwolf likte zijn wang, om Stevies smaak in zich op te nemen, en leek tevreden. In een minuut had hij Stevie in zijn geheel naar binnen gewerkt, en het enige dat op de vloer van het magazijn achterbleef, was Stevies bril..

1) Saarah (wolfsbane)
2) Niemand
3) Tyskie
4) Anneke01 (dorpeling)
5) Impressions
6) Ash-hôôle
7) Babydress (dorpeling)
8 ) Frox
9) Stevie (dorpeling)
10) Bruggi
11) Headliner
12) Insanity
13) PFP
14) AMF
15) AmbyPur

Gedood door dorpelingen
Opgegeten door weerwolven

De dorpelingen hebben tot morgenavond 22u de tijd om mij te pm’en wie ze op willen hangen! Succes!
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 21:37   #106
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat gaat lekker zeg
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 21:38   #107
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

laten wij (dorpelingen) nu gewoon frox wegstemmen het is namelijk een wolf
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 21:38   #108
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Ik stem op insanity.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 21:53   #109
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Haha gaat inderdaad lekker

Ik denk dat ik met Impressions meega en op insanity stem. Mede dankzij zijn extreem intellectuele posts so far Ik verdenk frox ook, maar die voegt meer toe aan het spel dan insanity. En how about Headliner...die zie ik hier sinds zijn laatste posts over hoe het spel werkt ook niet meer (of ligt dat aan m'n jampotglazen PFP)? Aan de andere kant is hij dan waarschijnlijk ook niet een van de weerwolven, omdat hij dan actief had moeten zijn vandaag vanwege het uitbrengen van zijn stem.

Even gecheckt, Headliner is vandaag nog wel actief geweest, om 16.25 om precies te zijn, dus zou ook nog heel goed een weerwolf kunnen zijn.

Trouwens, PFP, waarom zouden we er wel vanuit moeten gaan dan dat jij een dorpeling bent..jij zou net zo goed frox verdacht kunnen maken om de aandacht van jezelf af te leiden.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 22:14   #110
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

zo, anders was ik even vergeten dat het spel weer aan de gang was
Heb de vorige dorpelingen ronde niet gestemt.

Net de posts eens door genomen en ben het er wel mee eens dat insanity weinig toevoegd (maar dat kan over mij ook well gezegd worden, maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen)
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 22:18   #111
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik ga voor iemand die niet erg actief is... wilde eerst bruggi stemmen, maar die had dat al aangegeven. Voor niemand geldt eigenlijk hetzelfde, maar die fucker post precies op dit moment.
En nu ik het rijtje afga is bijna iedereen niet erg actief.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 22:20   #112
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

ja deze fucker zal nu wel wat beter zijn best doen om actief te zijn..
het was me even ontschoten

En gezien het topic pas op pagina 3 zit, zijn er idd erg veel niet actief!
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 22:22   #113
Spelleider
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en als jullie niet actiever worden krijgen jullie allemaal een OW
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 22:32   #114
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Spelleider Bekijk Bericht
...en het enige dat op de vloer van het magazijn achterbleef, was Stevies bril..
geen bloedspetters en ingewanden dit keer?

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Ik ga voor iemand die niet erg actief is... wilde eerst bruggi stemmen, maar die had dat al aangegeven. Voor niemand geldt eigenlijk hetzelfde, maar die fucker post precies op dit moment.
En nu ik het rijtje afga is bijna iedereen niet erg actief.
ik wil ook gaan voor een wat inactieve poster; amber of headliner.
en anders insanity...

Nu maar blijven hopen dat iedereen gaat posten dat er meer gepost moet worden dan zijn er alweer een paar posts bij
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 22:47   #115
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Spelleider Bekijk Bericht
en als jullie niet actiever worden krijgen jullie allemaal een OW
oke
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 22:59   #116
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Spelleider Bekijk Bericht
en als jullie niet actiever worden krijgen jullie allemaal een OW
idem als jij niet een minder saai verhaal gaat schrijven
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 08:46   #117
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Ik stem op insanity.

Citaat:
Origineel gepost door AMF Bekijk Bericht

Ik denk dat ik met Impressions meega en op insanity stem.


Citaat:
Origineel gepost door frox Bekijk Bericht


en anders insanity...
een links complot
en ik heb nooit intellectuele posts dusdat is geen reden

ik stem pfp, die schreeuwt het wel heel erg van de daken

Laatst aangepast door insanity : 18 January 2007 om 08:50
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 09:54   #118
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
idem als jij niet een minder saai verhaal gaat schrijven
ik vind dat zelf wel meevallen net zoals de rest volgens mij
maar ik sta net zoals vorig spel open voor verzoekjes hoor! wil je verkracht worden? mishandeld? een rondje in de draaimolen? je zegt het maar hoor
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 10:15   #119
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door biffyclyro Bekijk Bericht
ik vind dat zelf wel meevallen net zoals de rest volgens mij
maar ik sta net zoals vorig spel open voor verzoekjes hoor! wil je verkracht worden? mishandeld? een rondje in de draaimolen? je zegt het maar hoor
dus minder saai staat bij jou gelijk aan verkrachting en mishandeling
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 10:32   #120
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

pfp is een wolf
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 10:38   #121
Spelleider
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
dus minder saai staat bij jou gelijk aan verkrachting en mishandeling
nee hoor, ik gaf maar voorbeelden.
je moet suggesties geven of eens ophouden met zeiken
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 10:41   #122
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zie Headliner er ook wel voor aan om te doen alsof ie het niet begrijpt terwijl ie gewoon een wolf is.
Heb net het hele topic doorgelezen... moet zeggen dat er helaas inderdaad erg weinig wordt gezegd waar iets uit op te maken is. Gevoelsmatig zou ik dit keer op Headliner willen stemmen...
Of op PFP: 'laten wij (dorpelingen) nu gewoon frox wegstemmen het is namelijk een wolf', dat "wij (dorpelingen) komt geforceerd over en verder roept ie maar wat .

Verder vind ik het wat verdacht dat Tyskie geen (uitgebreide) verdenkingen post. Als hij dorpeling was zou ik van hem verwachten dat ie fanatieker zou meedenken om de weerwolven te ontmaskeren.

Maar voor nu denk ik: Headliner of PFP eruit.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 10:43   #123
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lol denk je dat ik zo dom ben, maar stem mij maar weg heb geen zin dit te volgen
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 10:59   #124
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

oh ja ik wil nog iets zeggen, in het begin zei de spelleider dat de wolven nog helemaal niet gestemd hadden 2 uur voordat de eerste ronde eindigde, dus zitten onder de wolven iig personen die niet actief waren in het begin zodat overleg moeilijk heeft kunnen plaatsvinden. Dus Bruggi en of ambypur zijn wolven aangezien zij die dag niet actief waren
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 11:13   #125
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
oh ja ik wil nog iets zeggen, in het begin zei de spelleider dat de wolven nog helemaal niet gestemd hadden 2 uur voordat de eerste ronde eindigde, dus zitten onder de wolven iig personen die niet actief waren in het begin zodat overleg moeilijk heeft kunnen plaatsvinden. Dus Bruggi en of ambypur zijn wolven aangezien zij die dag niet actief waren
in dat geval is bruggi een wolf

Het lijkt me leuk PFP er nog in te houden, die houdt het tenminste nog een beetje leuk Headliner voegt geen kont toe en zou net zo goed een wolf als wat anders kunnen zijn.

Ik zou voor headliner gaan
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 11:21   #126
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het kan wel zo zijn dat overleg moeilijk ging tussen de wolven omdat er iemand niet bereikbaar was, maar het HOEFT natuurlijk niet de reden te zijn dat ze laat stemden.
Ik heb zelf vanaf zondagavond tot aan vanmorgen geen internet gehad en heb zoals gezegd alleen gisterenmiddag even op de VU kunnen kijken. Ik ben dus ook maandagavond totaal onbereikbaar geweest en zou dus ook niet 2 uur voor de eerste wolvendeadline overlegd kunnen hebben.
Het gaat voor mij dus iig niet op wat je zegt. V
oor Amby zou het kunnen, maar je kunt ook denken dat de wolven expres laat stemmen om inactievelingen verdacht te maken, of dat het ze gewoon handig uitkwam zo op dat tijdstip . Als Tyskie een wolf is zie ik dat expres laat stemmen wel voor me, die zou vast wel nadenken over dat soort dingen.

Ik vind nog steeds dat we op Headliner of PFP zouden moeten stemmen. PFP maakt zich niet minder verdacht door te proberen zo stellig iemand anders verdacht te maken.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 11:22   #127
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur Bekijk Bericht
in dat geval is bruggi een wolf
Niet dus
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 11:24   #128
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur Bekijk Bericht
in dat geval is bruggi een wolf

Het lijkt me leuk PFP er nog in te houden, die houdt het tenminste nog een beetje leuk Headliner voegt geen kont toe en zou net zo goed een wolf als wat anders kunnen zijn.

Ik zou voor headliner gaan
Ik vind het trouwens wel prima om op Headliner te stemmen nu hoor. Maar dat PFP het leuk houdt is toch geen reden om hem er in te houden als hij misschien een wolf is?? We willen de wolven er toch uit hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 11:46   #129
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bruggi Bekijk Bericht
Het kan wel zo zijn dat overleg moeilijk ging tussen de wolven omdat er iemand niet bereikbaar was, maar het HOEFT natuurlijk niet de reden te zijn dat ze laat stemden.
Ik heb zelf vanaf zondagavond tot aan vanmorgen geen internet gehad en heb zoals gezegd alleen gisterenmiddag even op de VU kunnen kijken. Ik ben dus ook maandagavond totaal onbereikbaar geweest en zou dus ook niet 2 uur voor de eerste wolvendeadline overlegd kunnen hebben.
Het gaat voor mij dus iig niet op wat je zegt. V
oor Amby zou het kunnen, maar je kunt ook denken dat de wolven expres laat stemmen om inactievelingen verdacht te maken, of dat het ze gewoon handig uitkwam zo op dat tijdstip . Als Tyskie een wolf is zie ik dat expres laat stemmen wel voor me, die zou vast wel nadenken over dat soort dingen.

Ik vind nog steeds dat we op Headliner of PFP zouden moeten stemmen. PFP maakt zich niet minder verdacht door te proberen zo stellig iemand anders verdacht te maken.
Het gaat er juist om dat de wolven lang hebben gewacht met het wegstemmen van een dorpeling omdat ze wachtte op jou en uiteindelijk kwam je niet opdagen
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 11:48   #130
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Pfp maakt wel mooie complotten
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 11:50   #131
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Niemand
Zegt vrij weinig, maar heeft zich met de dingen die hij gepost heeft niet bijzonder verdacht gedragen. PFP zei heel treffend dat de Spelleider heeft aangegeven dat de eerste eetronde van de wolven, de wolven nog niet allemaal gestemd hadden, en aangezien niemand aangaf dat hij het spel even helemaal vergeten was zie ik hem er wel voor aan om een wolf te zijn.

Tyskie
Zoals bruggi ook al zei, hij is niet zo actief met dit spel als je het vergelijkt met de vorige spellen. Bovendien heeft hij in een van de eerste spellen al eens aangegeven dat hij het een goede tactiek vindt om je als wolf op de achtergrond te houden.

Impressions
Heeft nog niet zoveel gezegd in dit topic, en dan vooral ook geen dingen die hem verdacht maken als wolf dus hem vertrouw ik momenteel nog wel. Impressions is wel 'actief' geweest die eerste eetronde van de wolven, maar alle kansen liggen nog open hier

Ash-hôôle
Heb ik ook nog helemaal niets zien posten hier eigenlijk. Zelfde als wat voor niemand geldt, is niet echt actief geweest tijdens die eerste eetronde, dus zou op basis van wat PFP heeft gezegd best een wolf kunnen zijn. Al moet ik zeggen dat ik haar gevoelsmatig meer vertrouw dan niemand.

Frox
Tsja ik weet niet zo goed wat ik van frox moet denken Zou heel goed een wolf kunnen zijn, zou ook heel goed een dorpeling kunnen zijn. Ik vind zijn posts in ieder geval nog overtuigend genoeg in zijn voordeel spreken, en PFP zijn verdachtmakingen komen op mij iets te geforceerd over.

Bruggi
Ook moeilijk. Als ik weer afga op de uitspraak van PFP, zou bruggi inderdaad heel goed een wolf kunnen zijn. Maarja, ik vind zelf dat PFP een beetje teveel 'schreeuwt', dus gevoelsmatig zou ik niet op bruggi stemmen nu.

Headliner
Is voor mij toch wel nummer 1 om weg te stemmen nu eigenlijk. Voldoet aan wat PFP heeft gezegd over inactief zijn de eerste eetronde. Als hij het spel toen nog niet begreep is het goed mogelijk dat hij toen vergeten is de naam te pm'en van degene die hij wilde opeten. Verder is hij gisteren voor de eetronde nog actief geweest. Als meerdere mensen voor hem gaan, ga ik mee met mijn stem op Headliner.

Insanity
Wat Tyskie zegt was toch wel erg waar:
Citaat:
Insanity acht ik dom genoeg om niet te begrijpen hoe het echt werkt.
Dus mijn stem gaat voorlopig toch niet naar hem.

PFP
Ik weet het niet zo goed wat PFP betreft. Hij zou ziener kunnen zijn en de functies hebben opgevraagd van frox en nog iemand (Headliner of insanity wellicht). Hij zou ook weerwolf kunnen zijn, misschien zelfs samen met frox. Ik vind hem namelijk iets te geforceerd overkomen als hij de ziener zou zijn. Misschien probeert hij als tactiek frox op te offeren om zo zelf in het spel te blijven. Toch ben ik er nog niet helemaal uit. Ik vind zijn opmerking
Citaat:
Lol denk je dat ik zo dom ben, maar stem mij maar weg heb geen zin dit te volgen
een beetje jammer, doe dan gewoon niet mee

AmbyPur
Tsja ook moeilijk moeilijk moeilijk. Ik vond haar reactie dat 'bruggi dan wel een wolf zou zijn' erg snel en misschien een beetje geforceerd zelfs, maar gevoelsmatig vertrouw ik haar nog wel.

Oftewel, als meerdere mensen meegaan, ga ik voor Headliner, en tenzij iemand iets geniaals bedenkt, de volgende ronde voor PFP.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 11:54   #132
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ok nu weet ik definitief wie de wolven zijn

Ik begon met het verdacht maken van frox zonder geldige reden en opeens wil insanity mij uit het niets gaan wegstemmen, waarom zou hij dat willen. Insanity komt niet echt snugger over en ik vermoed dat het een wolf is. Verder heb ik ook gelijk wat Bruggi betreft ze heeft verdomme een heel a4tje nodig om zich te verdedigen en komt met een theorie dat de wolven te laat zouden stemmen om inactievelingen van die dag verdacht te maken. Dat zou geniaal zijn maar het is te uitgedacht, zo slim acht ik jullie niet. Nu gaan mensen brullen dat ik misschien wel een wolf ben maar iedereen weet dat ik niet zo dom ben om dan op de voorgrond te treden. Ik nodig jullie dan ook uit om vanavond bruggi eruit te stemmen, ga eens mee met mijn theorie. Als het een wolf blijkt te zijn heb ik mijn onschuld bewezen en dan zijn die andere twee zo opgerold.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 11:55   #133
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

je bent geniaal
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 11:56   #134
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bruggi Bekijk Bericht
Ik vind het trouwens wel prima om op Headliner te stemmen nu hoor. Maar dat PFP het leuk houdt is toch geen reden om hem er in te houden als hij misschien een wolf is?? We willen de wolven er toch uit hebben
Ja maar het is nu zo moeilijk om een wolf aan te wijzen. En als ik dan tussen PFP en Headliner moet kiezen, ga ik voor headliner omdat PFP meer toevoegt aan het spel.

@AMF, gevoelsmatig hebben we zo weinig aan
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 11:57   #135
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

PFP

grapjas
ik zeg alleen dat je mooie complotten bedenkt.
meer niet, jou acht ik persoonlijk ook niet capabel om wolf te zijn.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 11:57   #136
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
Als het een wolf blijkt te zijn heb ik mijn onschuld bewezen en dan zijn die andere twee zo opgerold.
Ik zie jou er wel voor aan om de andere wolven er uit te werken en jezelf (als wolf) zo veilig te stellen

en Bruggi was in vorige spellen ook al zo fanatiek, dus wat dat betreft zou ik haar nu niet meteen een wolf noemen.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 11:59   #137
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AMF Bekijk Bericht
Niemand
Zegt vrij weinig, maar heeft zich met de dingen die hij gepost heeft niet bijzonder verdacht gedragen. PFP zei heel treffend dat de Spelleider heeft aangegeven dat de eerste eetronde van de wolven, de wolven nog niet allemaal gestemd hadden, en aangezien niemand aangaf dat hij het spel even helemaal vergeten was zie ik hem er wel voor aan om een wolf te zijn.
Fraaie verdenking, maar ik kan hem meteen ontkrachten
De eerste ronde was ik wel actief, heb ook laten weten op wie ik stemde en anneke heb ik ook gestemd.
Ik ben e 2de ronde vergeten (dorpelingen ronde, maar wolven ronde was ik ook niet online) , en voor zover ik weet heeft de spelleider daar niet aangegeven dat er stemmen miste bij de wolven, mocht ik een wolf zijn geweest, hadden ze dus een stem gemist.
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 12:00   #138
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja zo komt er natuurlijk nooit iets van een dorpelingen verzet van de grond
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 12:10   #139
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

"de dorpelingen" ?
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 12:12   #140
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
"de dorpelingen" ?
misschien moeten we gewoon jou er maar uit stemmen, just for the fun
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 12:12   #141
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

PFP is absoluut geen ziener, daarvoor gedraagt ie zich veel te geforceerd.
En het is belachelijk dat ik een wolf zou zijn, alleen maar omdat ik geen internet had de afgelopen dagen. Ik vind het al heel jammer dat ik niet heb kunnen meedoen tot nu toe en dan zou ik er ook nog eens daarom uitgestemd worden. Daarop kan ik niks anders zeggen dan dat het gewoon niet zo is en dat het zeer zeer stom zou zijn om mij er uit te stemmen.
(Ik ben idd gewoon weer net zo fanatiek als bij het vorige spel.)

Ik vind het echt verdacht dat PFP mij zo expliciet wolf probeert te noemen. Als je gewone dorpeling bent, dan heb je er helemaal geen baat bij om 1 iemand zo sterk de wolvenrol in de schoenen te schuiven, want je kunt flink mis zitten.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 12:13   #142
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en als wolf wel?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 12:13   #143
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door niemand Bekijk Bericht
Fraaie verdenking, maar ik kan hem meteen ontkrachten
De eerste ronde was ik wel actief, heb ook laten weten op wie ik stemde en anneke heb ik ook gestemd.
Ik ben e 2de ronde vergeten (dorpelingen ronde, maar wolven ronde was ik ook niet online) , en voor zover ik weet heeft de spelleider daar niet aangegeven dat er stemmen miste bij de wolven, mocht ik een wolf zijn geweest, hadden ze dus een stem gemist.
Hiermee is het toch niet ontkracht? De eerste ronde kan je actief zijn geweest, maakt verder niet uit, als wolf kun je ook zeggen dat je op iemand hebt gestemd. Verder, tijdens de eerste eetronde van de wolven postte de Spelleider dit:

Citaat:
Origineel gepost door Spelleider
Lieve deelnemertjes,
ik heb nog geen pm van de wolfjes (denk eraan: 22uur is de deadline!) en ik moet wat eerder weg dan ik gister zei.
dus morgenochtend rond een uur of 11 komt de uitslag
Dan kan het dus heel goed geweest zijn dat ze die stem alsnog niet gehad heeft en gewoon die van de andere twee wolven heeft aangehouden, of dat de wolven uit naam van iedereen hebben gestemd.

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur
@AMF, gevoelsmatig hebben we zo weinig aan
I know I know, maar het is in jouw voordeel potverdorie Als je het op de activiteit van iedereen moet baseren wordt het lastig En momenteel komen een paar mensen op mij verdachter over dan anderen.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 12:14   #144
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
misschien moeten we gewoon jou er maar uit stemmen, just for the fun
zou wel zonde zijn
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 12:14   #145
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
en als wolf wel?
Ja natuurlijk, want dan maakt het je niet uit dat diegene gewoon dorpeling is, want die wil je juist weghebben. Je maakt dus iemand zwart zodat de dorpelingen (denkend vanuit jouw en het idee dat jij wolf bent) diegene wegstemmen. Heb je je eigen kont gered.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 12:15   #146
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
en als wolf wel?
Ja natuurlijk. Al was het maar om de aandacht van jezelf af te leiden. Al word je er dan de volgende ronde waarschijnlijk wel uitgeknikkerd.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 12:15   #147
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als ik wolf was dan zou ik mezelf wegstemmen omdat ik het goed heb, ik verwacht ook morgen weg te worden gestemd
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 12:15   #148
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bruggi Bekijk Bericht
Ja natuurlijk, want dan maakt het je niet uit dat diegene gewoon dorpeling is, want die wil je juist weghebben. Je maakt dus iemand zwart zodat de dorpelingen (denkend vanuit jouw en het idee dat jij wolf bent) diegene wegstemmen. Heb je je eigen kont gered.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 12:17   #149
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

goh wat een interessante theorie om iemand weg te stemmen omdat de ander meer toevoegt aan het spel ...... ""

en beheerders die vals spelen
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 12:20   #150
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Headliner Bekijk Bericht
goh wat een interessante theorie om iemand weg te stemmen omdat de ander meer toevoegt aan het spel ...... ""
Dat is geen theorie, dat is om het spel levendig te houden. Want goh wat zal het spel leuk en boeiend zijn met jou, insanity en Impressions er nog in
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:42.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.