Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

 
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 3 March 2006, 16:00   #36
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foetsy
Aardige site. Tenminste, ik heb alleen het Iran gedeelte gelezen.
Ik ben tegen een aanval in het wilde weg op Iran, en ik ben tegen het verbieden van technologie voor landen die het Westen toevallig niet aan staan. Maar als er regeringen zijn die zomaar atoombommen zouden lanceren terwijl ze weten dat dat het einde voor hen zou zijn, dan denk ik ook 'liever niet'.
Maar het weten of regeringen dat zouden doen is een kwestie van slechts een paar aanwijzingen en proberen de toekomst te voorspellen.
In de geschiedenis is een aanval met atoomwapens nog nooit gebeurt (behalve op Japan dan, maar die telt niet mee, Amerika had een monopolie, niemand kon er wat tegen doen, dat werd anders toen andere landen ook atoombommen ontwikkelden). Maar er zijn wel al massale slachtingen geweest met gifgas etc.
Slachtingen ja, kernbom nee. Zouden ze echt die bom gebruiken...

Moet eens de eerste keer zijn of is geen enkel mens zo wreed?
Ze zouden waarschijnlijk zelf het slachtoffer van zo'n actie worden
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:57.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.