Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 February 2003, 21:45   #1
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Wat vind je van de discussies hier?

Kun jeook over discussieren

ik ben benieuwd, wordt er teveel op de man gespeeld? Teveel drogredenen? Te weinig argumenten? Wordt er juist goed nagedacht? IS het beheer over dit forum neit goed? Sneller ingrijpen of juist minder snel? BEter sturen of gaat het goed zo?

laat je horen, spui je mening

edit: owjah, zaken die op 1 persoon worden gericht worden hier weggehaald (tenzij het over mij gaat, aangezien ik ook om beheer vroeg)

Laatst aangepast door Fade of Light : 16 February 2003 om 22:11
  Met citaat antwoorden
Oud 16 February 2003, 21:49   #2
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Weinig problemen mee, bij sommigen is het discussieniveau aan de lage kant, maar dat is inherent aan een discussieforum op een site als leerlingen.com.
Verder wordt er af en toe lekker pittig gediscussieerd, af en toe een beetje op de man spelen mag wel van mij. Hou ik wel van.

Over de manier waarop je het beheert, niets dan lof. Perfecto, petje af...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 February 2003, 22:00   #3
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

d'r mag wel minder op de man gespeeld worden :r d'r is niks mis met t beheer van dit forum maar als sommige mensen geen argumenten meer hebben, gaan ze onzin uitkramen en op de man afspelen :r
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 February 2003, 22:10   #4
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

top

al zouden de breezah ADB poster hier meer moeten worden geweigerd
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 10:42   #5
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vind het op zich goed, alleen is het niveau soms wat laag. t beheer vind ik verder prima.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 10:43   #6
aarsch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

me favo forum,

ik zou alleen meer active threads willen zien.
het niveau is af toe een beetje laag.

en dat man op man spelen vind ik af en toe een beetje jamer het niet is niet leuk voor een ander om een persoonlijke discussie te lezen.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 10:58   #7
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind het hier altijd wel leuk, vooral als het over iets gaat waar iedereen over kan discusseren, dan kan het altijd wel leuk worden, al lopen de discussies dan wel eens uit de hand en gaat het de verkeerde richting op en das niet echt de bedoeling, maar dat heb je nou eenmaal als je een standpunt hebt en die wilt verdedigen, dan ga je snel in de aanval en elk tegen argument word als persoonlijke aanval gezien

over het beheer heb ik weinig te zeggen, alleen dat er misschien net ietsje sneller ingegrepen moet worden als het de verkeerde kant gaat

ook moeten de post die niks toevoegen, dus waar alleen, ik ben het met de stelling eens, weg gehaald worden
er zitten ook vaak bij post weinig argument waarom iemand zoiets vind, dit soort dingen moeten dan meteen opgemerkt worden en daar moet iets aan gedaan worden
het meeloop gehalte van sommige mensen verbaasd me ook wel, alsof sommige mensen geen eigen mening hebben, of der iig niet voor uit durfen te komen, ze zeggen maar wat en das dan altijd wat iemand anders al heeft gezegd of wat politiek correct is, zeg dan helemaal niks, het moet geen post opkrik forum worden

ook als iemand 1x iets post, merk je dat men er niet meer op terug komt, dit soort topic's mogen van mij part gesloten worden, of de discussie moet door andere mensen verder gaan

en der word hier wel eens gechat, iig daar lijkt het op als je steeds dezelfde mensen ziet posten, maar omdat ze toch iets te melden hebben is het geen chat, maar dat ziet er gewoon raar uit
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 12:06   #8
Assasin
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Af en toe een beetje laag niveau, maar op zich goed forum. Alleen jammer dat er mensen die geen ABN kunnen.

Nog een minpuntje is het anti-USA gehalte hierzo.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 18:30   #9
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Assasin
Af en toe een beetje laag niveau, maar op zich goed forum. Alleen jammer dat er mensen die geen ABN kunnen.
Hier ben ik het mee eens... Jammer dat ABN niet verplicht gesteld kan worden... En als je er iets van zegt, dan speel je weer op de man.. Terwijl een post waarin herhaaldelijk spelfouten voorkomen mij minder snel zal overtuigen dan een post in correct nederlands...
Maar goed, dat is pietlutterij ().
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 18:32   #10
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zitten wel goede discussies tussen, maar er zijn inderdaad veel replies zonder goede argumenten.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 19:12   #11
lief-heksje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik doe er niet aan mee (anderen kunnen het veel beter verwoorden dan ik) maar ik volg ze wel en ik vind ze best goed
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 20:03   #12
Zolena
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Er zijn nooit echt veel lopende discussies, maar dat is natuurlijk ook omdat er nog niet zo heel veel bezoekers zijn. Daarbij ben ik zelf hier ook nog nooit een discussie begonnen .
Het niveau is idd niet altijd even hoog maar dat is niet heel storend vind ik, dat roept misschien soms wel weer discussies op.
Alleen dat beheer hier he...
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 20:48   #13
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

FoL, je beheer is echt goed !! De discussies zijn wel goed alleen komen ze vaak op hetzelfde uit, maar daar kan de beheerder niks aan doen !
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 22:48   #14
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  • meer bezoekers
    en die ook echt wat posten behalve "ik ben er mee eens"posts tenzij ze onderbouwd zijn dan maakt het niet uit
  • het terug komen van mensen die posten valt soms ook wel tegen. (1 of 2 keer wat posten en dan niet terugkomen.)
  • laag nivo... naja, hangt ook van het onderwerp/stelling van het topic af. je kan niet overal even serieus op ingaan. Dan hou je juist weinig discussie meer over. Het is ook een forum met veel verschillende mensen met verschillende leeftijden. ABN zou natuurlijk wel handig zijn.
  • weinig (actieve) topics in het algemeen. (ook weer bezoekers)
  • mensen die klagen over persoonlijke aanvallen en meelopers
  • beheer is wel oke.
[size=1l]verder uhm,[/size]
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 22:53   #15
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik lees toch elke dag de metro (je moet iets doen in de trein) en daar zijn best wat stellingen uit te halen. Is het een goed idee als ik (en anderen) wat meer stellingen maken?

voordelen:
- Meer stellingen, dus meer activiteit
- Je kunt zelf meer kiezen waar je op in gaat

Nadelen:
- Per topic kan de activiteit teruglopen
- Het is lastig om bij veel discussies tegelijk betrokken te zijn


zegt u het maar
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 23:15   #16
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als er veel topic's zijn kan je ook de topic kiezen wat je echt wat meer interesseert wat weer tot betere discussies leid omdat je er dan waarschijnlijk meer vanaf weet.

Algemeen nadeel:
ik vraag me af of er sowieso wel mensen die die serieus discussieeren niet als tijdverspilling zien.
(twijfel over het aantal bezoekers sowieso dus)
  Met citaat antwoorden
Oud 18 February 2003, 13:52   #17
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
ik lees toch elke dag de metro (je moet iets doen in de trein) en daar zijn best wat stellingen uit te halen. Is het een goed idee als ik (en anderen) wat meer stellingen maken?

voordelen:
- Meer stellingen, dus meer activiteit
- Je kunt zelf meer kiezen waar je op in gaat

Nadelen:
- Per topic kan de activiteit teruglopen
- Het is lastig om bij veel discussies tegelijk betrokken te zijn


zegt u het maar
ik vind het wel een prima plan, vind het eigenlijk ook wel jammer dat er maar weinig discussies zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 February 2003, 14:02   #18
Zolena
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vind ik ook een leuk idee!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 February 2003, 18:00   #19
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja FoL als je nog goede onderwerpen weet, vind ik dat je ze altijd kan posten hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 18 February 2003, 18:03   #20
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Thumbs up

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
ik lees toch elke dag de metro (je moet iets doen in de trein) en daar zijn best wat stellingen uit te halen. Is het een goed idee als ik (en anderen) wat meer stellingen maken?

voordelen:
- Meer stellingen, dus meer activiteit
- Je kunt zelf meer kiezen waar je op in gaat

Nadelen:
- Per topic kan de activiteit teruglopen
- Het is lastig om bij veel discussies tegelijk betrokken te zijn


zegt u het maar


ik hoop dat t goeie zijn
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 February 2003, 18:21   #21
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

misschien is het leuk om een vaste draad te maken voor alleen nieuws over George W. Bush? Waar je plaatjes en artikelen over hem kan plaatsen. Ik denk wel dat eer mensen iets in dit idee zien.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 February 2003, 18:59   #22
lief-heksje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
misschien is het leuk om een vaste draad te maken voor alleen nieuws over George W. Bush? Waar je plaatjes en artikelen over hem kan plaatsen. Ik denk wel dat eer mensen iets in dit idee zien.
betwijfel ik heel hard,dan kan je toch gewoon naar een site gaan die helemaal over bush gaat?

ohja,en voor de rest vind ik het wel een goed idee om meer stellingen te zetten,als het 'aanbod' wat ruimer is komt er denk ik meer volk op af?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 February 2003, 20:07   #23
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
misschien is het leuk om een vaste draad te maken voor alleen nieuws over George W. Bush? Waar je plaatjes en artikelen over hem kan plaatsen. Ik denk wel dat eer mensen iets in dit idee zien.
ik denk dat er hier vrij weinig bushfans zijn, dus dat lijkt me niet zo logisch
  Met citaat antwoorden
Oud 18 February 2003, 22:53   #24
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by eneri

ik denk dat er hier vrij weinig bushfans zijn, dus dat lijkt me niet zo logisch
als je naar deze poll kijkt iig niet zo heel logisch

misschien een vast threadje over VS tegen Irak of tijdelijk forumpje, want ik verwacht nog wel een oorlog. Dan valt er nog wel wat over te posten denk ik.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 February 2003, 23:15   #25
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Een draad met nieuws over Bush is geen draad voor in het discussieforum.. Eerder voor N,A&P of hoe dat forum nu ook heet
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 15:48   #26
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Over het algemeen vermaak ik me hier wel op dit forum ja Niets te klagen over het beheer, wordt goed gekeken naar discussiegehalte en inhoud van een topic.

En als je goede stellingen weet FoL, dan mag je ze van mij hier poneren hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2003, 20:04   #27
keeponsmiling
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben nog maar pas 'lid' geworden. Maar ik vind dat er hier niet zo veel gediscussierd word eigenlijk. Voor de rest ben ik wel tevreden.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:00.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.