Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 December 2004, 00:04   #1
Ienke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Hebben jullie dat ook?

Toen ik gisteren uit de aldi kwam was er een meneer die ik helemaal niet kende een melodietje aan het sissen tussen zijn tanden, je weet wel? Nu ja wat het precies is kan ik niet goed uit leggen maar dat doet er eigenlijk niet toe.

Ik kreeg zo precies een shock, dat was wat mijn opa ook altijd deed (hij is in juli overleden), ik heb waarschijnlijk heel raar gekeken naar die man.

Raar toch hé, ik heb lang niet meer gedacht aan het feit dat hij dat altijd deed en door het te horen weet ik het precies weer.

Ik vond het een heel vies gevoel, ik moest gewoon kijken of het toch niet mijn opa was.

Hmm beetje raar uitgelegd, maar snappen jullie wat ik bedoel? Hebben jullie dit ook al meegemaakt?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2004, 01:58   #2
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard Re: Hebben jullie dat ook?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ienke
Toen ik gisteren uit de aldi kwam was er een meneer die ik helemaal niet kende een melodietje aan het sissen tussen zijn tanden, je weet wel? Nu ja wat het precies is kan ik niet goed uit leggen maar dat doet er eigenlijk niet toe.

Ik kreeg zo precies een shock, dat was wat mijn opa ook altijd deed (hij is in juli overleden), ik heb waarschijnlijk heel raar gekeken naar die man.

Raar toch hé, ik heb lang niet meer gedacht aan het feit dat hij dat altijd deed en door het te horen weet ik het precies weer.

Ik vond het een heel vies gevoel, ik moest gewoon kijken of het toch niet mijn opa was.

Hmm beetje raar uitgelegd, maar snappen jullie wat ik bedoel? Hebben jullie dit ook al meegemaakt?
Nee sorry ik volg t absoluut niet, maar dat kan aan mij liggen
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2004, 12:04   #3
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

de geest kan rare geintjes met je uithalen.

misschien wou je dat graag zien en daarom zag je het er ook in, er zijn meer mensen die tussen hun tanden fluiten, ga er niet te veel waarde aan hechten.

het was je opa niet en dan kan ook niet.

pas er op dat je jezelf geen dingen gaat aanpraten.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2004, 18:54   #4
Ienke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee nee dat ben ik ook niet van plan? Ik dacht ook niet dat het zijn geest was of zo hoor. Ik bedoelde gewoon dat ik er helemaal van ondersteboven was, door die plotse herrinering.

Maar laat maar zitten, beetje vreemd topic, weet ik wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2004, 19:13   #5
bommelding
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Snap het wel, als je erg aan die persoon gehecht bent dan vergeetje vooral die details niet en als je er dan plots mee geconfronteerd wordt denk je er terug aan. Heb dit ook wel eens..
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2004, 17:14   #6
Ienke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bommelding
Snap het wel, als je erg aan die persoon gehecht bent dan vergeetje vooral die details niet en als je er dan plots mee geconfronteerd wordt denk je er terug aan. Heb dit ook wel eens..
Blij te horen dat ik toch niet zo abnormaal ben Ik heb het soms erg moeilijk met herrineringen en dan is het idd extra moeilijk als het je overvalt zonder dat je er op voorzien bent. Ik bedoel maar als ik naar een herdenkingsmis ga dan weet ik op voorhand dat ik het moeilijk zal hebben en dan bereid ik mij daar toch wat op voor. Maar als je naar de winkel gaat ben je daar niet op beducht hé.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:50.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.