Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 February 2003, 21:16   #1
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard Genieten voor Oizo.

Nu MVV trots de leiding had genomen in de 3de periode, hoopte veel mensen met Oizo dat het 100-jarige MVV weer een overwinning uit het vuur zou slepen tegen Eindhoven

MVV komt 1-0 voor door WaZzZiWooOoo TaiiWoooOOO

Maar in de 84ste minuut maakt het vervelende Eindhoven 1-1.

Das natuurlijk jammer zo'n 7 minuten voor tijd. Maar gelukkig maakt Becker in de 90ste minuut de bevrijdende 2-1(Oizo is vast uit zijn dak gegaan )

Maar jammer genoeg maakte van de Langeberg en Van Kallen in de 92ste en 93ste minuut de 2-2 & 2-3

Ik kan niet wachten op een uitgebreid wedstrijd verslag

Laatst aangepast door Nickchange : 7 February 2003 om 21:21
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2003, 21:17   #2
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Genieten voor Oizo.

Citaat:
Originally posted by Nickchance
Die MVV trots de leiding had genomen in de 3de periode, hoopte veel mensen met Oizo dat het 100-jarige MVV weer een overwinning uit het vuur zou slepen tegen Eindhoven

MVV komt 1-0 voor door WazziOOOoooo TaiwOOOOOooooo

Maar in de 84ste minuut maakt het vervelende Eindhoven 1-1.

Das natuurlijk jammer zo'n 7 minuten voor tijd. Maar gelukkig maakt Becker in de 90ste minuut de bevrijdende 2-1(Oizo is vast uit zijn dak gegaan )

Maar jammer genoeg maakte van de Langeberg en Van Kallen in de 92ste en 93ste minuut de 2-2 & 2-3

Ik kan niet wachten op een uitgebreid wedstrijd verslag
Whahahaha, serieus waar? Schitterend BTW, Willem II gewonnen?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2003, 21:23   #3
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

hehehehe hoe stom kun je dan ook zijn om in blessuretijd 2 goals weg te geven nadat je op voorsprong bent gekomen?
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2003, 21:30   #4
Oizo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

JA IS WAAR, GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben net terug, tjsjongejongejonge, ik heb er echt geen woorden voor, niet te filmen, ongelofelijk!

Kan alleen maar MVV gebeuren

Stomme scheids, laat-ie doorspelen na de 92e minuut terwijl er geen enkele aanleiding was om door te spelen (maar 3 wissels, geen blessures )

Rest van de wedstrijd was zeer matig, maja toch nog sensatie gezien op het laatste he... hm in negatieve zin dan.

Misschien zie ik me wel weer op TV, want ik stond in het vak waar de MVV-spelers de 2-1 vierden.

Mja, schrijf morgen wel een WJD'je ben ik wat meer gekalmeerd denk ik.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2003, 22:07   #5
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik hou maar mijn mond, met het oog op de bekerwedstrijd van afgelopen dinsdag
  Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2003, 22:19   #6
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Ik hou maar mijn mond, met het oog op de bekerwedstrijd van afgelopen dinsdag
Dat is verleden tijd Ik vind dat we nu met ze allen het recht hebben om Oizo uit te lachen
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2003, 11:50   #7
Oizo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Dat is verleden tijd Ik vind dat we nu met ze allen het recht hebben om Oizo uit te lachen
Niet mij, maar mijn cluppie. Ze hadden het gewoon niet weg motten geven.

En lach de scheids ook maar uit. Er waren in de hele tweede helft geen blessures en 3 wissels, dan zou je zeggen: hoogstens 2 minuten erbij. Maar de knuppel laat gewoon doorspelen tot de 94e minuut!

BTW kheb me niet gezien op TV, boeie...
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2003, 12:15   #8
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

In de Maastrichtse krant Dagblad de Limburger ben ik daar niets over tegengekomen, Oizo Daar stond 'Waanzinnige ontknoping in de Geuselt'. Of iets dergelijks. Naast overigens de kop 'Eeuwfeest VVV duurt 62 seconde'. Mwahaha, ook lachen.. VVV-fans uit mijn klas konder er heen voor 5 of 6 euro ofzo, omdat VVV 100 jaar bestaat.. Staan die knuppels binnen 62 seconde achter Moeten wij de Limburgse eer dan maar weer eens hoog gaan houden vanavond .. T begint saai te worden
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2003, 13:31   #9
TN20
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja inderdaad best triest voor VVV. Nemen ze voor het eerst in jaren weer meer dan 6 supporters mee naar een uitwedstrijd (81 maarliefst) en staan ze al na 1 minuutje op 1-0 achter.

Maargoed, beter 'gewoon' met 1-0 verliezen dan in blessuretijd een 2-1 voorsprong uit handen geven.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2003, 15:56   #10
Oizo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
In de Maastrichtse krant Dagblad de Limburger ben ik daar niets over tegengekomen, Oizo Daar stond 'Waanzinnige ontknoping in de Geuselt'. Of iets dergelijks.
Je kunt niet alleen oordelen over een krantenartikel. Ik was er live bij, ik ben nota bene met mijn horloge de speeltijd opgenomen. We hebben uiteraard een stadionklok, maar vanaf mijn plaats op de Celebration Tribune kan ik die niet zien, zodat ik gister de speeltijd opnam met mijn horloge. En ik heb hem laten doorlopen tot in de blessuretijd. En daar stond toch echt wel 49 minuten toen Van Kallen scoorde. Tuurlijk was het een waanzinnige ontknoping gister, maja niet in het voordeel van ons...
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2003, 16:23   #11
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Oizo


ik ben nota bene met mijn horloge de speeltijd opgenomen. We hebben uiteraard een stadionklok, maar vanaf mijn plaats op de Celebration Tribune kan ik die niet zien, zodat ik gister de speeltijd opnam met mijn horloge. En ik heb hem laten doorlopen tot in de blessuretijd. En daar stond toch echt wel 49 minuten toen Van Kallen scoorde.
ik zou je horloge als bewijs opsturen naar de KNVB!!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2003, 16:44   #12
Oizo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman


ik zou je horloge als bewijs opsturen naar de KNVB!!
Alsof die dan de uitslag veranderen
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2003, 17:23   #13
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Oizo


Alsof die dan de uitslag veranderen
  Met citaat antwoorden
Oud 14 February 2003, 21:04   #14
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

The story continues

Vandaag kwam het nietige Stormvogels Telstar Combinatie naar de Geusselt.

MVV toch nog in de strijd voor de periodetitel was natuurlijk favoriet. En lijkt dat ook waar te maken omdat in de 54ste minuut Dekkers scoort

Als Inia zo'n 10 minuten daarna ook nog rood krijgt lijkt de buit voor MVV binnen

Niets is minder waar

Lettinga maakt zo'n 10 minuten voor tijd voor Stormvogels Telstar dat met 10 man speelt de 1-1

Dezelfde Lettinga maakt 5 minuten voor tijd de 1-2

Misschien iets minder spectaculair dan de vorige keer, maar toch vraag ik me af hoe dit weer mogelijk is
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 February 2003, 21:22   #15
Oizo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nickchance
The story continues
Vandaag kwam het nietige Stormvogels Telstar Combinatie naar de Geusselt.
MVV toch nog in de strijd voor de periodetitel was natuurlijk favoriet. En lijkt dat ook waar te maken omdat in de 54ste minuut Dekkers scoort
Als Inia zo'n 10 minuten daarna ook nog rood krijgt lijkt de buit voor MVV binnen
Niets is minder waar
Lettinga maakt zo'n 10 minuten voor tijd voor Stormvogels Telstar dat met 10 man speelt de 1-1
Dezelfde Lettinga maakt 5 minuten voor tijd de 1-2
Misschien iets minder spectaculair dan de vorige keer, maar toch vraag ik me af hoe dit weer mogelijk is
Had je niet ff een nieuw topic kunnen maken en dan een deel II ervan kunnen maken?
Nee tis echt ON-GE-LOOF-LIJK. Werkelijk, alsof ze niet WILLEN winnen. Tegen 10 man ook nog wel! Iedereen was aant schelden en ze zongen: "En zet je fans maar weer voor lul!" Ja lekker sta ik weer voor lul hierow
Na de 1-0, hadden we veel mogelijkheden geschapen (ff op zijn Louis Van Gaals zeggen ) op 2-0, maja als je de kansen niet benut dan vliegen ze aan de andere kant erin.
Ik had me er zo op verheugd, drie thuiswedstrijden achter elkaar. Maar nee, achteraf balen... maja van de laatste jaren ben ik het vaak gewend.
Volgende week Sparta thuis. Voorspelling: bij rust met 3-0 voor, eindstand 3-4. ...
  Met citaat antwoorden
Oud 16 February 2003, 16:06   #16
goefoe
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ach oizo, ik dacht dat voor mvv geldt meedoen is belangrijker dan winnen ?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2003, 22:19   #17
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hieperdepieperdepiep HOERA!!! MVV heeft de eerste thuisoverwinning binnen!! Sparta uit Rotterdam had de twijfelachitge eer om voor het eerst dit jaar met lege handen uit Maastricht te vertrekken. Waar moet dit heen? MVV doet mee in de 3e periode en had gewoon ongeslagen aan kop moeten gaan?!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:26.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.