Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 March 2003, 15:56   #1
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Mido?

Komt het nog goed met onze vriend Ahmed Hossam?

Ik las vandaag in de krant dat hij nu weer uit de Ajax-selectie is gegooid, nu vanwege kritische uitspraken. Koeman had hem al tegen zijn zin in weer bij de selectie gehaald terwijl het zijn laatste kans zou zijn, maar nu zal het toch wel voorbij zijn voor Mido? Anders wordt Koeman er niet geloofwaardiger op. Aan de andere kant kan Ajax tijdens de komende belangrijke wedstrijden best een spits gebruiken, zodat ze niet afhankelijk zijn van Ibrahimovic.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2003, 15:59   #2
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Je weet natuurlijk niet wat er allemaal voorgevallen is

Maar voor 'de keizer uit Egypte' is het dus duidelijk geen eer om voor zijn club te spelen.

Ik denk eigenlijk dat hij niet meer aan de bak komt bij Ajax, wordt voor Ajax denk ik een andere spits zoeken
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2003, 16:55   #3
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik moet nog maar zien wat er gebeurt als Zlatan geblesseerd zou raken ofzow..dan denk ik dat ze Mido gewoon weer terug halen, want verder loopt er geen centrumspits rond in de selectie van Ajax (spitsen van Ajax2 zijn nog te jong en niet van dergelijk nivo)..tuurlijk kan je dat opvangen door een Litmanen of een van der Vaart op die positie tijdelijk neer te zetten, maja ik vraag me af en toe af of die 2 gasten ook nog leven..
  Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2003, 17:30   #4
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ronald Koeman speelt nog liever met 10 man dan met Mido zegt hij Toch denk ik nie dat hij dat kan veroorloven. Als we Mark moeten geloven dan wint Ajax de CL.. Stel je voor de finale is 2 minuten oud en Zlatan valt uit, verder niemand beschikbaar.. Zie je t voor je? Dan maar met 10 man gaan spelen
  Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2003, 18:02   #5
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

k weet nu wel zeker dat mido dit jaar niet meer zal spelen voor ajax 1. er schijnt eind maart de kampioeschappen van afrika? te zijn onder 21 , en de kans is groot dat hij daar heen gaat. als het aan mij ligt ben ik hem liever vandaag dan morgen kwijt. opzouten met die verwende nesten. het is een eer om ajacied te zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2003, 19:03   #6
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
k weet nu wel zeker dat mido dit jaar niet meer zal spelen voor ajax 1. er schijnt eind maart de kampioeschappen van afrika? te zijn onder 21 , en de kans is groot dat hij daar heen gaat. als het aan mij ligt ben ik hem liever vandaag dan morgen kwijt. opzouten met die verwende nesten. het is een eer om ajacied te zijn
Mja, dat vindt hij dus nie Ik wil ook alleen maar spelers die het een eer vinden bij ons te werken. Zoals WIljan Vloet, die laat dat echt merken, mooi vind ik dat
  Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2003, 19:15   #7
Dante Thomas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ze Schijnen nu ook op zoek te zijn naar een wat ervaren spits.
volgens mij moeten ze hem gewoon het seizoen uit laten spelen in ajax2 en daarna maar kijken wat ze ermee doen,hij zal toch wel wat geld waard zijn?
  Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2003, 00:39   #8
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Stel je voor de finale is 2 minuten oud en Zlatan valt uit, verder niemand beschikbaar..
Blijf dromen
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2003, 10:06   #9
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf

Blijf dromen
lees die topic is ff. das de mening van bart, en door dit soort zinloze replys wordt alleen maar afgeweken van de ware aard van deze topic.

als ajax een spits wil halen, kan dat alleen tot 11 maart en moet deze uit de nederlandse competitie komen. dan kunnen ze er dit seizoen nog gebruik van maken. waarom geen arnold bruggink? hij is overbodig bij psv, en zal best een versterking wezen.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2003, 13:00   #10
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

lees die topic is ff. das de mening van bart, en door dit soort zinloze replys wordt alleen maar afgeweken van de ware aard van deze topic.

als ajax een spits wil halen, kan dat alleen tot 11 maart en moet deze uit de nederlandse competitie komen. dan kunnen ze er dit seizoen nog gebruik van maken. waarom geen arnold bruggink? hij is overbodig bij psv, en zal best een versterking wezen.
ik denk ook dat ie zeker een versterking voor ajax kan zijn ...
maar Arnold Bruggink gaat NOOIT van zn leven naar ajax... NOOIT zegt ie... en ik hoop echt dat we m op zn woord mogen geloven
  Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2003, 19:21   #11
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bruggi


ik denk ook dat ie zeker een versterking voor ajax kan zijn ...
maar Arnold Bruggink gaat NOOIT van zn leven naar ajax... NOOIT zegt ie... en ik hoop echt dat we m op zn woord mogen geloven
tsja nu hoor ik weer dat ze eventueel denneboom of hoogendorp willen huren tot de zomer
  Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2003, 19:25   #12
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik hoef niet perse een verhaal van 2km te vertellen over mido...

het is gewoon een asociale, arrogante sukkel... weg ermee!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:30.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.