Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 March 2003, 10:47   #1
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard combi verziek het niet

jaja, het is weer is zover. alweer een zinloze combi opgelegd voor het duel zwolle-AJAX. waar halen die lijers het lef toch vandaan om voor zo een normale wedstrijd een verplichtige busregeling op te leggen. het is al vaker besproken op het forum, maar dit moet echt een keer ophouden. moeten er echt is stadions gesloopt worden om tegen deze acties te protesteren? ajax heeft dit seizoen al geen supporters mee kunnen nemen naar groningen. bij willem 2 ajax was het zelfs dat er 100-en supporters los heen ging om op deze manier te protesteren tegen die combiregeling. de week er voor was namelijk een petitie aangeboden aan de knvb. en wat de knvb beloofde heeft ze uiteraard niet waargemaakt. de ajaxsupporters hebben niks bereikt door deze actie, de knvb luistert niet naar de supporters. en ook vanavond hebben vele ajaxsupporters zich niet neergelegd bij de combi. vele hebben uit protest geen kaartje gekocht, waardoor er vanavond een niet uitverkocht uitvak is.

het voetbal wordt op deze manier echt verneukt. het is gelukkig nog niet zo erg dat er voor een wedstrijd excelisor-fnoord al een combi op het programma staat, maar dus wel al eentje voor zwolle-ajax. na echt een waanzin. het voetbal wordt dus echt verziekt. wat is jullie mening omtrent dit verschijnsel. de combi
  Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2003, 11:27   #2
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Bij dit soort beslissingen zo je gewoon met 2.000 man naar de stad moeten afreizen. Dan is de chaos compleet.
Wat kan er nu fout gaan bij zwolle - ajax? Het steeds gekker en gekker.
Zwolle kan beter zorgen dat hun uitvakcapaciteit wordt uitgebreid met 27 plaatsen (dan voldoet het pas aan de norm!)

De petitie die 'de ajacieden' aan hadden geboden, was zeer goed, er stonden ook zeer redelijke dingen in. Maar de KNVB weigert ook maar te luisteren naar supporters en wil alleen maar met de strijdloze SOVS praten.

Eerlijk gezegd hoop ik gewoon dat het een grote knkrzooi wordt in Zwolle....wie niet horen wil moet maar voelen.....
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2003, 11:37   #3
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is gewoon zo dat de KNVB bang is dat ik aanwezig zal zijn dat word weer flink matten.. dus daarom die combi..
  Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2003, 11:53   #4
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik was zelf dan wel in tilburg geweest, wel met combiikaarte, maar gewoon met een groepie er zelf heenggegaan. dat was zeker een goeie actie, en hopelijk volgend jaar geen combii. maar vanavond ga ik niet naar zwolle toe. helaas. baal ik zelf ook wel van. maarja, het is niet anders. maar die combi regeling moet echt kappen. ook dat gelazer rond fnorod-ajax halve finale beker. noemt een malloot anders geen supporters aanwezig. VOOR WIE IS HET VOETBAL??? DE SUPPORTERS!!! en niet van dat tyfus sbs, dat per se wil dat er op die woensdag om 2000 afgetrapt wordt. dan maar op een zondagmiddag die bekerwedstrijd.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2003, 13:28   #5
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik wil godverdomme meer dan 500 kaarten voor vitesse uit
hebben we recht op maar weer zeiken ze daar in arnhem

ow en zwolle uit was bij ons ook verplichte combi
  Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2003, 18:14   #6
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

me broertje is gewoon los heen hoor.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2003, 18:37   #7
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Ik vind woensdagavond acht uur voor de beker juist wel mooi, heel de dag gewoon een beetje indrinken en dan 's avonds naar de Kuip. Een stuk beter dan 9.00 je nest uit en half gaar om 13.00 naar een wedstrijd kijken.

Maar dat gezeik over die bekerwedstrijd gaat ook nergens over. 2.500 engelsen mogen wel gezellig vrij door Rotterdam lopen, PSV kwam ook met 1.600 man met de kwartfinale maar als er Amsterdammers komen dan is er niks mogelijk ineens.

Maar ze werken in Nederland gewoon toe naar wedstrijden zonder uitsupporters, eerst geven ze steeds minder kaarten, dan maken ze overal een (dure!) onzinnige combi van, en tenslotte laten ze nergens meer uitsupporters toe.....

Bij Excelsior - Feyenoord werden de overgebleven kaarten niet in de vrije verkoop gedaan maar weggeven aan de Bobo's, maar een stel van die k#nker koreanen konden wel gewoon aan kaarten komen. Het voetbal is allang niet meer van de Fans, maar van een stel sufkutten die alleen maar denken in veel, meer, meest.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2003, 00:26   #8
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: combi verziek het niet

Citaat:
Originally posted by Superjood
het is gelukkig nog niet zo erg dat er voor een wedstrijd excelisor-fnoord al een combi op het programma staat,
ik zie een verplichte bootcombi over de maas wel zitten naar excelsior uit
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.