Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 March 2003, 11:31   #1
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Lommel SK klinisch dood

De club uit Belgisch Limburg lijkt dit weekend tegen het eveneens failliete KV Mechelen zijn laatste wedstrijd te gaan spelen. De club gaat sowieso terug naar de 3e klasse, maar als er de komende dagen nog meer lijken uit de kast komen, dan zal zelfs dat niet in het verschiet liggen voor Lommel.

De club zit 'ingesloten'. Lommel ligt vlakbij Eindhoven, dus uit Nederland hoeft de club niet op supporters te rekenen. Verderop in Limburg hebben we natuurlijk al Genk, dat wél veel bedrijven trekt, en een stukje naar het westen ligt de provincie Antwerpen, waar oa Lierse, GBA, Geel, en Antwerp FC liggen.

Hoe komt het toch dat men in België wél gewoon de stekker eruit trekt bij clubs, en men dat in Nederland maar niet durft? Dan hadden clubs als Vites, NAC, Utrecht, en in het verleden MVV, Fortuna, Groningen enzo er al lang uitgelegen ..

Bron: het belang van Limburg.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 March 2003, 11:34   #2
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lommel SK, ben ik een keer geweest en talloze keren langs gefietst met vakantie. oefenwedstrijd was tegen Freiburg dacht ik. Maar tis al zooo lang geleden. Stadion ligt als ik t me nog goed kan herhinneren op die straat VOLLL met Villa's van Nederlandse rijkeluizen. En zonde is het iig niet, dat clupje is al vele jaren nietszeggend in die regio, er komt geen hond.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 March 2003, 11:53   #3
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by thePhit
Lommel SK, ben ik een keer geweest en talloze keren langs gefietst met vakantie. oefenwedstrijd was tegen Freiburg dacht ik. Maar tis al zooo lang geleden. Stadion ligt als ik t me nog goed kan herhinneren op die straat VOLLL met Villa's van Nederlandse rijkeluizen. En zonde is het iig niet, dat clupje is al vele jaren nietszeggend in die regio, er komt geen hond.
Is dat dat stadion wat een beetje verscholen ligt achter wat bomen (klein bos?)
Volgens mij heb ik daar in de buurt ook weleens een voetbaltoernooi gehad. Daar staan idd alleen hele grote villas, niet normaal.
Stadion zag er wel nostalgisch uit hehe


Ik zat overigens van de week een verhaal over FC Wageningen te lezen op de site van de SOVS. Die club moest al het loodje leggen bij een schuldenlast van 750.000, tegenwoordig heet je dan volgens mij financieel gezond
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 March 2003, 12:01   #4
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by thePhit
Lommel SK, ben ik een keer geweest en talloze keren langs gefietst met vakantie. oefenwedstrijd was tegen Freiburg dacht ik. Maar tis al zooo lang geleden. Stadion ligt als ik t me nog goed kan herhinneren op die straat VOLLL met Villa's van Nederlandse rijkeluizen. En zonde is het iig niet, dat clupje is al vele jaren nietszeggend in die regio, er komt geen hond.
Is NEC dat niet ook al jaren jonge?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2003, 18:15   #5
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

me guppie ging vorige week ook dood, en die was niet klinisch dood
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2003, 15:51   #6
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation

Das klote, als je net het weekend van tevoren punten heb verspeelt tegen lommel en ze dokken die 8000 euro Ook mazzel voor la Louvière, maar t blijft een trieste zaak.. In Nederland durven ze zoiets gewoon niet..
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2003, 20:57   #7
-MOI-
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Das klote, als je net het weekend van tevoren punten heb verspeelt tegen lommel en ze dokken die 8000 euro Ook mazzel voor la Louvière, maar t blijft een trieste zaak.. In Nederland durven ze zoiets gewoon niet..
Idd, echt eerlijk is dat nie, de clubs die nog tegen Lommel moeten krijgen die punten nu gewoon zomaar
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2003, 13:11   #8
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik wist niet eens dat er een club lomml heet
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2003, 13:14   #9
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
ik wist niet eens dat er een club lomml heet
In België, kerel, vlakbij Eindhoven
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:58.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.