Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 February 2003, 10:49   #1
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Eindelijk heb ik het ultieme stadion gevonden :{

Wat heeft Bertje gisteren genoten. Zul je denken: kunst, 0-2 winnen is altijd leuk. Neen, zels als we met 5-0 klop hadden gekregen had Bertje zich uitstekend vermaakt.
In eerste instantie zag het daar overigens niet naar uit. Nadat ik vor Breda in de trein zat belde een maat van mij op, die vroeg of ik welicht in het uitvak wilde zitten? Nou, das prima dacht ik. Maar dan moest ik wel opschieten, de bus was al 19 kilometer van Rotterdam..
Gelukkig hebben we daar het fijne probleem: file's . Bertje was binnen een half uurtje op Rotterdam CS, en andere bart was in al die tijd een kilometertje of 10 opgeschoten. Tijd zat dus, zou je denken. Ware het niet dat het vinden van de juiste tram een probleem was, aangezien geen hond in en rond Rotterdam CS een woord Nederlands spreekt (ja echt, zelfs de tramchauffeurs niet ). Al met al kwam ik precies op tijd aan bij het stadion.
Tot mijn grote verbazing kostte dit ticket slechts een luttele €7,20. Die goede ouwe-tijd-prijzen!!! Binnengaan ging weliswaar tergent langzaam door 1 poortje maargoed, ik zat in het uitvak!
Daar kwam de volgende aangename verassing. Een stewart die vriendelijk vroeg hoe mijn reis was gegaan (wist blijkbaar dat ik met de trein kwam ofzo ). Fouilleren was verder ook niet nodig.
Het uitvak is echt geweldig, één van de beste van Nederland. Als een corner wordt genomen sta je er als kijker bovenop. Geen enge punten op de hekken, maar gewoon. 'Als je erover wilt klimmen lukt het toch wel', moet men in Rotterdam gedacht hebben.
Iets eten?! Geen probleem. Een klein houten huisje, maar wél zie je gewoon de Pepsi-cola in de koelkast staan. Broodjes in overvloet. En niet met kipcorn of iets dergelijks, maar gewoon Kroket, Frikadel en gehakt. Wel is men zo slim die gehaktstaven zo pittig te maken dat je 5 minuten later wel een glas drinken móet bestellen, aangezien je er onnoemelijke dorst van krijgt. De prijzen zijn bovendien normaal. Bij Roda betaal €3,- voor een broodje gehakt, bij Excelsior €2,-.
In de rust praten we met een stewart. Hij verteld dat hij bij Den Haag werkt normaal, en we hebben het over het reilen en zeilen daar binnen de supportersschare.
Na afloop van een draak van een wedstrijd een kwartier wachten? Niets van dat alles. Meteen na de wedstrijd gaan de poorten open waardoor we allen op een Christelijke tijd thuis zijn.

HEEEERRLIJK!! Laat Excelsior er maar in blijven. Die snappen hoe je supporters in de hand houdt
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 11:49   #2
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

een broodje met een veeeeeel te grote hemaworst in de alkmaarderhout kost slechts 1,5 euro. Dat is ook het enige positieve in dat bouwval.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 12:39   #3
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zie je, niet alles aan rotterdam is slecht Naja behalve ons geweldige rotterdam centraal dan..En vooral rond dat tijdstip heb je dr een zaklamp nodig..Maar goed, toch verbaast het me dat die buschauffeur zei dat ie dr niet langs ging. want ik rij er elke dag langs met die bus...en dat wete ik super zekr!!
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 12:42   #4
gottie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

in rotterdam zijn ht messentrekkers ze steken je zomaarneer
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 15:24   #5
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by gottie
in rotterdam zijn ht messentrekkers ze steken je zomaarneer
Laat kansloze posts voortaan maar achterwege.

Verder een leuk verhaaltje Bart. Misschien moet ik als volgende uitwedstrijd wel naar Rotterdam afreizen. Mochten we terzijner tijd (weet niet precies wanneer die wedstrijd is) nog niet gedegradeerd zijn tenminste
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 16:04   #6
Oizo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Eindelijk heb ik het ultieme stadion gevonden :{

Citaat:
Originally posted by bartje518
Tot mijn grote verbazing kostte dit ticket slechts een luttele €7,20. Die goede ouwe-tijd-prijzen!!!
Kaartje voor op de Celebration Tribune hierow nog goedkoper: € 7, maja eigenlijk veel te duur om naar wat krukken te komen kijken

Maar goed toch 20 Eurocent goedkoper...
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 16:14   #7
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard Re: Re: Eindelijk heb ik het ultieme stadion gevonden :{

Citaat:
Originally posted by Oizo


Kaartje voor op de Celebration Tribune hierow nog goedkoper: € 7, maja eigenlijk veel te duur om naar wat krukken te komen kijken


hoeveel geld krijg je dan wel niet van de club als je een seizoenskaart koopt?
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 16:35   #8
Oizo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Eindelijk heb ik het ultieme stadion gevonden :{

Citaat:
Originally posted by HugoBoss



hoeveel geld krijg je dan wel niet van de club als je een seizoenskaart koopt?
Te veel
€ 85, mét korting ook nog
Zit te twijfelen of ik er volgend jaar wel 1tje koop...
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 17:14   #9
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

weet jij wat lezen is oizo?
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 17:28   #10
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja he, uitvak bij excelsior is idd niks mis mee, waar als je dan een keer met alle drukte door dat pportje in het begin moet is het een stukje minder leuk
En wat ook een nadeel is daaro, de stoeltjes zijn focking glad
maargoed
ook ik had het daar naar me zin terwijl de wedstrijd niet om aan te zien was
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 17:41   #11
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tsja excelsior is inderdaag nu je het vertelt wel leuk stadionnetje. k vind al die kleine stadions wel grappig en knus. tsja en highburry is denk een verhaal apart. geen hekken, geen sluis. gewoon een meter van het veld staan. echt top. en ik denk dat dat echt wel haalbaar is in nederland hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 18:02   #12
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
en ik denk dat dat echt wel haalbaar is in nederland hoor
wel? ik denk dus absoluut niet!! mensen hebben in Nederland totaal geen respect voor elkaar, dus zal het ook heel snel misgaan. Ook is dat respect er totaal niet voor autoriteiten zoals ME en politie, wat in Engeland absoluut wel zo is

Nederland is er te asociaal en te vrij voor...iedereen kan wat hij of zij wil hier in dit land.....invoeren van zwaardere straffen heeft denk in dit geval ook weinig zin..

clubs zitten er denk ook totaal niet op te wachten....
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 18:49   #13
gottie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bij vitesse zijn ze ook niet supersgastvrij...
maar ajax en feyemoord slana alles...je mag er niks
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 19:27   #14
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Kraampje met eten daar gaat wel snel dicht

Er werd toen trouwens ook een toeter van een klein kind afgepakt

Vond trouwens op tv dat de roda supporters niet zo lief bezig waren, de hele tijd Koswal uitfluiten Hou je bezig met je eigen team|:

Laatst aangepast door Nickchange : 21 February 2003 om 17:52
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 19:48   #15
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by gottie
bij vitesse zijn ze ook niet supersgastvrij...
maar ajax en feyemoord slana alles...je mag er niks
idd bij ajax mag je niet eens blikjes mee naar binnen terwijl die vlaggetjes veeel gevaarlijker zijn!
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 19:50   #16
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Originally posted by annestacia
idd bij ajax mag je niet eens blikjes mee naar binnen terwijl die vlaggetjes veeel gevaarlijker zijn!
blikjes mogen volgens mij nergens mee naar binnen
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 20:45   #17
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman


wel? ik denk dus absoluut niet!! mensen hebben in Nederland totaal geen respect voor elkaar, dus zal het ook heel snel misgaan. Ook is dat respect er totaal niet voor autoriteiten zoals ME en politie, wat in Engeland absoluut wel zo is

Nederland is er te asociaal en te vrij voor...iedereen kan wat hij of zij wil hier in dit land.....invoeren van zwaardere straffen heeft denk in dit geval ook weinig zin..

clubs zitten er denk ook totaal niet op te wachten....
Ik verwacht ook niet echt dat dat haalbaar zal worden. Zie je het voor je Feyenoord - Ajax zonder hekken, en alleen een lijntje stewards, en platte petten om de boel te scheiden.... :S
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 20:51   #18
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik zou zeggen, kom het stadion van de RKVV Den Dungen eens bezoeken
Je weet niet wat je meemaakt!
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 21:16   #19
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by tyskie
Ik zou zeggen, kom het stadion van de RKVV Den Dungen eens bezoeken
Je weet niet wat je meemaakt!
So heej
is het nog een Rooms-Katholieke voetbal vereninging ook?!
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 21:48   #20
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman


wel? ik denk dus absoluut niet!! mensen hebben in Nederland totaal geen respect voor elkaar, dus zal het ook heel snel misgaan. Ook is dat respect er totaal niet voor autoriteiten zoals ME en politie, wat in Engeland absoluut wel zo is

Nederland is er te asociaal en te vrij voor...iedereen kan wat hij of zij wil hier in dit land.....invoeren van zwaardere straffen heeft denk in dit geval ook weinig zin..

clubs zitten er denk ook totaal niet op te wachten....
in engeland ook afgelopen dinsdag liepen die me`ers dom uit te dagen met die kutpaarden van hun. dat gebeurd ook in nederland. maar wat ik vind, is dat er altijd STANDAARD VEEL politie aanwezig is. ook zijn er overbodig veel combi`s, en dit wekt juist agressie op. je kan best in waalwijk expirementeren hoor. een stadion zonder hekken. en je moet gewoon duidelijke regels hebben, waaraan men zich kan houden. je zou bv klein kunen beginnen met rkc als proef, en dan telkens een stap verder gaan. de combi zal nooit verdwijnen, dat hoeft ook niet, maar het voetbal kan wel een stuk aantrekkelijker gemaakt worden dmv geen grachten, geen hekken.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 February 2003, 00:15   #21
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie


So heej
is het nog een Rooms-Katholieke voetbal vereninging ook?!
Djuuust... Van oudsher meegekregen hier overal he.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:31.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.