Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 March 2003, 15:26   #1
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Ecclestone is nieuwe kwalificatie alweer beu..

Stond vandaag in Formule 1. Ecclestone vindt dat het voor de kijker onoverzichtelijk, nu je niet aan de kwalificatietraining kunt zien wie de beste was. Het liefst verandert hij het nog voor de volgende race.
Ik vond het juist wel interessant. De staropstelling gaf nu inderdaad geen goed beeld, maar daardoor kwamen snelle auto's vaak in de race weer naar voren, waardoor meer ingehaald wordt. Bovendien vind ik het principe van 1 run heel boeiend; 1 foutje is fataal, en dat maakt het spannend. Bovendien zie ik nu iedereen, een volle ronde, en niet alles door elkaar, en het eerste half uur niks..
Wat vinden jullie ervan?
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2003, 16:18   #2
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

vond dit een geweldige nieuwe oplossing en hoop echt dat ie blijft... de race wordt er echt veel boeinder door, alles kan gebeuren doordat de gehele startopstelling afhankelijk is van 1 ronde...
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2003, 17:31   #3
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

die Ecclestone moet nog maar eens wat vaker naar de CART-Series gaan kijken (waar hij de nieuwe regels voor dit seizoen ook allemaal vandaan heeft volgens mij...), want dan ziet hij dat het gewoon een stuk spannender is en het voor grote verrassingen kan zorgen..elke week dezelfde auto vooraan het veld is ook niet leuk

wat bart al zegt: als iemand een foutje maakt tijdens de qualify dan moet hij langzamere autos inhalen tijdens de race..dat komt de spanning ten goede

ik heb vorig seizoen geen enkele race live gezien en ik zit nu al op 1 (maleisie te lui om vroeg op te staan maar wel helemaal gezien smiddags) en ga ook zeker meer races kijken, omdat ik het gewoon leuk vond om te zien..elke race waar Schumacher niet wint is al leuk (tot 2 jaar geleden was ik nog wel voor Ferrari en Schumacher )

waar is eigenlijk de volgende? Interlagos Brasil?
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2003, 18:27   #4
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het maakt mij niet uit wie wint. Mijn favoriete coureur, Jacques Villeneuve wint meestal toch niet. Ik wil gewoon dat ervoor geracet wordt, niet zoals vorig jaar. Zo werkt het niet; we hebben een individueel kampioenschap voor coureurs, dus wanneer Barrichello dan voor Schumacher rijdt, dan wint Barrichello gewoon, aangezien hij recht heeft op die (toen nog) 4 punten extra. Rijdt Schumacher voor Rubens, zoals tegen het einde het geval, dan heeft Rubens pech, dan wordt Montoya maar 2e in het WK.
Dat de Ferrari's, Williamsen en McLarens niet meer vooraan staan op de grid, dat is helemaal niet erg. Als zij het goed voor elkaar hebben eindigen ze heus wel weer vooraan (Kimi in Australië van 15 naar 3, Ralf in Maleisië van 17 naar 4!). Ik kijk altijd alles live, dus ook de afgelopen races, trainingen enz. Ik heb een hekel aan iets kijken terwijl het toch al bekend is. Ik heb me de afgelopen 2 races al meer vermaakt dan het hele vorige jaar bij elkaar, dusse, Bernie, laat het maar zo
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2003, 18:28   #5
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Volgend race is Brazilië ja, Autodromo José Carlos Pace
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:07.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.