Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 11 December 2006, 20:07   #601
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

jaa jij denk ik
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 20:08   #602
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 20:09   #603
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 20:15   #604
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 20:19   #605
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoihoi. Ik dacht: ik kijk even gauw naar de uitslag voordat ik naar bed ga, maar dan blijkt dat jullie al 3 pagina's vol hebben gekletst.

In elk geval ben ik erg benieuwd naar de keuze van de weerwolven... Verder verdenk ik Amber toch nog het meest, omdat ze echt nog steeds een beetje op de achtergrond blijft... Ik weet niet, anders was ze erg actief enzo, maar nu zijn haar verdenkingen wat magertjes, vind ik.

Maarja, succes en slaap lekker!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 20:21   #606
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

nog even snel gestemd dunja?
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 20:32   #607
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Dunja Bekijk Bericht
Maarja, succes en slaap lekker!
En dan dromen over mij. Dat je me in de kont gaat bijten hè.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 20:36   #608
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

hihi

ik kan er niet meer teeeeeeeeeegn
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 20:42   #609
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ook niet

tromgeroffel
tadaaaaaaaaa

stinkwolven
  Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 20:58   #610
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

nog 3 minuten
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 21:05   #611
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Argh!

Ik vind het zo spannend weetje .
  Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 21:15   #612
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nja ik bekijk de uitslag morgen wel, want ik ga nu.



Vind het nog steeds spannend
  Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 21:19   #613
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

ook de spelleider houdt ons in spanning *wordt boos*

__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 21:30   #614
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

laat haar toch, zij heeft (in tegenstelling tot jullie) wel een sociaal leven
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 21:32   #615
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Mensen die elkander via een internetforum uitmaken voor mensen zonder sociaal leven hebben geen leven.

Die regel geldt trouwens niet voor mij!
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 21:43   #616
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht

Die regel geldt trouwens niet voor mij!
want.. jij bent geen mens?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 21:44   #617
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Je dacht dat ik een mens was
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 21:45   #618
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Je dacht dat ik een mens was
je bent in ieder geval geen weerwolf..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 22:04   #619
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

jullie wachten maar lekker tot morgen!
Als ik er niet meer in zit, interreseert het me ook niet
En Biffy is een weerwolf!
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 22:06   #620
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door niemand Bekijk Bericht
jullie wachten maar lekker tot morgen!
Als ik er niet meer in zit, interreseert het me ook niet
En Biffy is een weerwolf!

dan zal ik jou eens even in je tepelpiercing bijten
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 22:08   #621
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

btw ik vind wel dat de dorpelingen iets langer dan tot morgenavond 22u de tijd moeten hebben, ik ben bijvoorbeeld morgen overdag weg en heb savonds een concert, en nu is het wel belangrijk theorieën e.d. nog te posten voordat we stemmen. (+we hebben nu nog niet de uitslag hè, anders had ik nu wel het afgelopen uur hier zitten te discussieren waarschijnlijk maar dat kan dus nu niet meer vandaar )
en ik ga zo wel offline en dan lees ik de uitslag morgen wel

ik post mijn ding wel even hierna.
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 22:11   #622
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

jij hoeft toch niet te stemmen voor die ronde,.

En welke tepelpiercing wil je bijten dan?

Anne heeft de uitslag + verhaaltje in 3 minuten
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 22:12   #623
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

ow okeej dan wacht ik nog effe met mijn verhaal

en op jouw beschuldigen ga ik niet eens in, zoals babydress eerder ook al zei, ik kan me wel blijven verdedigen maar dat heeft dan toch geen zin meer!
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 22:14   #624
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

pff, negeer me maar
Eerst mij er uit pesten en dan de gebeten wolf spelen
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 22:14   #625
Spelleider
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Biffyclyro en Babydress komen diep in de nacht terug uit de dorpskroeg en giebelen om wat er die avond is gebeurd. “Die Sander probeert sinds zijn vrouw dood is alles waar een gat in zit te versieren!” gniffelt Biffyclyro. “Ja..volgens mij ging het al heel lang niet meer zo goed tussen die twee,” zegt Babydress. “Nee, je dat hebt dat verhaal toch wel gehoord van Sander en AmbyPur?” vraagt Biffyclyro. “Nee?” antwoordt Babydress verbaasd, “Wat is er gebeurd dan?” “Ooh..nouja naar het schijnt hebben zij het een en ander uitgespookt en is Sanne een keer komen binnenwandelen terwijl ze bezig waren!” vertelt Biffyclyro, “Daarom moest ik ook zo lachen toen hij vanavond jou probeerde te versieren!” Babydress giebelt opnieuw “Ja,” zegt ze, “en hij stonk uit z’n mond naar de alcohol…echt niet normaal gewoon! Wat een viespeuk.”
Eenmaal bij de straat van Biffyclyro aangekomen nemen de dames afscheid en geven elkaar een dikke zoen op de wang. “Spreek je morgen wel!” roept Biffyclyro terwijl ze richting haar voordeur loopt. Net als ze de sleutel in het slot steekt hoort ze verderop in de straat gegrom en iets later klinkt er de ijselijke gil van Babydress. Haar gil gaat door merg en been, en Biffyclyro rent verschrikt in de richting die haar vriendin opging. Maar ze is al te laat, Biffyclyro ziet nog net dat een weerwolf de struiken induikt. Op de stoep ligt haar vriendin met een lijkbleek gezicht en een plas bloed om zich heen.

1) Sanne (wolfsbane)
2) Tyskie (tovenaar)
3) Stevie (weerwolf)
4) AmbyPur
5) Biffyclyro
6) Frox (dorpeling)
7) Dunja
8 ) ash-hôôle (dorpeling)
9) Sander
10) Saarah
11) niemand (dorpeling)
12) Babydress (dorpeling)
13) Impressions (dorpeling)
14) anneke01 (dorpeling)
15) Prestige (dorpeling)

Gedood door de dorpelingen
Gedood door de weerwolven

De dorpelingen kunnen tot morgenavond 22.00 stemmen. Zij moeten dit keer weer een weerwolf wegstemmen, anders is het spelletje verloren door de dorpelingen. Succes!

De uitslag komt morgen later want ik ga morgenavond naar Blue Man Group, dus ben pas laat thuis.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 22:19   #626
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

WTF
sander PLEASE zorg dat je de ziener bent en een belangrijke functie hebt opgevraagd..
Dit had ik echt niet verwacht...
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 22:20   #627
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door niemand Bekijk Bericht
jij hoeft toch niet te stemmen voor die ronde,.

En welke tepelpiercing wil je bijten dan?

Anne heeft de uitslag + verhaaltje in 3 minuten
hehe nog echt 3 minuten ook
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 22:25   #628
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

wel fijn dat babydress en ik zulke goeie vriendinnetjes zijn
hmm ik post toch mijn eerder geschreven verhaal. moet wel nog nadenken of het allemaal nog wel klopt :/ Zeker nu baby niet de ziener blijkt te zijn.
hoop dat de rest ook voor morgen 17u zijn en haar verhaaltjes met mij deelt en dat we een goede beslissing kunnen maken.
Ik denk wel dat men ervan overtuigd is dat amber écht een wolf is, dus ik denk dat we op haar moeten stemmen. Ik wacht wel even af wat de rest zegt, al is er niet veel meer over.....



Over Dunja weet ik het nog niet zo zeker. Aan de dorpelingkant heeft ze op pagina 5 al gezegd dat ze stevie verdacht vond. De afgelopen stemronde zei ze óók dat ze op stevie ging stemmen; zgn. omdat hij meeliep met de rest. Zoiets is in zo'n belangrijke stemronde, als je een weerwolf bent, niet slim om te zeggen; want als iemand zegt al te hebben gestemd, gaan de dorpelingen sneller overstag om óók op diegene te stemmen! Dat zou een belangrijke aanwijzing kunnen zijn dat dunja géén wolf is. Ze noemt uiteindelijk ook de 2 hoofdverdachten (stevie en amby) als weerwolven.. Ook niet echt handig als je het doet om de aandacht van jezelf af te leiden, want stevie is er wel uitgeflikkerd en als ze een wolf is wil je toch graag zoveel mogelijk wolfjes over houden
Aan de wolfjeskant heeft ze al een paar keer gezegd dat ze een bepaald iemand ging stemmen zonder een bepaalde reden ervoor aan te geven. (Nou doen anderen dat ook en hoeft het niet veel te zeggen…) Verder heeft ze op die pag. 5 wel gezègd dat ze stevie verdacht vond, maar ze stemde zgn. mee op sanne. Ze noemde Amber helemaal niet in haar verhaal. (Nou heb ik dus ook op Sanne gestemd, maar heb eerder ook wel gezegd dat ik Amber ook nog wel een weerwolf zag zijn). Niemand vond míj verdacht (dus ook de weerwolven), dus het kan natuurlijk ook zo zijn dat de weerwolven ook hadden afgesproken dat ze net zouden doen alsof stevie een beetje verdacht was en amby ook, maar dat ze nooit zouden zeggen op ze te stemmen. Want: als je ‘echte’ verdachten aanwijst als verdacht en de niet-verdachten ook aanwijst als niet-verdacht, word je eerder als dorpeling gezien. Best slim bedacht is dat.

Dit zien we ook terug bij Amber. Die indruk krijg ik nu ik het hele topic doorlees. steve noemt haar verdacht (zie vorige alinea over die eventuele afspraak). Verder zegt ze dan wel niet zeker te zijn over steve en dunja, maar vervolgens zegt ze tyskie niet te vertrouwen, terwijl hij de enige is die ik het HELE topic al had vertrouwd (en logisch). Verder probeert ze sowieso iedereen verdacht te maken, want ook al zegt ze mij te vertrouwen en steve te verdenken, ze roept daarna dat ze eerder niet op haar gevoel heeft kunnen vertrouwen waarmee ze dus eigenlijk zegt dat ik een weerwolf ben en steve NIET.
Bij Amber zie je ook dat ze een keer Dunja als wolf mogelijk wolf aanwees. Maar dat ze nadrukkelijk er bij zei dat ze twijfelde (deze opmerking komt van ons aller tovenaar ).

Verder denk ik dat we het erover eens zijn dat sander géén wolf is. Ik was ervan overtuigd dat Babydress de zienster was. Dus over deze 2 weet ik het nu niet meer zo zeker. Het zal wel zo zijn dat sander TOCH de ziener is. Dat hoop ik tenminste!
Als je kijkt naar Sander en Babydress, waarvan babydress zeker een dorpeling is en sander hoogstwaarschijnlijk ook, zouden jullie ook moeten weten dat ik óók geen wolf ben: ze zeggen zeker te weten dat ik er geen ben (allebei meerdere keren) en ík ga er iig wel vanuit dat sander toch de ziener is en dus ook écht zeker weet dat ik GEEN WOLF ben. (daarnaast roep ik nog maar eens dat ik al had gezegd dat volgens mij frox en impressions geen wolven waren, en dat ik overduidelijk het hele topic tyskie al had vertrouwd, en dat die verkeerde keuzes die ik tijdens de stemrondes had gemaakt een menselijke fout waren!). Als jullie nog steeds niet overtuigd zijn van het feit dat ik een dorpeling ben, geef ik het op. Ik heb me het hele spel lopen verdedigen, heb een aantal goede opmerkingen en een aantal foute gemaakt, maar heb iig HEELVEEL gepost met oprechte verdenkingen J jullie zien maar wat je ermee doet dan hè?

Ik heb saarah nooit als verdacht aangewezen, omdat ik het gevoel heb dat ze net zoals sander, tyskie en ik altijd oprecht is geweest in haar theorieën en daar ook goede argumenten voor heeft gegeven. Ze heeft ook het hele topic veel gepost. En toen iemand riep dat óf ik óf saarah een wolf zou moeten zijn, zei ik natuurlijk in een reflex dat saarah dan de wolf is (want: ik wil het spel winnen als dorpeling). Eigenlijk had saarah precies dezelfde reactie als ik (want: zij wil ook het spel winnen! Ofwel als wolf ofwel als dorpeling). MAAR ik weet van mezelf dat ik een dorpeling ben dus ik heb makkelijk praten en kan alsnog niks zeggen over saarah.. echter, ik vertrouw haar meer dan dat ik dunja vertrouw.
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 22:33   #629
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door frox Bekijk Bericht
hehe nog echt 3 minuten ook
hehe goed he
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 23:30   #630
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Wat is dit nu weer??? Ik ben benieuwd naar de verklaring van Babydress, want op deze manier spelen zorgt alleen maar voor meer verwarring. Ik was er ook echt van overtuigd dat zij de ziener was. Maar dit komt wel erg goed uit zo, nu heeft onze ziener weer wat extra informatie kunnen opvragen!

Als Sander niet de ziener is wordt het spel wel erg raar.. maar hopelijk kan hij snel vertellen of Dunja wel of geen weerwolf is. Voor de rest verandert er nog niet veel aan mijn theorie.
Op wie gaan de dorpelingen stemmen nu? Ik neem aan Amber?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2006, 08:13   #631
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

we gaan vandaag op Amber stemmen, want iedereen is zeker dat zij een weerwolf is.



Nu zal ik jullie vertellen waarom Saarah de derde wolf is. Als jullie begrijpen wat ik bedoel, zullen jullie inzien dat Saarah een wolf is en winnen we het spel. Ook zouden jullie dan wel MOETEN weten dat ook ik een dorpeling ben, want als IK de wolf zou zijn zou ik dit natuurlijk NOOIT met jullie delen, omdat je altijd het risico hebt dat IK als wolf word uitgemaakt door de volgende informatie:

het gaat over de vorige dorpelingenronde, waarin stevie de weerwolf is opgehangen. Er waren 4 dorpelingen om te stemmen, waarvan Saarah en ik hebben aangegeven op Sander te stemmen. Babydress is dus sowieso voor Stevie gegaan, net zoals Sander en Dunja (dit hebben zij ook aangegeven). Maaaaar er zijn maar 4 dorpelingen hè? Dan MOET Saarah of ik wel een weerwolf zijn, want 2 stemmen op Sander is ONMOGELIJK. Dit betekent ook dat de laatste stem, een middag te laat, ook op stevie geweest MOET zijn. Anders zou de spelleider niet hebben gezegd dat 'Beetje jammer dat ik nu kritiek krijg op de verlate uitslag ookal had ik het van tevoren aangekondigd, terwijl het voor de dorpelingen alleen maar voordelig is dat de uitslag pas nu komt, aangezien een van de dorpelingen pas vanmiddag gestemd heeft.' (dus stevie: de laatste stem was niet doorslaggevend). het enige waar ik mijn nek over breek is dat de spelleider zegt dat het voordelig is, terwijl het niet uitmaakt..
Ik hoop dat jullie het begrijpen.

nogmaals: 2 stemmen op sander is sowieso onmogelijk omdat dat een gelijkspel zou betekenen. DUS was er 1 stem op sander (die van mij), sowieso 2 op stevie EN 1 te late op stevie (deze komen van babydress, dunja en sander).

De reden dat jullie nu wel moeten geloven dat IK de dorpeling ben en niet Saarah, is dat Saarah en ik op sander hebben gezegd te stemmen en jullie ook hadden kunnen zeggen dat ik degene was die NIET op sander gestemd had. Het verhaal precies andersom dus. Ik mag hopen dat jullie niet zo dom zijn dat ik dit als weerwolfzijnde expres doe In dat geval winnen stevie, amber en saarah verdiend.



Vandaag stemmen we i.i.g. Amber.
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale

Laatst aangepast door biffyclyro : 12 December 2006 om 09:05
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2006, 10:13   #632
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Ik ga toch verdorie niet op mezelf stemmen

En die opmerkingen dat ik verdacht ben omdat ik niet online was dat is ook onzin want ik kón gewoon niet online! En ik moet zo weer weg en ik hoop dat ik straks nog even kan komen uitleggen waarom ik GEEN wolf ben!
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2006, 10:14   #633
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Je verhaal klinkt logisch, maar er zitten dus wel een paar valkuilen in. De eerste die jij zelf aangeeft: dat JIJ niet gestemd hebt, ipv ik. Dat jij dus weerwolf bent, ipv ik.

Ten tweede is het nog altijd mogelijk dat Amber wél dorpeling is, en Sander en Dunja één van de twee weerwolven. Misschien gaat niemand dat geloven, omdat Amber zo verdacht is, maar het IS nog altijd mogelijk.
Sander en Dunja kunnen onmogelijk allebei weerwolven zijn, omdat die uitslag dan nooit kon kloppen.
Maar in dit geval kon het zijn dat Amber toch ook op Stevie heeft gestemd (ik weet niet meer op wie ze stemde), dus dan waren er ook drie stemmen voor Stevie (Amber, Babydress en Sander OF Dunja). En één stem voor Sander, die van mij dus.
Maar dat zou wel willen zeggen dat biffy ook wolf is...

Goh, ik weet het niet zo goed meer. Ik dacht altijd dat Dunja wolf was..
Van Amber dacht ik ook dat ze wolf was, en daar is nog altijd kans op, maar misschien is ze ook gewoon dorpeling. Biffy verdacht ik helemaal niet, maar uit deze theoriën blijkt dat het wél mogelijk is dat ze nog wolf is.
Pff.
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2006, 10:15   #634
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Sterk staaltje onderzoekswerk, Sherlock.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2006, 10:18   #635
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Shit. Op basis waarvan was Amber nou ook al weer zo verdacht?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2006, 11:12   #636
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Shit. Op basis waarvan was Amber nou ook al weer zo verdacht?
Ja, eerlijk gezegd, dat weet ik dus ook niet (meer?).

En we moeten de volgende keer wel goed stemmen, anders zijn we verloren.
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2006, 12:28   #637
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Ok let's go.

We hebben nog:

4) AmbyPur
5) Biffyclyro
7) Dunja
9) Sander
10) Saarah

Biffy verweet mij dat ik iedereen verdacht probeer te maken. Ik ben de laatste tijd minder online en vind het daardoor moeilijk dit topic goed te volgen en dus écht verdachten aan te wijzen. Voor mij is gewoon iedereen verdacht nog steeds eigenlijk. Ik kan er echt geen pijl op trekken.

Sander zal denk ik inderdaad de ziener zijn. Toch vind ik het opvallend dat hij en Babydress zo onder één hoedje aan het spelen waren? Waarom heeft Babydress het zo gespeeld dat zij de ziener is? Om de wolfjes op een verkeerd spoor te brengen? Dat is ze dan gelukt blijkbaar...
Maar: stel dat Sander een wolf is. Hij speelt het zo dat iedereen hem als potentiële ziener ziet. Zijn medewolfjes houden zich gedeisd. Om het nog geloofwaardiger te maken, oppert hij dat Stevie een wolf is, zodat Sander gelijk heeft als Stevie er uit wordt gestemd: dat stelt hem helemaal veilig.
En eigenlijk kán ieder van ons ook nog de ziener zijn (die het dan heel goed of heel slecht doet).

Biffy heeft ook iedereens vertrouwen gewonnen omdat ze een hele fanatieke deelneemster is en veel theoriën post. Maar misschien ligt ze wel helemaal in een deuk achter die computer dat iedereen er in trapt en is ze gewoon een wolf. Het is ondrehand algemeen bekend dat, hoe minder je zegt, hoe verdachter je wordt. Biffy liep tot voor kort voorop bij het opeten van de dorpelingen, en achteraf komt ze dan met 'sorry jongens, ik kan ook fouten maken'. Het was ook wel bijzonder dat ze Stevie de hand boven het hoofd hield en op Sander 'stemde'...

Maar als dit hierboven klopt dat kunnen Sander, Biffy & Stevie geen wolven zijn, omdat Biffy op Sander zei te stemmen en Sander op Stevie. Maar misschien deden ze dit ook wel weer bewust zodat iedereen dan denkt dat ze in ieder geval niet allemaal een weerwolf zijn aaaaaaah *confused*

Dan is er nog Saarah. Saarah vertrouw ik niet echt omdat die het spel prima kent en weet hoe ze het moet spelen. Ze kan de ziener, een dorpeling en een wolf zijn. Ik zou het niet weten. Tot nu is ze de dans mooi ontsprongen dus ze zou het goed doen als ze echt een weerwolf zou zijn Als ze ziener is dan speelt ze het wel voorzichtig.

Dunja kan ik ook niets van op aan. Zij speelt geen spelletje, komt niet met theoriën wie wolven en wie dorpelingen kunnen zijn, lijkt wel in het wilde weg te stemmen.. Het lijkt erop dat ze zich geen houding weet te geven, misschien omdat ze wolf is, misschien omdat ze ziener is. In de theorie van Biffy over Dunja kan ik me ook wel vinden.

Conclusie: zoals ik het nu zie kan iedereen weerwolf zijn
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2006, 13:09   #638
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Sorry, maar ik heb maar weinig kans om in te loggen hier, ik heb dus de hele weerwolven ronde gemist

Het is jammer dat Lisa en Tyskie er al uit zijn, want samen met Biffy waren dat de enige die ik zeker kon vertrouwen. Ik heb echt geen idee wie de overgebleven wolfjes zijn. Het is dus pure gok voor mij.

Toch vind ik Saarah het verdachtste dus ga ik nu op haar stemmen en hopen dat ze er 1 is. Anders is het spelletje voorbij.

Ik moet ook meteen weer gaan. Terug naar de cursus.
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2006, 13:23   #639
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Ik wil wel een gelijkspel vermijden, maar ik ga natuurlijk niet op mezelf stemmen.

Ik denk dat ik op Dunja ga stemmen. Ik geloof écht wel dat ik gelijk heb in mijn vermoeden dat zij wolf is.

Sander zegt trouwens dat hij alleen Tyskie, Lisa en Biffy echt vertrouwt. Als hij ziener geweest was, had hij al meer functies kunnen opvragen. Misschien kan ik jullie er zo van overtuigen dat hij geen ziener is. Tja, en dan zullen jullie voor jezelf moeten uitmaken wie dat wél is.
*edit* even om te verduidelijken: hij zou dan de functies van Tyskie, Lisa en Biffy hebben opgevraagd (ALS hij ziener was geweest). Misschien ook nog de functie van Stevie. Dat komt uit op 4, terwijl de wolven al 5 mensen hebben opgegeten.
Begrijpen jullie nu dat hij geen ziener is?
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2006, 13:30   #640
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

misschien zijn de rest van de functies die hij heeft opgevraagt al dood en post hij alleen hun nog maar omdat zij nog wel leven.. ofzo
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2006, 13:30   #641
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

mag je trouwens als dooie nog theorieen posten?
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2006, 13:32   #642
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
misschien zijn de rest van de functies die hij heeft opgevraagt al dood en post hij alleen hun nog maar omdat zij nog wel leven.. ofzo
Tyskie en Lisa leven niet meer.

Ja hoor, post je theorieën maar. Alleen als dode ziener mag je dat niet.
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2006, 13:36   #643
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

maar toen hij dat zei leefden ze nog wel volgens mij

nouja, ik vertrouw sander zowiezo, en biffy ook wel denk ik, hoe verzin je anders zulke theorieen zonder jezelf te verlullen.. lukt mij niet iig.
amber vind ik wel verdacht, reden: onduidelijk.

en die derde weerwolf tsjaaa dat word gokken denk ik, iig de wolven spelen hun rol wel goed vind ik deze ronde.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2006, 13:37   #644
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Hij zei het een paar minuten geleden in zijn laatste post, een paar posts boven die van jou.
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2006, 13:38   #645
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

ik word blind
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2006, 13:58   #646
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Jullie kunnen de pot op met z'n allen: het blijft zo dat er niet meer dan 1 stem op sander kan zijn geweest (want: een meerderheid op stevie) en het lijkt me logisch dat ik wel van mezelf weet dat ik op sander heb gestemd toen

ik vind ook dat ik mezelf wel genoeg heb verdedigd onderhand en dat jullie, als jullie me nóg niet geloven in mijn dorpeling-zijn, een stel etterbakken met een bord voor jullie kop zijn

aangezien sander zegt op saarah gestemd te hebben: of hij nou echt een dorpeling is of niet: het is voor mij het meest logische dan daarin mee te gaan.

sorry als het niet blijkt te kloppen, want dat kan natuurlijk altijd, zeker nu het allemaal steeds onduidelijker wordt
maar ik stem Saarah. NU. punt uit en nou ga ik tot de uitslag niet meer hier kijken want ik ga er kapot aan
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2006, 14:01   #647
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Dan stem ik Dunja. Het maakt waarschijnlijk niet veel meer uit, maarja.
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2006, 14:03   #648
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

ik wil de uitslag weten.. grote grutten wat spannend zeg!
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2006, 14:20   #649
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Ik stem ook op Saarah. Nu moeten Dunja en Sander ook maar zeggen op wie ze stemmen (als ze al geen wolven zijn ), en er in ieder geval voor zorgen dat er geen gelijkspel komt (ook al is die kans heel erg klein).
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2006, 14:44   #650
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard



Heel veel succes dorpelingen!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:12.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.