Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 May 2003, 20:29   #1
Hartje
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation zijn dit wel mensen?!?!

k moet dit ff kwijt....

Op mijn school heb je echt van die groepjes die vriendenclubjes jullie kennen het vast wel....(ik heb er een hekel aan maar ja niets aan te doen)Ik zat in zo een groepje met van die stille mensen verlegen vinden alles fout om het hard te zeggen nerdo's....ik voelde me er na een jaar niet meer thuis en k werd verliefd op iemand die heel anders was dan hun gezellig altijd lol gewoon zichzelf zijn enz. hunn werden er boos om en ik luisterde gvd nog naar ze ook want ja je vrienden wil je niet kwijt raken...En er gebeurde steeds meer van dat soort dingen.Ik raakte steeds meer aan de praat met andere mensen die heel anders waren gewoon lol maken niet van alles en probleem maken enz.(die jongen waar k stiekem nog verliefd op was zat daar ook bij) K voelde me er helemaal thuis had lol ging met hun naar de bios en vertelde hun wat er allemaal aan de hand was dat die andere mensen me verplichtte naar hun te luisteren en dat ik de laatste tijd alles fout deed volgens die "nerdo's"......de mening van hun was laat ze vallen dat is niks je moet je zelf kunnen zijn....maar jah ik hield wel van de "nerdo"s ën wou ze diep in me hart niet kwijt.....Maar ja dat gebeurde dus wel....ze gingen over me lullen ik had opeens aids.....leuk verzonnen en iedereen geloofde het......ik ben ff een weekje weg gegaan ff geen school ff niks denken wat ik hiermee moest ik heb een brief geschreven naar me mentrix waarin ik alles duidelijk maakte zij heeft deze voor de klas voorgelezen....Ja en natuurlijk niemand "nerdo's"had het gedaan en ze vonden het zogenaamd heel erg dat iemand zoiets kan verzinnen...en onder elkaar maar door lullen over me...ZE hebben me laten vallen want ja ik had het er toch zelf naar gemaakt ik praatte toch met andere mensen ik veranderde toch, niet hun....Ik heb er heel wat traantjes door late vallen...waarom zag ik hun ooit voor vrienden aan...De mensen waar die nu me beste vrienden zijn en waar ik zoveel van hou hebben me er boven op geholpen en ik ben ze er eeuwig dankbaar voor.....en de jongen waar ik altijd gek op was is nu me vriend en me maatje.....ik dacht dat ik hier nooit uit kwam maar het is gelukt En die mensne waar ik eest mee omging......hoe het met hun gaat....1 van hun heeft zelfmoord gepleegt en de rest loopt nog steeds zwaar depri door de gangen....als ik ze zie dan zeggen tegen elkaar hey daar heb je die bitch weer ken jij haar ergens van waarop dan vaak dingen worden gezegt als ojah dat was ooit iemand die zei dat ze van ons hield....Met me verjaardag kreeg ik een kaartje van ze waarop stond hopelijk voor ons is dit je laatste verjaardag...als je zoiets leest doet het pijn...maar dan komt me vriend weer met zo'n opmerking van ach laat ze ze hebben alleen zichzelf ermee.....en dan is die pijn al snel weer weg......
wat ik dus eigenlijk kwijt wou hoe kan het dat sommige mensen zo hard en onmenselijk zijn

hm sorry voor dit lange verhaal.....
  Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2003, 21:00   #2
EternalShadow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

denk niet dat je veel aan mijn gebrabbel zal hebben maar:

dat soort mensen (includes myself here) is zo gemaakt , ofwel door hun eigen fouten , ofwel door andere omstandigheden...

... hou mijn mond wel weer hier heb je eigenlijk ook niets aan
  Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2003, 23:30   #3
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jaloezie.. maakt meer kapot dan je lief is.

Als mensen nou eens wat duidelijker laten merken waar ze behoefte aan hebben.

Die exvrienden hebben wel een heel aparte manier om te vertellen dat ze van jouw houden...


Echt hun probleem.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 10:28   #4
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

dit lijkt me wel een heel moeilijk iets waar je doorheen moest komen, maar je probeert nu dat verleden achter je te laten, sommige dingen kan je gewoon niet meer meenemen, maar hun gedrag tegenover jou vind ik wel gigantisch grof..
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 17:32   #5
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zo te horen/lezen ben je echt wel beter af zonder dan met hen...
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 18:54   #6
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik moet meteen denken aan een stukje van hans teeuwen...

dat ie veel te laat thuis kwam omdat ie knetterstoned was... Hij deed vier uur over een fietsrit waar ie normaal een kwartier over deed.

Nou zolang deed ik er ook over om jouw verhaal te lezen. Volgende keer een beetje gebruik maken van interpunctie en beter lopende zinnen en je bent vast veel beter begrijpbaar.

En inhoudelijk..sja groepjesvorming, altijd slecht. Uhm overigens is de term 'nerd(o)' meestal niet gebruikt voor het type mensen dat jij omschrijft.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 19:08   #7
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Je kan het ook zo zien: Het feit dat jij ze nog steeds bezig houd zegt mischien ook wel wat, ze vinden het mischien wel heel jammer dat je weg bent en mischien willen ze je graag terug. Alleen laten ze dat niet merken. Dat zou ook kunnen....

Maar dan nog is het DOM!
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 19:51   #8
Hartje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
zo te horen/lezen ben je echt wel beter af zonder dan met hen...

JAH cker weten
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2003, 19:26   #9
Snoesje152
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Tjahtjah

--> maniertje om te zegn da u verhaaltje mij to beke gekwest eeft = Kweet klinkt dwaas mja.
Keb da ongeveer ook nog gehad ... Alleja een goeie vriendin was achterlijk ( sry ) aan het wordn ( vond ik toch ) Hkeb meer nieuwe mensen leren kennen.
Tjah wat verwacht je ? Je vriendin beetje
Maarja , Ze Heeft mij dan ook blijven pesten en men lief tege mij opgezet. Dan besefte kik eigelijk da men lief en men (ex-) vriendin echt gemeen waren. Laatst kwam mijn exlief ( tjah twas dan natuurlijk uit) bij mij int skooltje. Hij had mijn liefdesbrieven op het prikbord gehangen. Tjah natuurlek ware ze er rap van en had ze natuurlijk bijna niemand geleze maar et principe alleen dat ie zo grof kon zijn tege mij. Da mijn vriendin da deed --> ok ik had haar ook een beetje in de steek gelate maarja.
Maar men eige exlief. Gkat em nooit iets misdaan ...

Maarja tes eigelijk beteke zelfste betekenis : kwou da gewoon es zegn ... da mense oek wreed kunnen zijn voor elkaar.


Veel liefs XxX en succes allemaal met de examentjes enzo ...
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2003, 12:02   #10
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Tjahtjah

Citaat:
Originally posted by Snoesje152
--> maniertje om te zegn da u verhaaltje mij to beke gekwest eeft = Kweet klinkt dwaas mja.
Keb da ongeveer ook nog gehad ... Alleja een goeie vriendin was achterlijk ( sry ) aan het wordn ( vond ik toch ) Hkeb meer nieuwe mensen leren kennen.
Tjah wat verwacht je ? Je vriendin beetje
Maarja , Ze Heeft mij dan ook blijven pesten en men lief tege mij opgezet. Dan besefte kik eigelijk da men lief en men (ex-) vriendin echt gemeen waren. Laatst kwam mijn exlief ( tjah twas dan natuurlijk uit) bij mij int skooltje. Hij had mijn liefdesbrieven op het prikbord gehangen. Tjah natuurlek ware ze er rap van en had ze natuurlijk bijna niemand geleze maar et principe alleen dat ie zo grof kon zijn tege mij. Da mijn vriendin da deed --> ok ik had haar ook een beetje in de steek gelate maarja.
Maar men eige exlief. Gkat em nooit iets misdaan ...

Maarja tes eigelijk beteke zelfste betekenis : kwou da gewoon es zegn ... da mense oek wreed kunnen zijn voor elkaar.


Veel liefs XxX en succes allemaal met de examentjes enzo ...
he? ik snap der geen zak van
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2003, 12:57   #11
EternalShadow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dus ik ben niet de enige het niet helemaal snapt

krom engels ... daar kom ik nog wel uit maar krom nederlands, daar is mijn nederlands iets te slecht voor
  Met citaat antwoorden
Oud 17 June 2003, 01:03   #12
DarkSilence
Lid
 
DarkSilence's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 May 2002
Locatie: Hilversum
Berichten: 553
Standaard

Ik heb dit met een bepaalde vriend gehad die mij niet respecteerde zoals ik was, altijd dominant doen en roepen dan ben ik je vriend niet meer. Ik zat in die periode flink onder de plak bij die gast (was op de basisschool groep 5 of 6 als ik et goed heb, ancient history dus). Later heb ik gewoon een goede vriend leren kennen en besef je pas wat een lul die andere eigenlijk was. Die heeft vervolgens de hele klas tegen me opgezet (of iig geprobeert), maar kvond et niet erg. Kwas in de pauses altijd samen met die andere vriend en tboeide me niet wat ze van me zeiden, achteraf vind ik het jammer dat ik niet m'n mond heb opengetrokken tegen die hele klas die maar achter die andere gast aan liep. Kheb me toen erg afgezondert en dat vind ik wel jammer.

Die ex-vrienden van je moet je gewoon negeren, ze hebben zelf waarschijnlijk niet veel echt goede vrienden wat misschien wel de enige reden is dat ze als groep bij elkaar blijven. Tis pure jaloezie wat ze uiten en daarin gaan ze veel te ver. Maar uiteindelijk zijn zij degene die ongelukkig zijn.
__________________
When it's Dark and Silent: Be aware!!!

http://seawars.cjb.net <-- Check it out!
DarkSilence is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:14.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.