Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 8 July 2005, 16:30   #1
arjenlovesmier
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Schoolarts

Ik ben van de week naar de schoolarts geweest en zag er heel erg tegenop. De keer ervoor moest ik het hele onderzoek bij de dokter naakt en heb dan toen als erg vervelend ervaren.
Kwam nu binnen en moest gaan zitten wachten op de gang, waarna een verpleegster me kwam ophalen en zei dat de we eerst wat testjes gingen doen.
Piep piep, waar zit de opening in het rondje en meer van dat soort dingen. Daarna moest ik door een andere deur en kwam bij de arts. Ze was denk ik een jaar of 30, veel jonger als de verpleegster in iedergeval. Waar ik bang voor was gebeurde dus, ik moest me helemaal uitkleden. Achter een soort gordijn eerst mn shirt uitgedaan en toen wilde ik mn sneakers en jeans uitdoen maar voelde een stijve komen. Ik nog een tijdje wachten maar toen begon de arts te roepen waar ik bleef. Snel verder uitgekleed en met een heel warm gevoel (volgens mij was mn gezicht zo rood als een tomaat) achter het gordijn vandaan gekomen met een stijve piemel. Ik zag dat ze ernaar keek toen ik naar haar toeliep. Ze zei toen "Nou Arjen, die doet het goed". Ik voelde me zwaar klote en voelde mn piemel keihard worden.
Toen begon ze nog wat vragen te stellen en ik moest wat heen en weer lopen en ging ze voor me zitten op een krukje. Mn stijve piemel stond nog steeds recht omhoog. Ze vroeg me waarom ik mn sneakers zo strak gestrikt had, omdat dat nogal opviel zei ze. Of ik ze wilde pakken en dan wilde ze mn voeten controleren, voeten meten en voelen. Ik van achter het gordijn mn sneakers opgehaald en ik moest ze aantrekken. Nog steeds met een stijve ging ik mn sneakers aantrekken, veters aantrekken en strikken. Ze keek ernaar en toen ging ze voelen aan mn schoen en zei dat ik erg smalle voeten had en dat het verder prima was.
Nog met sneakers aan moest ik toen voor haar gaan staan met mn benen wijd en ze ging mn ballen voelen en drukte ze hard naar boven. Daarna rolde ze mn ballen door haar hand en zei dat het goed was. Mn piemel was nu echt geil geworden maar ze ging gewoon door. Ze pakte mn piemel en vroeg of de voorhuid altijd over mn eikel zat als ie stijf was. Ja zei ik en toen schoof ze langzaam de voorhuid naar achteren. Ze zei toen dat mn eikel wel erg nat was en schoof de voorhuid nog verder naar achteren. Toen deed ze de voorhuid weer terug en keek een tijdje naar mn piemel. Ze pakte weer mn stijve piemel en deed nog een keer langzaam de voorhuid naar achteren en toen kwam ik spontaan klaar. Mijn gezicht werd nog roder en ik kon wel door de grond zakken. Ze zei dat het niet erg was en dat het wel vaker gebeurde, alleen meestal waren de jongens dan jonger. Mn piemel bleef stijf en ze onderzocht toen nog mn anus. Toen moest ik bij haar buro komen en nam ze nog de bloedruk op. Daarna mocht ik me weer aankleden.
Ik heb dit echt het meest vervelden schoononderzoek gevonden tot nu toe.

Arjen 18jr
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2005, 16:59   #2
Bask
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hel.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2005, 17:00   #3
prinskoekje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Welkom op het forum

pas op het forum en we weten al zijn halve sexleven (grapje)
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2005, 17:02   #4
arjenlovesmier
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prinskoekje
Welkom op het forum

pas op het forum en we weten al zijn halve sexleven (grapje)
Nou, niet mn hele sexleven.
Vind het echt baluh dat me dit overkomen is en ben eigenlijk wel nieuwsgierig of er meer zijn die iets gelijks overkomen is.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2005, 17:06   #5
prinskoekje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gelukkig niet...

Ik zou ook wel door de grond zakken van schaamte.
Maar wat doe je eraan...
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2005, 17:28   #6
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Dat lijkt me echt niet leuk.. maar ze maakt het vast wel vaker mee.
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2005, 17:38   #7
Bask
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat is wel verdomd lastig als je zomaar op een willekeurig moment een errectie krijgt. dan is een passend zenuwhemmend middeltje handig.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2005, 23:19   #8
Loy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tis toch geil als dat gebeurt man
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2005, 16:19   #9
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tsja schoolartsen... de een gaat wat verder dan de ander...ofzo ?

Ik ben twee keer gecontroleerd. De eerste keer testten ze alleen mijn ogen, de tweede keer hoe ik stond. Verder niks. Ik was er vrijwillig naartoe gegaan, want beide keren waren ze mij vergeten.

Maar achteraf, nu ik van dit soort verhalen heb gehoord * niet alleen van jou, maar ook niet in zulke mate * had ik ook niet gehoeven zeg pff
  Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2005, 19:53   #10
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

Het is amuserend om te lezen... of het waar is of niet weet ik niet

en ehh, ja.. lullig
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2005, 23:22   #11
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

voor iedereen die even wil komen melden dat ie dit niet gelooft; reageer maar lekker niet
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2005, 00:30   #12
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Hoe wilde je hier anders inhoudelijk op reageren?

Volgens mij is dit gewoon een jongetje die zijn fantasie met ons wilt delen, maar dan kan hij beter op cheyleneuqsexverhalen.nl zijn ofzo.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2005, 11:36   #13
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
Het is amuserend om te lezen... of het waar is of niet weet ik niet

en ehh, ja.. lullig
Ja, inderdaad is altijd wel ff over nadenken of het wel echt gebeurt is, maar toch ik zelf ben ook wel eens bij de schoolarts geweest dat ik in me boxer moest gaan staan, maar wat voor onderzoek was dat dat ze aan je ballen gaat voelen en je voorhuid naar voor en naar achteren haalt??
Want zo'n onderzoek daar heb ik nog nooit van gehoord of ligt dat aan mij?
Krijg eerder het gevoel dat die dokter zelf geil werd en toen besloot het onderzoek maar ff te veranderen voor jouw
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2005, 12:23   #14
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee ze voelen wel aan je testikels (mmaarn iet meer op 18jarige leeftijd) moet je op je hand blazen zodat de bloedvaatjes daar uitzetten. Zo kan ze voelen of je ballen in orde zijn.
Ze trekt de voorhuid over je eikel om te kijken of de voorhuid neit te nauw is en later problemen op kan leveren.

Deze onderzoeken worden op 14 a 15 jarige leeftijd gedaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2005, 16:11   #15
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Hoe wilde je hier anders inhoudelijk op reageren?

je moet niets
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2005, 16:55   #16
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
nee ze voelen wel aan je testikels (mmaarn iet meer op 18jarige leeftijd) moet je op je hand blazen zodat de bloedvaatjes daar uitzetten. Zo kan ze voelen of je ballen in orde zijn.
Ze trekt de voorhuid over je eikel om te kijken of de voorhuid neit te nauw is en later problemen op kan leveren.

Deze onderzoeken worden op 14 a 15 jarige leeftijd gedaan.
Nou zo'n onderzoek heb ik niet gehad, al heb ik wel een gehad waar ze naar me bekken enzo keken.
Maar goed No way dat er een malle schoolarts zomaar aan mijn zak zit , de enige die daar aan zitten dat ben ik en me vriendin (zodra ik er weer 1heb ) .
Dan maar een ziekte maar van me zak blijven ze af
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2005, 17:16   #17
arjenlovesmier
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

moet er wel bijzeggen dat ik in belgie op school zit.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2005, 17:38   #18
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjenlovesmier
moet er wel bijzeggen dat ik in belgie op school zit.
maar wel gewoon uit Nederland komt ja?
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2005, 08:42   #19
Witkop
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Op je 18e nog naar de schoolarts? De laatste keer dat ik moest gaan was in de brugklas
  Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2005, 10:30   #20
kurobu
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is inderdaad zo dat je in belgie om de twee jaar naar school arts moet ( normaal gezien niet veel scholen doen dit )
en het is ook inderdaad zo dat je telkens opnieuw volledig naakt moet zijn en dat ze je volledig aftasten ...

vind het redelijk ambetand voor je om daar met een stijve te staan

ik zou niet weten goe ik moet reageren ...
denk dat ik gewoon broek aanhow
je weet dat je mag wijgeren dusja
maar hopelijk was het lekker
dan is er toch nog ieks van voordeel
  Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2005, 12:07   #21
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witkop
Op je 18e nog naar de schoolarts? De laatste keer dat ik moest gaan was in de brugklas
Same here
  Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2005, 16:03   #22
riennie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ocharme (})
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2005, 21:41   #23
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en je spoot dat geile gezicht van die dokter helemaal vol
  Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2005, 02:18   #24
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witkop
Op je 18e nog naar de schoolarts? De laatste keer dat ik moest gaan was in de brugklas
laaatse keer van mij was in groep 6/7 op basisschool
hegje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2005, 12:10   #25
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
en je spoot dat geile gezicht van die dokter helemaal vol
Vond ze vast niet erg denk ik
  Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2005, 12:22   #26
Intependent
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ow ik moest de laatste keer in groep 5 ofsow.
Wa enkel voor mijn oren dacht ik meer niet.
Ik heb het wel vaker gehoord dat ze zig uit moesten kleeden maar niet zo erg
  Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2005, 15:21   #27
Kolkie
KnikkerOog!
 
Kolkie's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 January 2005
Locatie: Ulft
Berichten: 2.142
Standaard

euuhm.. mijn laatste keer was op de basisschool.. maar idd.. alleen in de brugklas moesten sommige nog naar de arts...

ja en ik ben net een maand geleden naar de arbo unie geweest kijken of ik goedgekeurd ben om te werken.. maar daar hoefde ik ook alleen maar me shirt uit te doen..
__________________
Soms heb je er gewoon geen woorden voor.
Kolkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2005, 15:25   #28
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik moest eergisteren een medische keuring ondergaan om te kijken of gezond was om te duiken. even luisteren met zo'n stethscoop en ff in de oren kijken en in de keel. Dat was alles. 2 minuten binnen en 20 euro armer, kon ik eidelij kgaan duiken.

Dus ook neit meer dan shirtje uit . maar wel een geile dokteres die het deed. Die haar gezichtje had ik wel willen vol kliedreen
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2005, 09:44   #29
Maniac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Blijkbaar gaat het er in België iets anders aan toe bij de schoolarts dan hier in Nederland Ik ben voor het laatst op mijn 12e bij de schoolarts geweest zover ik mij kan herinneren.

Ik heb wel een paar jaar geleden gehad dat ik voor de dermatologe volledig uit de kleren moest. Dat was echter zo onverwachts dat ik (gelukkig) geen stijve kreeg ondanks dat ze zo'n beetje elk plekje, dus ook tussen mijn benen en ballen, controleerde op evt. aanwezigheid van eczeem.
Achteraf vond ik het niet erg dat ze mijn zaakje gezien had (die dermatologe is een aantrekkelijke en nog niet zo oude vrouw...dus is het een geile gedachte ), maar ik kwam eigenlijk voor een plekje op mijn rug dus waarom ze dan ook tussen mijn benen moest controleren is me nog altijd een raadsel.

Maar als jouw verhaal echt is, dan kan ik me goed voorstellen dat je je schaamt. Zeker als je dan ook nog klaarkomt Heb je het wel zelf moeten opruimen?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2005, 16:49   #30
carlo
Lid
 
carlo's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 April 2005
Locatie: Ergens....
Berichten: 315
Standaard

De 4 keer dat ik naar een schoolarts moest, hoefde ik alleen maar m'n schoenen uit te doen, voor de rest niets.

Maar als je je moet uitkleden doe je het toch gewoon niet?
__________________
Heaven on Earth, we need it now...
carlo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2005, 18:39   #31
Sjanoow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ehm.. ik zit ook in belgië op school.
K ben vorig jaar de laatste keer naar zown onderzoek geweest en ze hebben nergens aan geweest by my!
Voor zover ik weet zijn ze ook niet aan de jongens van mn klas ergens aan geweest..
Waarschijnlijk ben jij gewoon bij een vrouw geweest die je heeft misbruikt!

[Edit]: Owh.. en ik moest enkel in blote voeten en mn trui+bh uitdoen...
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2005, 11:38   #32
Maniac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Owh.. en ik moest enkel in blote voeten en mn trui+bh uitdoen...
Waarom moest je je trui én bh dan uit doen? Dat gaat dan toch ook verder dan anderen zeggen dat het normaal gaat bij de schoolarts?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2005, 16:36   #33
Sjanoow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maniac
Waarom moest je je trui én bh dan uit doen? Dat gaat dan toch ook verder dan anderen zeggen dat het normaal gaat bij de schoolarts?
Vroeg ik me eig best ook wel af..
Mrjah..
Als k dr volgend jaar heen zou moeten gaan doe k dat toch niet
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2005, 17:06   #34
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjanoow
Vroeg ik me eig best ook wel af..
Mrjah..
Als k dr volgend jaar heen zou moeten gaan doe k dat toch niet
Nou, als ik zo'n onderzoek krijg dat ik in me nakie moet gaan staan voor zo'n doktor, mag ze me eerst eens goed uitleggen waar het precies voor is.
Maar zodra het antwoord me niet aanstaat hou ik me kleren ook mooi aan, maar aan me snikkel komen ze zowieso niet
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2005, 19:52   #35
Maniac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik hoorde dat dat wat ze bij mij gedaan hebben normaal schijnt te zijn. Als je een plekje hebt ergens dan wil de dermatoloog weten of je er nog meer hebt voor de zekerheid en dan checken ze je hele lichaam. Op zich niet verkeerd natuurlijk, maar ik had niet verwacht dat ik in het bijzijn van een jonge co-assistente volledig uit de kleren moest en ze ook mijn zaakje aan de kant zouden duwen om te checken!

Maarja...dat is nog altijd wat anders dan dat de schoolarts je naakt wil zien lijkt me.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2005, 01:20   #36
Psycho_Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hij werd gewoon geil van dr... En volgensmij trok ze die voorhuid wat vaker naar achter omdat ze het wel leuk vond...
  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2005, 13:10   #37
QuickDude
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kurobu
het is inderdaad zo dat je in belgie om de twee jaar naar school arts moet ( normaal gezien niet veel scholen doen dit )
en het is ook inderdaad zo dat je telkens opnieuw volledig naakt moet zijn en dat ze je volledig aftasten ...

vind het redelijk ambetand voor je om daar met een stijve te staan

ik zou niet weten goe ik moet reageren ...
denk dat ik gewoon broek aanhow
je weet dat je mag wijgeren dusja
maar hopelijk was het lekker
dan is er toch nog ieks van voordeel

Ik zit ook op de Belgische schoolbanken, moest vorig jaar nog naar schoolarts, maar naakt? Nee dat is allang geleden, en nee het is niet om de 2 jaar hoor!
  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2005, 19:22   #38
Maniac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
... maar naakt? Nee dat is allang geleden...
Je bent dus wel een keer volledig uit de kleren gemoeten voor de schoolarts begrijp ik hieruit?
  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2005, 20:19   #39
joonnnnnn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kben 13 jaar, owk in belgie op school...
heb dit jaar vooor de 2de keer m'n boxer moetn laten zakken, en das écht nie gelogen.

de eerste keer trokken ze idd de voorhuid nr achter en de 2de keer werden mijn ballen gemeten (met haar blote, koude handen <brrr> ! voelde ik hem owk een bettje komen maar zover kwam het niet
  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2005, 20:23   #40
Sjanoow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben nooit naakt moeten gaan
Het enigste wat ze by mij ooit heeft gedaan is met de rapte in mn onderbroek gekeken.. (en ook dat vond ik teveel! )
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2005, 12:21   #41
QuickDude
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maniac
Je bent dus wel een keer volledig uit de kleren gemoeten voor de schoolarts begrijp ik hieruit?
Ja, ik was toen 13 jaar.

Het was een mannelijke dokter (griezelig hoor)...

Hij keek eerst naar men penis, daarna moest ik zelf men voorhuid naar achter doen, en dat was het.

Teelballen werd niets eens gemeten.

Tot nu toe, moest ik nooit meer naakt voor dokter, missschien komt het later nog??

Groeten.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2005, 19:41   #42
marie99
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuickDude
Ja, ik was toen 13 jaar.

Het was een mannelijke dokter (griezelig hoor)...

Hij keek eerst naar men penis, daarna moest ik zelf men voorhuid naar achter doen, en dat was het.

Teelballen werd niets eens gemeten.

Tot nu toe, moest ik nooit meer naakt voor dokter, missschien komt het later nog??

Groeten.

raar hoor :s
de jongens van osn klas toen da ze dertien waren moesten wel helemaal naakt gaan maar aan hunne piemel werd ni gekomen alleen om te zien of er spataders waren op de teelballen.
Ik vind da wij iets meer geluk hebben tegenover de jongens,...
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2005, 19:59   #43
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

maar waar maken we ons eigenlijk druk om ? zo'n schoolarts doet zijn beroep, zijn vak, op professioneel vlak. en als het goed is met een goed doel, onderzoeken of jij wat mankeert.
maakt het nou uit dat je daar in je pieliewielie staat
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2005, 10:09   #44
Chinesepinguin
Erik
 
Geregistreerd op: 26 June 2005
Locatie: Ede
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Nou, als ik zo'n onderzoek krijg dat ik in me nakie moet gaan staan voor zo'n doktor, mag ze me eerst eens goed uitleggen waar het precies voor is.
Maar zodra het antwoord me niet aanstaat hou ik me kleren ook mooi aan, maar aan me snikkel komen ze zowieso niet
Same here.
Enne srry voor de mensen die ik nu beledig. Maar ik heb me wel rotgelache hoor. Ut spijt me.....
__________________
Liefde is er om te delen.
Chinesepinguin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 August 2005, 19:37   #45
wookietookie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hahahah wat een grappig verhaal leuk verzonnen maar wel een broodje aap verhaal.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2005, 17:48   #46
Maniac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wookietookie
hahahah wat een grappig verhaal leuk verzonnen maar wel een broodje aap verhaal.

Volgens mij is het idd niet waar
Dat stukje van mij berust wel op waarheid overigens.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2006, 16:41   #47
Johandb
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou bij mij ging het zo dat ik eerst moest uitkleden maar onderbroek aanhouden, dan bij een zuster ogen en orentest.
Dan bij de dokter , bij mij was het een vrouw maar bij jou kan het natuurlijk ook een man zijn, die klopt op je rug en borst en luisterd naar de longen. je moet rechtop staan toen keek ze of ik rechte benen en schouders had.
Toen moest ik op een behandelbank gaan liggen en deed ze met een ding kriebelen onder mijn voeten, en keek of er reaktie was, dat was om de zenuwen te controleren zij ze. Toen vertelde ze dat ze even mijn onderbroek omlaag zou doen omdat ze moest kijken of daar alles goed was. Gelukkig dat ze alles eerst vertelde wat ze ging doen. ze hoefde alleen maar te kijken of de ballen waren ingedaalt. Dat is dat je twee ballen in je zak moeten zitten en niet hoog in je lies, dat zou niet goed zijn. Bij mij gelukkig wel goed. En dan pakt z je piemel even vast en stroopt je velletje omhoog om te kijken of het daaronder schoon is en niet ontstoken.
Toen moest ik nog even gaan staan met mijn onderboek omlaag en moest op mijn vuist blazen. Ze vertelde dat ze dan kon zien of er geen liesbreuk was, want dan komt er een bobbel in je lies.
toen mocht ik alweer aankleden.
Het onderzoek viel erg mee, ik had hele rare verhalen gehoord over kijken of je piemel wel stijf kon worden en over dat de dokter in je kont ging voelen. Helemaal niets van waar hoor.
Het enige wat ik heel erg vond dat was dat de zuster heel vaak de kamer in en uit ging. en in de gang zaten andere jongens en meisjes te wachten, en een keer zag ik dat twee meisjes mij door de open deur konden zien toen ik op mijn vuist moest blazen. Ze hebben toen mijn piemel gezien want ik zag ze kijken en ze begonnen hard te lachen. En later waren er andere meisjes uit mijn klas die mij vertelden dat ze wisten hoe groot mijn piemel was en dat vond ik heel erg.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2006, 17:05   #48
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Dit heb je echt ergens vandaan want dit is gewoon bullshit Anus onderzoek en een schoolarts die een beetje aan je leuter gaat lopen trekken? yeah RIGHT!!!
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2006, 19:49   #49
meis
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

in Nederland gaat het er percies een beetje losser aan toe dan in Belgie??

maar ik geloof inderdaad wel zijn verhaaltje. Ik ben vanaf ik 6jaar was om de twee jaar op medisch schoolonderzoek gemoeten.. (en dat was inderdaad volledig, alles werd nagekeken, alles werd gecontroleerd.. zonder dan maar iets over te slaan. Het enige dat je dan mocht aanhouden voor het algemene onderzoek was je ondergoed, maar dat moest later ook wel uit voor controle)

ik ben zelfs dit jaar nog op medisch onderzoek gemoeten (1ste jaar unief) . Maar ondertussen ben je het al zo gewend dat je er niet veel meer uit maakt.. Ik verschoot wel eventjes van de arts die me moest onderzoeken! ik schat hem rond de 20-21 (en hij was zelfs knap, mooi meegenomen), ik denk dat het een geneeskundestudent was die daar zijn stage ofzo deed.. (dat onderzoek was wel niet zo uitvoerig. Wegen, meten, voorover buigen om je ruggengraat te controleren, oogtest, borstonderzoek, .. Beetje gekletst over studies, typische studenten probleempjes, anticonceptie,.. )

Maarja, in Belgie is dat dus doodnormaal! (veiligheid boven alles!)
  Met citaat antwoorden
Oud 26 January 2006, 13:26   #50
blacksugar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Schoolarts

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjenlovesmier
Ik ben van de week naar de schoolarts geweest en zag er heel erg tegenop. De keer ervoor moest ik het hele onderzoek bij de dokter naakt en heb dan toen als erg vervelend ervaren.
Kwam nu binnen en moest gaan zitten wachten op de gang, waarna een verpleegster me kwam ophalen en zei dat de we eerst wat testjes gingen doen.
Piep piep, waar zit de opening in het rondje en meer van dat soort dingen. Daarna moest ik door een andere deur en kwam bij de arts. Ze was denk ik een jaar of 30, veel jonger als de verpleegster in iedergeval. Waar ik bang voor was gebeurde dus, ik moest me helemaal uitkleden. Achter een soort gordijn eerst mn shirt uitgedaan en toen wilde ik mn sneakers en jeans uitdoen maar voelde een stijve komen. Ik nog een tijdje wachten maar toen begon de arts te roepen waar ik bleef. Snel verder uitgekleed en met een heel warm gevoel (volgens mij was mn gezicht zo rood als een tomaat) achter het gordijn vandaan gekomen met een stijve piemel. Ik zag dat ze ernaar keek toen ik naar haar toeliep. Ze zei toen "Nou Arjen, die doet het goed". Ik voelde me zwaar klote en voelde mn piemel keihard worden.
Toen begon ze nog wat vragen te stellen en ik moest wat heen en weer lopen en ging ze voor me zitten op een krukje. Mn stijve piemel stond nog steeds recht omhoog. Ze vroeg me waarom ik mn sneakers zo strak gestrikt had, omdat dat nogal opviel zei ze. Of ik ze wilde pakken en dan wilde ze mn voeten controleren, voeten meten en voelen. Ik van achter het gordijn mn sneakers opgehaald en ik moest ze aantrekken. Nog steeds met een stijve ging ik mn sneakers aantrekken, veters aantrekken en strikken. Ze keek ernaar en toen ging ze voelen aan mn schoen en zei dat ik erg smalle voeten had en dat het verder prima was.
Nog met sneakers aan moest ik toen voor haar gaan staan met mn benen wijd en ze ging mn ballen voelen en drukte ze hard naar boven. Daarna rolde ze mn ballen door haar hand en zei dat het goed was. Mn piemel was nu echt geil geworden maar ze ging gewoon door. Ze pakte mn piemel en vroeg of de voorhuid altijd over mn eikel zat als ie stijf was. Ja zei ik en toen schoof ze langzaam de voorhuid naar achteren. Ze zei toen dat mn eikel wel erg nat was en schoof de voorhuid nog verder naar achteren. Toen deed ze de voorhuid weer terug en keek een tijdje naar mn piemel. Ze pakte weer mn stijve piemel en deed nog een keer langzaam de voorhuid naar achteren en toen kwam ik spontaan klaar. Mijn gezicht werd nog roder en ik kon wel door de grond zakken. Ze zei dat het niet erg was en dat het wel vaker gebeurde, alleen meestal waren de jongens dan jonger. Mn piemel bleef stijf en ze onderzocht toen nog mn anus. Toen moest ik bij haar buro komen en nam ze nog de bloedruk op. Daarna mocht ik me weer aankleden.
Ik heb dit echt het meest vervelden schoononderzoek gevonden tot nu toe.

Arjen 18jr
Een vriendin van mij is door huisarts ( een oude man ) ook wel eens uitvoerig onderzocht , terwijl dat niet nodig was.

Ze zei na afllop: "bedankt dokter het was heel lekker!''
Toen wist hij niet wat hij zeggen moest.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:11.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.