Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 April 2005, 11:31   #51
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Waarom toch steeds weer Seedorf erbij Gisteren vond ik het ook weer helemaal niks..
Hij heeft dit jaar betere Europese wedstrijden gespeeld, maar zag em af en toe wat leuke ballen geven en het hoogtepunt was toen hij met een Zidane beweging Van Bommel fleste Maar over de hele wedstrijd gezien was Van Bommel wel de baas
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2005, 22:06   #52
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Dit is kut zeg... Negentig minuten de baas op het veld, tot van Bommel zijn man laat lopen. Vorige week ook al twee 'onnodige' doelpunten weggegeven, terwijl je gewoon sterker was. Of had er dan vorige week een ingeschoten van al die kansen.

Zo jammer dit, want in de finale lagen toch echt goede kansen voor PSV.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2005, 22:33   #53
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down

Dat niemand het durft te hebben over 'de klasse van Milan' ......... Wát een waardeloos zooitje zeg.. Alle complimtenten naar PSV, mijns inziens veruit de beste ploeg deze halve finales!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2005, 22:34   #54
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De titelfavoriet zou ook uit deze wedstrijd komen. Dat was vooral PSV geweest als je kijkt over alle halve finales. Maar nu is het de mindere "lucky" (dit keer niet ajax) AC. Naja, vogel en bommel gaan weg, moet psv toch 2 waardige opvolgers voor kunnen vinden met het geld wat ze nu bij elkaar gesprokkeld hebben in Europa.
De Nederlandse clubs zie ik volgend jaar ook wel weer meer dan de nodige punten voor het nederlandse voetbal bij elkaar schrapen. Morgen hoop ik dat az dat voor dit jaar nog eens extra doet door de finale te bereiken.

3-3, over 2 wedstrijden de beste en dan niet doorgaan. kut, ja kut ja.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2005, 22:44   #55
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Dat niemand het durft te hebben over 'de klasse van Milan' ......... Wát een waardeloos zooitje zeg.. Alle complimtenten naar PSV, mijns inziens veruit de beste ploeg deze halve finales!
Als ze het doelpunt op eigen kwaliteit hadden afgedwongen had je het inderdaad over de klasse van Milan kunnen hebben, maar ze heb helemaal niets laten zien, op het moment na dat VB zijn man liet lopen...

En dat is toch vooral de verdienste van PSV. Natuurlijk leunde Milan terug met een 2-0 voorsprong en Juventus zondag, maar PSV heeft ze totaal niet in de wedstrijd. Ook toen ze wat overtredingen begonnen te maken waar maar geen geel voor werd gegeven, gaf PSV geen krimp. En dat tekent toch wel de volwassenheid van PSV... maar toch die goals zo weggeven en dat is denk ik toch het verschil tussen de HCE of de Serie A.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2005, 22:49   #56
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ach, ik ben het wel eens met Mulder. Tot in de lengte der jaren zal ik het pure mazzel blijven noemen, zo'n klote-doelpuntje. Kom op zeg, ik heb nog nooit een Italiaanse ploeg enigzins aantrekkelijk zien voetballen. Ze moeten zich kapot schamen. Maar nee, juichend gaan ze toch weer van het veld. Zelfs na Milan-Roda toen ze na strafschoppen doorkwamen gebeurde dat..

Ik snap er niets van. Met cliché's als 'dat is geen toeval meer na zoveel keren' kan ik niets. Ik vind het afzichtelijk voetbal En bijzonder frustrerend ook..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2005, 23:02   #57
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Vooral dat laatste... Ik zou overigens ook zo juichen als ik 90 minuten was weggespeeld en toch als winnaar van het veld stapte.

En ik heb Mulder niet gehoord, na Cruyff heb ik het ding maar lekker uitgezet.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2005, 23:21   #58
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Elke winnaar stapt juichend van het veld, met ofwel goed of lelijk voetbal, lijkt mij.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2005, 00:23   #59
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Pfff. De enige die recht heeft om te zeggen dat de besten verloren hebben is Hiddink en niet Mourinho. PSV was vandaag een klasse apart en heeft verdiend gewonnen van AC Milan. Heel erg jammer van die 2 onnodige doelpunten (de 2e in Milaan en die van Albertini vandaag) anders had PSV natuurlijk dik in de finale gestaan hetgeen zéér verdiend was geweest.

Ik denk dat PSV zeker de beste club in de CL is geweest tot nu toe als je het overall bekijkt qua voetbal. Heel erg jammer dat dit geweldige team niet bekroond is met de CL titel. Alle lof naar Hiddink uiteraard dat hij van deze selectie spelers zo'n goed team heeft gemaakt want dit had denk ik niemand verwacht. Zelfs een jongen als Theo Lucius (die nooit écht is doorgebroken) overklast alle Milanesi bij elkaar met sterren als Cafu, Shevchenko en Maldini.

Heel erg jammer...
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2005, 10:59   #60
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ach, ik ben het wel eens met Mulder. Tot in de lengte der jaren zal ik het pure mazzel blijven noemen, zo'n klote-doelpuntje. Kom op zeg, ik heb nog nooit een Italiaanse ploeg enigzins aantrekkelijk zien voetballen. Ze moeten zich kapot schamen. Maar nee, juichend gaan ze toch weer van het veld. Zelfs na Milan-Roda toen ze na strafschoppen doorkwamen gebeurde dat..

Ik snap er niets van. Met cliché's als 'dat is geen toeval meer na zoveel keren' kan ik niets. Ik vind het afzichtelijk voetbal En bijzonder frustrerend ook..
Wees redelijk!
Ik ben ook vaak één van de eersten die na een wedstrijd zijn frustatie over 'Italiaans winnen' luidkeels uit en de frustatie is na gisteren ook weer eens groot. De goals tegen PSV waren afgezien van de 1-0 in Milaan ook zeer schrijnend en lucky. Maar dat Italiaanse ploegen nog nooit aantrekkelijk hebben gevoetbald is natuurlijk een onzinnige bewering. Hpewel ik er te jong voor ben, lijkt me dat het gouden AC Milan met de Nederlanders toch geen afzichtelijke ploeg was. Alle topclubs in Italië hebben prachtvoetballers die mooi voetbal laten zien. Maar het is duidelijk momentenvoetbal, bij Italiaanse ploegen (net als in het door jou zo geliefde Duitsland) staat het resultaat immers altijd voorop en dit AC Milan weet altijd te scoren. Ik geloof niet in oneindig geluk van een ploeg als AC Milan door de jaren heen. En omdat het Italiaans voetbal nogal succesvoller geweest is kun je natuurlijk onmogelijk nog van toevel spreken en is het ook gewoon klasse. Ik kom er dus toch mee aan En het lijkt me vrij logisch dat je als winnaar juichend van het veld stapt. Of mocht Duitsland in '74 volgens jou ook niet juichen?
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2005, 11:17   #61
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Arthur, wees eens zelf redelijk.. Je maakt mij niet wijs dat er in Italië voetballers spelen die vergelijkbaar zijn met de Bundesliga. Dat is een belediging voor Duitsland. Daar spelen, op Bayern, Schalke en Werder Bremen na, allemaal beperkte voetballers die 'niet lullen maar poetsen'. Dat is toch iets heeeeel essentieel anders dan Italië, waar een stel luie vedetten sedert een jaar of 10-15 werkelijk NIETS uitvoeren. Allemaal prima voetballers inderdaad, maar een voetbal dat ze spelen dat ik volkomen verwerpelijk vindt. Als je zo'n voetbal speelt is het puur toeval dat je wint. Je dwingt niets af, en daarom verdien je ook niks. Jij kijkt puur en alleen naar namen: Maldini, Shevchenko, Seedorf (from all people), Nesta, Stam.. Dat kan toch niet anders dan pure kwaliteit zijn? Nou, we hebben het gezien, mooi niet dus! Wat hebben ze nu laten zien, beste Arthur? Vertel het me, ik ben benieuwd! Ik heb geen enkele voetbalkwaliteit gezien!

Edit: overigens kun je zeggen van de Duitse ploegen wat je wilt, maar volgens mij speelden Bayern en Werder (werder tot aan Lyon) prima voetbal. Datzelfde geldt voor Stuttgart en Aachen in de uefa-cup..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 5 May 2005 om 11:20
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2005, 11:27   #62
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik heb geen enkele voetbalkwaliteit gezien!
Ik wel.. maar die liggen er uit. Overigens was het gister natuurlijk niet alleen puur toeval dat AC Milan met de winst er van door gaat. Ze profiteren toch van die kleine foutjes van tegenstanders. En PSV heeft die 89 minuten gewoon niet gemaakt totdat van Bommel zijn tegenstander liet gaan... en dan zijn ze er als de kippen bij om PSV de nek om te draaien.
Net als vorige week.. even is die Shef weg bij Bouma en hij ligt er in. Even staat Ooijer wat te ver van Tomasson weg als de bal goed klutst en hij ligt er in. Een ploeg als ACM is gewoon een destructiemachine die je pakt als je even verslapt. En het is heel erg zuur dat ze 89 minuten gewoon van de mat gespeeld zijn door een formidabel PSV, maar van Bommel had nooit zijn man zo mogen laten lopen en daarop wordt PSV keihard gepakt, ondanks dat ze vele klassen beter waren over allebei de wedstrijden.


En dan kan Cruyff lullen wat-ie wilt, maar dat is volgens mij echt het verschil tussen van RBC winnen met twee vingers in de neus of elke week tegen clubs voetballen waar zelfs de degradatiekandidaten topspitsen hebben.

Overigens vind ik het Duitse en het Italiaanse voetbal ook niet echt te vergelijken, behalve dat het resultaat voorop staat.. maar dat is volgens mij alleen in Nederland niet het geval.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2005, 11:36   #63
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
maar dat is volgens mij alleen in Nederland niet het geval.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2005, 12:11   #64
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Om me even in de discussie te mengen over het verschil tussen Italië en Duitsland: Het is natuurlijk volkomen onzin om te beweren dat in Italië alleen maar luie voetballers rondlopen en in Duitsland alleen maar harde werkers. Als ik Ailton noem denkt iedereen niet meteen aan een van de hardste werkers van de Bundesliga lijkt mij. En als ik de namen Gattuso, Panucci en Buffon (hoewel het een keeper is) noem dank denk ik wél aan harde werkers.

Wat dat betreft is het een beetje hoe je het wil bekijken. Het zijn gewoon 2 totaal andere competities maar om nu te zeggen dat er in Italië veel meer luie voetballers dan in Duitsland rondlopen is ietwat overdreven.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2005, 12:32   #65
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Arthur, wees eens zelf redelijk.. Je maakt mij niet wijs dat er in Italië voetballers spelen die vergelijkbaar zijn met de Bundesliga. Dat is een belediging voor Duitsland. Daar spelen, op Bayern, Schalke en Werder Bremen na, allemaal beperkte voetballers die 'niet lullen maar poetsen'. Dat is toch iets heeeeel essentieel anders dan Italië, waar een stel luie vedetten sedert een jaar of 10-15 werkelijk NIETS uitvoeren. Allemaal prima voetballers inderdaad, maar een voetbal dat ze spelen dat ik volkomen verwerpelijk vindt. Als je zo'n voetbal speelt is het puur toeval dat je wint. Je dwingt niets af, en daarom verdien je ook niks. Jij kijkt puur en alleen naar namen: Maldini, Shevchenko, Seedorf (from all people), Nesta, Stam.. Dat kan toch niet anders dan pure kwaliteit zijn? Nou, we hebben het gezien, mooi niet dus! Wat hebben ze nu laten zien, beste Arthur? Vertel het me, ik ben benieuwd! Ik heb geen enkele voetbalkwaliteit gezien!

Edit: overigens kun je zeggen van de Duitse ploegen wat je wilt, maar volgens mij speelden Bayern en Werder (werder tot aan Lyon) prima voetbal. Datzelfde geldt voor Stuttgart en Aachen in de uefa-cup..
Het voetbal dat Italiaanse ploegen doorgaan spelen is vaak niet bepaald spectaculair en spannend, maar het feit dát ze het kunnen spelen en desondanks toch steeds winnen, is een teken van kwaliteit en zeker niet van oneindig geluk. Op beslissende momenten beslissende mooie acties maken, het is een stijl denk ik.
Ik maak de vergelijking met Duitsland omdat daar ook spelers na een slechte pot na winst juichend van het veld stappen en daar een cultuur heerst waarin dat geaccepteerd en gewaardeerd wordt.

Ook ik baal er behoorlijk van dat AC Milan nu al voor de tweede keer op frustrerende wijze met slecht spel een Nederlandse club uitschakelt en waarschijnlijk zelf de CL gaat winnen. En voor de manier waarop AC Milan gisteren voor de dag kwam ga ik ook geen lans breken. Over twee wedstrijden gezien verdiende AC het zeker niet om de finale te halen en hebben ze veel geluk gehad.
Maar op de één of andere manier heb ik geen afkeer van het Italiaanse voetbal. Dat komt niet omdat ik de speelstijl van Italiaanse ploegen nou zo waardeer, maar wel om de sfeer en de topspelers. Ik noem dus namen omdat ik Kaka, Sjevtsjenko, Nesta, Stam, Cafu e.d. erg graag zie spelen. De ploeg AC Milan laat nu weinig zien, ben ik met je eens, maar in al die CL jaren hebben de vele topspelers van Italiaanse clubs echt wel wat laten zien. Als bijvoorbeeld Kaka een luide vedette was, hoe kon hij dan in godsnaam in een competitie (die jij en Tijs terecht als erg sterk beschrijven) als de Serie A overleven en uitgroeien tot een wereldspeler? Stam, Maldini en Nesta vind ik nou ook niet bepaald toonbeelden van luide vedettes.
Het gouden AC Milan met het Nederlandse trio won alles wat er te winnen is en dat een periode lang. Is dat dan puur toeval van volgevreten, luie vedettes die niets afdwingen? En geldt voor de prijzenkasten van Juventus en AC Milan hetzelfde? Het lijkt mij nogal een slappe conclusie.

Laatst aangepast door Ar-Tuur : 5 May 2005 om 12:41
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2005, 13:26   #66
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Het voetbal dat Italiaanse ploegen doorgaan spelen is vaak niet bepaald spectaculair en spannend, maar het feit dát ze het kunnen spelen en desondanks toch steeds winnen, is een teken van kwaliteit en zeker niet van oneindig geluk. Op beslissende momenten beslissende mooie acties maken, het is een stijl denk ik.
Ik maak de vergelijking met Duitsland omdat daar ook spelers na een slechte pot na winst juichend van het veld stappen en daar een cultuur heerst waarin dat geaccepteerd en gewaardeerd wordt.

Ook ik baal er behoorlijk van dat AC Milan nu al voor de tweede keer op frustrerende wijze met slecht spel een Nederlandse club uitschakelt en waarschijnlijk zelf de CL gaat winnen. En voor de manier waarop AC Milan gisteren voor de dag kwam ga ik ook geen lans breken. Over twee wedstrijden gezien verdiende AC het zeker niet om de finale te halen en hebben ze veel geluk gehad.
Maar op de één of andere manier heb ik geen afkeer van het Italiaanse voetbal. Dat komt niet omdat ik de speelstijl van Italiaanse ploegen nou zo waardeer, maar wel om de sfeer en de topspelers. Ik noem dus namen omdat ik Kaka, Sjevtsjenko, Nesta, Stam, Cafu e.d. erg graag zie spelen. De ploeg AC Milan laat nu weinig zien, ben ik met je eens, maar in al die CL jaren hebben de vele topspelers van Italiaanse clubs echt wel wat laten zien. Als bijvoorbeeld Kaka een luide vedette was, hoe kon hij dan in godsnaam in een competitie (die jij en Tijs terecht als erg sterk beschrijven) als de Serie A overleven en uitgroeien tot een wereldspeler? Stam, Maldini en Nesta vind ik nou ook niet bepaald toonbeelden van luide vedettes.
Het gouden AC Milan met het Nederlandse trio won alles wat er te winnen is en dat een periode lang. Is dat dan puur toeval van volgevreten, luie vedettes die niets afdwingen? En geldt voor de prijzenkasten van Juventus en AC Milan hetzelfde? Het lijkt mij nogal een slappe conclusie.
In Italië spelen enkele van de beste voetballers ter wereld. Jij ziet ze soms wel eens uitblinken in samenvattinkjes van 5 minuten. Ik ontken ook niet dat het goede voetballers zijn, maar feit is wel dat in Italië daarvan het minst te zien is. In Duitsland heb je te maken met beperkte spelers. Die voetballen ook vaak slecht, maar kunnen ook niet beter. Het frustrerende aan Italiaanse ploegen is dat ze wel degelijk kunnen.

Sfeer in Italië trouwens??? Ja, misschien bij Inter en AC. Fiorentina, AS Roma en Lazio misschien ook nog. Maar verder?? Al eens een blik geworpen op bijvoorbeeld de toeschouwersaantallen? Met name Juventus is de meest dode topclub in heel Europa. Qua publiek is het op eerder genoemde clubs na bepaald niet indrukwekkender dan Nederland.

Wereldspelers spelen er, ja. Maar diezelfde wereldspelers laten op enkele hoogstandjes na (die wij hier dan weer zien en 100x herhaald krijgen) niet of nauwelijks iets zien. Wie wel eens een Italiaanse pot live ziet (en dat hoeft niet eens Europees te zijn), die snapt wat ik bedoel.

Met prijzenkasten kan ik weinig. Die van Liverpool is ook aardig gevuld, maar ook die lieten nauwelijks iets zien. De tijd met de Nederlandse spelers eind jaren '80 was het aanzien inderdaad wel waard, maar mag het ook eens? Noem mij sindsdien één Italiaanse ploeg op die nog eens aardig voetbal speelde? Met zoveel sterren die er zijn kan ik er onmogelijk bewondering voor opbrengen; laat staan respect. Ik heb niets met Liverpool en heb ook hen eigenlijk geen enkele hoogstaande wedstrijd zien spelen, maar laat in godsnaam hen die cup nu maar pakken..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2005, 23:02   #67
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik versta geen pest van dat lied.

Jullie?
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2005, 23:20   #68
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik versta het perfect.

En wanneer gaan jullie weer je centrum slopen?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:19.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.