Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 30 June 2005, 23:18   #1
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard onnodige relaties

Stelling: Relaties(liefde) voor mensen onder de 21 zijn nutteloos.

Ik vond dit wel machtige stelling van mezelf , want stel je voor , je bent een jonge vrouw van 18 en je hebt al weer relatie zoals de meeste dan zit je weer met een vent ,je kan niks je kan niet aan verschillende piemels zuigen , je komt er pas op je 40e achter dat je nooit echt verliefd op hem bent geweest , en dan zie je in dat je jeugd verknald is, altijd zijn kleine pik achterlangs , altijd hetzelfde verhaal, nooit een neger , nooit een biseksuele ervaring, het leven zit zo vol deugden en die akelige brave kutjes merken daar niks van , ik hou van hem 4-ever blabla ik weet het cker blabla ze moesten weten wat voor dikke vissen er zwemmen, dit geld ook voor jonges , maar goed die pakke meestal toch wel als er iets los zit met dikke spange tieten, ook al ontkennen ze... zo is het leven , genieten als een dolle aap , op je 25e iets vasts beginnen met je droomvrouw , omdat je dan al aardig wat hebt geproefd, weet je ook dat zei de ware is.
Beter deze manier dan het saaie leven, wat je ook ziet is dat je vaak een relatie van een jaar of 2 hebt als je 17 bent , die gaan naar de knoppen dat weet je als je er aan begint , begin er niet aan en neuk in die 2 jaar , 20 anderen, dan weet je ook meteen wat je wel en niet ligt!
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2005, 11:06   #2
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben het niet met je eens.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2005, 12:09   #3
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Even het topic opgeschoond.
@Karima: waarom niet?

n0sf3ratu, jij ziet de relatie nog veel te veel als het romantisch liefdesideaal: je komt de ware tegen, huwt ermee en blijft erbij tot de dood jullie scheidt. Maar dat is al sinds de jaren zestig aan een enorme terugval bezig: de laatste tien jaar is de echtscheiding steeds meer ingeburgerd geraakt en steeds minder mensen trouwen.

Voor de jaren '60 (wat overeenkomt met de emancipatie van de vrouw) was er nauwelijks sprake van echtscheidingen. En als het dan al eens gebeurde, was het een regelrechte schande. Je ging als man uit, kwam een meisje tegen, sprak er een aantal keer mee af en als je voelde dat het wel eens iets zou kunnen worden, dan begon je er een relatie mee. Vervolgens kwam er een verloving en een paar maanden erna was je gehuwd en er werd verwacht dat je zou samenblijven voor het leven. Je mocht je geen vragen gaan stellen over je relatie, want veel zou je er toch niet aan kunnen veranderen. Vaak gebeurde het dat men veel water bij de wijn moest doen zodat het uiteindelijk meer water was dan wijn.
Vanaf de zestiger jaren is er een maatschappelijke verschuiving gekomen op het gebied van de liefdesrelatie en de relatie man-vrouw. Vrouwen gaan/gingen steeds meer gelijke rechten eisen als hun mannelijke soortgenoten. En toen deed de pure relatie zijn intrede. Dat houdt in dat je echt wel een relatie hebt, even serieus als het romantisch liefdesideaal (= 1 liefde voor het leven, wat ik hier boven uitgelegd heb), maar je beseft dat je partner misschien niet die ware jacob of jacoba is waarover men het wel eens heeft. Je gaat voortdurend je relatie en haar kwaliteit in vraag stellen en als het dan al eens wat minder gaat en je hebt het gevoel dat je uit elkaar gegroeid bent, dan ga je als koppel uit elkaar.
Mensen trouwen dus niet omdat ze zeker zijn dat ze de ware aan de haak hebben geslaan, maar omdat ze vinden dat ze een leeftijd bereikt hebben waarop ze horen te trouwen: op hun 26ste huwen ze misschien met hun 11de partner, niet omdat ze hem liever zien dan de 8ste op hun 23ste, maar omdat hun vrienden ook langzamerhand trouwen.

Sindsdien zijn er nog nooit zoveel vrouwelijke vrijgezellen geweest, maar die komen ook wel eens af en toe in een relatie. Dus ervaring doe je sowieso op.

Bovendien heb je veel meer relaties dan voor die verschuiving, dus ik zou niet durven zeggen dat je geen tijd en/of mogelijkheden hebt om je keuze te maken...
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2005, 16:58   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Relaties op deze leeftijd zijn ook vaak niet blijvend. Waar het mij om gaat is dat ik een leuke, fijne jeugd heb en plezier maak. Dat af en toe een meisje daar deel van uit maakt is prettig, maar absoluut geen ramp als het even niet het geval is.

--> Liefde en Dating..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2005, 23:11   #5
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben nou heel gelukkig met mijn vriend, heb nu een relatie van ruim 2 jaar, ben 18 en ik heb helemaal niet de behoefte om biseksuele ervaringen op te doen of iets dergelijks. Ik vind het helemaal niet leuk om zomaar met iedereen te gaan zoenen om "ervaring op te doen".

Mijn vriend en ik zijn een keer uit elkaar geweest, en ja dan zoek je een soort 'troost' of denk je dat je op iemand anders verliefd wordt. Maar als je diep van binnen weet dat je maar van 1 persoon houdt, dan voelt het toch wel echt hoor.

En thalia heeft gelijk, veel mensen doen losbandig zodat ze erover kunnen praten met hun vrienden, zodat ze erbij horen. Ze zijn dan geen uitzondering.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2005, 23:29   #6
Sjanoow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard



@ n0sf3ratu:
Als je zo jong bent fzow hoef je toch niet egt een "vaste" relatie te hebben?
Je kan beter ff met um rondsnolle & dan wr naar een andere gaan als je zin hebt...
Er zijn dr tegewoordig zooooooooooooooo veel die gwn ff snolle met iemand en dan weer verder gaan...
Pff en relaties als je zo jong bent overleven (meestal) toch niet.. dus eig is wel leuk, je bent (of je denkt ) dat je verlieft op um bent.. je hebt hem voor jezelf, ff later is het uit omdat je eindelijk doorhebt dat hij de ware nii is of omdat je hem moe bent.. en dan ga je naar de volgende!
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2005, 23:35   #7
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

n0sf3ratu, wat een hoop generalisatie t lijkt wel of je iedereen tot een player/playster wilt omvormen

voor mij hoeft al dat rondgeneuk niet, niet iedereen is in 1e instantie uit op seks maar meer op iemands karakter, zoals ik. als je bejaard bent, kan je toch niet meer neuken omdat je m als jongen zijnde niet omhoog krijgen dan heb je meer aan liefde

en er zullen vast nog wel mensen zijn die t al bij hun eerste de best liefde al flikken om helemaal niet meer van elkaar te wijken.

Citaat:
wat je ook ziet is dat je vaak een relatie van een jaar of 2 hebt als je 17 bent , die gaan naar de knoppen dat weet je als je er aan begint.
dit weet je trouwens helemaal niet voor 100% zeker. de kans kan groot zijn maar dat wilt niet automatisch zeggen dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2005, 16:02   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Ik ben nou heel gelukkig met mijn vriend, heb nu een relatie van ruim 2 jaar, ben 18 en ik heb helemaal niet de behoefte om biseksuele ervaringen op te doen of iets dergelijks. Ik vind het helemaal niet leuk om zomaar met iedereen te gaan zoenen om "ervaring op te doen".

Mijn vriend en ik zijn een keer uit elkaar geweest, en ja dan zoek je een soort 'troost' of denk je dat je op iemand anders verliefd wordt. Maar als je diep van binnen weet dat je maar van 1 persoon houdt, dan voelt het toch wel echt hoor.

En thalia heeft gelijk, veel mensen doen losbandig zodat ze erover kunnen praten met hun vrienden, zodat ze erbij horen. Ze zijn dan geen uitzondering.
Enerzijds heb je gelijk, anderzijds snap ik de topicstarter wel enigzins (niet helemaal).

En dan doel ik op het stuk waarin hij aangeeft dat de jeugd steeds sneller geneigd is met zware termen als 'wil je nooit meer kwijt' en 'we blijven voor altijd samen' enz enz begint te gooien. Wees eens eerlijk: verwacht je over 30 jaar nog steeds dezelfde vriend/man te hebben? Waarschijnlijk zal dat niet zo zijn. Dat is ook helemaal niet erg, je hebt gewoon een fijne tijd nu samen. Misschien duurt het wel echt langer maar die kans is klein.

De TS bedoelt dan ook te zeggen: als dat toch al zo is, waarom nu trouw zijn en lange tijd aan eenzelfde 'vastzitten'. Dat is de keuze die je maakt natuurlijk. Ik neem het in ieder geval gewoon zoals het komt .
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2005, 16:19   #9
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
als je bejaard bent, kan je toch niet meer neuken omdat je m als jongen zijnde niet omhoog krijgen dan heb je meer aan liefde
Hoezo? Bejaarden hebben ook sex hoor.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2005, 19:13   #10
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nou je hebt me de ogen geopend, ik ga het gelijk even uitmaken
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2005, 22:11   #11
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Hoezo? Bejaarden hebben ook sex hoor.
Ik zit te eten ja
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2005, 22:27   #12
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Ik ben het 100% eens met de stelling. Ik heb ook wel eens een vriendin maar ik ga ook niet roepen van dit is de ware en ik weet het zeker en blablabla. Op deze leeftijd ga ik nog niet vooruit kijken of wat dan ook. Ok je bent verliefd maar daar blijft het ook bij en wie weet of dat een week later nogsteeds zo is...

Je verknalt idd je leven als je het er niet van neemt als je jong bent en dan bedoel ik niet alleen op seksueel gebied maar ook vakanties, feesten etc. Ken zat mensen rond de 20 die nu gewoon braaf thuis zitten bij hun vriend/vriendin en verder niet uitgaan, op vakantie etc...
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 00:48   #13
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Hoezo? Bejaarden hebben ook sex hoor.
de hoeveelheid mensen van 65+ die sex hebben ligt toch wel heel veel lager dan mensen van onze leeftijd
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 10:04   #14
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjanoow
Er zijn dr tegewoordig zooooooooooooooo veel die gwn ff snolle met iemand en dan weer verder gaan...
Dan ken ik een heleboel mensen die heel erg abnormaal zijn...


Zo je het trouwens op Nederlands kunnen houden, Sjanoow? Dit is heel vervelend om te lezen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjanoow
Pff en relaties als je zo jong bent overleven (meestal) toch niet.. dus eig is wel leuk, je bent (of je denkt ) dat je verlieft op um bent.. je hebt hem voor jezelf, ff later is het uit omdat je eindelijk doorhebt dat hij de ware nii is of omdat je hem moe bent.. en dan ga je naar de volgende!
In dat geval heb je gewoon een relatie omdat je houdt van jezelf en bevestigd wilt krijgen hoe goed en mooi en intelligent je wel niet bent. Een relatie is meer dan "oh ik ben verliefd op jou", maar een relatie is houden van. Dat gaat veel dieper dan enkel verliefd zijn. Je voelt je goed bij die persoon je houdt van hem omdat hij hij is en niet omdat hij je even aandacht en affectie schenkt.
En ik weet niet of in het eerste geval echt serieus genomen gaat worden door de maatschappij...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
En dan doel ik op het stuk waarin hij aangeeft dat de jeugd steeds sneller geneigd is met zware termen als 'wil je nooit meer kwijt' en 'we blijven voor altijd samen' enz enz begint te gooien. Wees eens eerlijk: verwacht je over 30 jaar nog steeds dezelfde vriend/man te hebben? Waarschijnlijk zal dat niet zo zijn. Dat is ook helemaal niet erg, je hebt gewoon een fijne tijd nu samen. Misschien duurt het wel echt langer maar die kans is klein.
Da's door de media. Als je kijkt naar al die series waarin relaties als ideaal worden voorgesteld en hoe het beeld van een relatie daarin fout wordt voorgesteld. Jongeren gaan met dezelfde verwachtingen aan een relatie beginnen, maar ze merken algauw dat dat niet kan. Bij sommigen loopt de relatie op de klippen, anderen gaan zich erbij neerleggen dat het zo niet kan zoals in de films en leggen hun lat wat lager.
Bovendien geeft het enigszins een zekerheid: "Wij blijven samen voor het leven." Op dat moment voel je dat ook zo volgens mij. Als je met die ingesteldheid niet aan een relatie begint, blijf je beter vrijgezel dunkt mij.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 14:44   #15
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

eej mensen , zie ik tot me verbazing dat er mensen zijn die het met me eens zijn , doet me deugd, ik doel er ook op wat bartje zegt tegenwoordig heb je van die relaties van 16 jarige meisjes, die hebben net een jaar met een vriend en dan staat er in hun naam: ik wil je nooit meer kwijt NWLY niet te breken, hou van je 4 ever, ik word dan echt ziek, want 39-40 keer gaat het weer uit , zo overdreven, mn gevoel zegt dat iedereen het wel doorheeft, maar dat meiden dat in hun naam zetten om hun vriendinne jaloers te maken ofzo maar goed ze zoeke het maar uit. over 10 jaar kijke ze terug op hun jeugd met een traan.
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 16:46   #16
Evel3
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind dat als je jong bent, dat je wel een serieuze relatie kan aangaan(ik denk ook wel ni dat da dan direct de ware liefde is, maar goe)
Ikzelf ben nog jong(13 binne 3 weekjes!), maar ik heb ook mijn gevoelens, en word ook wel soms verliefd.
Ik ben op de moment weer verliefd, en ik zie wel een relatie met die jongen zitte,(ben daar 2 maanden al eens mee geweest)en hij ziet mij ook wel zitten. Ik vertrouw hem volledig, en hij is echt heel lief. Toen hij het de vorige keer uitmaakte, heb ik wel getreurd, maar hij is mijn beste vriend gebleven, en ik kan hem echt alles kwijt. Dus ik zou hem niet kunnen missen(ook niet als vriend) en ik wil hem echt nooit meer kwijt. Daarom zeg ik hem wel soms NWLY. Maar dat meen ik dan uit de grond van mijn hart, en geloof me, dat is iets wat mijn hele leven niet zal veranderen.

En als je zegt, "ik zal voor altijd bij u blijven", dan snap ik wel dat sommige mensen dat stom vinden, want ik denk nu ook wel dat het wel eens uit zal gaan.
Maar om elke week met een nieuw meisje/nieuwe gast te staan zoenen, om van het leven te genieten, en mensen te vergelijken en weet ik veel, vind ik persoonlijk toch niet kunnen. Het voelt toch leuk als je echt verliefd bent, echt van iemand houdt,...

In ieder geval, doe ieder zijn zin, maar ik zou graag iets beginnen met die ene jongen waar ik van hou, en ik zal hem niet achter zijn rug bedriegen(dan maak ik het eerst uit, dan kan je als vrijgezel doen wat je wil)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjanoow



Je kan beter ff met um rondsnolle & dan wr naar een andere gaan als je zin hebt...
Er zijn dr tegewoordig zooooooooooooooo veel die gwn ff snolle met iemand en dan weer verder gaan...
Pff en relaties als je zo jong bent overleven (meestal) toch niet.. dus eig is wel leuk, je bent (of je denkt ) dat je verlieft op um bent.. je hebt hem voor jezelf, ff later is het uit omdat je eindelijk doorhebt dat hij de ware nii is of omdat je hem moe bent.. en dan ga je naar de volgende!
Voor die mensen die dan rondsnolle, worden die dan nooit eens verliefd, en krijgen ze dan nooit het gevoel van "waw, ik voel mij zo gelukkig bij hem/haar"
Of als je een vriend(in) hebt, ga je hem/haar dan bedriegen, elke keer als je uitgaat en een leuke meid tegen komt?
Ik zeg maar wat, maar hebben jullie nooit het gevoel dat je van iemand houdt, die persoon niet meer kunnen missen als die niet in de buurt is etc...

Ik weet niet, hoor, of anders begrijp ik jullie gewoon helemaal verkeerd.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 16:56   #17
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben het ook totaal niet eens met deze stelling, alleen al omdat je op deze manier al leert om met een ander goed om te kunnen gaan en je leert fouten te maken en herstellen binnen relatie's.
Maar liefde is er altijd ondanks dat je 15 bent of 38, dus totaal nutteloos zijn deze relatie echt niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 23:13   #18
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Weet je, het kan ook anders hoor .
Je komt het misschien niet vaak tegen, maar je kunt ook gewoon een relatie hebben waarbij je allebei heel veel feest en op vakantie gaat en leuke dingen doet met vrienden etc.
Zo'n relatie is toch gewoon perfect om aan te gaan? Als je allebei gek op elkaar bent en zelfverzekerd en nuchter genoeg bent om elkaar lekker de eigen gang te laten gaan?

Alsof een relatie op latere leeftijd gegarandeerd permanent is.
Je hebt het gewoon leuk samen voor zolang als het duurt, as simple as that.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 09:36   #19
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Weet je, het kan ook anders hoor .
Je komt het misschien niet vaak tegen, maar je kunt ook gewoon een relatie hebben waarbij je allebei heel veel feest en op vakantie gaat en leuke dingen doet met vrienden etc.
Zo'n relatie is toch gewoon perfect om aan te gaan? Als je allebei gek op elkaar bent en zelfverzekerd en nuchter genoeg bent om elkaar lekker de eigen gang te laten gaan?

Alsof een relatie op latere leeftijd gegarandeerd permanent is.
Je hebt het gewoon leuk samen voor zolang als het duurt, as simple as that.
Ja dat kan wel , maar je mist wel andere meisjes-jonges , in die tijd dat je zo'n relatie hebt kun je hem niet even in een ander meisje duwe om te kijken of dat beter gaat en of er meiden zijn zonder schaamhaar en of een neger inderdaad een grotere lul heeft...
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 13:40   #20
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door n0sf3ratu
Ja dat kan wel , maar je mist wel andere meisjes-jonges , in die tijd dat je zo'n relatie hebt kun je hem niet even in een ander meisje duwe om te kijken of dat beter gaat en of er meiden zijn zonder schaamhaar en of een neger inderdaad een grotere lul heeft...
Ik mis geen neger met een grote lul hoor En als je een relatie hebt, moest je het es flikken om tegen de ander te zeggen van : " Ja euhm lieverd, ik wil even testen of jij de ware voor mij bent: Kun je even gaan neuken met iemand uit mijn klas ? " Beetje onwerkelijk...
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 21:18   #21
lies-in-love
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Ik mis geen neger met een grote lul hoor En als je een relatie hebt, moest je het es flikken om tegen de ander te zeggen van : " Ja euhm lieverd, ik wil even testen of jij de ware voor mij bent: Kun je even gaan neuken met iemand uit mijn klas ? " Beetje onwerkelijk...


HAHAHA mee eens!!


en btw: 39/40 keer uit???
na hoe zo'n lange relatie dan?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 21:41   #22
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik ben het helemaal met bruggi eens...
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 23:24   #23
thaweird1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wow!! wat n topic ! mijn zus is al van haar 17 same met n vriend ... ze zijn voor elkaar bestemd, dat wil ik best van haar geloven en nu hebbe ze al n baby =) echt n schatje ^^
maar niemand weet wat de toekomst te bieden heeft ... je moet gwn je hart volgen en dan zien wat er van komt ... alles gebeurd en wordt verledentijd ... je moet leren omgaan met dingen die gebeurd zijn ... da's toch wel het enige belangrijke dat ik onthouden heb van kleinsaf en dat me altijd leerde volhouden ... wat er ook gebeurd ... het zal een verassing zijn ... maar dit is eenmaal het leven ... keuzes maken en het onbekende tegen komen ...
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2005, 20:16   #24
Sjanoow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Evel3

Voor die mensen die dan rondsnolle, worden die dan nooit eens verliefd, en krijgen ze dan nooit het gevoel van "waw, ik voel mij zo gelukkig bij hem/haar"
Of als je een vriend(in) hebt, ga je hem/haar dan bedriegen, elke keer als je uitgaat en een leuke meid tegen komt?
Ik zeg maar wat, maar hebben jullie nooit het gevoel dat je van iemand houdt, die persoon niet meer kunnen missen als die niet in de buurt is etc...

Ik weet niet, hoor, of anders begrijp ik jullie gewoon helemaal verkeerd.
Ze worden wel verliefd.. En ze denken soms ook van dat ze zo gelukkig by hem/haar zijn, mr dat is gwn niet zo snel.
En nee als je een vriend(in) hebt ga je ze niet altyd bedriegen, mr die kans zit dr veel in & het gebeurt niet veel dat je een vriend(in) hebt omdat je het niet wil/moet hebben!
De mensen die rondsnollen worden gelukkig met dat soort dingen en willen zich dan gwn ook niet binden!..
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2005, 12:03   #25
kreej-z
Lid
 
kreej-z's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 September 2002
Locatie: tilburg
Berichten: 3.235
Standaard

Ik ben het niet met Nosferatu eens...
Ik ben nu 19 en heb al meer dan 2 jaar een relatie waar ik me erg goed bij voel! Ook nu ik een relatie heb leer ik gewoon andere mensen kennen, ga ik lekker met vriendinnen stappen en doe ik genoeg dingen zonder hem! We hebben naast elkaar ieder ons eigen leven, vooral omdat we allebei in een andere stad studeren en inmiddels ook wonen. Je jeugd kan dus ook een feest zijn met een vriend!!
__________________
you know that thing you get
on your face when you are
happy?
kreej-z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2005, 12:25   #26
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kreej-z
Ik ben het niet met Nosferatu eens...
Ik ben nu 19 en heb al meer dan 2 jaar een relatie waar ik me erg goed bij voel! Ook nu ik een relatie heb leer ik gewoon andere mensen kennen, ga ik lekker met vriendinnen stappen en doe ik genoeg dingen zonder hem! We hebben naast elkaar ieder ons eigen leven, vooral omdat we allebei in een andere stad studeren en inmiddels ook wonen. Je jeugd kan dus ook een feest zijn met een vriend!!
Ja dit is toch heel normaal, ik bedoel een trapje verder, dus af en toe eens sex met een neger of een chinees, of een grote vent, of juist een klein kereltje, of eens een rijk iemand en daarna een emotioneel typeje, noem maar op kijken wat het best bij je past en gewoon neuken om het leven met een blije kop
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:15.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.