Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 October 2007, 19:50   #1
folmer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard een paar vraagjes

ik heb even een paar vraagjes,
hoe moet je in godsnaam dansen? ik ben nu al naar talloze schoolfeesten geweest maar ik stond gewoon de hele tijd in een hoekje bij mijn vrienden...

ik ben verliefd op iemand, die dat ook wel zou kunnen weten (ik heb haar gevraagd voor stijldansen maar dat mocht ze niet van haar ouders) maar ik weet niet hoe ik haar moet vragen om verkering, graag hulp van meisjes

graag duidelijke antwoorden
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2007, 08:56   #2
milou-kauffman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als je het wil leren moet je eens kijken naar de andere jongens die wel dansen.
desnoods ga je stiekem thuis oefenen. moeilijk is het niet, zolang je meebeweegt op de muziek. gewoon je verstand op nul zetten en je laten meegaan met het rytme.
ik weet niet wat voor muziek ze op jou schoolfeest draaien. maar ik weet nog wel toen ik op de middelbare school zat dat de jongens gewoon achter het meisje gingen staan, haar heup vastpakken en dan meebewegen op het ritme van de muziek. of je probeert het meisje te volgen in haar beweging.
als het de eerste keer niet lukt de moed niet opgeven.
iedereen heeft het moeten leren
  Met citaat antwoorden
Oud 6 October 2007, 10:09   #3
Anoniemo94
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hee, srry ik ben geen meisje maar ik weet ongeveer wel hoe je moet dansen. Zowiezo, ik dans elke dag thuis maar ik hou gewoon van danzen dus daarom doe ik bepaalde dansstijlen zoals cwalken of waving.
Maar iniedergeval ga een beetje bij haar staan, praat een beejte met haar enzo. Raak haar soms een beetje aan, heb oogcontact . Jah het klinkt allemaal dom, maar het helpt tog altijd wel een beetje en dans dan gewon met haar.
Als je het eng vindt om met haar te danzen, neem dan eerst een vriend mee en ga dichtbij haar danzen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:43.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.