Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 November 2004, 23:11   #1
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down Het Nederlandse volk is oliedom

Ik heb me vanavond zitten vermaken achter de buis. Normaal kijk ik nooit langer dan 1 uur achter elkaar televisie, maar vanavond werd ik weer eens meegezogen in een programma, genaamd 'De Grootste Nederlander aller tijden'.

Links en rechts had ik al één en ander opgevangen omtrent de genomineerden. Een deibiliteit die zijn weerga niet kende, dus ik ging er eens goed voor zitten..

Alvorens ik mij goed en wel geïnstalleerd had kon ik een eerste schaterlach alweer niet onderdrukken. Wat bleek nu? Het Nederlandse volk bleek massaal de telefoon ter hand te hebben genomen, en op Pim Fortuyn (!) gestemd te hebben!! De grootste Nederlander aller tijden!!!

Onder de overige genomineerden zaten verder een Duitse en een voetballende midmid die op zijn 50e wat van zijn miljoenen gedoneerd heeft..

Wederom een bewijs van de intelligentie van 'ons volk', dat beste te omschrijven is als een mix van een verwende kleuter en een verstandelijk gehandicapte (excuses wanneer ik nu mensen beledig, het is slechts om een beeld te schetsen!). Het is toch on-ge-lofelijk dat men stemt op iemand die niets heeft (kunnen) betekenen voor het land, en zoals iemand het treffend verwoorde; over 50 jaar slechts een voetnoot in onze rijke geschiedenis zal zijn. Het is werkelijk meelijwekkend, en je hoort de Engelsen en Duitsers, bij wie een dergelijke verkiezing al eens eerder werd gehouden, nu al lachen om de krankzinnige stompzinnigheid van het Nederlandse volk..

De stelling luidt aldus: Het Nederlandse volk is oliedom..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2004, 23:30   #2
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Absoluut met de stelling eens!

Het is idd echt van de zotte dat er op iemand wordt gestemd die nog niks voor Nederland betekend heeft. Nu zal Fortyun vast wel goede dingen hebben gedaan in de politiek maar dat is 'als'. Hoewel de slimmere mensen niet gelijk de telefoon pakken en op 'Pim' stemmen maar eerst nadenken of ze het gaan doen om vervolgens te speculeren wie het meeste voor Nederland heeft betekend. En aangezien onder de slimmeren onder ons de meningen verdeeld zijn en de rest enkel 'Pim' kent is het opzich ook wel logisch. Maar het blijft dom...
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 09:05   #3
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

omg heeft die vent echt gewonnen

maargoed die hele verkiezing was inderdaad vrij twijfelachtig
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 09:16   #4
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Ach ik vind meer dat Michiel de Ruyter de grootste nederlander is dan Pim Fortuyn ... maar veel mensen weten nog niet eens wie Michiel de Ruyter is, laat staan wat hij heeft betekend ... (voor degene die het hier niet weten: hij is de redder des vaderland met het verslaan van de Engelse vloot in zoveelste eeuw)
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 10:42   #5
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ik vind het ook een erg idiote conclusie om meneer Fortuin meteen te bestempelen.

Over 50 jaar zal er nog een enkele keer over gepraat worden en het zal de generaties denk ik niet veel interesseren wie die man nu werkelijk was en wat hij nu wel of niet heeft betekend voor ons land.

Om zo maar even iemand anders te noemen: Ik vind Anne Frank een veeeel beter voorbeeld van de Grootste Nederlander. Dat meisje heeft ook een veel andere betekenis voro ons land, wat zeg ik.. voor de hele wereld.

Als je in Amerika vraagt wie zij was dan kan iedereen je er daar antwoord op geven. Zij heeft zonder dat ze het zelf eigenlijk weet veel meer bereikt dan Fortuin.

Ik vind het echt ondoordacht van mensen dat ze massaal zijn gaan stemmen op Fortuin. Ik had echt niet verwacht dat hij zou worden uitgeroepen tot de grootste Nederlander
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 10:51   #6
wocky
Storend Lid
 
wocky's Avatar
 
Geregistreerd op: 5 August 2002
Locatie: Purmerend
Berichten: 922
Standaard

helaas zegt de uitslag zelf wel iets over sommige nederlanders
__________________
..........flexheid kent geen tijd.........
wocky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 11:14   #7
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zoals ik in ADB al zei
het komt door de telefoon, je moest bellen naar het programma en volgens mij doen alleen domme mensen dit, mensen zonder toekomst en die toch niet weten wat goed voor nederland is
als je nou naar de aanhangers van pim kijkt, die zijn allemaal niet bar snugger en zeg maar rond uit dom
ze weten niets van nederland en bijvoorbeeld namen als piet hein, michiel de ruiter en abel tasman kennen ze niet, terwijl dit toch belangrijke mensen waren voor nederland, vooral in de gouden eeuw

dus het nederlandse volk is niet dom, de stemmers van pim zijn dom
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 11:34   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LoeLoe
Om zo maar even iemand anders te noemen: Ik vind Anne Frank een veeeel beter voorbeeld van de Grootste Nederlander. Dat meisje heeft ook een veel andere betekenis voro ons land, wat zeg ik.. voor de hele wereld.
Anne Frank was geeneens Nederlandse Daarnaast zijn er veel meer mensen geweest als zij, alleen die hebben het niet op papier gezet..

Nee, mensen als Willem van Oranje, Michiel de Ruyter, dat soort mensen hebben écht iets met historische waarde nagelaten. Frank ook wel, maar dat was meer symboliek en is eigenlijk toevallig een symbool geworden..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 12:47   #9
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Het sloeg inderdaad nergens op.. Pim Fortuyn heeft weinig betekend voor ons, zie wat voor bende het is in de politiek

En Anne Frank kan je trouwens ook geen grootste "Nederlander"(ze was toch duits) noemen.. wat heeft zij nou gedaan, in een dagboek geschreven..Wel een heel mooi dagboek hoor!

En Johan Cruijff.. Dat die man erin stond was helemaal een lachertje!

En dan staan historisch belangrijke mensen onwijs laag.
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 12:48   #10
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Anne Frank was geeneens Nederlandse Daarnaast zijn er veel meer mensen geweest als zij, alleen die hebben het niet op papier gezet..

Nee, mensen als Willem van Oranje, Michiel de Ruyter, dat soort mensen hebben écht iets met historische waarde nagelaten. Frank ook wel, maar dat was meer symboliek en is eigenlijk toevallig een symbool geworden..

Daari is anders nog genoeg gedoe over geweest de afgelopen periode



Heel getouwtrek of ze nu wel of niet de Nederlandse nationaliteit mag krijgen of niet.

Maar goed dat doet er verder niet toe. Ik ben het ermee eens dat Pim echt niet de grootste Nederlander is.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 18:05   #11
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Anne Frank? Die heeft nou echt geen ene fuck betekend voor ons land. Is hooguit uitgegroeid als symbool van WO II.


dat Fortuyn deze verkiezing wint is wel heel tekenende voor het historische besef van mening Nederlander..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 19:31   #12
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik nam die zooi al niet meer serieus om dat Leeghwatert niet eens bij de top10 zat.
En als je niet één keer heb gestemd, moet je ook niet klagen dat iemand 1e is geworden waarvan jij dat helemaal niet wou. Het is gewoon een feit dat meestal alleen maar "domme overdag voor de tv hang mensen" bellen of smsen bij dit soort spelletjes
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 19:49   #13
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Topsmoes trouwens van de KRO. Nu heel verstandig Nederland erover heen valt komt men ineens met 'nog niet getelde stemmen' aan, maar blijft toch bij de uitslag

Het moet niet gekker worden, hoor..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 21:10   #14
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Topsmoes trouwens van de KRO. Nu heel verstandig Nederland erover heen valt komt men ineens met 'nog niet getelde stemmen' aan, maar blijft toch bij de uitslag

Het moet niet gekker worden, hoor..
Het is geen echte verkiezing hoor bartje, het is een nep verkiezing zondere enige waarde
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 21:11   #15
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down

Toch sta je natuurlijk goed voor lul ten opzichte van Engeland en Duitsland
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 21:12   #16
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=50202
  Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2004, 10:20   #17
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
in zoveelste eeuw
Je weet het dus zelf ook niet

Maar goed, de stelling vind ik veel te ver gaan, maar je kan naar mijn mening wel stellen dat je weinig kennis van de geschiedenis hebt als je op Fortuyn stemt. Uiteindelijk heeft Fortuyn dus niet eens gewonnen, maar goed, het idee van die verkiezing is aardig, maar de aanpak belachelijk. Situaties als deze waarin Cruijf en Fortuyn zich mengen met grootheden als Erasmus, De Ruyter, Van Leeuwenhoek en Van Oranje, het laat zich allemaal voor geen drol vergelijken. Verschillende periodes, verschillende prestaties, verschillende persoonlijkheden. Beter hadden ze categorieën kunnen maken als 'Grootste Nederlandse staatsman/politicus", "Grootste Nederlandse wetenschapper", "Grootste Nederlandse helden" of iets dergelijks. Want dit werkt niet

Dit is trouwens wel een ander topic, dus hij blijft gewoon open, PFP.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2004, 15:47   #18
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Kom op, Arthur, dit is niet het eerste voorbeeld waar het Nederlandse volk via een stemming aangeeft dat men niet zo heel verstandig is..

Bij de eerste verkiezing stemt men massaal LPF, puur en alleen vanwege het vreemdelingenbeleid, en de verkiezing erna is ineens het kontje van Wouter Bos helemaal hot.. Ik zeg ook niet dat iedereen dom is, maar ik kan me voorstellen dat men in het buitenland wel eens haar twijfels zal hebben..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 November 2004, 18:24   #19
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Je weet het dus zelf ook niet

Maar goed, de stelling vind ik veel te ver gaan, maar je kan naar mijn mening wel stellen dat je weinig kennis van de geschiedenis hebt als je op Fortuyn stemt. Uiteindelijk heeft Fortuyn dus niet eens gewonnen, maar goed, het idee van die verkiezing is aardig, maar de aanpak belachelijk. Situaties als deze waarin Cruijf en Fortuyn zich mengen met grootheden als Erasmus, De Ruyter, Van Leeuwenhoek en Van Oranje, het laat zich allemaal voor geen drol vergelijken. Verschillende periodes, verschillende prestaties, verschillende persoonlijkheden. Beter hadden ze categorieën kunnen maken als 'Grootste Nederlandse staatsman/politicus", "Grootste Nederlandse wetenschapper", "Grootste Nederlandse helden" of iets dergelijks. Want dit werkt niet

Dit is trouwens wel een ander topic, dus hij blijft gewoon open, PFP.
Lijkt me duidelijk dat van leeuwenhoek 1000x belangrijker is dan wie dan ook in de top 10
  Met citaat antwoorden
Oud 19 November 2004, 21:08   #20
anne3
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

de nederlanders hebben ook niet op de grootste nederlander gestemd, ze hebben een signaal laten horen. ze hebben de rest van nederland laten merken dat ze het nu eens goed zat zijn, en dat we nog steeds met zn alle achter Pim en zijn ideen staan. en dat het op dit moment gewoon de hele verkeerde kant op gaat met nederland.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 November 2004, 14:22   #21
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Kom op, Arthur, dit is niet het eerste voorbeeld waar het Nederlandse volk via een stemming aangeeft dat men niet zo heel verstandig is..

Bij de eerste verkiezing stemt men massaal LPF, puur en alleen vanwege het vreemdelingenbeleid, en de verkiezing erna is ineens het kontje van Wouter Bos helemaal hot.. Ik zeg ook niet dat iedereen dom is, maar ik kan me voorstellen dat men in het buitenland wel eens haar twijfels zal hebben..
Het is zowieso een domme uitverkiezing en dat grote groepen op de LPF en Pim Fortuyn als grootste Nederlander stemmen is in mijn ogen ook niet echt intelligent. Maar om daar een hele natie op af te rekenen? Dat Wouter Bos nou puur en alleen veel stemmen kreeg vanwege zijn kontje lijkt me niet maar feit is inderdaad wel dat veel mensen opportunistisch participeren in de politiek en veel bij de waan van de dag en op personen stemmen. Maar dat is niet alleen iets van Nederland denk ik. In Duitsland en Engeland werden weliswaar resp. Adenauer en Churchill gekozen, maar zou de gemiddelde Duitser of Brit nou echt zoveel slimmer zijn? Of zou het te maken hebben met de ontwikkelingen in dit land momenteel?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Lijkt me duidelijk dat van leeuwenhoek 1000x belangrijker is dan wie dan ook in de top 10
Ja maar snap je mijn punt? Het slaat toch nergens op om een wetenschapper boven een stichter van de Republiek of een baanbrekend filosoof boven een militaire held? Ze hebben allen hun enorme bijdrage aan Nederland en haar karakter gehad maar in verschillende gebieden..
  Met citaat antwoorden
Oud 20 November 2004, 22:05   #22
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Het is zowieso een domme uitverkiezing en dat grote groepen op de LPF en Pim Fortuyn als grootste Nederlander stemmen is in mijn ogen ook niet echt intelligent. Maar om daar een hele natie op af te rekenen? Dat Wouter Bos nou puur en alleen veel stemmen kreeg vanwege zijn kontje lijkt me niet maar feit is inderdaad wel dat veel mensen opportunistisch participeren in de politiek en veel bij de waan van de dag en op personen stemmen. Maar dat is niet alleen iets van Nederland denk ik. In Duitsland en Engeland werden weliswaar resp. Adenauer en Churchill gekozen, maar zou de gemiddelde Duitser of Brit nou echt zoveel slimmer zijn? Of zou het te maken hebben met de ontwikkelingen in dit land momenteel?
Alsof het in Duitsland zoveel lekkerder gaat, of in Engeland! In Duitsland zijn zelden zoveel problemen geweest, het land heeft te maken met een verdeeldheid tussen West en de voormalige DDR waar ze in België nog een puntje aan kunnen zuigen.

In Engeland is de verdeeldheid groter dan ooit nadat de regering de oorlog in Irak steunde. In dat kader bezien leven wij nog in een vrij rustig politiek klimaat, en wordt alle drukte wat overdreven. Maar de macht van de media speelt in Nederland een nog grotere rol dan waar dan waar dan ook. Mensen vertrouwen blind op de hen geboden informatie op TV of op internet. En wanneer daar dus door één of andere kale nicht (als hij grof mag zijn, mag bart dat ook ) vanalles en nogwat roept over wat er wel niet mis is, dan geloofd half Nederland dat, en loopt masaal als een kip zonder kop achter hem aan.

Vervolgens stemt men op een dode, maakt zijn partij er een rommeltje van, en verkoopt Wouter Bos, een knappe kerel, hetzelfde programma van Ad Melkert wat slimmer (datzelfde programma waar men eerder de vloer mee aanveegde), en verdubbelt hij het aantal zetels.

En zo kan ik helaas oneindig lang doorgaan. Er zijn inderdaad zat verstandige mensen in Nederland, maar het overgrote merendeel is helaas te labiel voor woorden, en leeft voortdurend met de waan van de dag, en is daarnaast ook nog eens makkelijk te beïnvloeden. Dat baart het meest zorgen..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2004, 08:42   #23
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

even tussendoor, ik hoorde dat willem van oranje de grootste Nederlander was, maar dat de stemmen verkeerd of niet geteld waren ofzo
is dat waar ?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2004, 08:49   #24
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles
even tussendoor, ik hoorde dat willem van oranje de grootste Nederlander was, maar dat de stemmen verkeerd of niet geteld waren ofzo
is dat waar ?
Klopt.
Maar omdat PF het al was binnen de uitzendtijd laten ze het zo
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2004, 15:07   #25
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518

Vervolgens stemt men op een dode, maakt zijn partij er een rommeltje van, en verkoopt Wouter Bos, een knappe kerel, hetzelfde programma van Ad Melkert wat slimmer (datzelfde programma waar men eerder de vloer mee aanveegde), en verdubbelt hij het aantal zetels.
Het is zeker triest dat mensen van rechts naar links overzwaaien, dat betekent dat ze helemaal geen eigen ideologie hebben, maar deze mensen heb je nu eenmaal nodig in een democratie om de macht te grijpen. De mensen in de 2e kamer staan gewoon te ver af van het volk en ik zie hun dan ook niet echt als mijn vertegenwoordigers, die mijn belangen moeten verdedigen, alleen sta ik niet mijzelf belachelijk te maken op het museumplein
  Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2004, 11:56   #26
Marijk.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vraag me af of het wel nodig is "een grote nederlander"
Moet pim dan het voorbeeld van Nederland zij?
Als je die mensen op zou bellen en vragen waarom ze op Pim hebben gestemt, dan zijn er vast veel die zegen hij heeft wat teweeg gebracht hij durfde zijn mening te zegen..
Noujah met zo'n mening breng je natuurlijk ook wat te weeg in een multicultureel land. Tuurlijk is het goed om iemand te kiezen die een duidelijke mening heeft. Maar moest dat nou pim zijn?
Vind van niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2004, 11:50   #27
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben het niet met de stelling eens. Het is maar een (bepaalde) groep die naar dat programma gekeken hebben en hebben gestemd. Zoiets zegt niks over de hele bevolking van Nederland. Meer iets over het programma zelf.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:41.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.