Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen > Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Mededelingen Het laatste nieuws omtrent het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 April 2006, 12:26   #1
DutchKid
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2006
Berichten: 12
Standaard Upgrade forum

Bij deze kondig ik de langverwachte upgrade van het forum aan.

Het forum zal naar versie 3.5.4 gaan. In verband met de upgrade zal het forum er op dinsdag 18-04 een deel van de dag uit liggen.

De upgrade kan niet soepel verlopen tenzij ik het aantal posts verminder. Ik zal dan ook alle posts voor 2003 verwijderen. Ook in de attachments zal geknipt worden. Wil je iets bewaren dan kan dat tot dinsdag.

Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.

Met vriendelijke groet,

DutchKid
DutchKid is offline  
Oud 18 April 2006, 19:55   #2
DutchKid
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2006
Berichten: 12
Exclamation Update van de upgrade

Ik ben vandaag bezig geweest met het forum, maar omdat de database zo groot is, ben ik tegen onverwachte problemen aangelopen. Het prunen (verwijderen) van de oude posts is een nogal intensieve taak voor de database server. Hierdoor heeft de upgrade aardig wat vertraging opgelopen. Morgen ga ik verder met de upgrade en zal ik de resterende prune acties doorlopen. Daarom zal helaas het forum nog een dag offline gaan. Maar er komt een beter forum voor terug waar jullie weer naar hartelust kunnen posten.

Vanavond kan er gewoon normaal gepost worden zonder problemen (deze posts zullen niet verloren gaan met het prunen). Morgenochtend zal het forum weer offline gaan voor zolang de upgrade duurt.

Sorry voor de overlast.

DutchKid
DutchKid is offline  
Oud 19 April 2006, 13:11   #3
DutchKid
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2006
Berichten: 12
Thumbs up Update forum upgrade

Het forum is geupgrade naar versie 3.5.4. Ik hoop dat jullie het een verbetering vinden.

De meeste posts voor 2003 zijn verwijderd en een groot deel van de attachments is verwijderd. Als je het echt een ramp vind kan je altijd zelf weer opnieuw het bestand als attachment in een post toevoegen.

Mochten er onverhoopt problemen zijn dan kan je die op de daarvoor bestemde plaats posten, deze zullen dan opgepakt worden door de beheerder/moderators/forumbazen.

DutchKid
DutchKid is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:38.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.