Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Bekijk resultaten enquête: Tevreden?
Ja 6 35,29%
Nee 6 35,29%
Mijn partij heeft nog niets uit kunnen richten 5 29,41%
Stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 September 2003, 22:15   #1
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down Voor de mensen die gestemd hebben de afgelopen verkiezingen!!

Staan jullie nog achter je stem? Wat hebben jullie gestemd, en zijn jullie tevreden over die partij?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 22:18   #2
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik stemde SP, en ja, die hebben nog niet bijster veel kunnen doen Ik zou me behoorlijk genaaid voelen als ik CDA gestemd had, die zijn nu namelijk VVD2 geworden, met a-sociaal beleid. Maar het ergste is eigk D66, die hebben dit kabinet aan de meerderheid geholpen, waardoor ik als student straks me OV kwijt ben, ik dubbel studiegeld kan gaan dokken en mijn studiefinanciering in een lening zie worden omgezet
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 22:23   #3
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb pvda gestemd om er voor te zorgen dat cda en vvd niet in het kabinet zouden komen, dat is niet gelukt
dus heeft mijn partij (pvda) nog niets kunnen waar maken
  Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 09:30   #4
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, ik heb D'66 gestemd, en achter die keuze sta ik nog steeds. Mijn keuze werd vooral bepaald door de punten onderwijs, milieu en de realistische kijk van die partij in vrijwel alle andere zaken. Jammer alleen dat ze nu weinig invloed hebben in het kabinet en worden ondergesneeuw door de op bezuinigingen en radicale beslissingen gerichte Balkenende, Zalm & co.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 09:34   #5
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

CDA gestemd en zoals je zegt, Bart, ik voel me hard genaaid door die partij en achteraf ben ik zeker NIET tevreden door die halve gare van een balkende ezel
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 09:37   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Tja, ik heb D'66 gestemd, en achter die keuze sta ik nog steeds. Mijn keuze werd vooral bepaald door de punten onderwijs, milieu en de realistische kijk van die partij in vrijwel alle andere zaken. Jammer alleen dat ze nu weinig invloed hebben in het kabinet en worden ondergesneeuw door de op bezuinigingen en radicale beslissingen gerichte Balkenende, Zalm & co.
Waarom sta je er dan nog achter Tuur Ze hebben Onderwijs, en wat gebeurt er Zo ongeveer alle wat met studenten te maken heeft wordt geschrapt OV zijn we kwijt zometeen, studiefinanciering kunnen we terugdokken en onze eigen bijdrage aan collegegeld wordt verdubbeld. En zo'n kabinet heeft D66 aan een meerderheid geholpen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 09:50   #7
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Waarom sta je er dan nog achter Tuur Ze hebben Onderwijs, en wat gebeurt er Zo ongeveer alle wat met studenten te maken heeft wordt geschrapt OV zijn we kwijt zometeen, studiefinanciering kunnen we terugdokken en onze eigen bijdrage aan collegegeld wordt verdubbeld. En zo'n kabinet heeft D66 aan een meerderheid geholpen
Tja, je hebt eigenlijk gelijk, maar als het idee is dat er radicaal bezuinigd moet worden (en als ik me niet vergis is dat vooral onder invloed van CDA en VVD) dan kun je nog onderwijs hebben, maar zeker als je in de minderheid bent, kun je weinig uitrichten. Neemt niet weg dat ik wel telleurgesteld ben in de resultaten tot nu toe. Ik zou zeggen, investeer in onderwijs, het is immer zo belangrijk voor de economie en de toekomst van dit land.

Ergens ben ik overigens wel blij dat D'66 mee is gaan regeren. Als kleine oppositiepartij hebben ze nóg minder te zeggen en daarnaast waren de alternatieven (CDA/VVD/LPF of CDA/VVD/SGP of CU) ook niet om naar huis te schrijven.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 10:05   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Tja, je hebt eigenlijk gelijk, maar als het idee is dat er radicaal bezuinigd moet worden (en als ik me niet vergis is dat vooral onder invloed van CDA en VVD) dan kun je nog onderwijs hebben, maar zeker als je in de minderheid bent, kun je weinig uitrichten. Neemt niet weg dat ik wel telleurgesteld ben in de resultaten tot nu toe. Ik zou zeggen, investeer in onderwijs, het is immer zo belangrijk voor de economie en de toekomst van dit land.

Ergens ben ik overigens wel blij dat D'66 mee is gaan regeren. Als kleine oppositiepartij hebben ze nóg minder te zeggen en daarnaast waren de alternatieven (CDA/VVD/LPF of CDA/VVD/SGP of CU) ook niet om naar huis te schrijven.
Klopt, klopt.. Blijft wel staan dat onderwijs voor D66 hét speerpunt was. Daar moest méér geld naartoe, alles op het onderwijs. En in feite kan er zoals het er nu voorstaat eigenlijk nauwelijks nóg meer bezuinigd worden In zo'n geval had D66 misschien beter erbuiten kunnen blijven, en VVD/CDA af en toe aan een meerderheid helpen (minderheidskabinet). Dan hoefde men tenminste niet haar goede naam wat betreft onderwijs door het slijk te halen, want nu kan men eigenlijk écht niks doen. Dit beleid was er ook wel gekomen met de LPF. Na 4 jaar wordt óók D66 afgerekend op dit kabinet, en of men daarmee blij moet zijn?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 12:39   #9
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

22 Januari kon er gestemd worden en net een dag later werd ik 18,.....

Als ik dan wel mocht stemmen had ik op Groenlinks gestemd. En daar zou iknu ook nog tevreden mee zijn geweest.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 13:06   #10
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

nou ik kan voorlopig nog niet stemmen, maar bij de vorige verkiezingen had ik om D66 willen stemmen. Alleen sta ik daar niet helemaal meer achter omdat ik het gewoon niet slim vond om mee te regeren. Zoals Arthur al zei, wat hebben ze nu in te brengen tegen Balkenende? Ze beweren wel dat ze toch aardig wat dingen naar D66 toe hebben kunnen trekken, maar dat lijkt mij wat overdreven, ik merk er niet veel van. Onderwijs, daar zouden ze zich op gaan richten. Maar nu prinsjesdag is geweest blijkt wel weer dat CDA en VVD zich niet de les laten lezen door D66 en eigenlijk gewoon ook onderwijs tekort doen met die asociale bezuinigen. Echt minder
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 13:23   #11
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Wel is het zo dat er de komende jaren het meeste in het Onderwijs geinvesteerd zal worden.

Wil niet zeggen dat dat genoeg zal zijn om alles te verhelpen rond het onderwijs, maar het begin is er al gelukkig.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 13:47   #12
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Wel is het zo dat er de komende jaren het meeste in het Onderwijs geinvesteerd zal worden.
Maar in het totaalplaatje gaat het onderwijs er nog steeds op achteruit..

Overigens heb ik PvdA gestemd, nog steeds tevreden over. Laten redelijk wat van zich horen in de oppositie...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 15:11   #13
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

LPF
  Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 18:32   #14
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
nou ik kan voorlopig nog niet stemmen, maar bij de vorige verkiezingen had ik om D66 willen stemmen. Alleen sta ik daar niet helemaal meer achter omdat ik het gewoon niet slim vond om mee te regeren. Zoals Arthur al zei, wat hebben ze nu in te brengen tegen Balkenende? Ze beweren wel dat ze toch aardig wat dingen naar D66 toe hebben kunnen trekken, maar dat lijkt mij wat overdreven, ik merk er niet veel van. Onderwijs, daar zouden ze zich op gaan richten. Maar nu prinsjesdag is geweest blijkt wel weer dat CDA en VVD zich niet de les laten lezen door D66 en eigenlijk gewoon ook onderwijs tekort doen met die asociale bezuinigen. Echt minder
en ik heb het amper gezegd of ze hebben de gekozen burgemeester er doorheen gekregen
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 18:47   #15
Clauw
Lid
 
Geregistreerd op: 20 October 2002
Berichten: 780
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
heb pvda gestemd om er voor te zorgen dat cda en vvd niet in het kabinet zouden komen, dat is niet gelukt
dus heeft mijn partij (pvda) nog niets kunnen waar maken
Clauw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 23:31   #16
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
en ik heb het amper gezegd of ze hebben de gekozen burgemeester er doorheen gekregen
Daar hebben we wat aan
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2003, 10:55   #17
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

ik mag nog niet stemmen.

als alles gtoed gaat mag ik volgende verkiezingen wel , en zal dan waarschijnlijk sp stemmen.
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2003, 21:12   #18
HardCorr Lover
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Tja, ik heb D'66 gestemd, en achter die keuze sta ik nog steeds. Mijn keuze werd vooral bepaald door de punten onderwijs, milieu en de realistische kijk van die partij in vrijwel alle andere zaken. Jammer alleen dat ze nu weinig invloed hebben in het kabinet en worden ondergesneeuw door de op bezuinigingen en radicale beslissingen gerichte Balkenende, Zalm & co.
realistische kijk ???
geef eens een voorbeeld !!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2003, 21:14   #19
HardCorr Lover
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur

Ergens ben ik overigens wel blij dat D'66 mee is gaan regeren. Als kleine oppositiepartij hebben ze nóg minder te zeggen en daarnaast waren de alternatieven (CDA/VVD/LPF of CDA/VVD/SGP of CU) ook niet om naar huis te schrijven.
je bent blij dat ze zijn mee gaan regeren ???
vond je dan dat ze het de afgelopen 12 jaar goed gedaan hadden ???
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2003, 21:16   #20
HardCorr Lover
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
en ik heb het amper gezegd of ze hebben de gekozen burgemeester er doorheen gekregen
was dat niet de speerpunt van d66 ???... SINDS 1966 !!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2003, 21:17   #21
HardCorr Lover
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ik_ben_de_man
ik mag nog niet stemmen.

als alles gtoed gaat mag ik volgende verkiezingen wel , en zal dan waarschijnlijk sp stemmen.
En waarom dan SP ???
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2003, 21:47   #22
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by HardCorr Lover
was dat niet de speerpunt van d66 ???... SINDS 1966 !!!!!
ja dat weet ik ook wel? dus...? als je voortaan eerst ff goed leest
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2003, 22:16   #23
HardCorr Lover
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
ja dat weet ik ook wel? dus...? als je voortaan eerst ff goed leest
s rry
  Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2003, 12:13   #24
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

Citaat:
Originally posted by HardCorr Lover
En waarom dan SP ???
dit verhaal is gebasseerd op mijn mening.

waarom sp...

sp wilt in ieder geval niet gaan bezuinigen op de schoolkosten ( ik ga nog naar school , dus voor mij positief )

sp wilt minder verschil tussen arm en rijk , ik vind dit een goed idee , omdat de verschillen steeds groter worden

sp wilt niet gaan bezuingigen op de zorg , iets wat de meeste andere partijen wel willen gaan doen , en dat vind ik echt iets dat niet moet gebeuren

sp wilt niet gaan bezuinigen op het milieu , het milieu is een van de belangrijkste , zoniet het belangrijkste wat er is op deze aardbol

marijnisen spreekt mij ook heel erg aan , hij is iig niet zo'n droge politicus , hij brengt de politiek in duidelijke taal , dit is echter natuurlijk geen reden om op hem te stemmen , want dat DEED lpf ook.

als je meer wilt weten zeg je t maar , lesuur is bijna voorbij dus moet de pc afsluiten
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2003, 13:50   #25
Amnesiac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb op mn eigen partij, SP, getemd bij de verkiezingen in 2002, en beide verkiezingen in 2003 (ook provinciale staten)...

Uiteraard ben ik zeer tevreden over de partij. Helaas kunnen ze, behalve het kabinet in verlegenheid brengen door de absurde bezuinigingen weinig binnen het parlement doen.
Gelukkig is de SP de enige partij die écht wat buiten de tweede kamer doet en gelukkig ook wat ermee bereikt. Ik ben dus zeer tevreden over mijn partij, en zou er ook nu zeker op stemmen. Juist nu, zelfs!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2003, 18:26   #26
Hartje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ik_ben_de_man
dit verhaal is gebasseerd op mijn mening.

waarom sp...

sp wilt in ieder geval niet gaan bezuinigen op de schoolkosten ( ik ga nog naar school , dus voor mij positief )

sp wilt minder verschil tussen arm en rijk , ik vind dit een goed idee , omdat de verschillen steeds groter worden

sp wilt niet gaan bezuingigen op de zorg , iets wat de meeste andere partijen wel willen gaan doen , en dat vind ik echt iets dat niet moet gebeuren

sp wilt niet gaan bezuinigen op het milieu , het milieu is een van de belangrijkste , zoniet het belangrijkste wat er is op deze aardbol

marijnisen spreekt mij ook heel erg aan , hij is iig niet zo'n droge politicus , hij brengt de politiek in duidelijke taal , dit is echter natuurlijk geen reden om op hem te stemmen , want dat DEED lpf ook.

als je meer wilt weten zeg je t maar , lesuur is bijna voorbij dus moet de pc afsluiten


ok hier willen ze niet op bezuinigen maar er moet wel ergens op buizuinigd worden....najah misschien moeten er is ff heel wat minder geld naar beatrix en haar kindjes:s
  Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2003, 11:59   #27
Amnesiac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Hartje
ok hier willen ze niet op bezuinigen maar er moet wel ergens op buizuinigd worden....najah misschien moeten er is ff heel wat minder geld naar beatrix en haar kindjes:s
LEVE DE REPUBLIEK!!!

(o nee, nu krijg ik reacties hoe duur die republiek wel niet zal worden!! kom maar op, keiharde cijfers!)
  Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2003, 12:05   #28
Eelcotje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik stemde SP, en ja, die hebben nog niet bijster veel kunnen doen Ik zou me behoorlijk genaaid voelen als ik CDA gestemd had, die zijn nu namelijk VVD2 geworden, met a-sociaal beleid. Maar het ergste is eigk D66, die hebben dit kabinet aan de meerderheid geholpen, waardoor ik als student straks me OV kwijt ben, ik dubbel studiegeld kan gaan dokken en mijn studiefinanciering in een lening zie worden omgezet
  Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2003, 14:49   #29
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

SP, ik denk dat ik de volgende keer mn stem laat vernietigen.
Het gaat echt helemaal nergens over allemaal.
Of ik stem christenunie. Best goede standpunten op dat christelijke gedeelte na dan.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:09.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.