Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 July 2002, 08:04   #1
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up gettie up horsey

gewoon: wat vinden jullie van paarden?
en kraak ze niet te hard af, als je er niets van kent...


ik rij paard al bijna 6 jaar en ik vind ze nog altijd erg leuke beesten, (vooral als je ziet hoe ze met de beginners gaan lopen ) ik vind ook van die kleine ponytjes leuk, ze hebben zo van die streken hoewel er natuurlijk soms wel KNOLLEN tussenzitten

en voor de ruiters en amazone's onder jullie: eten jullie paardenvlees?
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 09:20   #2
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Paarden zijn mooie dieren en het is leuk om ze dor een weiland te zien rennen ofzo maar verder heb ik niks te maken met paarden.
Behalve dan de shit die ze achterlaten op een fietspad(jek ).
Paarden gaan wel,maar ook niet meer dan dat...
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 09:51   #3
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

ik heb 1 keer op een paard gezeten, maar daarvoor von ik het toch wel aardig eng om erop te zitten... (dat d8 ik dus) het was een gigantisch dier en voel me ook niet errug veilig als ik er dicht in de buurt sta en hij/zij is niet aangelijnt

maar het zijn prachtige dieren jammer dat ze zo gebruikt worden en meer beschouwt worden als een auto waar je alleen echte liefde aan schenkt en dagelijks onderhoud mee hebt.
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 10:20   #4
lover_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik rijd al uhm ongeveer 10 jaar paard. ik vind het echt ontzettend leuk. ik ben er natuurlijk al een heleboel x afgevallen maar daar leer je van om beter te kunnen rijden.
ik ben 1 x samen met het paard gevallen, hij kwam toen boven op me dat deed best wel pijn maar ik ben daarna gewoon weer verder gaan rijden.
ik vind paarden, pony's en shetlanders enz echt hele lieve dieren er zitten atuurlijk knollen tussen maar zelfs die vind ik lief en leuk om op te rijden.

ik zelf eet geen paardenvlees en ik wil het niet eens gaan eten ook. het lijkt me niet eens lekker en ik zou het niet kunnen eten. :r
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 10:23   #5
Sannuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik rijd al bijna 8 jaar paard dus je kunt je wel voorstellen dat ik net als jij van paarden houd.
Ik ben niet vegetarisch maar ik eet geen paardenvlees nee, eig een beetje vaag maargoed.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 10:30   #6
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

idd, de schijt die ze achterlaten...asociaal van de rijder om er niet voor te zorgen dat het wordt opgeruimd of dat het er uberhaupt komt. Verder zijn het wel mooie dieren om te zien
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 16:55   #7
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind paarden wel lieve dieren, en heb wel eens paardgereden, maar ik heb er niet echt een passie voor.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 20:21   #8
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

heb er ook niet echt een passie voor. Heb er ooit 1x op gereden toen ik nogal klein was(kreeg ze meteen n beest van 2 meter)
maar k vind het wel leuke dieren
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 22:36   #9
Isaac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Paarden.. och, vind ze niet leuk, maar haat ze niet.. *NEUTRAAL*..

Maar bijvoorbeeld die nieuwe film: "Spirit, de hengst van het wilde westen"
Ik vind het echt onzin om een hele film om een of ander paard te maken, en ik vind het nog meer onzin dat er mensen naar toe gaan!
  Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2002, 00:29   #10
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind ze wel mooi van een afstand maar het zijn eigenlijk best wel stink beesten.. en verder vind ik het zielig om een beest met een zweep te slaan alleen omdat ze niet hard genoeg rennen
  Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2002, 01:40   #11
Ikku
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Via kazaa kun je best geinig filmpjes over paarden vinden ... okay best ranzig, maar gewoon in lachu bui is best geinig om eens als humorfilmpje te bekijken ... een echte aanrader dus !!!
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 14:31   #12
Aarsje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb niks met die beesten. Wel tof om erop te rijden.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:24.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.