Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 July 2002, 08:04   #1
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up gettie up horsey

gewoon: wat vinden jullie van paarden?
en kraak ze niet te hard af, als je er niets van kent...


ik rij paard al bijna 6 jaar en ik vind ze nog altijd erg leuke beesten, (vooral als je ziet hoe ze met de beginners gaan lopen ) ik vind ook van die kleine ponytjes leuk, ze hebben zo van die streken hoewel er natuurlijk soms wel KNOLLEN tussenzitten

en voor de ruiters en amazone's onder jullie: eten jullie paardenvlees?
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 09:20   #2
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Paarden zijn mooie dieren en het is leuk om ze dor een weiland te zien rennen ofzo maar verder heb ik niks te maken met paarden.
Behalve dan de shit die ze achterlaten op een fietspad(jek ).
Paarden gaan wel,maar ook niet meer dan dat...
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 09:51   #3
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

ik heb 1 keer op een paard gezeten, maar daarvoor von ik het toch wel aardig eng om erop te zitten... (dat d8 ik dus) het was een gigantisch dier en voel me ook niet errug veilig als ik er dicht in de buurt sta en hij/zij is niet aangelijnt

maar het zijn prachtige dieren jammer dat ze zo gebruikt worden en meer beschouwt worden als een auto waar je alleen echte liefde aan schenkt en dagelijks onderhoud mee hebt.
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 10:20   #4
lover_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard