Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 March 2002, 21:33   #1
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Question leraren en verantwoordelijkheid

Gisteren avond was er een school feest van mijn school. Ik ging er samen naar toe met een vriendin van mij en er waren ook een hoop leraren. We zouden om 2 uur (2uur was het feest ook afgelopen) opgehaald worden door de pa van die vriendin!
De leraren stonden ook buiten. Om 2.15 nog steeds geen vader. Toen gingen we naar de leraren toe en vroegen of ze een telefoon bij zich hadden. Nou dat hadden ze niet (alles was dicht), toen vroegen we ofdat ze ons naar huis toe konden brengen, nee dat kon niet want ze waren op de fiets. Nou gevraagd ofdat ze dan mee wilde lopen (fietsen) nee dat wilde ze ook niet. En dus (leraren waren nogal bezopen) gingen ze gewoon weg. En daar waren we met z'n tweeën midden in dordrecht waar al de laatste tijd zoveel mensen dood geschoten worden de laatste tijd! Uiteindelijk om 2.30 zijn we maar naar haar huis toe gelopen! En ze woont ook al niet in de veiligste buurt waar eerder die avond een schietpartij had plaats gevonden. Krispijn(voor de mensen die het kennen).
En BTW toen de leraren weggingen waar we zo boos dat we hebben geroepen: "als we verkracht worden of wat er ook gebeurt onthoud dat het jullie schuld is!!"
Ja we waren niet echt nuchter meer.
Maar ja we zijn veilig bij haar thuis aangekomen en haar vader lag te slapen op de bank!!!
Nou is mijn vraag aan jullie: Hadden de leraren van mijn school ons moeten helpen?? Het was tenslotte een schoolfeest, kijk als het een ander feest was geweest waar je toevallig naar toe ging en je kwam een leraar tegen dan hoeft hij je niet te helpen. Maar ik vind dit wel erg belachelijk dat ze ons nog eens geprobeerd hebben te helpen!!!
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2002, 22:48   #2
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

OP het feest is het de verantwoordelijkheid voor de leraren..maar jullie moeten zelf voor vervoer naar huis zorgen en als jullie pa dan lekker op de bank ligt te slapen..tjah..

Ik vind het eigen verantwoordelijkheid..
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2002, 22:53   #3
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

ja das ook wel zo maar ik vond het wel gemeen dat ze nog geen eens wat probeerde!!!
En dat zit me dwars!!!
En we hadden vervoer geregeld en wat konden wij er aan doen dat die pa in slaap gevallen was?
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2002, 01:12   #4
-TaPrOoT-
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Die lerare hadden jullie zeker
moeten helpen!
Zo'n schoolfeest is het
idee van de school dus
ook de verantwoordelijkheid!
Stel als er wel iets was gebeurt!?
Dan hadden de leraren zichzelf
dat denk ik niet meer kunnen
vergeven!
Nja.. Grtzzz x -|- TaPrOoT -|-
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2002, 12:26   #5
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind ook dat de leraren jullie hadden moeten helpen, ookal was het na het feest !
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2002, 16:11   #6
Tim P.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij ons op school zijn daar hele duidelijke regels over, de school en dus ook leraren zijn alleen verantwoordelijk voor wat er tijdens het feest gebeurd, ervoor of erna is eigen verantwoordelijkheid.
Maar ik vind wel dat die leraren gewoon hadden moeten helpen, dat is wel net zo aardig.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2002, 16:35   #7
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als dat de enige leraren waren die jullie konden helpen, en ze hadden jullie geholpen, wie zou er dan op de mensen die nog op et schoolplein waren moeten letten?

Het is je eigen verantwoordelijkheid om te regelen hoe je naar et feest en hoe je naar huis gaat.

Maartoch, ze hadden op zn minst wel een beetje moeite kunnen doen om jullie dan ook maar een beetje te helpen..bijv, vragen of iemand anders een mobiel ofzo meeheeft..Aan de andere kant hadden jullie dat best zelf kunnen doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2002, 16:51   #8
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Citaat:
Originally posted by MilkyWayz
Als dat de enige leraren waren die jullie konden helpen, en ze hadden jullie geholpen, wie zou er dan op de mensen die nog op et schoolplein waren moeten letten?

Het is je eigen verantwoordelijkheid om te regelen hoe je naar et feest en hoe je naar huis gaat.

Maartoch, ze hadden op zn minst wel een beetje moeite kunnen doen om jullie dan ook maar een beetje te helpen..bijv, vragen of iemand anders een mobiel ofzo meeheeft..Aan de andere kant hadden jullie dat best zelf kunnen doen.
Wij waren met z'n tweeën de enigste die er nog waren (+ de leraren dan) en het was nog geen eens op school maar wel een school feest!!!!
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2002, 15:37   #9
Femz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het vervoer is dan wel je eigen verantwoordelijkheid maar die leraren hadden op zn minst wat meer actie kunnen ondernemen om te zorgen dat je veilig thuis komt
pffft eikels zeg.....
  Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2002, 15:44   #10
Impera
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is een verantwoordelijkheid van jezelf, buiten het schoolfeest zijn de leraren niet langer verantwoordelijk...Maar het is wel erg onmenselijk om jullie niet te helpen. Dat zou je toch wel over moeten hebben voor je leerlingen denk ik.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2002, 21:48   #11
forza_blondjes
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard -

ja eerste instantie ligt verantwoordelijkheid natuurlijk bij jullie ouders he. en niet bij de leraren, zogouw het feest afgelope is , is het eigen verantwoordelijkheid, dus de lerare ware niet verplicht om jullie naar huis te brengen. maar als je een beetje verantwoordelijkheids gevoel hebt, dan breng je 2 meisjes ff naar huis. hoeveel je ook gezope hebt, maya zo zijn leraren nu eenmaal he
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2002, 17:56   #12
ROX
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tjah t was wel aardig geweest om the helpen , maar tis jullie verantwoordelijkheid. Dat feest organiseren ze tog ook voor jullie en niet voor zich zelf... (hoewel je dat sooms wel denkt als je sommige leraren uit hun pan ziet gaan op schoolfeesten
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2002, 09:27   #13
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by -TaPrOoT-
Die lerare hadden jullie zeker
moeten helpen!
Zo'n schoolfeest is het
idee van de school dus
ook de verantwoordelijkheid!
Stel als er wel iets was gebeurt!?
Dan hadden de leraren zichzelf
dat denk ik niet meer kunnen
vergeven!
Nja.. Grtzzz x -|- TaPrOoT -|-
lees topic verantwoordelijkheid eens..je bent nogal inconsequent in je meningen
  Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2002, 20:20   #14
merel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is wel je eigen verantwoordelijkheid om voor vervoer te zorgen,maar als dat een keer niet goed geregeld is, vind ik zeker dat de leraren moete helpen zijn , zeker als je midden in de nacht lekker over straat moet lope, nou ja.....
  Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2002, 20:24   #15
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Update:

Er is 1 leraar geweest die had het niet helemaal begrepen en z'n excuses aangeboden de rest heeft er niks meer over gezegd. En deden net of dat er niks was gebeurd!!

en ik vind idd ze hadden wel kunnen helpen was wel netjes geweest maar idd niet een verplichting, maar ook geen (op die ene na dan) van de leraren heeft nog gevraagd of we veilig thuis waren gekomen.
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2002, 20:43   #16
ROX
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dark_angel
Update:


maar ook geen (op die ene na dan) van de leraren heeft nog gevraagd of we veilig thuis waren gekomen.
dat interesseert leraren ookn iet...zolang je hun lessen nog kan volgens vinden ze het best!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2002, 22:22   #17
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ROX


dat interesseert leraren ookn iet...zolang je hun lessen nog kan volgens vinden ze het best!
net of leraren marsmannetjes zijn ofzo..wat een kansloze opmerking :r :r
  Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2002, 23:33   #18
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Ik vind het toch best aardig van die leraar. En hij voelde zich schuldig dus das wel een teken van een mens!!!
En de rest... *** ik denk dat die het gewoon zo snel mogelijk willen vergeten dat ze ons hebben alleen hebben gelaten!!
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2002, 16:18   #19
Michell€
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind dat de leraren jullie moesten helpen.....
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:25.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.