Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 4 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 6 May 2002, 17:26   #1
girltje155
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard fortuyn

Wie haalt het in zijn hoofd Fortuyn neer te schieten???? Dan ben je toch wel helemaal achtelijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 17:31   #2
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Als je het mij vraagt vind ik dat de juiste persoon geraakt is..had altijd een grote bek enzow..wie de bal kaatst kan hem terugverwachten
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 17:35   #3
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ja maar dit is ziek Mo.....hij was dan een slechte politicus in mijn ogen, dood heb ik m nooit gewenst
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 17:56   #4
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Als je het mij vraagt vind ik dat de juiste persoon geraakt is..had altijd een grote bek enzow..wie de bal kaatst kan hem terugverwachten
ZO DOE FF NORMAAL MAN!!!!!!!!!!!!!

HIJ ZOU NOOIT DE VERKIEZINGEN HEBBEN MOGEN WINNEN MAAR HIJ HOEFT NIET DOOD!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 17:56   #5
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Als je het mij vraagt vind ik dat de juiste persoon geraakt is..had altijd een grote bek enzow..wie de bal kaatst kan hem terugverwachten
Ach ga toch weg, hij had foute ideeen maar ik schiet iemadn ook niet neer omdat ie me niet aanstaat, en hij had ook echt wel goeie ideen, dit heeft ie absoluut niet verdient, man nederland begint op amerika te lijken, volgende keer word er een school uitgemoord!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 18:00   #6
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

ok, k ben dan wel anti-fortuin maar t is natuurlijk wel n mens. had m liever op n normale manier de politiek uit zien gaan
gaat de goede kant uit met dit land

Laatst aangepast door The6thgate : 6 May 2002 om 18:03
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 18:04   #7
Toto
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jullie zijn er snel bij zeg!!! ik vind idd dat hij een grote bek had enzo maar dood gaat wel errug ver en eerlijk gezegd had ik vroeg of laat ook wel een aanslag verwacht.....
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 18:05   #8
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmmz, ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet zeggen....
aan de ene kant, hij is een afschuwlijke man maar aan de
andere kant dood wens je niemand!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 18:06   #9
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Anti-fortuin? er waren partijen die nog rechtser waren dan hij!!!! En hij had echt wel goeie ideen, ik vond et dus echt wel een goeie gast!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 18:06   #10
Femz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is natuurlijk belachelijk voor woorden om hem dood te schieten Zoiets doet een gezond mens niet
Ik vind het gewoon eng dat zoiets hier gebeurt
Bah
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 18:14   #11
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

:r :r :r :r Gatver, ik walg van die mensen hier:r :r :r :r :r , je gunt het toch niemand om dood geschoten te worden, jullie weten niet waar je het over hebt, okay mischien had hij wat rechtste ideen, maar zelfs de vvd was nog rechster alleen bracht fortuin het anders!!!!Maar hij had ook hele goede ideeen!!!!! Het was een hele goeie gast, hij nooit premier mogen worden, dat was absoluut niet goed geweest, maar hij was een goeie gast!!!!! Echt volgens mij zijn hier erg veel mensen die hun ouders na zitten te praten en niet eens een eigen mening hebben!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 18:16   #12
kim13
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind het wel lullig dat ze hem neergeknald hebben, maar eerst loopt iedereen een beetje op hem te zeiken ( de ministers enzow) en nu issie bijna dood en dan hebben ze opeens spijt van alles en dat klopt in mijn ogen ook niet. maar nogmaals ik wens het niemand toe dat ze neergeschoten worden dus Pim ook niet
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 18:24   #13
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dit is gewoon in en in triest. Het had nooit mogen gebeuren. goed hij had veel tegenstanders maar dit gaat veel te ver. vrijheid van meningsuiting noemen ze dat hier in nederland, nou daar ben je dan mooi klaar mee
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 18:30   #14
devilisch_lady
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het was een goede gast aleeen sommige ideeeen waren ni ok mAAR HIJ HEOFT ECHT NI DOODDDDD
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 18:36   #15
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jij hierboven: Je bent ten eerste zelf een racist omdat je iemand beoordeeld op dat hij homo is... en ten tweede: :rolleyez:
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 18:39   #16
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Originally posted by pimisdood
HEy DIe pim isdood krijgtdie kale flikker eindelijk is wat ie verdiend en als dieleeft dan krijgtie van mij een schop onder zyn grote flikkerde reet zodat iewel weer terug in Coma beland das het enisgte wat ie verdient Vuile rasistisch Honderverkrachterende Inzijnmoedernaaidepijpendepaardeleutertrekkerende slet

Greetz A happy Pim Hater
SUKKEL!
vraag me af wie van de forumleden ff snel een andere naam heeft aangemaakt
Ben je wel nieuw, dan kan je meteen ophoeren want gegarandeerd dat je hier dan vanaf nu niet word gerespecteerd.
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 18:43   #17
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by the6thgate

SUKKEL!
vraag me af wie van de forumleden ff snel een andere naam heeft aangemaakt
Ben je wel nieuw, dan kan je meteen ophoeren want gegarandeerd dat je hier dan vanaf nu niet word gerespecteerd.
/|\
|
|
|
|
|
|
|
|
| Precies ik denk dat hier iemand ruzie heeft is het niet met mij dan is is wel met een ander forum member!!!!!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 18:50   #18
Stealth
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

stelletje debielen echt waar.
wie schiet Pim nou neer onze nederlandse held.
Degene die dit gedaan heeft moet dezelfde dood krijgen
als Pim. Zo'n laffe daad.
Het gaat de goede kant op met nederlanders als het zo doorgaat moeten we straks allemaal en pistool gaan dragen.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 18:53   #19
$$Rijks$$
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

-welkom in het wilde westen- wat hebben we aan democratie als je mensen neerschiet waarmee je het niet eens bent! dit is een zeer on nederlandse en laffe daad. pim fortuyn was/is een zeer bijzondere man,ik hoop dat zijn partij doorgaat!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 18:55   #20
Rowies
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Fortuin sprak de waarheid wat van niet veel politiekers gezegt kan worden, en iemand neerschieten die voor zijn mening uitkomt is heel LAF!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 18:58   #21
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

weetje nu hij dood is (wat gewoon een zieke actie was) kan het natuurlijk wel zijn patij ten goede komen ik bedoel iedereen gaat nu uit protest op zijn partij stemmen
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:04   #22
bennie
Lid
 
bennie's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 September 2000
Locatie: Veldhoven
Berichten: 6
Standaard

Mijn medeleven aan pim en familie!

Dit is een schande voor Nederland. Wel hoop ik dat we blijven nadenken over wat we doen!
__________________
We zijn bezig met het design van dit forum en de vertaling
bennie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:14   #23
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by moucie
weetje nu hij dood is (wat gewoon een zieke actie was) kan het natuurlijk wel zijn patij ten goede komen ik bedoel iedereen gaat nu uit protest op zijn partij stemmen
Sorry maar zo ligt het niet, er zijn nu heel veel mensen die zoiets hebben wat is lijst fortuyn zonder fortuyn, waardoor ze niet meer op hem stemmen!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:17   #24
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Ik die vent mocht ik niet, maar hij moest bestreden worden met argumenten en niet met kogels!!! ik vind dit ziekelijke!!!
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:24   #25
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vind het ebst dat deze topic dr staat maar zodra dr enige flooding nog verder in komt zoals uitschelden, belachelijke opermkingen die niet door de beugel kunnen gaat ie weg (sorry regels)




ik vind het zwaaar nep dat zo iemand neergeschoten word, waar gata het heen met dit land...
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:26   #26
Freaky Maus
Banned
 
Geregistreerd op: 26 November 2001
Berichten: 61
Angry

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Als je het mij vraagt vind ik dat de juiste persoon geraakt is..had altijd een grote bek enzow..wie de bal kaatst kan hem terugverwachten
Hij had nog geen rechtse actie gedaan, niemand kwaad gedaan en dan schieten ze hem dood om z'n uitspraken. En jij vind hem de juiste persoon???

En ik zal het nog een keer zeggen(hier staat namelijk die reply van mij NOG niet):
LoeLoe: je bent een D*M W*F!!!
LoeLoe = D*M W*F!!!
LoeLoe staat gelijk aan D*M W*F!!!

Ik heb mijn reply gecensuurd. Zie boven.
Freaky Maus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:27   #27
kim13
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

[QUOTE]Originally posted by the Phit
[B]het zal wel weer zo'n marrokaanse leeghoofd geweest zijn die niet eens weet hoe hij verkiezingsprogramma's moet lezen.


beetje racitisch..........
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:29   #28
Freaky Maus
Banned
 
Geregistreerd op: 26 November 2001
Berichten: 61
Standaard

[QUOTE]Originally posted by kim13
[B]
Citaat:
Originally posted by the Phit
het zal wel weer zo'n marrokaanse leeghoofd geweest zijn die niet eens weet hoe hij verkiezingsprogramma's moet lezen.


beetje racitisch..........
beetje racistisch, maar wel de realiteit...(helaas)
Freaky Maus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:29   #29
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

[QUOTE]Originally posted by kim13
[B]
Citaat:
Originally posted by the Phit
het zal wel weer zo'n marrokaanse leeghoofd geweest zijn die niet eens weet hoe hij verkiezingsprogramma's moet lezen.


beetje racitisch..........
ben niet kippig
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:30   #30
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by chica


ZO DOE FF NORMAAL MAN!!!!!!!!!!!!!

HIJ ZOU NOOIT DE VERKIEZINGEN HEBBEN MOGEN WINNEN MAAR HIJ HOEFT NIET DOOD!!!!!!!!!!!!!!!
Okay wil onze n00b kleine letters gebruiken? Ik geef alleen maar me mening. Ziek dat deze acties tegenwoordig ook al voorkomen in Nederland. Maar jullie hebben lang niet allemaal in de gaten wat zijn plannen waren op de lange termijn en daar was ik het ABSOLUUT niet mee eens..
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:31   #31
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje
:r :r :r :r Gatver, ik walg van die mensen hier:r :r :r :r :r , je gunt het toch niemand om dood geschoten te worden, jullie weten niet waar je het over hebt, okay mischien had hij wat rechtste ideen, maar zelfs de vvd was nog rechster alleen bracht fortuin het anders!!!!Maar hij had ook hele goede ideeen!!!!! Het was een hele goeie gast, hij nooit premier mogen worden, dat was absoluut niet goed geweest, maar hij was een goeie gast!!!!! Echt volgens mij zijn hier erg veel mensen die hun ouders na zitten te praten en niet eens een eigen mening hebben!!!!!
Me moeder vind hem juist een goeie gast..dus ik praat me moeder niet na..
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:32   #32
cup a soup
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hij heeft gewoon gelijk gekregen... hij zei dat het niet meer veilig was, hij zei dat ie bedreigd werd, hij heeft gewoon gelijk gekregen. in zo'n samenleving kan je niet leven.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:33   #33
Freaky Maus
Banned
 
Geregistreerd op: 26 November 2001
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Me moeder vind hem juist een goeie gast..dus ik praat me moeder niet na..
Wie heeft het hier over JOU?
Freaky Maus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:35   #34
Freaky Maus
Banned
 
Geregistreerd op: 26 November 2001
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Originally posted by cup a soup
Hij heeft gewoon gelijk gekregen... hij zei dat het niet meer veilig was, hij zei dat ie bedreigd werd, hij heeft gewoon gelijk gekregen. in zo'n samenleving kan je niet leven.
Mee eens, hij heeft gewoon gelijk. Als je nu zijn uitspraken ziet komen ze nog uit ook...
Freaky Maus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:36   #35
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Freaky Maus


Wie heeft het hier over JOU?
Als je mijn qoute hebt gelezen, zie je dat ik reageer op de schrijver/schrijfster. Daarin vertelt hij/zij dat velen naar verkeerde programma's kijken en/of teveel luisteren naar ouders..
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:36   #36
cup a soup
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe


Okay wil onze n00b kleine letters gebruiken? Ik geef alleen maar me mening. Ziek dat deze acties tegenwoordig ook al voorkomen in Nederland. Maar jullie hebben lang niet allemaal in de gaten wat zijn plannen waren op de lange termijn en daar was ik het ABSOLUUT niet mee eens..
nou voor wat voor partij zou jij willen stemmen?? een DEMOCRATISCHE partij en dit is neit echt democratisch volgens mij...
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:39   #37
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by cup a soup


nou voor wat voor partij zou jij willen stemmen?? een DEMOCRATISCHE partij en dit is neit echt democratisch volgens mij...
D66
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:39   #38
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Me moeder vind hem juist een goeie gast..dus ik praat me moeder niet na..
Nou dat is dan heel mooi voor jou, en ik ga me voo r de rest niet met jou bemoeien, (vrijheid van meningsuiting)
Maar dan nog je weet nog steeds niet waar je het over hebt, jij staat me ook nie aan, maar goed knal ik jou voor je kop om je ideen, jij mag fortuyn niet, nou dat is een idee, zal ik jou voor je kop knallen, is precies het zelfde, of niet jongen o, nee daar had ie nog nie over na gedacht dat kon ook!!!!!!!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:49   #39
perseus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

*is bang*
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:51   #40
rockyj
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zonde dat hij dood is, maar ik kan er niet van wakker liggen
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:52   #41
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by rockyj
Zonde dat hij dood is, maar ik kan er niet van wakker liggen
Je hoeft er toch ook niet van wakker te liggen, maar ik kan er gewoon niet etgen dat mensen maar blindelings hun mening gaan lopen geven terwijl ze eigenlijk niet weten wat ze zeggen!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:53   #42
perseus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by pamela
mijn moeder zegt dat ze op lijst Fortuyn gaat stemmen uit protest... Terwijl ze tegen Fortuyn was...
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:56   #43
perseus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Als je het mij vraagt vind ik dat de juiste persoon geraakt is..had altijd een grote bek enzow..wie de bal kaatst kan hem terugverwachten
Wat moet er van jou terecht komen?
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:56   #44
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje

Nou dat is dan heel mooi voor jou, en ik ga me voo r de rest niet met jou bemoeien, (vrijheid van meningsuiting)
Maar dan nog je weet nog steeds niet waar je het over hebt, jij staat me ook nie aan, maar goed knal ik jou voor je kop om je ideen, jij mag fortuyn niet, nou dat is een idee, zal ik jou voor je kop knallen, is precies het zelfde, of niet jongen o, nee daar had ie nog nie over na gedacht dat kon ook!!!!!!!!!!!
RED. ==>> Me is a girl..
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:57   #45
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by perseus


Wat moet er van jou terecht komen?
Ik zit op dit moment te leren zodat ik later kan werken in het onderwijs..dat hij helemaal aan gort wou helpen..
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 20:00   #46
miss hutspot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind dat zoiets gewoon niet kan, zomaar iemand DOODschieten, ik lig er ook niet wakker van ofzo!
was ook helemaal niet zijn FAN
maar dood schieten is wel heeeel laf ja.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 20:00   #47
foolproof
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe


Okay wil onze n00b kleine letters gebruiken? Ik geef alleen maar me mening. Ziek dat deze acties tegenwoordig ook al voorkomen in Nederland. Maar jullie hebben lang niet allemaal in de gaten wat zijn plannen waren op de lange termijn en daar was ik het ABSOLUUT niet mee eens..

Niet zo minderwaardig over noob's domme doos !!!
En iemand de dood toewensen is GEEN UITEN VAN MENING!!!



Dit had nooit mogen gebeuren.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 20:00   #48
The.Lost.Soul
Guest
 
Berichten: n/a
Red face

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Als je het mij vraagt vind ik dat de juiste persoon geraakt is..had altijd een grote bek enzow..wie de bal kaatst kan hem terugverwachten

Ben je ziek in je rottuh kop ofzo. Hij was alleen recht voor z`n raap.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 20:02   #49
perseus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Ik zit op dit moment te leren zodat ik later kan werken in het onderwijs..dat hij helemaal aan gort wou helpen..
Dan lopen er strax dus allemaal kinderen rond met jouw ideeen
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 20:03   #50
foolproof
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Maar jullie hebben lang niet allemaal in de gaten wat zijn plannen waren op de lange termijn
Zeker wel... en die plannen waren lang zo gek nog niet...

"Iedere huisvrouw weet dat je eerst de kraan dicht moet draaien, voordat je gaat dweilen" - PIM over het vreemdelingenbeleid
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:47.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.