Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 24 May 2002, 20:23   #1
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard matt Herben

Hoe denken we over de nieuwe lijsttrekker van LPF

Ikzelf vind hem eigenlijk vrij goed, hij zal wel nooit kunnen tippen aan Pim Fortuyn natuurlijk want dat was echt een man met charisma, maja dat is ook niet van die man te verwachten...
Ik vind um helder en vrij recht voor de raap....heb ik best wel vertrouwen in

What about you
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 17:53   #2
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

DIT IS ECHT BOELSHIT.. dit is een goede onderwerp en reageert geen hond.. sorry hoor maar je kan ook gewoon reageren of je nou niet of wel voor pim fortuyn was..


maar goed ik vind die kerel inderdaad wel goed maar pimmie is altijd beter
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 18:05   #3
casual
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind het sowieso nutteloos dat LPF is doorgegaan. In Mat Herben hebben ze nu een leider met het charisma van een wijkagent. Ik vind ook zijn uitspraak:"Ik kan het gedachtengoed van Pim Fortuyn dromen" leuk geprobeerd, maar Pim was Pim en Mat komt niet eens in de buurt.
Ook denk ik dat de partij gaat versplinteren, want "De puinhopen van acht jaar paars" biedt oplossingen voor de problemen die nu spelen, maar problemen zullen opgelost worden en nieuwe zullen ontstaan. Dan zal er een verschillende interpretatie van Fortuyns ideeen komen (het lijkt de bijbel wel ). En het gedachtengoed van Fortuyn kunnen dromen wil nog niet zeggen dat je Pim kunt evenaren, want een van de kenmerken van Pim was juist dat hij veranderlijk was, soms links en soms rechts. Niemand kan weten hoe Fortuyn in de toekomst op situaties gereageerd zou hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 18:30   #4
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

LPF WAS Pim Fortuyn zelf..ik denk niet dat er nou nog veel van die partij over is eigenlijk


Pim Fortuyn had een veeeeeel andere en snellere aanpak dan bijvoorbeeld Herben. Fortuyn zou na de verkiezingen meteen de volgende stap hebben gezet, zou nu allang in de publiciteit hebben gebracht dath ij het belachelijk vindt dat er zo moeilijk wordt gedaan om een nieuw kabinet te vormen. Kijk dat waren nou van die echte Fortuyn-acties.

Maar aangezien je nou helemaal niks meer hoort van die partij heb ik het idee dat de partij eigenlijk alleen Fortuyn vertegenwoordigde..mjah zoals me moeder al zei: Ik zou het niet gek vinden als er binnen nu en 2 jaar weer nieuwe verkiezingen werden gehouden want LPF is op dit moment gewoon 0,0 niks meer in mijn ogen.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 21:26   #5
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bebsy



maar goed ik vind die kerel inderdaad wel goed maar pimmie is altijd beter
Jep daar heb je gelijk aan maar ik vind dat ie het gewoon goed oppakt, zo zonder ook maar enigzins politieke ervaring te hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2002, 18:22   #6
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind hem nix, klaar .
  Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2002, 18:52   #7
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

eindelijk reageren de honden .. *niet persoonlijk*
  Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2002, 19:22   #8
GkuA
Guest
 
Berichten: n/a
Question

kan die man ook een zin zeggen zonder het woord 'pim' ?
  Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2002, 19:28   #9
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by GkuA
kan die man ook een zin zeggen zonder het woord 'pim' ?
Nee, want zo heeft Pim het gewild (vreselijk als ze iets op die manier brengen hehe)
  Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2002, 19:53   #10
GkuA
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Precies, TELKENS als die kerel met z'n lelijke kop op de TV komt, heeftie het over 'ja, de dood van Pim'
Ja, het is erg, maar dat weten we nu wel een keer hoor. Beetje zieltjes winnerij dit.

Als Matt echt 'in de nagedachtenis van pim' iets wil doen, moet ie zn partij opheffen. Pim is dood, hij neemt zijn ideeen mee het graf in, en die kun jij niet uitvoeren. De problemen van nu worden een keer opgelost, de 'puinhopen van acht jaar paars' zijn een keer weg en er komen nieuwe problemen bij. Hoe kan die partij dan weten hoe Pim gehandelt zou hebben...en hoe gaat de LPF met nieuwe problemen om zonder pim..? ik ben benieuwd....
  Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2002, 20:28   #11
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tis ook heel wat als je nr. 1 en politiek leider van je partij neer geschoten wordt....kan me wel voorstellen dat ze steeds met Pim dittes Pim dattes komen...tis voor hun ook een verwerkingsproces, hij zit nu op deplek waar Pim eerst zou zitten das ook niet iets wat je in je koude kleren gaat zitten

En ze handelen ook vanuit de geest van Pim, Pim was toch de partij...je moet iet vergeten dat ze allemaal (bijna allemaal) heel erg onervaren zijn ook...ze moeten nog een hoop leren
  Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2002, 12:35   #12
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard pim

Hij was gewoon cool en Matt herben kan niet aan hem tippen maar ik vind het heel goed dat de LPF is door gegaan!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:57.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.