Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 November 2007, 23:25   #1
geertruide
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Wat bedoelt HIJ? Ik heb raad nodig!

Het zit zo dat ik vroeger heel goed met hem op kon schieten. Ik had hem erg graag en hij ook op mij. we hadden absoluut geen schrik voor oogcontact en hadden dit eignelijk constant.
Veel flirterige blikken en veel glimlachen, en we draaiden altijd beetje om elkaarheen om bij elkaar in de buurt te komen.
Ik kon goed met hem praten, en voelde me heel erg fijn en vertrouwd bij hem al kenden we elkaar eigenlijk neit zo heel goed.
Wat ik ook opvallend vond is dat hij het heel fijn vond om mijn Naam contant te noemen. BIj elke gelegenheid noemde hij me wel bij de naam, het klinkt raar maar het was net of hij het altijd erg fijn vond om mij te roepen ofzo.

NU door een stommiteit van mij is er ruzie gekomen. Waar het over gaat kan ik helaas hier niet vertellen inverband met privacy maar ik heb een vriendin van hem beledigd en ook is hij daar enorm bij gekwetst.( ik bedoel ik heb hem geen pijn gedaan maar zijn vriendin en daar is hij dus door gekwetst geraakt)

Wat het nu is, is dat ik zie dat hij soms wat bang is om bij mij in de buurt te zijn. Hij zegt me altijd nog wel vriendelijk gedag en blijft vriendelijk als ik hem dingen vraag. Maar ik merk dat hij wat schrik heeft in mijn buurt.
Altijd als we met zn tween alleen zijn zie ik dat hij bang is. Bijvoorbeeld, na de pauze moesten we weer terug naar het klaslokaal en ik kwam van de parkeerplaats en hij van het plein. Precies op ehtzelfde moment kwamen we binnen maar via andere deuren. We moesten dus naast elkaar de trap op. Hij schrok zag ik en deed net of ie zn telefoon moest checken dus hij bleef wachten en ik ben toen maar de trap opgerend.Ik vond dit best wel raar......waarom moet hij schrik hebben?
Wel merk in de klas dat we elkaar wel wat blikken toewerpen en hij kijkt bijna altijd naar mij als ik NIET kijk omdat ik het dan niet door schijn te hebben ( althans dat denkt hij) en als ik dan naar hem kijk dan kijkt hij weg.
Er is nog steeds iets tussen ons en de spanning blijft sterk ookal is hij bangig voor mij geworden maar hij spreekt mijn naam nog steeds graag uit ( als hij de gelegenheid krijgt) en dat snap ik dus niet.
Ook toen de les klaar was, ik vroeg hem nog iets en hij was keivriendelijk en deed ook wel normaal. Toen is hij weggegaan en ik ging dus achter hem aan. Maar bij de deur bleef hij wachten keek dus achterom naar mij en liet mij dus voor gaan. TOen is hij achter mij gaan lopen ( het leek net of ie op mij wachte om nog even te praten ofzo) maar ik voelde mij nogal niet opme gemak want waarom leit hij me voorgaan...... hij liep daarna nog wel dicht achter mij aan en ik zag wel dat hij me in de gaten hield maar ik durfde niet met hem in gesprek te gaan......

ik weet niet wat ik er ove rmoet denken. Waarom gedraagt hij zich zo raar net of hij bang voor me is, maar op hetzelfde moment houdt ie me in de gaten en merk ik dat er echt wel iets is tussen ons.

Gedragen mannen zich vaker zo? ZIjn ze vaker beetje angstig bij vrouwen in de buurt?
Ik meot wel zeggen dat ik hem mis, vreselijk zelfs omdat we hiervoor heel goed konden opschieten en ook heel relax. Door die ruzie is het totaal anders gekomen. Is hij miss boos op mij maar mag hij me toch graag en probeert hij het in te houden ofzo?

wat bedoelt hij toch? En het hem vragen doe ik zeker niet! Dus vraagd at ook niet aan mij want dat doe en durf ik neit.

wat denken jullie, en mannen onder jullie wat denken jullie wat HIJ bedoelt met zijn houding?
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2007, 00:13   #2
nemax
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
wat bedoelt hij toch? En het hem vragen doe ik zeker niet! Dus vraagd at ook niet aan mij want dat doe en durf ik neit.
Waarom niet vragen. Meestal als je er zoveel over nadenkt blijkt het achteraf nieteens zo erg te zijn. Hij zou wel gewoon zijn geschrokken dat je een vriendin van hem hebt beledigd.
Maar als jullie elkaar zolang kennen, zal het vast niet zo zijn dat hij je plotseling niet meer moet.
Dus? Gewoon vragen wat er is
Nee heb je, Ja kun je krijgen.

Succes!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2007, 09:32   #3
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

Je hoeft het hem niet eens te vragen. probeer hem gewoon weer bij jou te betrekken met kleine dingetjes. Bouw het op.
__________________
Niet iedereen is gelijk.
Welke voet is van jou langer?
Zeespons is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:19.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.