Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 December 2007, 20:56   #1
nina16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Wat moet ik doen?

Ik zit al een tijdje met een probleem, ik heb sinds een tijdje een heel erg lief vriendje,, maar laatste tijd twijfel ik heel erg aan onze relatie ben ik wel verliefd? ik weet het gewoon niet echt.. raar genoeg als ik bij hem ben voelt dat fijn en met afscheid nemen laat ik altijd een boel tranen..Maar laatste paar weken op mijn stage adres voel ik me best wel aangetrokken tot iemand,, ik vind het fijn om bij hem te zijn ook omdat hij me altijd goed helpt met de dingen die niet lukken, en we altijd kunnen lachen om de dingen die misgaan.. ( Kok) Het kan zijn dat ik hem daardoor alleen heel erg lief en aardig vind maar denk wel regelmatig aan hem.. ik weet het ff niet... wat denken jullie thnx

Laatst aangepast door nina16 : 3 December 2007 om 21:00
  Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2007, 21:50   #2
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

How the hell should we know?
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2007, 05:45   #3
rarejopie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zelf kiezen blah blah blah

sorry, dat is alles wat wij kunnen zeggen, maar ik zou voor dat vriendje dat je al hebt gaam
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2007, 20:57   #4
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

aangetrokken zijn el verliefdheid is toch anders... je hebt iemand leuk vinden. Dan kun je goed met diegene opschietten voel je je aangetrokken tot diegene. En je hebt verliefdheid dit laatste gaat verder dan kun je diegene haast niet uit je kop krijgen en zou je eigenlijk wel altijd bij diegene willen zijn. Vraag is dus op wie ben je verliefd en wie vind je leuk?

Je houdt het dat zodra je verkering hebt dat je andere mensen ook leuk gaat vinden. Dit hoeft echter niks over de verkering met jou vriend te zeggen.
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:47.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.