Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 January 2007, 19:22   #1
anoniem888
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard mijn vriendin heeft veel ruzie met haar ouders om mij

hallo
ik zit namelijk met een probleem
ik heb nu iets meer dan 2maand een relatie met een meisje die ik doodgraag zie
er is maar 1 probleem. zij had vroeger een lange relatie gehad met een jongen die iets ouder was dan haar (leefdtijd is niet echt belangrijk in deze situatie) maar in het prille begin hadden haar ouders iets tegen die relatie maar na een korte periode hebben ze die persoon leren aanvaarden. deze relatie is nu ongeveer al meer dan een half jaar gedaan en ze is nu een relatie begonnen met mij. nu is het probleem da die ouders niet willen aanvaarden dat het gedaan is met haar vriend en dat we hem bedriegen enz ook al zegt ze dat de relatie al een grote periode gedaan is. ze hebben problemen met het feit dat ze opnieuw een relatie is begonnen met mij en ik krijg een negatieve stempel op mijn hoofd ook al hebben ze mij nog nooit gezien.
we zien elkaar niet veel, en als we elkaar zien is het in het geniep voor een korte periode. want ze mag niet afspreken met mij.
waneer ze zou met mij afspreken en de ouders komen dit te weten heeft ze grote ruzie en drijgen de ouders haar aan de deur te zetten.
mijn vriendin en ik zijn ten einde raad en weten niet meer wat we kunnen doen
een einde aan onze relatie maken willen we zeker niet doen want we houden echt van elkaar.
weet iemand dingen of oplossingen ofzo?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2007, 20:15   #2
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, zij moet het toch echt uitpraten met haar ouders. Dat moet niet kunnen, dat haar ouders ertussenin springen. Het maakt niet uit welke leeftijd je hebt, 4 maanden is genoeg tijd (ook al zit ik al meer dan 21 jaar zonder relatie -_-)

Als ze het niet in haar eentje kan uitpraten moet jij er maar bij helpen. Het kan best dat hun ouders er niet blij mee zijn, maar ze moeten het wel accepteren.

Tja... anders moet ze maar gewoon met je afspreken. Van dat dreigen komt meestal toch niks. Ruzie zal er wel komen maar dan zal het ook sneller worden opgelost. Pubers drijven toch altijd hun eigen zin door. Bovendien kunnen haar ouders haar niet de deur uitzetten omdat ze een vriendje heeft.

Als ze toch zo gek zijn raad ik aan dat ze naar de rechtbank gaat om hun leven te verzuren. Zulke ouders vragen er ook om.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2007, 20:30   #3
anoniem888
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wel ja alvast bedant voor te reageren maar tfeit is da een deftig gesprek meestal nie in huis komt.
kan eerlijk zeggen da ik er ook al aan gedacht had maar in mijn 21jarig leventje heb ik eigenlijk nog nooit zoiets meegemaakt
en tis ook nie voor te zeggen da zijn zo jong is voor een relatie te starten.
zelf gaan praten heb ik ook al aan gedacht maar heb wel schrik dat ze er nog meer ruzie mee zal hebben
ik zat te denken als ik nu eens ge praten dan weten ze tegen wie ze iets hebben...
maar denk natuurlijk ook aan haar.
een rechtbank dat weet ik niet dat is niet iets voor mij zulke zaken blijf liever ervan weg
ik doe het liever op een handelbare manier waar geen hogere mensen zich erin zullen moeien
en zoveel zou het toch niet uithalen denk ik want dan zullen ze me nog schever bezien ik zal haar mss wel zien maar denk da
daar dan wel grote problemen van kunnen komen
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2007, 20:44   #4
anoniem888
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zij is 20jaar
persoonlijk denk ik niet dat dit nog een leeftijd is waar de ouders moeilijk moeten beginnen doen oven een geliefde te kunnen zien of niet
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2007, 09:57   #5
anoniempje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door anoniem888 Bekijk Bericht
zij is 20jaar
persoonlijk denk ik niet dat dit nog een leeftijd is waar de ouders moeilijk moeten beginnen doen oven een geliefde te kunnen zien of niet
Persoonlijk? die ouders hebben niets en dan ook niets meer over haar te vertellen? ik vind gewoon dat je erop af moet stappen en met die ouders moet gaan praten jij bent volwassen hun zijn volwassen en gvd je vriendin is ook volwassen? dan kan je dat toch op zo'n manier wel oplossen? je kan op zo'n leeftijd niet geheim blijven doen vind ik en je moet er toch iets op verzinnen...
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2007, 10:05   #6
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

het enige wat ikk kwijt wil is dat je dr zowiezo niet moet dumpen, dan doet ze alles voor niets.

nodig haar ouders eens uit, ga met ze praten op een moment dat ze niet met eensmoes weg kunnen
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2007, 16:30   #7
anoniem888
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

thanks for the tips zal ik eens proberen
insanity wees gerust ik zal ze niet laten vallen daar zie ik ze te graag voor en heb ook te lang moeten wachten voor met haar een relatie te beginnen. dus nu ik heb waar ik naar velangde zal ik het ook niet zomaar weg doen

heb enkel een beetje schrik dat ze er nog meer ruzie mee zal hebben waneer ik zal proberen ermee te praten en dat ze dan terug haar zullen laten blijken dat de deur liever open staat voor haar dan dicht als je begrijpt wa il bedoel
maar toch al vast bedankt zal er eens over spreken met haar wat zij denkt
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2007, 16:59   #8
BroodjeBeton
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door anoniem888 Bekijk Bericht
hallo
ik zit namelijk met een probleem
ik heb nu iets meer dan 2maand een relatie met een meisje die ik doodgraag zie
er is maar 1 probleem. zij had vroeger een lange relatie gehad met een jongen die iets ouder was dan haar (leefdtijd is niet echt belangrijk in deze situatie) maar in het prille begin hadden haar ouders iets tegen die relatie maar na een korte periode hebben ze die persoon leren aanvaarden. deze relatie is nu ongeveer al meer dan een half jaar gedaan en ze is nu een relatie begonnen met mij. nu is het probleem da die ouders niet willen aanvaarden dat het gedaan is met haar vriend en dat we hem bedriegen enz ook al zegt ze dat de relatie al een grote periode gedaan is. ze hebben problemen met het feit dat ze opnieuw een relatie is begonnen met mij en ik krijg een negatieve stempel op mijn hoofd ook al hebben ze mij nog nooit gezien. we zien elkaar niet veel, en als we elkaar zien is het in het geniep voor een korte periode. want ze mag niet afspreken met mij.
waneer ze zou met mij afspreken en de ouders komen dit te weten heeft ze grote ruzie en drijgen de ouders haar aan de deur te zetten. mijn vriendin en ik zijn ten einde raad en weten niet meer wat we kunnen doen
een einde aan onze relatie maken willen we zeker niet doen want we houden echt van elkaar.
weet iemand dingen of oplossingen ofzo?
ze weten dus dat je al meerdere keren een relatie met haar hebt gehad maar ze hebben je nooit gezien?

ze hebben grote ruzie maar zetten haar aan de deur?

als ze dat gezegt heeft kan ze volgens mij niet communuceren, want haar ouders denken dus dat ze vreemd gaat maar het is al een half jaar uit.

en sorry in het geniep voor een korte periode doet me aan iets anders denken dan ik zou willen..

het klinkt ernaar of er net iets meer aan de hand is dude
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2007, 17:10   #9
anoniem888
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heheheheh nee ik denk dat je de situatie verkeerd begrijpt
zij heeft een lange relatie gehad met iemand anders maar dit is nu gedaan (ongeveer een 8tal maand). ze heeft nu ongeveer een 2maand een relatie met mij maar haar ouders denken nog steeds dat ze een relatie heeft met die gast ,en denken zo dat wij die persoon bedriegen ook al zegt ze dat het niet zo is.
nu geloven ze dat die relatie gedaan is sederd een paar dagen maar willen ze lijk dat ze terug gaat bij die persoon en zeggen ze continu tegen haar van ja hij ziet u nog graag enz. ook al heeft zo ook al een paar keer gezegd van de ze samen een einde aan de relatie hebben gemaakt.
dan komt er ruzie waardoor ze zitten te drijgen dat ze moet werk zoeken en een huis enz.
en wij spreken dan met elkaar af waneer die ouders niet thuis zijn of zoekt ze uitvluchten voor dat wij bij elkaar kunnen zijn.
want wanneer ze zouden weten dat we effectief afspreken heeft ze terug ruzie en zullen ze terug drijgen om haar aan de deur te zetten.
zij zelf heeft al enorm veel gesprekken geprobeerd maar dit leverd nog steeds niets op ze negeren haar of lopen weg of het draait uit tot een ruzie.
voor die ouders is haar vroegere vriend dus de top en kunnen ze niet aanvaarden dat dit voorbij is en ik er nu ben.
we hebben met die gast afgesproken want we kennen hem en hij is bereid eens ermee te gaan praten. maar dit is ook mijn laatste hoop of goe moet ik het formuleren
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2007, 21:56   #10
starflame
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat is inderdaad een oplossing, maar denk ook niet dat die ouders er veel zullen aan kunnen veranderen, en dat ze dat op de duur, hopelijk gauw zullen inzien.
En miosschien eens ze tijdje het huis uit zou zijn bv bij vriendin ofzo logeren, zeg maar wat krijgen de ouders misschien spijt dat ze haar eruit gezet hebben.

Kan natuurlijk ook helemaal anders verlopen, zijn allemaal maar mogelijkheden
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 20:05   #11
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Haal de ex vriend er anders bij om de ouders uit te leggen dat het echt al lang uit is. Als jullie het alle 3 zeggen moeten ze het toch wel geloven?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 21:45   #12
anoniem888
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja wel dat is nu het sprakeltje hoop dat ik heb anders weet ik niets meer...
vandaag heeft ruzie gehad met haar ouders omdat ze met mij is gaan zwemmen en dat haar ouders er niks van wisten.
ze zeggen dat ze het spelletje laf speelt en dat ze niet moet denken dat ik ooit bij hen binnen mag.
wat mij het meest aan die situatie ergerd is dat ze op die leeftijd niet eens mag gaan zwemmen met wie ze wil. en dat ik niet begrijp wat daar laf aan is.
en heb onrechtsteeks een beetje schrik dat ze nu nog minder naar buiten zal mogen. ik heb het zo met haar te doen e. ze mag niet doen wat ze wil ze mag niet houden van wie ze wil.... ze is zo ongelukkig pfff en ik sta daar en kan niets doen. de enige plaats waar ze gelukkig is is bij mij zegt ze.
het is echt erg
ma ik laat de mood niet zakken echt nie ik hou van haar en wil haar niet kwijt.
heb nog nooit voor iemand gevoeld wat ik voor haar voel en dat maakt haar zo speciaal.
zij is mn alles

Laatst aangepast door anoniem888 : 17 January 2007 om 21:48
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 22:54   #13
starflame
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als ze je alles is komen jullie er waarschijnlijk en hopelijk wel uit, ook al gaat het nu moeilijk, ze kunnen haar niet als een klein kind blijven behandelen nu ze niets meer heeft met haar ex.

Het is wel een zeer ingewikkelde situatie, en het is waarschijnlijk ook niet dat jullie al zo lang samen zijn en dat er eventueel sprake is van samenwonen ofzo?
Dan zijn wel de problemen min of meer opgelost, niet met haar ouders, maar er is dan wel minder een grens door haar ouders tussen jullie
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 12:32   #14
anoniem888
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee we hebben nog geen directe plannen voor samen te wonen
maar zouden wel graag er niet al te lang meer willen mee wachten. ok we zijn nog maar bijna 3maand samen maar we kennen elkaar nu ongeveer al 2,5jaar
maar alles op zijn tijd. nu nog iets te vroeg ervoor

ik hoop ook dat er verandering in komt waneer die ex ermee zou gaan spreken maar we wachten af e
hopelijk komt er ooit een einde aan de ruzie...
en wordt ik en mijn vriendin geapressieerd.
en aanvaarden ze onze relatie.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:06.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.