Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 February 2008, 19:34   #1
little_angel
little_angel
 
little_angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2007
Berichten: 135
Question verliefd op beste vriend

hallo,
ja ik ben dus verliefd op mijn beste vriend die ik al jaren ken.
De laatste weken probeerde ik zo tekens uit te zenden, en ik dacht dat ze echt gingen werken!Hij reageerde er ook goed op en hij begon ook meer en meer tegen mij te praten,
tot gisteren,dan zegt hij dat hij weer verliefd is op een andere meisje uit mijn klas. Nu voel ik me zo zielig, ma zij wil hem niet, ik heb dat al eens gepolst, maar toch...eerst was zijn chrush voor haar over, en nu opnieuw.Als hij verliefd is ziet ij me niet meer staan. Soms zend hij tekens uit da het iets kan worden, en dan spreekt hij opeens voortdurend over andere meisjes.

het feit alleen al dat ik meer probeer te hebben mee em vind ik opzich al zieligVroeger waren we 2handen op 1buik en nu...groeien we steeds uit elkaar, alsof er een muur tussen ons komt te staan.Ik probeer hem te slopen, maar telkens wordt hij hoger, en kom ik ipv dichter bij hem te staan, juist verder

iemand tips voor mij, of voor mijn jaloezie die ik steeds moet verbergen?alvast bedankt

little_angel
little_angel is offline  
Oud 16 February 2008, 19:35   #2
nitraM
Lid
 
Geregistreerd op: 5 February 2008
Berichten: 169
Standaard

misschien probeert ie je wel jaloers te maken, alleen wat de meesten niet snappen is dat dat averechts werkt,
nitraM is offline  
Oud 17 February 2008, 10:09   #3
little_angel
little_angel
 
little_angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2007
Berichten: 135
Standaard

da probeer ik soms ook te doen bij hem, ma onlangs zei hij tegen een vriendin vn mij dat het hem eigenlijk niet kon schelen
en nu praat hij gewoon niet tegen mij als ik tegen em praat
little_angel is offline  
Oud 17 February 2008, 11:42   #4
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door little_angel Bekijk Bericht
da probeer ik soms ook te doen bij hem, ma onlangs zei hij tegen een vriendin vn mij dat het hem eigenlijk niet kon schelen
en nu praat hij gewoon niet tegen mij als ik tegen em praat
Pure Machteloosheid
Van hem dan, Hé?
Voor dat je het verkeerd begrijpt
Amnesia is offline  
Oud 18 February 2008, 16:47   #5
little_angel
little_angel
 
little_angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2007
Berichten: 135
Standaard

Heeft iemand een idee, hoe ik em nog meer voor mij kan winnen?Dat hij me meer aandacht op school geeft,en ook erbuiten hoor?Altijd wat meer aandacht van hem kan nooit kwaad vind ikIn de paasvakantie ga ik mee em paar dagen weg, misschien is dit wel het juiste moment! Maar hoe??neen?
little_angel is offline  
Oud 18 February 2008, 17:34   #6
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Sex.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline  
Oud 18 February 2008, 18:19   #7
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door little_angel Bekijk Bericht
hallo,
ja ik ben dus verliefd op mijn beste vriend die ik al jaren ken.
De laatste weken probeerde ik zo tekens uit te zenden, en ik dacht dat ze echt gingen werken!Hij reageerde er ook goed op en hij begon ook meer en meer tegen mij te praten,
tot gisteren,dan zegt hij dat hij weer verliefd is op een andere meisje uit mijn klas. Nu voel ik me zo zielig, ma zij wil hem niet, ik heb dat al eens gepolst, maar toch...eerst was zijn chrush voor haar over, en nu opnieuw.Als hij verliefd is ziet ij me niet meer staan. Soms zend hij tekens uit da het iets kan worden, en dan spreekt hij opeens voortdurend over andere meisjes.

het feit alleen al dat ik meer probeer te hebben mee em vind ik opzich al zieligVroeger waren we 2handen op 1buik en nu...groeien we steeds uit elkaar, alsof er een muur tussen ons komt te staan.Ik probeer hem te slopen, maar telkens wordt hij hoger, en kom ik ipv dichter bij hem te staan, juist verder

iemand tips voor mij, of voor mijn jaloezie die ik steeds moet verbergen?alvast bedankt

little_angel
ga is iets leuks met hem doen... met zn 2-en en maak er een leuke avond van. Probeer hem dan ook te zoenen ofzo en zie dan maar wat er van komt...

vraag je trouwens wel af of hij wel bij je past... en of hij wel daadwerkelijk zo leuk is als het hem allemaal niks kan schelen.
Denathy is offline  
Oud 18 February 2008, 20:05   #8
little_angel
little_angel
 
little_angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2007
Berichten: 135
Standaard

maar ik ken hem zo lang, en als ik hem opeens ga beginnen zoenen als hij dat eigenlijk niet bedoeld dan...schaamte,ik wil hem best bevriend houden,Soms probeer ik zo iets lief te zeggen tegen hem, maar als ik dan de moed bij elkaar heb, dan lukt het me niet omdat hij opeens zo afstandelijk doet. Hij heeft iemand anders in zijn hoofd, dat gaat er bij hem niet zo makkelijk uit. En iedereen vind dat we bij elkaar passen, als sinds we elkaar kenden koppelen ze ons
little_angel is offline  
Oud 18 February 2008, 20:10   #9
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

wat is dan het probleem?
Go get 'em, Tiger
Amnesia is offline  
Oud 18 February 2008, 20:45   #10
little_angel
little_angel
 
little_angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2007
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Amnesia Bekijk Bericht
wat is dan het probleem?
Go get 'em, Tiger
dat hij zich dan ongelooflijk grof gedraagd tegen mensen die op hem zijn,waarbij het niet wederzijds is, dat maakt me onzekerhem kennende is niet de persoon die de eerste stap zet,dus is het eerder wat zoeken voor wanneer ik alles voor alles inzet
little_angel is offline  
Oud 19 February 2008, 08:29   #11
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Tja..
Misschien vind ie jou ook leuk,
en kampt hij met hetzelfde probleem.

Misschien word ie nerveus in jouw gezelschap, en word ie grof om "Grappig" te lijken. Of als uhm.. Verdediging.
misschien is hijzelf ook wel Onzeker.

ik zeg gewoon.
Go get 'em, Tiger
Amnesia is offline  
Oud 15 March 2008, 20:58   #12
little_angel
little_angel
 
little_angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2007
Berichten: 135
Standaard

Great, we worden jaloers van elkaar. Hij vind dat ik teveel aandacht schenk aan een andere jongen uit mijn klas. En ik word jaloers wanneer er een meisje van mijn klas hem probeert in te palmen(het is altijd dezelfde geweest, omdat die er gewoon ook op is, maar hij niet op haar).

dit is best bizar. Ik wil zijn aandacht en hij de mijne, maar toch lukt het ons niet, om dichter bij elkaar te komen.
Telkens begin hij weer opnieuw over die jongen, terwijl ik hem alle aandacht schenk. Hem kennende wil er onze vriendschap op zetten. Hoe kan hij gewoon eens niet begrijpen dat hij de enige voor mij is?? Hij weet dat hij mijn beste vriend is, maar waarom trekt hij dat altijd in twijfel.
little_angel is offline  
Oud 15 March 2008, 21:06   #13
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Zonder vertrouwen, is er geen liefde.

Als hij je niet kan vertrouwen, dan zou ik verder zoeken als ik jou was.
Want zoals hij nu denkt, dat is niet echt rationeel.
Amnesia is offline  
Oud 15 March 2008, 21:10   #14
little_angel
little_angel
 
little_angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2007
Berichten: 135
Standaard

kan ik zijn vertrouwen niet terugwinnen?Hij betekend zoveel voor mij
little_angel is offline  
Oud 15 March 2008, 21:12   #15
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Je moet duidelijk maken dat je écht alleen van hem houd.
Ik zou niet weten hoe, maar dat is wel dé manier.
Amnesia is offline  
Oud 15 March 2008, 21:17   #16
little_angel
little_angel
 
little_angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2007
Berichten: 135
Standaard

ik heb hem al 100 keer gezegt dat hij veel meer voor mij betekend dan die andere jongen, dat wij gewoon iets hebben uniek is enz. en desnoods zeg ik het nog eens 100 keer meer Hij is wel iemand die ik makkelijk emotioneel krijg als ik over het verleden praat.
little_angel is offline  
Oud 16 March 2008, 12:03   #17
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Dan wil hij het gewoon niet geloven.
En met zulke types valt niet echt te praten.
Die denken dat hun antwoord, hét antwoord is.

Hij klinkt érg kleingeestig.
Maar ik als je écht van hem houd (Uhm.. dat wisten we al)
Dan zou je d'r voor gaan
Amnesia is offline  
Oud 16 March 2008, 20:56   #18
Danielle13
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk jou vind ik nou sympathiek
 
Oud 17 March 2008, 15:18   #19
sandraatje
Girlpower!!
 
sandraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door little_angel Bekijk Bericht
ik heb hem al 100 keer gezegt dat hij veel meer voor mij betekend dan die andere jongen, dat wij gewoon iets hebben uniek is enz. en desnoods zeg ik het nog eens 100 keer meer Hij is wel iemand die ik makkelijk emotioneel krijg als ik over het verleden praat.
Je kan zijn vertrouwen wel terug winnen. Ga gewoon minder met andere jongens om en dan komt het denk ik vanzelf wel goed.
__________________
Tot over een poosje :).
sandraatje is offline  
Oud 17 March 2008, 16:23   #20
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Ik vind die jongen dan wel hebberig.
Als hij vind dat je alleen van HEM bent, en niet wilt dat je met andere jongens omgaat.

Ik vind dat je daar vrij flexibel in moet zijn.
Maar goed, dat ben ik
Amnesia is offline  
Oud 22 March 2008, 14:31   #21
little_angel
little_angel
 
little_angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2007
Berichten: 135
Standaard

een paar keer wou ik er mee hem over spreken. over ons, en die andere jongen maar hij had nooit zin in zulke conversaties dus negeerde hij me soms liever en zond liever vieze blikken.(het is maar 1 jongen hoor, dus dat moet wel gaan om flexibel te zijn)
MAAR, vanavond wil hij het eens en voor altijd grondig uitpraten. ik hoop dat hij niet te emotioneel begint te worden, dan zegt hij dat het weer allemaal mijn fout is, en dat hij ondertussen alleen maar aandacht zocht enal.
ik vind het zo zielig als een jongen dat tegen mij zo zegt

khoop dat het vanavond goed gaat,dat hij mijn andere vriend niet weer begint uit te schelden,(want als ik die jongen dan verdedig wordt hij nog meer vies,
"waarom verdedig je hem nu weer"
"waarom mag k je inbox niet lezen? is het zo geheim?"
"vind je hem dan toch leuker dan mij?"
"waarom ga je niet bij je beste vriend gaan staan, hij staat toch alleen"
"waarom zit je voortdurend met hem te lachen"
"ik zie wel dat je aan het roddelen bent over mij"
"ik moet het niet meer weten, je kiest toch altijd partij voor hem")
en me niet te veel schuldgevoelens geeft zoals hier, krijg zo snel meedelijden met hem,...
little_angel is offline  
Oud 22 March 2008, 18:51   #22
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door little_angel Bekijk Bericht
een paar keer wou ik er mee hem over spreken. over ons, en die andere jongen maar hij had nooit zin in zulke conversaties dus negeerde hij me soms liever en zond liever vieze blikken.(het is maar 1 jongen hoor, dus dat moet wel gaan om flexibel te zijn)
MAAR, vanavond wil hij het eens en voor altijd grondig uitpraten. ik hoop dat hij niet te emotioneel begint te worden, dan zegt hij dat het weer allemaal mijn fout is, en dat hij ondertussen alleen maar aandacht zocht enal.
ik vind het zo zielig als een jongen dat tegen mij zo zegt

khoop dat het vanavond goed gaat,dat hij mijn andere vriend niet weer begint uit te schelden,(want als ik die jongen dan verdedig wordt hij nog meer vies,
"waarom verdedig je hem nu weer"
"waarom mag k je inbox niet lezen? is het zo geheim?"
"vind je hem dan toch leuker dan mij?"
"waarom ga je niet bij je beste vriend gaan staan, hij staat toch alleen"
"waarom zit je voortdurend met hem te lachen"
"ik zie wel dat je aan het roddelen bent over mij"
"ik moet het niet meer weten, je kiest toch altijd partij voor hem")
en me niet te veel schuldgevoelens geeft zoals hier, krijg zo snel meedelijden met hem,...

Ik vind hem écht als een sneu, egoïstisch type klinken.
Aangezien hij je bijna aan het stalken is.
En als hij d'r zoveel problemen mee heeft, dat is volgens mij niet jouw probleem, dat is het zijne.
En als hij d'r niet mee om kan gaan, dan is het dumpen die hap.
Want aan hebberige, hevig jaloerse types hebben we niks.
Daar zijn d'r al genoeg van in deze wereld.

En als hij gaat zeggen dat hij jouw fout is,
Dan is hij écht fout bezig.
Aangezien hij het op jou probeert af te schuiven, en dat is écht laag.
En het ís zielig als een jongen zoiets tegen je zegt.
Dat moet je écht NIET tolereren.

Ik dacht dat die vent van je nog zou bij draaien, maar het klinkt alleen alsof hij niet meer voor rede vatbaar is.

Ik zeg, als hij nu niet bij draait.
Is het einde verhaal.

Laatst aangepast door Amnesia : 22 March 2008 om 18:54
Amnesia is offline  
Oud 22 March 2008, 20:10   #23
little_angel
little_angel
 
little_angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2007
Berichten: 135
Standaard

ok dan, ik zal zien wat ik ermee kan doen
toch bedankt voor je raad
little_angel is offline  
Oud 12 April 2008, 18:07   #24
flippyxflippyna
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2008
Locatie: borne
Berichten: 7
Standaard

volgens mij vertelt hij jou alles he?mischien ziet hij jou gewoon als een goede vriend en onthoud vriendschap is altijd sterker dan liefde de liefde raak je kwijt en vriendschap kan wel eeuwig duuren
flippyxflippyna is offline  
Oud 13 April 2008, 14:06   #25
little_angel
little_angel
 
little_angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2007
Berichten: 135
Standaard

Gisteren heb ik vernomen dat hij wel degelijk een vriendin heeft en nu breek ik ff.
Telkens wanneer hij erover begint of iets van verneem dan is het net of ik hem ga verliezen, ik wil hem niet verliezen.!! Ik wil dat hij wat closer wordt met mij, en gewoon een vriendschappelijke knuffel kan geven, daar verlang ik ook eens naar, het moet niet meer zijn. Hij is mijn beste vriend en soms is het net of hij me wilt knuffelen maar dat hij niet durft, en ik wil hem dan ook zo knuffelen maar we doen beiden niets...
Hij betekend zoveel voor mij, en ik wil niet te jaloers reageren, want dan gaat hij me raar vinden en misschien wel niets meer tegen mij zeggen.
Hij zegt da hij zijn donkerste geheim kan vertellen als ik em een gesprek met een jongen doorstuur, daar staan geheimen iin die hij niet eens wist dat ik ze had enal. Maar ik ben gewoon nog niet klaar da hij weet op wie ik nog allemaal ik een oogje op had in het verleden en op wie nu, (hij!) en ik denkt dat hij me daardoor ook nie meer als een beste vriendin zal zien...
Het maakt mij zo zwak é, soms denk ik dat ik het niet meer aankan, het is de 2e keer dat zo'n gevoel me raakt, gebroken, alleen, nutteloos,....
kvoel dan gewoon geen liefde meer....
little_angel is offline  
Oud 13 April 2008, 15:39   #26
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Begrijpelijk typen, jij kan niet.
blabla1993 is offline  
Oud 25 April 2008, 17:06   #27
little_angel
little_angel
 
little_angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2007
Berichten: 135
Standaard

ik heb het verpest denk ik....
Gisteren stelde hij me de vraag wie ik koos, hij of die andere jongen, ik zei dat ik nie wou kiezen, omdat ik met beide vriendin wil blijven.En toen ik hem een gedicht voorleesde in de klas, toen zei hij da als hij die jongen is, dat de keuze dan makkelijk gemaakt is. Vandaag zei hij dat hij kon zien wie ik koos, dat ik niet voor hem heb gekozen, en dat hij nu ook een keuze heeft gemaakt. Ik vroeg wat hij daarbij bedoelde en dan zei hij dat er tussen ons dan geen vrienschap meer bestaat. Dat hij mensen haat die met die andere overeen komen. dit is de eerste keer dat hij zo een woord tegen mij zegt. haten. Het is nog altijd mijn beste vriend maar nu zit hij tegen iedereen bezig dat hij me niet geloofd dat gedicht... ik wil niet dat hij een andere beste vriendin gaat kiezen... Ja, hij is veeleisend en ik vind dat hij overdrijft maar, ik ken diene gast al 8jaar, en opeens zegt hij dat hij een keuze heeft gemaakt om geen vriend meer te zijn.

Zou ik het ooit nog kunnen goedmaken, zonder te kiezen?hij overdrijft toch, vind je niet?hij betekend meer voor mij dan een gewone vriend. Ik ben hem kwijt denk ik bij mezelf
X.
little_angel
little_angel is offline  
Oud 7 May 2008, 13:41   #28
misterestar
Lid
 
Geregistreerd op: 7 May 2008
Berichten: 46
Standaard

probeer weer goed de maken。
misshen zijn jullie gewoon vrienden of
stel。
ga gewoon uitleggen wat je voelt voor hem。
misterestar is offline  
Oud 7 May 2008, 18:44   #29
Fiekje
Lid
 
Geregistreerd op: 1 May 2008
Berichten: 60
Standaard

doe niet moeilijk, leg gewoon uit wat je voor hem voelt.. en als die nog een keer gaat zeiken over die andere vriend terwijl hij hele tijd over andere meisjes praat, moet je ook gewoon zeggen dat het nergens op slaat dat hij zo praat..
Fiekje is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:30.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.