![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Punt blijft staan. Ahja, aangezien TD z'n bek ook niet open gaat trekken. Pamela is verre van dood. Ze heeft ongeveer, van wat wij moeten geloven en da's niet veel, 3 weken in 't ziekenhuis gelegen om dat ze een moordpoging heeft gedaan. Vervolgens zegt ze tegen mij, via SMSjes waar ik he-le-maal niet op stond te wachten, dat ze toch niet is gesprongen en gewoon is terug gelopen en bij iemand is gaan logeren, dus gaat het ziekenhuisverhaal niet op. Ik vraag je: wat kunnen wij nog geloven van die hoer? (Fock jou, erwin.) Conclusie: Geen flikker. Dat ze snel toch wel van een gebouw af mag springen en mag branden in de Hel. :yes: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik wist dat je et ging vertellen.:d Oke lekker origineel ook, van een gebouw af springen, had ze niet iets beters kunnen verzinnen ofzo... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was vergeten tegen wie ik aan het praten was. |
Citaat:
|
Wat een kutthread.
|
Citaat:
|
4 jaar en een dag na dato van oprichten zal ik deze eens uppen (y)
roze g-star shirtje beetje baggy jeans zwarte bjorn borg boxer zwart hemdje & bh witte havaianas |
ach ja, wat moet dat moet.
bemodderde spijkerbroek zwart hemd&shirt&sokken. |
donkergroene string
groene bh lichte afgeknipte spijkershort nl voetbalshirt |
Marine blauw nike voetbal broekje
bijpassende Nike Fit shirt Witte Nike schoennen en sokken En nee das geen reclame, we hadden tournooi en moesten dus in vol ornaat verscheinen. |
Roze string
Roze bh Zwarte hotpants Wit haltertopje |
zwarte bh van de h&m
bjorn borg boxer zwarte pumps g-star spykerbroek zwart hempje van de h&m roze met zwart g-star shirtje & dat was et ;p |
zwarte sokken,boxer,broek,hemd,shirt,metalen kettingen.
|
compleet sport uniform. net NL kampioenschap straatvoetbal gehad (Sandra gezien bdw) en 8e geworden.
|
oooeeeh, netjes schatje.
eeehm, ik heb een hemdje aan en een boxer. Bedtijdd! :z |
Aderlass broek.
Vaag zwart shirt. Paisley vest met dobbelstenen d'r op. :rolleyes: Zwarte boxert. |
zwarte sokken.
spijkebroek blauwe boxer. zwart hemd licht blauw&donker blauw shirt van replay. bril. kettingen shizzle. |
Ik heb een petje van Nike op, badjas van tommy hf, ondergoed van de H&M... sorry ben ziek vandaag...dus vandaag mag ik lekker in mijn badjas zitten 8-)
|
baggy broek van tom tailor
lichtgroen shirtje van david and goliath donkergroen vestje van only witte sokken van m'n moeder zwarte bh + string |
Vaag vest.
Alchemy Shirt. Thermo Shirt. Vage riem. Baggy Jeans. Roze onderbroek. (Don't look at me like that. :+) |
wattefak, deze topic is al van 2004?!
|
kap es ff met je commentaar de hele tijd =/
OT: heelveelkleurtjes slipje witte supermooie bh grijze spijkerbroek zeegroen hempje/shirtje dingetje donkergrijs vest rode sokjes |
zwarte ballerinas
daarin donkergroene sokken. :+ kheb het koud. donkerblauwe trui daarover een rood vest grijs hemdje zwart met kanten lingerie. |
Ik heb de aller, aller nieuwste plasticzak van de liddle om mn middel!
(hé het rijmt) |
Ot:P :
Blauwe skinny jeans Roze hempje met GLITTER erop. zwart hesje. Puma's Roze string en bh |
zwart jurkje met diepe v-hals
daaronder een grijs hemdje lichte panty grijze pumps zwart colbert |
Simple zwart shirt
Spijkerbroek hello kitty hipster roze bh zwart wit gestreepte sokken zwarte laarzen & een grijs gebloemd sjaaltje =) |
Een vuilniszak
|
Dudewtf, stfu
|
zwarte sokken, rood mat zwarte schoenen, zwarte here&there broek, shirt van BFMV (zwart), met rood-zwart vest, bril, en mn kettingen om mn nek en pols :)
|
witte sokken, donkerblauwe spijkerbroek, greon hempje, met een groen coltrui erover, ondergoed, ringen, ketting armband oorbellen en.........
Lenzen!! |
Zwarte sokken, spijkerbroek, ondergoed, blauwe T-Shirt, zelfgebreiden (of hoe je dat schrijft) trui, Horloge, en geen bril want die is stuk....
|
Zwarte sokken, met een zwarte broek, gedecoreerd met een riem en een zwart band-shirt, met uiteraard ondergoed. Aan mijn riem hangt een telefoonholster. Goed genoeg?
|
Zwart met rood vest, zwart nike t-shirt, riem uit Parijs, bruine bjorn borg onderbroek, donkerblauwe spijkerbroek, zwarte sokken.
|
pantoffels en een badjas.
Ik ga zo heerlijk douchen. :9 |
Pyama, ik ga slapen
|
zwarte trainingsbroek
donkerroze/lichtblauwe string oranje voetbalshirt zwarte sokken |
badjas. :love:
|
Zwart vest
Zwart shirt Zwarte Bjorn Borg Grijze spijkerbroek Zwarte sokken. |
zwarte trainingsbroek
donkerblauwe hipster rood hempje zwarte sokken zwart met donkeroze geblokte vest |
Zwarte sokken
Zwarte skinny jeans Riem Roze Bjorn Borg Zwart t-shirt Zwart met paars doodskop mario vest. |
Chasin vest
Chasin broek G-Star shirtje Blauwe Bjorn Borg boxer Witte sokken Chasin riem |
kleren
|
Wat draag je vandaag?
Ik vind het wel leuk om te weten hoe jullie dagelijks gekleed gaan, dus drop hier de kleding die je vandaag aan hebt
een overhemd van tommy hilfiger wit met blauwe ruitjes een broek van gsus donkerblauwe spijkerbroek schoenen boticelli zwarte schoenen met lak erop extra atributen: horloge guess licht bruin haarband op me hoofd zwart Riem van Jack en Jones licht bruin |
gewoon lekkere kleren, ben niet zo into de merken, spijkerbroekje, sweatvest-ding geval. geen attributen :)
edit: hoort deze niet bij 'Gezondheid & Lifestyle' |
Trainingsbroek, + t-shirtt. Zat de hele dag thuis ;S
|
UHM........ SKISOKKEN MET SOFTBOATS EEN SNOWBOARD + HELM, BARTS HANDSCHOENEN EEN SPEX BRIL EEN VEST VAN GIOGOI EN EEN HORLOGE VAN GUESS......... OOK NOG EEN GSTAR SPIJKERBROEK EN EEN SKIBROEK VAN WED-ZE.
(IK BEN TERUG!!!!, vakantie was awesome, busrijs viel ook wel mee :P) |
zwarte legging
zwarte sokken zwart wollen jurkje hoge bruine laarzen brede bruine riem grijs hemdje met kant zwart met roze kanten ondergoed. |
Citaat:
Citaat:
|
Zwarte broek
zwarte sneakers zwart met bruine zeer wijde blouse Zwarte bh, zwart ondergoed en zwart kanten hempje? :+ |
Citaat:
Trouwens, wtf moet een man met een haarband. :? Maar omdat ik nu toch reageer: - Spijkerbroek regular jack en jones zeer donkerblauw. - Zwarte sokken. - Grijze trui H&M. (zondag hé.) - M'n ketting die nooit meer af is geweest. - Oorbellen. |
als je lang haar heb is een haarband toch normaal?
OT groene trui jack en jones horloge oozoo donkerbruin spuiker broek met gaten er in cipo & baxx grijs met groen t-shirt adidas bruine schoenen van bommel oorbellen van die diamantjes bruine haarbant zwarte riem petroll armband bruin van H&M |
ohja en natuurlijk het kruisje om mijn nek ....
|
Vandaag me pyama(achtige iets) maar aangehouden...
|
Citaat:
Trouwens, ik dacht dat die oozoo horloges alleen hier te koop waren, ik heb er ook 1. :P |
grijze chillbroek
donkergrijs shirtje met lange mouwen lichtblauw hempje konijnensloffen muts |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ja zo'n ding met van die punten zegmaar is in eerste instantie ook voor voetbal maar kan er zo ook mee door.
Kweet niet waar jij woont maar dat oozoo horloge heb ik uit Breda |
nu gewoon jongingbroek hemd en vest ben ook gewoon thuis @VAKANTIE
doei*) |
Citaat:
ot. - Checkered blouse J&J - Donkere spijkerbroek - Oorbellen, ketting en horloge + ring. - zwarte sokken. ( Zeeman Boxer.:+) |
een burka.
|
Citaat:
ot jogging broek (hoe the fack je het ook schrijft) t-shirt vest geiten wollen sokken:+ |
Blauwe adidas trui
oorbellen haarband gele boxer merkloos witten enkel sokken merkloos zwarte jogging broek merkloos slippers adidas |
Citaat:
|
Citaat:
|
badjas
pyjamabroek hemdje sokken |
Citaat:
|
Ik kom net m'n bed uitrollen samen met m'n matties. :+
|
Sokken, broek, onderbroek, t-shirt, vest.
|
londsdale heeft een burka ontworpen :P.... en ik vond 't al raar dat 't merk opgericht was door een neger.
|
horloge Zwart Armani
armband zwart H&M haarband bruin merkloos oorbellen (diamantjes) kruisje om mijn nek roze trui met papagaaien gsus donkere spijkerbroek h&m sneakers Reebok classic |
- Oorbellen, ketting, ring en horloge.
- Donkere spijkerbroek. - Zwarte sokken. - Wit Levi's t-shirt. - Daarover een blauw, wit rood met groene jack & jones trui. |
hoge bruine leren laarzen
zwarte legging zwarte sokken zwarte wollen jurk zwarte bodywarmer bruine leren riem grijs hemdje zwart/wit kanten ondergoed. |
Sportbroek, t-shirt, sokken.
|
Boxer en een zwarte korte broek van Nike.
|
roze slaapboxer met aapjes.
grijs hemdje. |
een badjas.
|
een boxer en sokken
|
Sokken, broek, onderbroek, vest, t-shirt.
|
boxer, sokken, spijkerbroek, riem, wit shirt, wit sweatshirt, zwart jasje
|
Nu nog alleen een badjas + handdoek
|
Adam
|
Kleding.
|
zojuist aangemeten omdat ik dalijk iets leuks ga doen :yes:
een net blousje blauw met wit van th een zwarte riem zwarte lak schoenen boticelli een donkere spijkerbroek th een zwart horloge armani een ketinkje met een kruisje zwarte oorbellen |
Vertel dan ook meteen wat je gaat doen:+
|
Citaat:
|
mijn voetbal fleecejack
donkerblauw gstar broek donkerpaars pieces shirt grijs hemdje grijze sokken zwart ondergoed |
ja ik vind het best wel leuk om er goed bij te lopen.En ik vind het ook best leuk om merken te dragen.Daarbij heb ik ook kleding die merkloos is als je dit topic wel eens bekijkt.
Maar ok laat ik eerlijk zijn ik ben redelijk merk geil ja :$. En ohja ezel ik ga met een meisje filmpje drankje hapje je kent het wel ik ben ongeveer nu weg wish me luck! |
Citaat:
|
neuk ze!
|
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht dat jij lief, braaf en onschuldig was? ik ga het voortaan bol noemen (B.raaf, L.ief, O.nschuldig), anders blijfk typen:P |
Citaat:
|
Het was een leuke geslaagde avond.Ik heb me als een heer gedragen en haar netjes thuis gebracht...ik vind haar stiekem best wel leuk dus seks gelijk is er niet bij.
|
^netjes gedaan :d
|
- jogginbroek
- voetbalfleecejack - sokken |
Badjas
|
niks
|
:+
|
paars met blauw adidas jackie
zwarte spijkerbroek merkloos zwarte riem petrol oorbellen zwarte muts h&m reebok classics |
Citaat:
|
^ ik ook!
- m'n nieuwe lichtblauwe spijkberbroek - gebroken wit hemdje - bruin hemdje - zwart vestje - blauwe sjaal - grijze sokken - beige laarsjes met touwtjes |
gaat ook maar quasi merkgeil doen:P
- gstar spijkerbroek - wit sweatshirt - tom tailor shirt - tom tailor jasje sokken+ondergoed..blabla |
Citaat:
|
oh, ik heb ook nog wit kanten ondergoed aan.
|
Citaat:
En 't is ook eigenlijk een mannenmuts, maar die zijn nu eenmaal wel fijn. :+ |
die van je CKV-uitje? :love:
|
Citaat:
|
Een badjas.
|
Held!
|
Citaat:
Citaat:
|
die heeft die niet aan joh. :9
|
Hoe weet jij dat?! :o
|
Anders stond dat er wel bij toch? :+
|
Citaat:
|
Verwarmde vloer? :+
|
wortel is het zo'n soort sok muts die je hebt zegmaar die los zit aan de achterkant anders kan het best zijn dat we dezelfde muts hebben.
|
Citaat:
|
[QUOTE=Wortelbrood;1449465]Laat ik jullie mannen deze geweldig mislukte aap-foto niet ontnemen, en hem dus ook hier te posten. :+ Tijdens een leuk uitje met CKV, jeeuj.
*pic* ^zoals ik al zei. |
Citaat:
Maar geen koude voetjes dan?:o |
Citaat:
|
Citaat:
En de badkamer! :d Ik ga daar altijd met mn ipod tegen de badkuip aanzitten, is een gewoonte geworden. xD |
Ik zit liever in de badkuip. :+
|
Nee want zonder water is die koud!
|
ok wortel dan hebben wij dezelfde muts......maar niet dezelfde muts....
|
Citaat:
|
blablabla.
- Blauw/grijs gestreepte blouse. - Pall Mall spijkerbroek. - Zwarte sokken. - Wit T-shirt. |
Citaat:
|
Gekkie!
|
- Een licht blauwe broek (aan begin van de dag tenminste).
- Zwart ondergoed. - Een grijs hempje. - Een vest ding. - Roze sokken. - En een ketting. - Zwarte schoenen. |
Want... nu draag je geen broek meer? O.o
|
Of hij is nu niet meer licht blauw.
|
Neej aangezien iemand er 'perongeluk koffie overgooide' , en toen ik het 'kunst' lokaal in kwam er toen nog een emmer water waar je kwasten in moet schoon maken overheen ging8|8|8|
|
Citaat:
|
Nou tis een half vest, hij komt maar tot onder je bh:P maar niet zo een waar alleen je armen in kunnen.
|
een groene blablabla trui
h&m spijkerbroek oorbellen ketinkje |
- Blouse
- Spijkerbroek - sokken - boxer. |
Adidas schoenen
nike sokken bjorn kut boxer weet ik veel werk merk spijkerbroek xxxs t-shirt cc vest citizen horloge JJ riem ben ik nu kewl genoeg voor jullie:') |
nee.
|
een badjas en een boxer en sokken
|
korte lage beige laarzen
lichte spijkerbroek van gstar paars/grijs hemdje grijs langs vest zwart hemdje zwart ondergoed beige sokken. |
Een handdoek..
|
:9~ :+
|
wth
|
badjas.
|
Heldin!
|
pyjama:$
|
Zondagsoutfit:P
Joggingbroek en een te grote trui. |
Citaat:
|
- Blouse
- sieraden. - zwarte sokken - Boxert. - wit shirt. - Spijkerbroek. |
Hahaha zo'n traingsbroek van mn broer..wel breed,,en een daarover een spaghetti bandje,, twee verschillende sokken, mijn haar in een staart
^^ op me kamer :D |
Zwart vest, paars t-shirt, spijkerbroek, sokken, bb boxer.
|
Citaat:
|
Een badjas, zwart kanten ondergoed en sloffen. :+
|
en het ziet er mooi uit Deegbal^^:+
|
Jij zit ernaast?
|
probeer ik achmed duidelijk te maken, maar die loltrol gelooft het toch niet:+
|
Achmed?
|
deegbal
ot. broek, t-shirt vest ondergoed |
Citaat:
|
Moet niet gekker worden..
|
Mis ik iets?
|
- hoge bruine leren laarzen
- zwart strak zakelijk jurkje - grijs vestje - zwarte panty - zwarte sokken - wit ondergoed |
trui sokken shirt broek schoenen sieraden veters.
|
lichtblauw spijkerbroek
donkerblauw schooljack wit met donkerblauw gestreept shirt mijn I love Amsterdam sokken :+ |
Citaat:
|
de rest zat in de was, dus ik had geen keus :|
|
dat zou je ook niet hebben als er wel iets beschikbaar is. Want die sokken ownen gewoon:)
|
zwarte boxer, zwarte sokken, donkerblauwe broek, wit shirt, wit overhemd, zwarte riem, blauw-wit-gestreepte stropdas, donkerblauw jasje
ofwel strak in pak :) |
waarom?
|
Citaat:
|
zwarte muts
horloge zwart adidas vestje oorbellen zwarte riem zwarte broek nike airmax geel rood en zwart |
Citaat:
|
een zwartewerkbroek
een trainings jack een rubberhamer een klos een straathamer en een hoop stenen en zand |
Pyjamaa :love:
|
- een wijde ramoneshoodie
- een grijze nike joggingbroek - puma sokjes - een zwarte bh - een zwarte bjorn borg hoodie |
blauw/wit gestreepte blouse
zwarte bodywarmer donkerblauwe jeans blauw allstars grijze sokken wit hemdje wit kanten ondergoed |
- Roze onderbroek.
- Roze gestippelde bh. - Grijs hempje. |
ehm... een badjas, en zometeen een facking starbucks schort achtig ding-_-
|
Citaat:
|
wel leuk dat zij hier weer reageert, nadat ze 6 jaar geleden dit topic opende :P
maar ot; casual, shirtje, spijkerbroek, sokken, boxer.. merkloos allemaal :) |
- Paarze bh.
- Paars gestreepte onderbroek. - Hempje met een konijntje erop... - Rokje. |
rode hipster
voetbalbroekje voetbalshirt |
wat heb je nu aan?
wat heb je nu aan?
|
sokken,broek,boxer,trui,tshirt
|
Payamas!!! Lekker pyamadagje :yes:
|
pyjama
|
Baggy broek (dit gewoon normaal tot over mijn kont komt, jaja), wit gesloten tshirt met lange mouwen met daarover een gesloten bruin tshirt met korte mouwen. Lekker loooooos.
|
heb je dan ook openstaande shirts?:love:
|
openstaande blauwe trui :9
donkerblauwe broek blauw allstars grijze sokken zwart ondergoed. |
ondergoed
zwarte spijkerbroek zwart hempje grijs shirtje met lange mouwen grijs met zwarte sokken lichtgrijze gympen |
Citaat:
|
explain
|
Gesloten als in, tot je hals.
En de rest, eenn V-hals o.i.d., is dan wat ezel "openstaand" noemt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.