![]() |
kut liefdesverdriet 10% verwerkt maar het komt elke dag terug
|
Kut, klote, shit, tering, al die troep.:[:(
|
Sinds anderhalve maand zeer gelukkig met lief meisje. Kon r nog (van) alles leren, dus dat was leuk, leert goed, is lief, gezellig, mooi lichaam en gezichtje. Mag niet klagen, sex ook goed, t leven is goed, zelfs de schoonouders zijn wel relaxt.
|
Je zou het topic 'verhaal' eens goed door kunnen nemen en je voorstellen hoe ik me nu voel..
|
Citaat:
|
Wrom kan er godverdomme nooit iets fucking goed gaan!??!:(
|
oh god
voel me echt verschrikkelijk:')
|
ging ni goe...maar het leven gaat voort zeker....
|
Citaat:
|
het gaat super heb net een week :D
|
Zwaar kut, ik heb nog nooit een echte vriendin gehad:(
|
och :P ik ook niet echt, nooit iets serieus...
maja dat hoeft niet kut te zijn toch? enjoy life :d bekijk het van de positieve kant ;) beter geen vriendin dan wel een vriendin die achteraf een heel slechte vriendin blijkt te zijn geweest. |
hmm niemand op het oog ofzo...gewoon, happy :)
|
Citaat:
Ik dacht qua karakter ofzo of hoe ze zich moet gedragen:+ |
Citaat:
|
zwaar kut kloten, maar toch ook wel opgelucht eigelijk.
|
Geweldig!
|
ik voel me gelukkig.
|
op vakantie geweest met een hoop sterke openingszinnen, en toch niks klaargespeeld. Wat gebeurt er met me
|
tsja
Ik ben hopeloos hoteldebotel maar weet echt niet of hij mij ziet staan, een hele goede vriendin van mij zegt van wel... Ik zou het echt niet weten, en als iemand tips heeft of wat dan ook maar dan zijn die van harte welkom!!! :) kuss, de plaaggeest
|
Goehoeeed! Zou alleen wel een stapje verder willen in onze relatie (samenwonen), maar dat moet wel van twee kanten komen he :p
|
Triestig enzo...
Ze neemt de phone niet op. Heb 2x gebeld. Ze is wss op vakantie... |
Uh hier is het rustig.. Lekker op stap met vrienden enzo :), een leuke en lieve meid ontmoet ik nog wel :d
|
Citaat:
|
lang geleden dat het stilletjes was...maar geen zorgen.
|
ik heb altijd lol :d. Dus komt wel goed :d;)
|
Kzen supergelukkig me mijn relatie :love:
Ma da neemt ni weg dak em soms iet kan aandoen é :yes: |
kut kut kut.
|
onzeker, heel onzeker :(
|
ik doe niet meer aan liefde :)
|
Citaat:
|
dat is lust
|
we doen toch constant het zelfde
|
Single en ben gelukkig
|
pf leuk meisje ontmoet, 3 dagen opgesloten gezeten met elkaar en dan terug naar haar hometown. bah kom even terug
|
slecht slecht slecht:')
|
Citaat:
! |
gaat perfect- I'm in love
|
ik heb het druk.
|
Bijna twee jaar! En dan gaan we een verwenweekend houden in een luxe hotel:love:
|
Zwaar kut,...ben al kei lang verliefd op een meisje, en heb haar dat ook gezegt, maar zei niet op mij..
Nu voel ik me klote omdat ik haar niet uit m'n hoofd krijg, weet niet meer wat te doen... |
Citaat:
|
Gratis gebruik van de sauna en alle andere wellness dingen:love:
|
ik ben bezig, ben bezig :')
|
Ontzettend KLOTE, maar daar gaat verandering in komen, want ben ook bezig
|
Ik hou nog steeds van Wendy :love:
|
Verschrikkelijk
|
hopeloos verliefd
|
ik wordt er gek van!! verliefd zijn is leuk.. maar de verdriet er na duurt meestal langer!
|
Verliefd, vaak wel blij maar ook jaloers/soms over een paar dingen beetje onzeker/maar ik voel me wel heel goed.
Ik ben onzeker omdat ik denk dat dat meisje me niet leuk vind |
yeah, gaat helemaal los.
|
nu voel ik me blij maar ook weer niet :P.
dat meisje waar ik dus op ben kon een nummer niet vinden, dus ik heb me kapot gezocht, heb uiteindelijk het nummer gevonden. Zij is helemaal blij. Maar het kan nu zijn dat ze juist uit blijheid aan iedereen gaat vertellen dat ik zo'n uur me heb rot gezocht voor dat liedje, en dan komen ze er gewoon makkelijk achter dat ik verliefd ben :P |
Sort of goed :)
~Sndr |
Goed maar niet goed... Heb een geweldige vriend, maar hij gaat over 3 weken naar de luchtmacht.. LUCHTMACHT! kan ie niks beters verzinne? =(
|
goed wel, beetje moe.
|
noujah nu klote hea ;)
maar dat snappenjullie wel als jullie mijn topic lezen ;) |
ik voel me echt supermega gelukkig op het gebied van liefde!! ik heb sinds woensdag een heeeel lief vriendje.
hij wil de hele tijd me hand vasthouden en tegen elkaar aanliggen, zoooo lieff!! hij heeft al een paar keer gezoend, maar ik nog niet. en daar ben ik ook nog niet aan toe. maar hij wacht gewoon tot ik er wel klaar voor ben, terwijl hij heel graag met me wil zoenen. dat vind ik zoooooo sweet!!! |
geniet volop van het vrijgezelle bestaan.
|
ik voel me zwaar kloten :(ik heb niemand :(
|
aaah, kom maar.
|
ik voelde me gister nog gelukkig, maar nu begin ik aan mijn relatie met mijn vriendje te twijfelen. hij smst me heel de dag niet terug en laat gewoon niks van zich horen.
ik snap het niet... ik dacht dat hij me echt leuk vond... willen jullie reageren op me topic hierover? alvast bedankt! de link: http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=62354 |
Ik voel me prima!
|
Ik wil ik wil ik wil!
|
Ik ook.
|
Nasi eten?
|
ik heb liever bami.
|
ik wol geen chinees, ik wol patat!
|
raspatat! :love:
|
Fricandel :love:
|
fricandel met raspatat en lekker veel zelfgemaakte mayo :love:
|
geen mayo :no:
word ik dik van :$ |
mag jij wel curry
|
Geen saus! :no:
|
anders glijd het niet zo makkelijk naar binnen hoor
|
O, daar zorg ik wel voor *)
|
nee, geen saus.
|
Iets anders?
|
dat is ook saus.
|
ghehe, so what. ik zei dat IK geen saus wou *)
|
ik wil mayo :+
|
Scheelt niet veel :+
|
ik heb altijd die mayo.
|
Ik geef meestal weg
|
ik krijg het ook altijd van jou volgens mij.
hij werkt best ofnie? |
meis da wil oe nie wet`n
|
nee eigelijk niet nee.
bah. |
smeerkees
|
hihi
|
ja!
hihi maar weer! |
ik voel me nog steets zwaar kloten :(:(:(
|
moe/niet weten wat ik nu moet doen/jaloers
|
hmm tja op et moment weet ik et niet zo goed maarja zeker wel leuke meiden hier in de buurt :D... daar ligt et niet aan iig:P
|
bij mij gaat het zo tussen de 2... kben egt super verliefd op mn huidige vriend!!:love: maar gaat te veel alleen uit... weet egt nie wa te doen!!! :'(
|
confused, boos, gefrustreerd en verdrietig.
vind je eindelijk een meisje waarmee je je wel oud mee ziet worden... ./sigh oh en ik ben ongelukkig en kweet niet wat ik moet doen. pfff |
waarom moetie nou weer naar de luchtmacht gaan? T.T
|
super :)
|
Ik voel me heel stiekem op dat gebied:love:
|
Citaat:
|
hij woont zelf niet in dat kleine dorpje XD en ik ben hartstikke aardig, dus hij moet niet zeuren over de mensen hier XD
|
Zeeland is zowiezo kut
oja, ik ben vlieft... |
Pfff, 'liefde is prachtig', onzin. Voor mij tenminste, 'tis kutzooi. Altijd al geweest volgens mij.:Z
|
uhw nou ik voel my nu errg hopeloos heh, mijn grote liefde [ja ik ben helemaal onderstebovenverliefd!] woont in Turkije.. :'(
|
mwah, ik heb geen vriendin ofzo, maar ik voel me wel goed in de liefde *) er zijn namelijk wel een paar mensen waarvan ik weet dat ze verliefd op me zijn, maar met die personen wil ik niets te maken hebben..
|
oehw je hebt aanbidders!
|
zo kan je het wel noemen, in de pauzes staren ze constant naar me, maar ik probeer er gewoon niets van aan te trekken.. de een is lelijk en een beetje een hoertje, en de andere voel ik gewoon niets voor
|
3 dus! wow dan moetje wel erg knap zijn heh :)
|
mwah valt mee O-)
|
haha tuurlijk, niet zo bescheiden!
|
http://i28.photobucket.com/albums/c2...e/DSC07364.jpg
ik sta nooit mooi op foto's, altijd zo'n stomme kutsmile :( |
ik voel me kut, uitgemaakt vanwege de afstand en dat ze nog niet echt klaar is voor een relatie... ze vind me nog wel leuk alleen het word nooit wat(olgens haar) vanwege die kut afstand.|:(:[
achjah... ik weet de waarheid nu :'( |
ik ben verliefd, op eeehm, hoe heettie ook alweer
|
Erwin
|
dat was het ja.
|
i know :love:
|
als ik verliefd ben voel ik me de hele dag blij en zit ik heel de dag te wachten tot je die persoon ziet en dan ben je zo doodgelukkig (ik liep hier bijna te huppelen door het huis :p)
alleen jammer dat relaties meestal zo kut eindigen ben nu single ik ik voel me best eenzaam soms |
uhm, ja verliefd en twijfel achtig :P. Maare als ik maar van me leven geniet, ik moet niet zo twijvel achtig zijn :P
|
geïrriteerd nu
vind het niet zo leuk om telkens te moeten wachten ..dit is zo hopeloos XD |
draait totaal helemaal door.
|
relaxed en pijn aan me rug :9.
Lekker veel zelfgemaakte bommetjes gemaakt, enne bezig met een nieuw nummer :9. Het enige wat ik nu weer moet doen, is weer een beetje contact gaan zoeken met het meisje waar ik op val want dat is een beetje weg gevallen. Ook omdat ik er niks aan doe hoor ;), maar volgens mij wordt ik alweer minder verliefd |
onzekere situatie... Hartstikke verliefd... Hoop dat m'n situatie wat zekerder wordt en dat ie ng lang mag blijven duren, want ik vind de jongen waar ik nu mee ben hartstikke heet, lief en leuk en hij maakt mij altijd aan het lachen zelfs als ik deprie ben!
|
nutteloos?!?! ik voel me eigelijk wel kutje bef, maarja dat is niet anders
|
you don't wonna know
slecht dus......... |
omfg :D:D:D:D I am totally addicted ^_^ :love: :love:
|
pfff, ik ben verliefd maar ik wil niet.
zwaar kloten als je hart iets anders zegt dan je verstand. |
Citaat:
|
hoezo wil je het dan niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
de eerste is dat hij getrouwd is. |
o.. dan snap ik het.. dan moet je je er gewoon van afzetten, hoe moeilijk het ook is
|
Citaat:
Die vent is 5 jaar ouder dan je, gescheiden, is je baas en heeft een kind... redenen genoeg denk ik? |
jij bent toch ook getrouwd? :+
|
Ja met jou
|
ja, maar wat doe je nu?
ze is verliefd op een ander! |
Dat denkt ze maar.
Na een avond zal ze merken dat niemand aan mij kan tipen. |
Dat word een middagje schat, 's avonds mag ik weer sterke drank schenken aan minderjarige kindertjes :)
|
Op het moment ben ik erg in de war en heb ik advies nodig van iemand
|
aha, voor advies ben ik wss niet de juiste persoon, maar vertel toch maar :P
|
|
Geen idee, het is net uit. Maar mijn instinct zegt dat het wel weer goed komt tussen ons
|
op dit moment 1e vriendje, iets meer dan 2maanden.
t gaat super (L) soms iets leuks doen, verder zien we elkaar gewoon op school msn'en/sms'en veel, maar kunnen ons beiden nog steeds op school concentreren. t gaat dus super en wil em nooit meer kwijt (L)(L)(L) xxxx |
Oh, ik geef het goede voorbeeld dan wel:
Ik heb al 6 jaar een relatie en ik ben heel tevreden. #istochgoed |
hoe ik me voel?
meh. geen idee eig'k |
Ik heb verliefd en heb verkering :love: Poging #878.937.987
|
ben
|
Dat is zelfs één en dezelfde persoon, misschien dat het daarom deze keer wel gaat werken :+
|
Ik krijg zowaar vertrouwen in je relatie. :d
|
:d
|
het gaat de goede kant op Wanniej :*
|
Het gaat 'r toch niet lukken. :')
|
noh :+
|
maar wel credit voor de poging :d
|
haha liefde
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.