![]() |
een film over een bosjesman "Xi" in de Kalehari woestijn die een lege cocacola fles over de rand van de aarde wil gooien omdat het onding alleen maar ellende over zijn volkje zaait.
best komisch :+ |
Ik hoorde dat The Village een onmundige slechte film was, iemand al gezien?
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb als laatste Billy Elliot (leuk!) gezien. |
The Village
het is een andere film dan ik had verwacht, veel meer een drama met hier en daar wat thriller aspecten. desalnietemin vond ik het wel een goede film. het verhaal en de manier waarop het in elkaar stak sprak me wel aan:) |
Eternal sunshine of the spotless mind..
Absolute 100%-aanrader voor iedereen die van goede films houdt... Damn, dit wordt een klassieker! Niet echt een bios-film, meer een dvd-film denk ik.. |
Citaat:
Turbulance, was gisteren op BNN. Er bleekt de pleuris uit op een vliegtuig met criminelen aan boord, een stewardess overleeft, landt het vliegtuig ondanks een storm van categorie 6 (op schaal van 1 t/m 6 :p) en wordt de held. De film was zo matig als het klinkt :+ |
Citaat:
|
Misschien waarderen de mensen de stijl van Shyamalan dan niet :o De vorige films (Sixth Sense, Ubreakable, Signs) vond ik in ieder geval wel gaaf. Die man heeft een eigen stijl, maakt met weinig middelen en spektakel goede films waarin de personages en het plot voorop staan. De man is een genie in het opbouwen van spanning, het gebruiken van de camera als middel en het gebruik verrassende wendingen in het verhaal. Maar goed, The Village moet ik nog zien, dus wie weet valt die film inderdaad tegen..
|
Signs. Aaaaaaahhh...die prachtige sfeer, die muziek, die humor, het acteerwerk, het verhaal...in mijn ogen een meesterwerkje. _0_
|
Too Fast Too Furious op dvd
|
Boondock Saints
Zeer gave film 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
alien vs predator,
leuke film gewoon om te zien :)
|
Citaat:
groundhog day..voor de 1000000ste keer :p |
garfield
was wel grappig final destination 2 kut film slecht geacteerd het slaat nergens op en is ook veels te overdreven|:( |
gothika - wat een butfilm, te saai, te voorspelbaar, 1 eng stukje voor de rest een rustig voorkabbelend beekje in de franse alpen, mwah mwah acteerwerk, irritatie bij het accent van penelope cruz en ik zie telkens fred durst voor me elke keer wanneer die glazen cel in beeld komt :{
van wilder - :d onderbroekenlol ten top :D en net legally blond nog gekeken.. en het was best weer grappig voor de tweede keer :+ |
Citaat:
|
swordfish zeer ok film
underworld leuker als ik dacht |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
8-) |
De afgelopen week:
Driven Bowfinger ofzo, iniedergeval een film met Eddy Murphy die dinsdag op tv was Scary Movie stukje van Legaly Blond en vanochtend een stukje van Man of Fire.. goede film :) |
In America.
Aardige film, maar not my kind of movie. |
Gangs of New York
Vond het best een tegenvaller, lichtelijk clichématig en niet echt interessant :no: |
Citaat:
On-topic: ben nu Natural born killers aan het kijken |
GONY viel mij ook wat tegen..
|
mona lisa smile
wel ok, beetje voorspelbaar, makkelijk vermaak |
alien vs predator
ontieglijk slechte film:notgood:
|
Paycheck
|
Vanavond weer met wat vrienden Boondock Saints gezien, geweldige film
Willem Dafoe _0_ David della Rocco _0_ En een enorme hoeveelheid enorm vette quotes in die film 8{ |
Harold and kumar go to white castle
OMFG:D:D:D:D |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alien, de sf-klassieker! _0_
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
alien is trouwens sf-thriller
|
Wat het ook is, het is wel een klassieker.
|
Heb vanavond in het filmhuisThe girl with the pearl Earring gezien.
Erg mooie, sfeervolle film, die speelt in Delft tijdens de Gouden 17e eeuw. Het gaat over schilder Vermeer (Colin Firth) en een dienstmeisje (Scarlett Johansson) bij het maken van een meesterwerk. |
Valentin
|
Meet the parents
Tja, op momenten wel een vermakelijke en lollige film. Het niveau wordt vooral door de geniale Robert de Niro hoog gehouden. :) Ik las trouwens dat er een sequel komt dit jaar: Meet the parents 2: Meet the Fockers. Het gevaar van een verneukte sequel ligt op de loer :{ |
Citaat:
maar kheb der wel spijt van :+ hoewel david boreanaz wel sexy is mja voor de rest.. |
Citaat:
|
the village..
viel me toch wel mee. |
meet the parents
|
Ik heb net Aliens gekeken, en vanavond ga ik (eindelijk eindelijk eindelijk) naar The Village. Ik ben zeer nieuwsgierig naar die film. Enerzijds vind ik M. Night Shyamalan-films helemaal te gek, anderzijds lees ik overal negatieve reviews. Anyway, ik zie het vanavond wel. *)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.