![]() |
zwarte emerica broek
zwart Dillinger Escape Plan vest zwart Obey shirt rode onderbroek met sterretjes moooi |
Citaat:
|
....
*roze BH + String
*Sokjes *Indian rose spijkerbroek *gestreepte trui van O.N.L.Y *Zwarte pumps |
Citaat:
|
- adidas vestje met buttons
- zwarte ribbroek - roze longsleeve van only - blauwe sokken - zwarte undies - adidas shoes |
bh+string
spijkerbroek rood boothalstruitje zwarte sokken |
cars spijkerbroek
we tshirt mexx longsleeve grijze boxer zwarte sokken |
zwarte sokjes
special edition all stars zwart polotje roze met zwart fred perry vest only spijkerbroek paars met roze ondergoed horloge ringen cf bandje mp3 speler om mijn nek |
zwarte boxer
witte sokken donkerblauwe jeans witte longsleeve rode polo horloge CF bandje |
- string bh
- zwarte broek met rode strepen - rood truitje |
rode kanten boxer :love:
zwarte bh (hoort er niet echt bij :$ ) hempje diselbroek blauwe wollen trui van only laaaarzen editje; sokken |
roze/rode/witte ruitjespyjama van esprit
sloffen wit slipje |
- zwarte ribbroek
- roze shirtje - marky ramone shirtje - zwarte boxer & bh - roze sokken - roze met rode hoge allstars |
gestreepte sokjes
blauw boxershortie lichte jeans zwart coltruitje bordeuax truitje erboven dikke zarte wollen trui erboven zwart topje (dient als bh) bowlingschoentjes |
- string bh
- zwarte rok - roze truitje - majo - laarsjes - sjaal met meerdere roze kleuren En oorbelletjes en een ketting |
zwarte Gino Santi boxer
zwarte sokken Armani Jean witte longsleeve rode polo horloge CF bandje |
zwarte sokken
Gino Santi boxer Levi's Jean witte coltrui rode polo horloge CF bandje lage blauwe puma's |
spijkerbroek
shirtje vest bh boxer sokken schoenen 8) |
- een paars shirtje
- een groene broek - hippe hemastring met oranje, groen en lichtblauw - bh met bloemetjes - streepjes regenboogsokken - roze hemdje kleurig :z |
laarzen
spijkerbroek shirtje vest sokken ondergoed schoenen sieraden cf bandje |
boxer
sokken Levi's Jean witte coltrui lichtblauwe Tommy-polo lage blauwe puma's |
pyjama broek van popeye 8-)
wit postcodeloterij shirt ondergoed zwarte lekkere warme sokken te grote trui pantoffels ja ik moet nog douchen |
cars broek
we tshirt no excess vest boxer sokken |
gele met zwarte asic sneakers
zwarte dikke sokken only spijkerbroek witte longsleve zwarte tommy polo zwart ondergoed horloge ringen mp3 speler om mijn nek cf bandje |
hemdje
oude joggingbroek warm vest boxer tis nog vroeg |
shirtje
warme te grote trui dikke zwarte sokken popeye broek ondergoed het is hier ook nog vroeg :+ |
eblokt Fred perry blouse
geruite HenM trui zwarte emerica broekk mooie sloffen brr veel te netjes |
Geel shirt met lange mouwen opdruk waar "Urban" op staat (van CC)
Lichtblauwe broek (Cars) Zwarte sokken Grijze boxer Lichtblauwe schoenen (Converse):thumbsup: |
- von dutch longsleeve
- zwarte ribbroek - sokken - zwart hemdje - zwarte bh & boxer |
- Grijze broek van Only, aan de voorkant geruit en aan de achterkant gestreept.... (zwart geel rood... hele dunne streepjes)
- zwarte laarzen - zwart truitje met zilveren steentjes op de mouwen - zwarte riem met zilverkleurige rondjes erop - zilveren kettinkje, armbanden en oorbellen en nu ff een rode sjaal want ik heb het koud 8) |
-witte sokken
-donker blauwe spijkerbroek -zwarte lonsdale string -zwarte riem -zwart spagettibandtopje van lonsdale -witte bh -vest dat zwart is met witte mouwen -9 ringen -horloge -dogtag -8 oorbellen -haarelastiek :d |
Londsdale strings bestaan die ook al :o :D
|
zwarte boxer
witte coltrui witte trui Levi's Jean zwarte sokken |
grijze broek
groene polo zwarte pull paars ondergoed zwarte sokken zwarte laarzen sieraden cf bandje |
Citaat:
|
spijkerbroek
1 groene+ 1 zwarte all star wit met rood gestreept polotje zwart ondergoed sieraden roze sokjes haren recht omhoog skibril naja die laatste 2 dingen moeten nog gebeuren... heb straks een proud to be fouD feestje 8) |
Mn gangsterrrjoggingbroek :+ en een heel oud voetbalshirt van Michael Owen :Y) ...
okee een een string dan + sloffen Het is erg ik weet het 8), ik ga niet naar buiten vandaag. |
blauw ondergoed
blauwe sokjes spijkerbroek witte longsleve witte tommy polo sieraden le coq sportif sneakers en een verrote stempel op mijn hand van gistere avond die niet weg wil |
lichtgrijze boxer
zwarte sokken Armani Jeans witte coltrui rode polo horloge CF bandje |
Ikke zwarte schoenen, zwarte sokken, zwarte boxer, blauwe spijkerbroek met bruine vlekken (op de pijpen wel te verstaan :+), zwart shirt en zwart shirt met lange mouwen eroverheen..
|
roze pyjama en paarse boxershort
|
roze pyjama broek
wit shirt zwart ondergoed witte lekkere warme sokken |
zwarte onderbroek
bruine ribbelbroek rode beha met beige bandje rode t-shirt gestreepte trui |
- baggy jeans
- vestje - zwart shirtje - zwart hemdje - zwarte bh - zwarte boxer - zwarte sokken - all stars |
spijkerbroek die aardig begint te slijten :p
zwart shirtje blauw fred perry vest witte wolle sjaal zwarte sokjes zwarte bh zwarte string zwarte le coq sportif schoenen horloge 2 ringen cf bandje mp3 speler om mijn nek |
zwarte sokken
zwarte boxer armani jeans lage blauwe puma;s wit tshirt geel pumashirtje cf bandje horloge |
Als verveling toeslaat...
Dan ga je op een forum melden wat je aanhebt. Kun je sneu zeggen? :loser: :loser: :loser: Okay, komt ie: ondergoed, jeans, zwart t-shirt, blauw vest, shawl, adidas-skateschoenen, sportsokken en beenwarmers. Jippie, nu ben ik ook sneu. :wave: |
Citaat:
ontopic: *spijkerbroek *zwart hemdje *zwarte blazer met krijtstreep *zwarte sokken *zwart slipje *zwarte beha met rode/roze stikseltjes *pumaatjes verder ook nog een groen haarelastiekje in m'n haar en m'n horloge (om m'n arm uiteraard) |
- witte trui met een rits aan de linkerkant van de kraag
- rode t-shirt met lange mouwen - rode beha - zwarte onderbroek - kniekousen met streepjes - lange zwarte broek met witte streepen - twee armbandjes - polshorloge - oorbellen - haarspeld |
- geel-bruine ribfluwelen broek
- zwarte onderbroek - zwarte sokken - zwarte bh - beige t-shirt met lange mouwen - 2 oorbellen - polshorloge - 2 armbandjes |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.