![]() |
't Forum is dood. :'(
Kom ik hier een paar dagen niet en zijn er nog exact dezelfde topics... SCHAAM JULLIE!!! :] |
tjo he ik heb gisteren een lach hier om eo leden topic gemaakt dus das bullshit HOAH! :rolleyes:
|
er is idd niet echt veel activiteit hier, hoe kunnen we daar verandering in brengen?:@
|
Hmm ja 't is maar stil hier.
Mja. Wat doe je eraan hé. :p *Edit* Trouwens een redelijk late reactie maar ja :+ |
nog 13 dagen8{
|
Citaat:
*Edit* Oeps zie het al, je verjaardag :+ |
Ja zeg! Dooie boel hier.. :|
Kom aan, laten we net doen of het echt gezellig is! |
Citaat:
Jah, we zetten hier een kerstboom, leggen er wat pakjes onder, hangen er wat lichtjes in 8). Mss kunnen we dit als kerstboom nemen: http://www.jackieturbo.com/album/20011217/kerstboom.jpg Nu de pakjes nog :p |
Sorry, ik ben blut... :( (gisteren gewinkeld, zo'n leuke trui gehaald en een broek, dus voorlopig weer op water en brood :'( )
Maar als iemand daartoe wel bereid is, ik wil graag handschoenen :) |
oh ja.. kerst
vanmiddag maar cadeautjes kopen voordat ik weer te laat ben:z |
:+
begin de dag met een bakkie ajax-leut |
ee lekkerding! :9
|
Het is.... koffietijd! :$ :thumbsup:
|
*Laat wekker aflopen*
http://members.lycos.nl/neutebeut/us...erp/wekker.gif Wakker worden jullie hier! Er wordt nog nauwelijks gepost. *schudt lln.com wakker* |
Citaat:
|
Citaat:
|
't Is hier wel erg dood weer...
|
Citaat:
|
Nog 2 :) !!!
|
En dan?
|
Dan heb ik vakantie :)!!!!
Nu nog eentje. Trouwens, vraagje: hoe help je een roddel de wereld uit? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[Edit]Niet klikken als je thaliaaglaja heet of onder die naam werkt!
Leuk zo`n smilie die er door heen komt :+ |
Zegt iemand tegen Flater dat ik hem negeer?
|
:*
|
Citaat:
't Is NIET waar!!! En verliefd is met een D :x |
alsof het iets is om je ervoor te schamen :{
|
*Mengt zich in het gesprek*
Hallo iedereen :p :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Goeie moguh allemaal btw... kheb op dit moment dus echt niets zinnigs te melden.. :O |
Zij ! :wave:
______________ Goeie morgen. Gym is uitgevallen, moet me nu 2uur vermaken hiero..spannend :O |
Zei :p.
|
Citaat:
Maar hoe ging je toets? :) |
Citaat:
Alle oefeningen stonden op veel oefeningen: "Duid een diepzeetrog aan (Niet benoemen!!!) . /2." Twee punten om een "ravijn" in de zee te benoemen :p. |
:Z
|
Iemand met een snellere computer dan deze hier die volgend getalletje eventjes wil ontbinden in priemfactoren O-) ?
Dit is het getal: 46034592394928136293802958574404001639455530409 Normaal zou hij deze twee getallen moeten vinden: 658974235987654865926939 en 69857954804458458542731. Bij mij is hij al een twintigtal minuten aan het zoeken... |
Citaat:
waarom wil je dit weten....:x edit: waarom zil je dit weten als je het antwoord al hebt|:( |
Citaat:
't Is trouwens nogal redelijk belangrijk. Ga het eens op deze puter proberen ook, mss gaat het hier sneller. De andere is nog steeds bezig... Snap je? |
Citaat:
ik vond t gwoon raar dat je het antwoord hebt en het antwoord nog vroeg:+ . met welk progje bereken je zoiets??? |
Citaat:
Het blijkt -gelukkig- te kloppen: Ben een uurtje weggeweest en de ene had het gevonden en de ander had 'te weinig beschikbaar geheugen'. Typisch :no: . |
Citaat:
|
'k Heb nog een vraagje: niemand die zich geroepen voelt / tijd/zin heeft om mijn wiskunde na te kijken O-).
't Is gewoon eventjes kijken of er geen fouten in mijn tekst en mijn gecodeerd bericht staan... |
Citaat:
Ik heb een saaie dag achter de rug en ga een saaie avond te gemoed, muziekavond :| , Kerst :( , Kerst liedjes :'( DE HELE AVOND LANG! Waarom ga ik er dan heen: 1) Snoep 2) Iemand gezelschaphouden O-) 3) Mede leerlingen zingen mee |
Citaat:
Amuseer je iig, ik heb lekker een (gratis) fuifje :Y). |
2uur, een zeere kont en 1rol snoep later :O jeej
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.