![]() |
Citaat:
maar ik heb ook foto's van haar gezien dus misschien hebben we ook meer dezelfde smaak en begrijpen we elkaar meer :p niet dat ik jou niet begrijp hoor!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens krien, ik zou het niet kunnen, zo netjes mikken :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
paranoize kan je niet eens proberen om niet telkens zo op je teentjes getrapt te zijn zo kwaad menen we het niet :zzz
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Now he´s getting a tattoo
He´s gettin´ ink done He asked for a ´13´, but they drew a ´31´ Friends say he´s trying too hard And he´s not quite hip But in his own mind He´s the dopest trip -The Offspring - Pretty Fly - :+ |
Citaat:
|
Citaat:
Zit je tampon scheef joh? :{ |
Nou ik zit eraan te denken om een ringetje in me oor te laten schieten, ben er nog niet helemaal zeker van maar dat komt nog wel.
Ik wil in ieder geval over 2 a 3 jaar ckers een tattoe laten zetten op mijn armen puur omdat ik dat mooi vind, maar ik w8 nog even vanwege dat ik nog steeds groei, en anders is het zo lelijk als ik ineens nog breder wordt en die tattoe dus oprekt denk ik zelf :p |
Hee paranoide, ik zou wel eens die foto's van je tats willen zien, ik geloof er namelijk geen hol van! Jij bent het type ventje dat als je dan al een tat laat zetten je m aan iedereen laat zien en ongelooflijk veel fotos er van maakt.:z
|
1 Bijlage(en)
|
1 Bijlage(en)
najah... dan ook maar me andere oor heh? veiligheidsspelden zijn cool... ben je altijd veilig weet je :p
|
geniet, maar veiligheidsspeld met mate :?
|
oja en wanneer mijn stufi+salaris weer komt ga ik eindelijk een gaatje bovenin mijn oor laten zetten potverdrie :[
|
dat rechteroor van molliej vind ik eigenlijk wel lelijk, dat zijn er echt te veel
mja, dat linkeroor vind ik er ook wel wat over |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
najah, als t er nu al teveel zijn :p was van plan om in dat oor met die veel oorbellen nog meer te doen... vooral een indus... vind ik echt super wreed... jah wtf is een indus denken jullie naah dit dus: :p
|
1 Bijlage(en)
indus staat trouwens voor industrial... ik heb trouwens n vaag plaatje waar alle namen voor oorpiercings bij staan... miss interessant ofzo :p hier:
|
had 2 oorbellen.. maar zijn gaan ontsteken.. moest ik laatst voor naar ziekenhuis om weg te latne halen.. maar ben weer weggegaan.. geen spuiten in mijn oor!:no:
|
om even voor verfrissing in dit topic te zorgen:
ik heb een piercing in mijn nek gezet (ja, zelf 8-)) :+ nu heb ik 14 piercinggaten yoy. |
Citaat:
|
|
Citaat:
waarschijnlijk ga ik mn piercinkje in engeland laten zetten, want bij het aupairbureau zeiden ze dat ik dat beter eerst even met de familie kan overleggen :) en ik zeg nu al zo'n halfjaar dat ik die piercing wil :+ |
ik heb ein-de-lijk mijn industrial-staafie! 8-)
foto volgt |
Citaat:
Wel gaaf |
enneh... deed ie geen pijn? die indus... wil m ook... maar ben bang dattie pijn doet :* ondanks dak al zoveel oorbellen heb... majah... blijft altijd spannend als je n nieuwe piercing neemt :p
|
Citaat:
zetten deed fucking veel pijn, van mijn 13 piercings ofzo deed dees het meeste pijn... en met die kutstaaf kan ik echt niet op dat oor slapen zo verrekte veel pijn doet dat. maar verder is ie chill :Y) |
1 Bijlage(en)
tada
|
gave piercing biffy!
|
1 Bijlage(en)
Ik heb een derde gaatje laten schieten :o
Weet iemand of ik zon tragus piercing zou kunnen nemen?? Omdat dat dingie bij mij niet zo groot is :P En ik heb btw de oorbel boven in me oor ook gewoon bij de juwelier laten doen :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ennuh hoe pijnlijk is et? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Oww dat valt dan wel mee... :) |
mijn smiley en tongueweb zijn eruit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
peinzend op lowlands :$
MET eindelijk mijn nieuwe oorbel bovenin mijn oor :Y) en hij dus is nog kei rood omdat ik hem net heb laten zetten op die foto :z hoewel dat niets lijkt in vergelijking met kriens oor maar toch :o :+ |
mooie foto laau
|
ik wil dus zoies op mn heup (wel wat anders maargoed :P)
http://www.desiretattoo.com/gallery/...0butterfly.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
hihi |
Citaat:
|
en dat heb ik gewoon allemaal niet gezien :d
nu, kaiser chiefs een klein stukje maar dat was dan ook alles :z |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.