![]() |
Citaat:
Gisteren Crash gezien, die ik echt vrij beroerd vond Vandaag Munich, een stuk beter |
Wat lul je nou met je heiden paupertje. Jij bent hier degene die Munich beter vindt dan Crash. :rolleyes:
|
The Jacket
|
Citaat:
ik snap dus echt niet wat iemand daar leuk aan kan vinden.. maar goed smaken verschillen (: *denkt* ik heb de oude hitchhikers en donnie darko maar weer eens gekeken |
Citaat:
|
brokeback mountain eindelijk..jankeuhhh
en gisteren breakfast on pluto..damnnn goeie film :love: echt een aanrader |
thirteen,
mwoaaah |
Corpse Bride :7
|
Citaat:
Ik vond de het acteerwerk in Crash vrij belabberd, overdramatisch, vervelende muziek, en het verhaal stelde ook niet zoveel voor. Gewoon een teleurstelling, na een oscar. Niet slecht, maar ook niet zo geweldig. Munich was ook niet fantastisch, maar wel een stuk sterker, vond ik. Zo. |
Motorcycle Diaries
Mooie film als je het mij vraagt. |
o caminho das nuvens, ja wel aardig
|
Jay and Silent Bob strike back :d
|
Date Movie ... zo slecht :+
|
mortuary, 8) matig acteerwerk. En een echte voorspelbare horrorfilm. Je schrikt dan nog meer van een licht dat kapot gaat, en ligt in een deuk als een dooie pianoleraar achter die lijkenreperatiemiep staat. :z Leuk voor tussendoor als je van horror houdt, meer ook niet.
Meer aan te raden dan een film als "the new world", die film zuigt echt te erg. En als je dat gaat zeggen op imdb. wordt je direct uitgescholden door de FB+ van dat forum daar. Wat een looooser zeg. :z |
Corpses ... verschrikkelijk gemaakt, het is een horror maar ik lag in een deuk. Als één van die kerels zijn arm kwijt raakt zie je onder zijn shirt nog gewoon zijn eigen arm zitten. Of bij een andere die zijn hoofd kwijt raakt die is plots veel langer geworden en je ziet zijn hoofd bewegen onder zijn overhemd :+
|
Aeon flux... Hij is best vet maar ikzal er niet voor naar de bios gaan eerderzoals mij gewoon ff branden:) Er gaat veel van de serie verloren vind ik, en rond hetmidden wordie een beetje eentonig.Scarlet Johanson is wel goed en t einde is ook erg mooi. Wel aan te raden voorop een vrije avond*)
|
Hostel, maar vond hem niet echt interessant ofzo..
|
Dear wendy
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Date movie.. Ik vond het een leuke film:d
|
The Italian job.
Ik had er al een keer een stuk van gezien, maar nu helemaal en ik vond m best vet. |
Citaat:
The Italian Job heb ik nog in de bioscoop gezien. Wel een vette film, maar ik vond het bioscoopeffect weinig toevoegen. Gewoon een prima huurfilm.. |
Citaat:
|:( |
panic room
|
Citaat:
|
Scarlet Johanson:
http://theseoultimes.com/ST/db2/imag...0515172430.jpg Charlize Theron: http://www.tvsquad.com/images/2005/0...-theron-22.jpg |
Linde de mol in wonderland, house on haunted hill en Snow Fever.
doorsnee films. En de echte cracks!!! gaan met mij mee verse poeder zoeken. 8{ |
Snowfever heb ik ook gezien.. Lachwekkend..
|
- Rounders
- Sophie Scholl (Geweldige film. Die Duitsers kunnen toch oorlogsfilms maken hoor. Wat een acteertalent in die rollen van Gestapo-rechercheur en nazi-rechter. Erg aangrijpend.) |
Zathura
|
The fantastic four
|
Citaat:
Ik was echt onder de indruk van deze film. De Duitsers hebben de laatste tijd meer goede oorlogsfilms gemaakt (Der Untergang, Rosenstrasse, Das Goebbelsexperiment). |
Dead End :P was wel leuk :z
|
one man and his dog ofzo..
echt zo'n hopeloze film :z staat op de achterkant dat het een kruising is tussen snatch en lock stock, dan kan je volgens mij al verwachten dat het een slap aftreksel is |
requiem for a dream
|
Rain man 8)
|
Inside man.. wel een aardige film ja :)
|
the bone collector voor de 4e keer ofzo
|
aight, phone booth was op tv, ik zat echt op het puntje van m'n stoel! vet spannende film.
|
gisteren: Walk the Line
vandaag: Ice Age |
inside man
goede film, alleen is het einde wat lauwtjes. |
Phone booth! Erreg goed!
Ice Agee... zooo schattig! 8-) |
Hostel. had er meer van verwacht, maar hij was wel freaky
|
Dukes of Hazard 2005
Jessica Simpson had wel iets meer speel minuten mogen hebben :P Bewitched Aardige film, Nicole Kidman speelt rol van heks best goed :') |
Sahara, leuk filmpje voor op de zondag middag.
|
inside man.
gewèldige film, ben sowieso inmiddels helemaal weg van clive owen. en was dat al van denzel washington |
Het einde van inside man maakt het alleen jammer genoeg geen topper.
Heb gister History of Violence gekeken. Raar begin, maar verder klasse film. Had wel langer mogen duren dan 'maar' 1,5 uur. :7 |
Monty Python - And Now For Something Completely Different
Blijft leuk. :7 |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.