![]() |
gutteguttegut.. :+
het gaat goed hier :p |
erg jammer zo :no:
|
Srry, ik heb al op stevie gestemd. :P
|
Wat een grappig spel dit, de volgende keer wil ik ook wel meedoen 8-) .
|
We moeten wel gaan beslissen op wie we gaan stemmen hé...
Aangezien mijn hoofdverdachten Sander en Dunja zijn, ga ik op Sander stemmen. |
Geeft niet Saarah.
Ik stem Stevie in ieder geval. |
Citaat:
Morgen ga ik zeker nog even inloggen om wat meer te posten. Mits ik er niet uit lig dan. |
fucking kutzooi haha. tyskie was de énige die ik ECHT vertrouwde OMG ik weet het nu niet meer.
en ik durf niet meer te stemmen :+ moet om half 8 weg dus dan beslis ik of ik sander of stevie stem. willen jullie me nog overtuigen? ga je gang dan. ik vind jullie namelijk even verdacht of juist te vertrouwen. ik doe niet aan kijken naar een gelijkspel want wolven en dorpelingen zeggen wie ze stemmen dus dat zegt niets. |
Citaat:
|
Tja, de hoofdreden is bij mij nog altijd dat Sander liet doorschijnen dat hij ziener was. Daarvoor vertrouwde ik hem namelijk wél.
En dan Dunja's post: Citaat:
En daarom ben ik er nogal zeker van dat ze allebei weerwolven zijn. |
en ipv dat de ziener nu even duidelijk is :z
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens: Dunja vond ik sowieso al verdacht, waarom weet ik eigenlijk niet meer, dan moet ik ff gaan teruglezen. Ik heb in ieder geval op Sander gestemd. |
het zou best kunnen dat babydress, dunja en sander weerwolven zijn, want het is zeker waar dat dunja een flut-argumentatie heeft, en de bovengenoemde redenen.
maar aan de andere kant......... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als hij gewoon dorpeling was, zou dat toch helemaal niet hoeven? |
Citaat:
|
klopt, daarom vind ik hem ook zeker weten verdacht.
maar goed, waarom hebben mensen op stevie gestemd? behalve om die reden van dunja dan :z die vertrouw ik ook voor geen fluit, maar goed |
Citaat:
|
en tijs laat me eens niet in de steek nu je eruit geflikkerd bent :D
|
Omg, ik zie juist dat ik een fout heb gemaakt. Niet dat die fout echt van belang is hoor maar goed :z.
Ik zie juist dat het Babydress was die suggereerde dat ook zij ziener was. Dat ze zeker wist dat Sander geen wolf was enzo. Ik dacht daarnet dat Dunja dat had gezegd :$. Dusseh, nu geloof ik wel dat Babydress ook wolf is. Dan is mijn top 3 wolfjes: Sander, Dunja, Babydress. Want eerlijk gezegd vind ik die drie een stuk verdachter dan Stevie. Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat ik juist zit, maar dat kan eigenlijk niemand, natuurlijk. |
Citaat:
en waar is amber in dit hele verhaal? 8) die houdt ook ineens wijselijk haar mondje dicht |
Citaat:
potverkaatje |
Citaat:
En Amber vertrouw ik idd ook geen 100%. Maar aangezien er geen 4 wolven kunnen zijn :P, en ik haar toch nog iets meer vertrouw dan mijn drie hoofdverdachten, blijf ik bij mijn stem op Sander. |
Citaat:
zeker als je eigenlijk moet leren |
oh trouwens ik kom vanavond pas laat met de uitslag want ik ga zo de deur uit :p
|
wat een loeder van een spelleider ben jij zeg
afzetten die hap |
ik blijf bij mijn verdachtenlijstje dunja, ambypur, sander. ik ga ook sander stemmen, als hij ook echt een weerwolf is dan is dunja er ook zeker een. die dekken elkaar gewoon.
|
en overtuig mij eens dat jij geen weerwolf bent? :)
|
Citaat:
|
haha maar ik verdenk je eigenlijk helemaal niet zo verschrikkelijk erg hoor.
ik stem sander. hoop dat we geen gelijkspel veroorzaken. |
Citaat:
|
Soory, dat zei je zelf ook al. :z
|
Citaat:
Vergissen is menselijk hé. :p |
Maar als stevie zegt dat als sander een wolf is ik ook een wolf moet zijn, klop er niks van het verhaal. :o
(Ben ik me nu vreselijk verdacht aan het maken? Ach, laat maar. Ik hoop dat we de goede keuze maken. :p) |
Citaat:
|
Ben jij verslaafd aan dit spel of verveel je je Saarah? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken het gevoel... :')
|
DIT IS ECHT ONZIN MAN
ik hoop echt feestelijk dat ik deze ronde eruit vlieg, dan zie je dat jullie zo verschrikkelijk fout zitten. |
IK wil nu VERDORIE echt weten wat er zo VERDACHT aan mij is! :[
Word gewoon chagrijnig van die valse beschuldigingen. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij hebt ook wel makkelijk praten, hêh, jij loopt ook maar gewoon met iedereen mee TERWIJL jij je vriendin die je al 8 jaar kent aan het afkraken bent!!!!!! :[ |
sorry voor het vele ge-quote.:$
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Afkraken? Nu moet je niet zo overdrijven. 'T is maar een spel. :p De volgende ga ik gewoon zorgen dat jij niet meer mee kunt doen. :[ :p |
Citaat:
Wat had je voor cijfer dan? :o Ontopic, ja: Ja ipv mij te vertrouwen geloof je die andere lui die toevallig heel dom bezig zijn :'( |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.