![]() |
Jongens wat zijn jullie toch grappig.
humor |
Ja, je mist hem als de hel.
Ik mis de hel niet echt, persoonlijk. :) OT: mensen die allemaal kutgesprekken voeren, die je op msn toevoegen en standaard 'hoe gaat het' gesprekken houden en lelijk zijn en die overal hartjes typen :/ |
Ik mis haar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het regent pijpenstelen is een spreekwoord, maar missen als de hel niet. Niet in Nederland, iig.
Punt uit. Ja, klaar. Stfu. |
Citaat:
WAS ENGELS. Dot. |
Dit forum niet.
|
sinds wanneer kan ons dat boeien?
|
Dat betekent dat Engelse spreekwoorden misschien niet bij iedereen bekend zijn.
|
Maar DEZE wel.
|
Zal ik je dan maar vertellen dat het in het Engels ook geen spreekwoord is?
|
Zal ik jou vertellen dat het me een kankerworst kan schelen EN DAT HET DAAR GODVERDOMME NIET OM GING ?!
Laat mij gewoon mijn gevoelens hebben edit; Google is je vriend, hier voor de mensen die wat minder hersens hebben; I'll miss you like hell = a lot Like hell will I miss you = not at all |
Dat het jou niks kan schelen wil niet zeggen dat ik er geen opmerking over ga maken.
En dat ik er een opmerking over maak wil niet zeggen dat ik vind dat jij geen gevoelens mag hebben. |
Ik hoop dat je mn punt van die zin dan WEL snapt?8|
|
Citaat:
'Like hell' is een vergelijking. (like = als, zoals) Je zegt dus dat je je vriendje mist als de hel. Nou, de hel zelf kan niks missen, dus zo zou je het niet kunnen interpreteren. Je zou het wel kunnen interpreteren als een verkorting van 'I miss you like I miss hell.' Dat is wat je zegt, maar ik betwijfel of dat is wat je duidelijk wil maken. Als ik het mis heb hoor ik het graag. |
Juridisch en theoretisch gezien heb je gelijk.
In het echt snappen wij alletwee wat Jitske bedoelt. |
Niks leuks meer.
|
regen
|
Inderdaad. Ik was helemaal nat vanmiddag.
|
Citaat:
|
Stop dan zelf ook. :{
|
Citaat:
|
wat heeft dat er nou mee te maken
|
Ik houd d'r ook mee op. :+
|
Dat ik mn vriend nooit zo erg zou missen.
Like hell dus. Spreekwoordelijk gezegd. Ook al is het geen spreekwoord, maar spreektaal. |
Of het gaat even nergens over. :yes:
|
Vind jij.
|
Is zo.
|
Voor jou.
|
:z
|
Slaap lekker.
|
Ik bedoelde dat hell gedoe. Als je je daar druk om moet maken dan is het wel heel triest gesteld. Dat gedichtje is wel cool enzo maar verder..
Dat heeft weinig met meningen te maken want als je het terugleest zie je ook wel dat er gewoon stuk of tien posts staan in de vorm van nutteloze spam waar je zo voorbij scrollt. |
Als dat 'hell gedoe' , voor mij iets betekend waar jij wss de ballen niet van weet, dan is dat belangrijk voor mij, en dan ben ik niet triest gesteld Fist.
|
echt grappig om mee te lezen dit :d
OT: Opgesloten in me eigen huis! :{ |
Alles is zo grappig.
ot; bah. |
Citaat:
|
Citaat:
En nee, voor mij niet. Dot. |
Jij begint er toch steeds weer over. :') haphaphap
|
Ik kan d'r niet tegen. Ik kom niet uit dit kutraadsel.
|
Bah, moet nog iets met geschiedenis en krantenknipsels ofzo blabla.
|
Citaat:
http://i3.photobucket.com/albums/y71...mannetje-2.jpg |
Hm?
|
Tv boven is kapot.Blijkbaar vond iemand het grappig om er een steen tegen te gooien op m'n feest.
|
Wat een humor.
|
Citaat:
Snap jij het varkens-raadsel? *debiele enge bah boem aaaaa smiley* |
Waarom zou dat een raadsel zijn.
|
Ik denk dat het een grap is ofzo.
|
Citaat:
|
Dorst.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.