![]() |
Citaat:
|
:O
|
:)
|
Citaat:
|
:O
|
Citaat:
|
Citaat:
ik doe niets liever |:( |
Citaat:
|
Citaat:
terecht :yes: |
Citaat:
Maar ik wil niet .. :$ |
Citaat:
wrom wil je dan niet?:huh: |
Doet s.com het niet meer?:{
|
Citaat:
&daar heb ik zeg maar niet zoveel aan ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:thumbsup: en nu hebje honger |
Citaat:
|
Citaat:
|
eet smakelijk
I'm outta here |
Citaat:
|
ff vraagje; kan een forumbaas ook een onderwerp afsluiten?
|
hoi
|
wat is er nou zo leuk aan o-zone?????????
|
Niks!
|
oh ja!!!!!!!!!!!
:? |
Geen idee, ik zie het eerlijk gezegd ook niet echt. Maarja.. iemand nog iets leuks gedaan ofzoiets?
|
Citaat:
|
Citaat:
:d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
500 posts!!! :d :d :d
|
[zingt]Ik ben op zoek naar een dag zonder verlangen.[/zingt]
|
Citaat:
|
ik heb alweer een paar pagina's gemist..
ik zie dat het alweer nergens over gaat :? |
Oeps! :huh: Verslapen... Ik moest 10 uur op school zijn:{
|
en dan nog op het forum? verslaafde :p
|
een beetje wel he.. :$
|
valt wel mee hoor:?
maar wat zeiden ze op school k@rima ???:wave: |
Hoe weet jij nou of het meevalt? :p
Maar op school zeiden ze niks, wat moeten ze zeggen? Tis mijn eigen stomme fout :| |
bedoelde ermee die opmerking over forum-verslaavde,
ja dan is er niets tegen te doen |
:huh: K@rima toch
|
En dan kom je zo even Bazzemans tegen op school! :)
|
Citaat:
En Femezz, wat toevallig! Bazzemans is lief he! :D |
Haha ja idd.. Een bijna-meeting, want we zeiden dus niks :$.. We keken alleen allebei beetje verbaasd en pas toen ik er bijna zeker van was dat ze het was... was ze alweer voorbij.. Naja.. Goed dat we er nu iig achter zijn.. Voor de volgende keer ;)..
@Karima: :$ |
ik wil femezz ook is tegen komen :9
en jeetje, ik heb hier lang niet meer gepost :huh: |
Lijkt eigenlijk wel een beetje op onze meeting, Niemand.. Alleen toen was ik eigenlijk de enige die het door had en niets zei 8)..
|
Oeh ... spannend. Momenteel rolt mijn cultuurmap uit de printer!
|
Citaat:
|
Dat was toch ook niet zo heel moeilijk? Je stond in de rij bij de Burger King 8)..
|
Citaat:
|
Zonde is zoiets he.. Hoe ik vervaag in de achtergrond is toch wel opmerkelijk ;).. Naja.. Ik kwam van het toilet af lopen.. Staat ook zo slecht als je dan regelrecht naar een onbekende loopt daarna :+..
|
Citaat:
moet je dit jaar voetballen of kom je weer? |
Citaat:
We hebben gewoon competitieprogramma wat we moeten afwerken op koninginnedag, maar kben benieuwd hoe zich dat ontwikkelt.. Maar ja, anders moeten we om half 3 's middags voetballen.. Als het een thuiswedstrijd was zou het door de koninginnedag bezigheden niet door kunnen gaan, maar we moeten uit :(.. |
Citaat:
|
Citaat:
waah kmoet nog veel doen, maar ben de inspiratie kwijt :(.. |
*straalt Basje in*
*geeft dikke kus* *geeft knuffel* :D :p |
Ja, dat helpt! Nu kan ik er weer ff tegenaan :thumbsup:
|
I'm gooooodddd 8-)
|
eg wel!
|
Okee, maar nu moet je echt aan de slag gast! :yes:
:* :9 |
Ja ik weet het.. :(
|
Ik heb zin om te meeten.
|
kom een keertje bij bazzemans en mij langs :9 (gelderland:9)(en as arthur er dan ook is .. gezzelig en misschien wel meerdere
|
Sgezellig he! :)
|
Het probleem is dat ik nooit buiten Gent geraak ;).
|
Anyways, ik ga naar Dromenland.
Slaap lekker, soeties! |
Trein nemen? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:( Dat is wel minder. Maar ze willen je gewoon beschermen tegen de 'kwade' buitenwereld. Ze beseffen zich alleen niet dat je al een grote meid bent, slim genoeg om zelf door te hebben wie wel zo'n ouwe vent is en wie niet.;)
|
Aaaah neee.. De computer van een klasgenoot is gecrashed... Nu kan ik helemaal alles alleen doen.. :s..
|
Citaat:
|
Why me?
|
das idd klote bassie....
naja meer dna succes wensen kan ik je ook niet ;) dus SUCCES!!! KOP OP JONGE!!!:thumbsup: :9 |
Ik peer 'm :'(
Truste iedereen die zich aangesproken voelt tijdens het lezen van mijn bericht:) :wave: :* |
Truste!! :*
Ik ga maar eens hetzelfde doen, morgen maar weer vroeg opstaan :o en verder gaan.. |
check mij vroeg opstaan...!:huh: :D
|
Ja idd, joh! Goed van je ;).. Ik was ook al heel vroeg op.. 6.30 uur ging de wekker, maar die drukte ik uit en toen ik hem op 7.30 uur wilde zetten ging dat mis. Achteraf gezien maar goed ook, want om half 10 belde mijn vader me op om te zeggen dat hij mijn schoolwerk had bekeken! :). Tijdens zijn cariere heeft hij veel van die stukken gezien en volgens hem zat het goed in elkaar en dus hoefde ik er ineens een stuk minder aan te doen ;)..
|
ooooow :D bassie !! hehe
|
Citaat:
:p |
Citaat:
Maar ik heb nog steeds zin om te meeten 8). |
Citaat:
Hoe is het met jullie allemaal dan? |
idd WEEKEND ... eindelijk :9
|
zo en nu eerst eten!!!
|
Smakelijk!! Ikke nog lang niet!
|
heb het eten alweer op :d
hehe... |
Heyas lieve lln.commertjes.
Ja, dit bericht is naar jullie gericht. Lees niet verder!!! Ik beveel het! Lap, je hebt niet naar me geluisterd. Als je hier al zit, dan ben je door en door ongehoorzaam! Maar je komt dichter tot wat ik je wil zeggen. Lees bij pijn aan de linkerteen wat hieronder staat. Alleen bij pijn aan de linkerteen heb ik je gezegd, maar kom, omdat jij het bent ... Je bent beetgenomen door het allomgekende virus BLADVULLING genaamd. |
tis laat:O
|
wil ik even loungen, gaat het regenen :'(
|
We zijn gezakt naar 19...
|
Citaat:
en nu? :+ |
whoohoo! eindelijk minder dan 10 posts per dag :Y)
|
Ik zit in een visieuze cirkel , ik begin bij mijn bureau opruimen, dan stukje kast, volgende deel kast, nog deel, en laatste deel, [onderhand wordt mijn bureau al beetje rommel] dan bij mijn bed [bureau is weer rommel , bovenstukje van mijn kast begint] dan mijn kledingkast [iets meer rommel weer in mijn kast] dan onder mijn burea [bureau en kast zijn rommel] dan het laatste stukje van mijn kamer [enzovoort] :$
|
Citaat:
edit; ik maak ook gewoon minder rommel hoor, anders klink ik zo'n viezerik :+ |
Zijn er mensjes die beter Engels kunnen dan ik en dit even willen verifiëren? (Op internet stond de vertaling niet en in mijn woordenboek evenmin, dus heb ik ze zelf maar uit mijn botten geslaan.)
Be fed up with sb/sth (to) - verveeld zijn met iets/iem Have the nerve to do sth (to) - een hekel hebben om iets te doen Have no chance of doing sth (to) - geen kans hebben iets te doen [edit]2100ste reactie[/edit] |
Wat wil je nou dat we doen? 8)
|
Controleren of mijn vertalingen juist zijn?
|
touche me , teache me , kiss me , please me !:o
|
i'll give it to ya just how you like it guuuuuuurl
|
the game :thumbsup:
|
Citaat:
ik kan hem bijna meerappen :thumbsup: |
let me put you on the game is nog beter 8)
zo heet dat nummer |
Citaat:
BTW waarom ben je niet online ? [msn]:* |
omdat het saai is op msn :+
|
Citaat:
|
Gaan ze mij beetje commanderen, dat ik moet slapen, grmbl bitches !! :$
|
Goeiemorgen/middag
|
Idem dito en van 'tzelfde.
|
:Z :| :O :) :wave:
|
Citaat:
Jammer dat ie van 50cent is :| |
nee, van the game 8-)
|
samen met 50cent toch? :p
|
jullie zijn saai.. :'( Klaar punt uit!
|
echt saaaaaaaaaaaaaaaai :{ :( :$
|
Nou :(.. :'(... *is gekwetst..
|
:D
Hey er is leven! |
Ik doe een poging..
Hoest'nou? (op zijn Utregs, aldus Arthur) |
Joah da goat kei goe
Op z'n Tilburgs*) En met jou? :p Dit is weer es wat anders dan msnen he plee-er!:D |
Ja idd.. Slowchatten is ook wel gaaf.. Toch?
Goat prima met mien, dearne.. Op zijn achterhoeks geloof ik.. Ik kan dat eigenlijk ook gewoon niet :D.. |
wow damn, dat ziet er echt fout uit:D :p
Maer ik ga nu pitt'n want ik moet morgen 7uur op! :{ slaap lekker Basje (en de rest)! :* Tot moguh! |
Ja, slaap lekker!.. Succes met vroeg opstaan.. Kheb nog gelukkig een paar daagjes vrij :$..
Edit: Ons verslag is niet goedgekeurd :'( |
:o Echt niet?! Wat stom zeg!!! En nu :?
ps. nu peer ik 'm echt8) |
Nu hebben we donderdag een gesprek waarin ons wordt duidelijk gemaakt wat er niet goed aan was en mogen we het herkansen en als het dan goed is, is er niets aan de hand :)..
Ik ga er stiekem een beetje vanuit dat het ligt aan die twee meiden die echt belabberde stukken afleverden :(.. |
is het overal in Nederland kutweer momenteel, hier in ieder geval wel
|
't Was toch droog vandaag, maar donker. Het lijkt wel herfst.
Maar da's natuurlijk niet in Nederland... |
ik zit de hele week buiten.. :[
vanmorgen was het hier in de achter hoek nog sroog maar het is vanaf 12 uur al de hele tijd aan het regenen en het stopt maar niet :( |
het was vanmorgen rond 8 uur even droog toen ik naar stage fietste, maar eer dat het 9 uur was. is het weer zeiknat overal:@
|
Mijn broertje doet irritant 8|.
|
Citaat:
|
Zo zou je het kunnen noemen, ja.
|
hoe zou jij het dan specificeren (benoemen)
|
best vervelend, zo'n dag vrij en iedereen zit op school :o
wie gaat er mee lounchen? :7 |
Citaat:
Moet wel om vier uur werken :) |
dan is het wel weer uitgewerkt 8)
|
Citaat:
|
zijn jullie al klaar of niet.
wil ook graag wel meedoen |
Citaat:
|
kijk wel even. weet niet hoe gezellig die gozert is:]
|
ya habibi:love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga eventjes geld pinnen wantttt
Ik ga zo heerlijk uit eten !! :) :) |
Dolle boel
|
Is dat moeilijk om jeugdbeleidmedewerker te zijn, Anton_S? Of is het gewoon een moeilijk woord voor een makkelijke job?
|
Volgens mij moet het zijn.. Jeugdbeleidsmedewerker, maar goed.. Is gewoon een prima opleiding voor.. Op MBO niveau, HBO niveau en universitair niveau..
|
:| jeetje wat een dag
|
Citaat:
|
Ohja, mijn haar is 'knipt.
|
Citaat:
|
Citaat:
goeiemorgen trouwens iedereen! tis weekend en het zonnetje schijnt --> HEERLIJK!!! 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu niet meer dus. Neej t was niet 'moeilijk' maar leuk en interessant |
Citaat:
je avatar vertelt me meteen dat jij een goed man bent:-):9 |
Citaat:
|
achterhoeker8-)
|
Goeie morgen allemaal :)
|
Idem dito en van'tzelfde. :)
|
*heeft zin om te dansen*
|
is het nu nog geeen mei :{
|
Hoezo??
|
Citaat:
;) *heeft wel zin om mee te doen* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wie is de koning van wezel? Wil PFP weten..
|
thaliaaglaja, 20 mei, nacht van de toren??
|
Onze schoolsite is veranderd en ik vind blijkbaar niets meer terug :s.
|
Fijn.. we krijgen een eervolle vermelding op een of andere wedstrijd en niemand die mij eens even op de hoogte moet brengen:
Citaat:
|
Citaat:
De derde in de lijst. :p Wie weet neemt iemand van dit forum de moeite om even een kijkje te komen nemen O-). |
danst een rondje
|
Wie is Laurens uit Amsterdam en hoe is die aan mijn e-mailadres geraakt?
|
Ik had net een déjà-vu. Is wel griezelig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Echt grappig. Stond ik daarnet voor het rode licht, komt er zo'n scootertje naast mij staan met twee jongens op. Vanaf het moment dat het licht voor de voetgangers op rood springt, beginnen ze gas te geven om stoer te doen, jekenthetwel. Als het licht dan uiteindelijk op groen was gesprongen, was ik nog weg voor hun. :d
|
Citaat:
|
sommige van die brommer/scooterlui zijn echt irritant en dit is dan wel lachen! :d
|
Hoe dom kun je zijn: maak ik een lijstje met aanraders, vergeet ik het toch wel zeker!?! Typisch mij..
|
vakantie :thumbsup: :7
|
Citaat:
Me 2! :D:d |
morgenmiddag pas en dat begint dan meteen goed! :D
|
Citaat:
|
Ik heb geen vakantie :'(.
|
Kheb al vakantie.. Hele week zonder ouders *)
|
al twee dagen geen reactie op de slowchat?! bij deze heb ik het weer goedgemaakt...
goedemorgen trouwens iedereen! @ thaliaaglaja, troost je, ik heb ook geen vakantie |
echt druk druk gisteren in Amsterdam, ik voelde gisterenacht mn voeten niet eens meer :o
liepen volgens mij wel 2 miljoen mensen door de stad |
Lekker toch die drukte? (alhoewel.. Tè druk is ook niet fijn!)
Heb ook vakantie, moet alleen wel veel werken, gelukkig volgende week zondag naar Italië met school, dus heb eigenlijk 2 weken 'vakantie' :love: |
Citaat:
|
hey,
hehe was ff een tijdje weggeweest maar ben er weer horz :] |
*geeuwt*
Slaap zacht allemaal :) |
goodevening everyone!
en welkom back fasty-makker kga een beetje wiskunde leren :kots: snapt er hier iemand iets van kansberekeningen? :? |
1# op pagina 45 :Y)
|
Citaat:
:p |
ligt het aan mij of is het gewoon warm vanavond?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.