![]() |
Voor m'n mobiel. :|
|
Pwnd.
|
Mwoah.
|
Let's go ride the discostick.
|
Ik weet trouwens nu al dat ik morgen avond te laat ben voor het avondeten.
Hoe doed is die? |
Blegh.
|
Ik kleed me helemaal om voor hockey, facking eerder gegeten, maar mijn vriendin komt maar niet waar mee ik fiets. ik ga maar gewoon. ik fiets door weer en wind. kom ik daar, 10 kilmeter aanzetten, blijkt de training niet door te gaan. ja ze hadden gemailt. een uurtje van tevoren! gotverrddommeee :(
|
Citaat:
OT; Weer met messen bedreigd, maar deze keer was het grappiger. |
Hoezo?
|
Ik kwam uit de Albert Heijn, komen 2 van die 15/16 jarige kerels op me af: "Hooooooooii" (Op zo'n kinderachtige gay manier), Ik: "Hallooooooooo" (10x zo kinderachtig). "Wat is jooouuu naaaaaam?" "Dat gaaat je geeen eeene fuuuck aaaan!"
Dan fiets ik weg, en kom ik ze later weer tegen. Ik roep vol over de straat: "Hoooooooooooooiiii!" Zij begonnen me uit te schelden, ik terug schelden, zij stappen op de fiets, en komen allebei aan een kant naast me fietsen, met hun messen op mij gericht. Na een minuut stilte vroeg ik: "En nu?", waarop zo'n kerel uithaalt, en keihard op z'n bek gaat. :+ Toen ben ik hem maar gepeerd, want ik had niet gedacht dat ze me echt zouden proberen te raken. :+ |
Haha.:+
De enige keer dat ze mij bedreigden was via msn. "Ik weet u wonen he ket.Ik stuur 100 man op u af." Tot vandaag wacht ik nog altijd. |
:+
Dat zijn altijd van die 'nu-moet-je-bang-zijn-momenten' :+ |
Het grappige is dat hij zijn webcam aanzette en ik zag dat zijn ouders achter hem tv zaten te kijken terwijl hij al die dingen zat te typen.:')
|
Ghehe. :+
I just lol'd. :') OT; Zo'n suprise maken kost toch wel wat tijd. |
Suprise eindelijk af, na 1 uur eraan werken, laat ik hem zien aan m'n ma, word ik als de tyfus afgezeken.
Dan niet. :{ |
:aai:
Wat gaf je aan haar dan? |
mckroket is duurder.
|
Citaat:
OT; Blegh. |
Newbie tekort :'(
|
Je hebt mij nog.:d
|
Jij bent geen noob enzo
|
Ik ben toch redelijk noob tegenover jullie.:+
|
Zelf medelij :s Ot; klote boek eindelijk uit.. Nu nog verslag maken
|
Jij ook hallo.
OT Paasvakantie bijna over. |
Haaiii :),, hebben jullie vakantie dan.. Wij hadden alleen lang weekend
|
vermoeiende dag.
|
Hoi TD,lang gelede.:d
OT verveel me. |
hai.
ik ook. 8:30-18:30 school gewoon -.- |
Das echt onmenselijk :s ik zou echt dood gaan van verveling
|
Waarom zo lang?
|
kutvakken.
sociologie, politiek, engels, verslaggeving, media studies: invloed. |
That sucks..
|
Citaat:
Ga je gang. OT; Ew, vergeten. En nu al wakker. |
Citaat:
En jongens, met newbies bedoel ik mensen in het stel je voor topic! |
Ik ben jullie favoriete newbie, volgens de verkiezingen, dus ga je gang! *)
OT; M'n hele gezicht doet pijn. |
Hoezo pijn?
|
Het deed zeer.
OT; Morgen weer school, en dat strafwerk moet ik nu toch echt eens gaan maken. |
Morgen terug school.
|
Koppijn.
En heel moe. |
Gaat ze weer zo irritant zitten doen,, ''de dokter zei dat wij meer moesten praten''. Die dokter kent mij godverdomme helemaal niet, en ik wil niet praten dus stik er maar in. Kutgedoe.
|
Koppijn, strafwerk.
|
wat ben jij smerig.
ik had niet verwacht dat je zo laag kon zijn. Om mij zo hard in de rug te steken. Mij de schuld te geven terwijl je me nooit een eerlijke kans hebt gegeven en alles afwees wat ik ook maar bedacht of aandroeg. Wat ben jij gemeen. Ik wil niets meer met jou te maken hebben. Ik verban je uit mijn hart en mijn leven. Het enige wat er voor jou nog over is is pijn,sneeuw, en ijs. |
Over wie gaat het?
|
OT; Eh, uitleg van het proefwerk morgen gemist.
|
Nog steeds koppijn van afgelopen zaterdag.
|
Nog 1x en dan ben ik weg. Wat een gvd domme fout om et te vertellen.
|
Auw.
|
waarom gaat verdomme altijd alles mis?!
kutleven. kutmensen. kutchristenen. kutalles. |
Kutgedoe.
|
Vind je mij nog wel een beetje lief?
|
ik vind niemand lief.
niet meer. |
Mij ook niet?:)
Nee,nee!!Blijf van die bannknop!Nee!:o OT Terug school. |
opfucken.
de hele wereld mag opfucken. |
Ik wor gek.
|
Blaren op me poten -.-
|
Ew, strafwerk.
|
hoeveel strafwerk heb jij wel niet?
|
Veel. :kots:
|
Badboy.:+
|
Gewoon niet aan huiswerk doen, en je komt een heel eind. :+
|
ik maak het hele jaar me hw al niet. Niet een keer strafwerk gehad
|
Nu heb ik geen zin, dat wordt morgen het dubbele.
En moe. En koppijn. En blegh. |
nog steeds niet dronken.
kut kut kut kut kut . |
Citaat:
Btw, dat van die christenen deel ik. |
bekrompen hypokriete zelfvergenoegzame teringlijers zijn het. [/flame]
en ik ben nu een heel krat verder. lukt niet. :( |
Moe.
|
Jongens, wat gebeurt hier terwijl ik weg ben?
OT: boutPC naar de klote, geen zin om alles kwijt te raken door windows opnieuw erop te zetten, nieuwe bestellen schiet niet op. |
Citaat:
bij mij het was iig. |
frustrerend.
Je wilt de hele wereld in de fik zetten en iedereen een gruwelijke dood laten sterven, maar je hebt de middelen niet. |
Druk, druk.
|
De zee wil niet branden. :'(
|
Kutpa blijft maar zeggen dat ik meer moet leren terwijl ik nu al bijna geen vrije tijd heb.Iemand tips om het hem duidelijk te maken dat het niet nodig is om heel de dag te leren?
|
Laat hem je overhoren, als je het al kent.
OT; 2 zware kutgesprekken, op 't moment. |
Eh, even zwijgen over dat christenen gedoe enzo.
Je mag het best zo uber moeilijk hebben enzo, en ook lekker even uithuilen op dit forum neem ik aan, want daar is dit topic voor, maar hou die bekrompen meningen voor je aub. Je zegt dat zij bekromen en hypocriet zijn, maar ondertussen kun jij hier ook lekker wat van. Het is vrij erg als je zegt dat elke christen vreselijk is enzo, als je genakt bent door iemand van wie je dat niet dacht en die dan toevallig ook christen is. Ik weet niet of het zo bij jou is gegaan, maar idc. Ik weet in ieder geval wel dat je erg bekrompen bezig bent. Vooral als je nagaat dat iemand hier op dit forum , iemand die jullie mogen, ook christen is. Ik zal geen namen noemen, maar denk anders even na voor je zoiets zegt. OT: Moe, vriendin slaapt al =[ |
Maraska houd je mond dicht als je niet weet waar je over praat.
Ik heb alleen maar slechte ervaringen. gedonder met mensen, gedonder christelijke scholen, gedonder kerk, gedonder dominees, etc. Ik sta open voor alles, maar dat gaat niet met alleen maar zulke ervaringen, zeker niet als je verteld wordt dat je naar de hel gaat, puur omdat je wat andere muziek luistert en er wat anders uitziet dan de gemiddelde dorpeling. stfu. |
Citaat:
|
De wekker ging om 5:30. :O
|
Citaat:
Dat zou het zelfde zijn als ik zou zeggen dat alle metal-luisteraars bekrompen zijn en shit omdat ik wat slechte ervaringen met wat van die metal-luisteraars heb gehad. Dat zou ook zo dom zijn, omdat dat maar een klein deel van alle metal luisteraars is. Ik niet stfu, jij gewoon beter nadenken over wat je praat. Ik houd men mond wel dicht als ik niet weet waar ik over praat, maar leer jij dat anders ook even te doen. Citaat:
Als er iemand is die niet bekrompen is is hij het wel. OT: Citaat:
|
Zo kan't ook. :+
OT; Ze speelt een spelletje met me, en ik ga er vrolijk in mee. En zometeen band oefen gedoetje, waardoor ik m'n proefwerk niet kan leren. |
Te druk in de meivakantie waardoor ik geen plaats meer heb voor andere dingen die ook leuk zijn :$
|
Kutdag.
|
Citaat:
Hij is FB, dus jij boehoe x2 nu |
En ohja, gisteren zat er iemand aan mijn telefoon te pielen, waardoor de tijd een uur naar voren is gezet. Nu was ik een uur eerder beneden enzo.
|
yeah man. Gister op de voetbaltraining door mn knie gegaan en nu zegt hij steeds krak als ik hem strek. Geen pretje.
|
Blegh.
|
Herkansing engels weer verprutst. man wat haat ik die vent
|
Kutdag,alles is kut.
|
eerste resultaten tentamenweek:
politiek 1 : 7.0 sociologie: 5.3 antropologie: 6.0 nieuwsbericht: 6.9 meh. |
Moe. Heel moe.
|
Kutavond.
|
Elke fukkin dag herinnerd worden aan wat er allemaal wel niet mis met mij is. Weglopen kan niet.
|
Citaat:
|
ja.
|
Is het opzich nog nuttig besteed lijkt me
|
Vroeg.
|
Kutdag.
|
Iemand gaat boos zijn op me.
|
Beuuuh.
|
Mensen ook.
|
Kutdag,kutdag,kutdag!
|
Jaja, ze konden nog heel goed met mekaar opschieten. :')
|
Alles overhoop..
|
paar rotschoppen gehad met de voetbal, twee knieen en heup en een schouder kapot.
|
Kutdag.
|
Kapot.
|
Citaat:
Zelfde klachten. Alleen dan nog een aantal noppen door mn poot heen >_< |
Kutdag.
|
Bloedlip.
|
Hij opent de fuck you thread van td niet.
|
je mist niks.
OT; Morgen op vakantie maar heb geen flauw idee wat ik in moet pakken dus ik pak alles maar in. :+ |
waar ga je heen?
|
Kut, kut, kut en nog een keertje kut.
|
Inderdaad.Kut!
|
Aanstellerietus.
|
Mijn router doet stout, dus ik kan niet online GoW2 spelen. :{
|
Moe.
|
Straks krijg ik preek.
|
Ik had m'n spikes toch beter niet om moeten houden.
|
Citaat:
|
Geschreeuw, ruzie.
|
Blegh.
|
Mensen die slechte kwaliteit filmpjes maken :(
|
Kutmensen op de aarde.Kutdag.Kut.
|
Een verslag zelfs. Over wat er allemaal wel niet mis met mij is. Nou leuk. Kan wel janken zeg..
|
Wakker worden met nederlandse muziek uit de jaren 50 is niet cool.
|
misselijk.
|
Ik rook teveel.
|
Hele lange dag.
|
Zojuist een heul leuk potje gespeeld met GoW2.
8 headshots, 7 shotgun/mortar kills. Enige nadeel is dat ik een keer ben doodgegaan. Maar dat was omdat ze met zijn vieren kwamen. En ik was in mijn eentje. |
Ik ben een rotkind en ik moet ophoepelen naar mn vader. Oke.
|
Tering, na een nacht doorhalen ben je toch best wel moe.
|
Citaat:
OT alles is kut. |
Herrie aan mn kop, limonadestink geeft me alleen maar kotsneigingen. Ik wil weg.
|
Wat ik leuk vind is dat ik vannacht heel veel bier ga kopen. Wat minder leuk is, is dat ik 9 uur weer moet werken.
|
HAHAHAHA huisartsbullshit. jankende mama. van mij mogen ze allemaal opkankeren met dat sentimentele gezeik. nee je snapt het niet. trut.
|
Kut.
|
PC moet opschieten
|
Hoofdpijn.
That would be all. |
Ik mnoet weg maar moet nog allemaal dingen doen en ik moet me nog aankleden en tis stresss!!! grr..
|
Koppijn.
|
Mensen die hun kop niet willen houden.
|
Nog steeds koppijn.
|
mensen waar geen lijn op te trekken valt.
|
Blegh.
|
Kutdag.Kom je op voor je vrienden hou je een blauw oog en een kapotte lip over.
|
ik wordt ziek van die mensen die denken dat koninginnedag de verjaardag van de koningin is.
|
:+
OT; wtf. Amnesia perma ban? |
Hij gedroeg zich prima, vind ik.
|
Alles moet nu, nu, nu.
|
Weer thuis. Ik haat thuis..
|
Zo veel problemen met je ouders?
OT krasje op gsm. |
Moeder. en het was al niet leuk, maar de laatste tijd kan ik het echt niet uithouden hier. :rolleyes:
''Stoppen met computeren!!'' Grr.. |
Ouders zijn kut.:yes:
En het ergste is dat je er zelf 1 wordt.:+ |
Dan zorg ik iig dat ik het beter doe dan mn moeder nu. :P
|
Succes ermee.:p
|
"Komen nu!"
|
Moet straks met iemand die ik haat op stap gaan.Hoe leg je uit aan iemand dat je niet met hem op stap wilt gaan omdat hij een klootviool is?
|
"hey je bent een kuttige blokmongool. latah!"
|
Citaat:
OT; M'n topic, waarin ik heel serieus was is verwijderd, en koppijn. |
Iedereen is thuis. Doodse stilte.. weer eens wat anders :')
|
Buh.
|
Ik moet de speakers fixen, die het niet doen.
En m'n posts per day rate gaat er aan. :+ |
Doe er dan iets aan.:+
|
Van de trap voelen doet zeer.
|
Join the club.:+
Eerst viel ik van de trap en moest ik zo'n verband rond men voet dragen.De volgende dag bleef dat verband haken aan een nageltje en donder ik daardoor nog eens van de trap.:+ |
|
En vergeten,men voet deed zo'n zeer dat ik er niet meer op kon steunen dus hinkelde ik van de trap maar dat liep ook niet goed af.:+
3-0 voor de trap. |
Nu jij. :+ |
Citaat:
|
Zo koningsgezind,mofo?
|
Moe, en gp is op.
|
En ik ben een grote teleurstelling. :')
|
Green Day gaat niet door.
FFS! |
Het kutwijf. Ik mag wel voor haar bezig, maar verder denkt ze alleen maar aan d'r zelf. Kloteteringtyfusmens.
|
ik wil niet meer..
|
Citaat:
|
K-k-k-k-oud.
|
't is raar als mensen je vragen hoe het gaat, en je zelf het antwoord niet weet.
|
Kvoel me leeg.
|
Dodenherdenking.
|
I should have known better.
|
wat dan?
|
Gezeik met een 'vriendin' van me. Ze speelt een fakking spelletje met me, volgens mij. Het leuke is dat ik er vrolijk in mee ga.
|
Nog zo'n dag als elke dag.
|
Egh, nu moet ik 14 kilometer fietsen.
|
Wat een homo ook.
|
opwarmchinees van de vorige dag; kartonsmaak. ik heb geen honger.
|
M'n knieschijf net fucking hard gestoten.
|
Fijn, m'n broertje heeft even uitgebreid laten zien aan m'n moeder dat waterpijp schadelijk is.
Tering. |
Als hij dat stukje vertelde van het kooltje en de kanker heeft hij zeker een punt.
|
M'n moeder wil het morgen verder onderzoeken. Blegh.
|
Biologie is ook een leuk vak.
|
Neh.
OT; Stopcontact tekort. |
Wtf.
Ik mag niet uitslapen. |
Moet dingen gaan doen voor school... geen zin in :p
|
Ik
heb honger |
Bevrijdingsfestival was niet zo veel aan. Milow zuigt.
|
Al weer bijna school. Teringdefakkingtyfus.
|
School is kut.
|
Ja.
Ik mag niet naar het bevrijdingsfestival, vanavond. The Wombats en The Ting Tings schijnen leuk te zijn, zeggen ze. En die komen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.