![]() |
stelletje mietjes! MIETJES!! :d
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niet dat ik in een deuk lig, maar er kwam wel even een glimlach op mn gezichtje zo laat in de nacht :z :) |
mijn mijn hersens zijn moe :p maar me .. lichaam ook :d
|
ik ga nu echt! ik lees de rest morgen wel.
trusten! en als t over seks jaat, mijn antwoord is jah:loser: |
slaap lekker and sweet dreams :*
|
ik ga ook doei doei :z
|
Citaat:
|
goed morguh
|
Ben ik weer :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Haaaaj jij :* :D |
Citaat:
:* hou je nog een btje van me :love: |
Citaat:
Ik ben een erg liefdevol meisje :love: |
Citaat:
ja, ik ga voetballen.. Amersfoort here ik kom :] :* voor alle mensen die hier nog komen spammen :*:love: :9 :* :* :* :* voor saartje omdat ze me een btje liefde gaf |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hallo iedereen. :*
|
Citaat:
|
Citaat:
o. hehe.. haaaaaaaaaaiii :wave: |
Citaat:
aarggh? Ik was wel lief hoor ;) en haaaaaaaaai :wave: Ik heb zin in frietjes en curryworsten :9~ |
Citaat:
jeetje, jij bent ook niet helemaal lekker. ik heb trek in.. niks eigenlijk. croissantjes. ik ga croissantjes maken :p we hebben nog zo'n zakje liggen met die hele kleintjes die je in de oven moet en die dan heel groot worden :p |
Citaat:
Wow... Groei-croissants :huh: Stoeeeeeeeeer :Y) En in belgie eten ze vaak warm om 12u hoor... het zijn gewoon die gekke nederlanders :yes: :love: |
jah klopt. nederlanders zijn ook gek. :z
maar em. groeicroissantjes zijn wel vet he :d volgens mij heeft me ma ook al de weekboodschappen dus er zal veel te eten zijn :p moet k zo maar even kijken |
Citaat:
En ik heb nog nooit groei-croissants gezien... Maar ik heb ook nog noooit pepernoten gezien, dus zoveel maakt het niet uit :D Verder word het wel eens tijd dat ik me ga wassen en aankleden... :p |
Citaat:
of ik stuur ze naar je huis ofzo, want pepernoten moet iedereen hebben gezien. ook al zijn kruidnoten lekkerder, vind ik. ik ga ook maar 's.. ontbijten enzo. |
Citaat:
|
HEY
hebbe jullie al gehoord van i-dolfins.. (soort idols, in dolfinariu, alleen dan niet zingen maar dolfijnen trainen) dat heeft me broer verzonnen en uitgewerkt enz *trots * hehe :* |
Citaat:
|
@Saartje, mijn opa&oma eten ook nog heel ouderwets op 12uur warm:)
Doordeweeks is dat lekker maar dan moet ik naar school, en in het weekend ben ik dan als ik niet hoef te werken net mijn bed uit :p dus dan is dat niet zo lekker ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat kan het leven toch mooi zijn 8)
|
Citaat:
Ik bleef pas bij ze eten.. en hun hebben nog zon lekker ouderwets jusje (zjuutje:p) Mijn andere oma krijgt tafeltje dekje, ken ze zelf kijken wanner ze eet, ook wel handig :p Maar doordat ze gevallen was ken ze haast niet meer lopen dus moest ze dat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kwil weer vakantie! :[
niet weer naar school. :( |
dees vrouwke is dr weer
*bereid je maar voor* *want hier is ze weer hoor*:d :] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lekker... kheb nog niet gegeten... :9 |
Citaat:
|
BOE!!!
*forum schrikt wakker* :d |
*slaapt fijn verder
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.